Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Houtskool voor gas
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
avantgarde
het houtskool supps werk voor gas? en zijn zij veilig?

Ik vond deze eerder waardeloze samenvatting.

1: Am J Gastroenterol. 1981 breng in de war; 75 (3): 192-6.Links
Gevolgen van mondeling beheerde geactiveerde houtskool voor intestinaal gas. Zaal RG Jr, Thompson H, Strother A.
De doeltreffendheid van geactiveerde houtskool in het behandelen van intestinaal gas, na een gas dat maaltijd produceert, werd vergeleken met een placebo. Zowel werden het aantal flatus gebeurtenissen als de niveaus van de ademwaterstof gemeten. Deze experimenten toonden aan dat de mondeling beheerde geactiveerde houtskool efficiënt in het verhinderen van de grote verhoging van het aantal flatus gebeurtenissen was en de concentraties verhoogde van de ademwaterstof die normaal na een gas-producerende maaltijd voorkomen.

PMID: 7015846 [PubMed - die voor MEDLINE wordt geïndexeerdd]

Benson
Simethicone is een betere weddenschap IME.
watersnip
CITAAT (Benson @ April 13 2008, 09:30 AM) *

Ik ga akkoord. Plus, zal de geactiveerde houtskool op niet selectieve manier alles versus simethicone adsorberen die strikt een anti-foaming agent is.
avantgarde
CITAAT (Benson @ April 13 2008, 09:30 AM) *

Ja, maar simethicone is niet zeer efficiënt. Ik dacht als 1-2 dosissen per week aan de houtskool?

Benson
CITAAT (avantgarde @ 14 April 2008, 11:57 AM) *
Ja, maar simethicone is niet zeer efficiënt. Ik dacht als 1-2 dosissen per week aan de houtskool?

Ik betwijfel het te helpen om het even wat zal doen gedoseerd als dat. Als u geen hulp van simethicone krijgt, zou u moeten zien of kunt u de bron van uw gas bepalen en het elimineren van uw dieet indien mogelijk of vindt één of andere methode om verteerbaarheid te verbeteren.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.