Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Salvia Divinorum
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
gotDOMS
weet iedereen wat effect salvia op neurotransmitters heeft?
wat veroorzaakt het psychedelic effect? en hoe verschilt het van andere drugs (als LSD, paddestoelen)
aandeel ervaringen eveneens
krazyj
Salvornin A = machtige kappa opiod receptoragonist.

Ervaringen?

Ik rookte tweemaal het. De eerste keer, was ik in het midden van quad bij nacht bij mijn universiteit. Ik rookte tabak met mijn vriend Van het Middenoosten uit een hookah dan wij aan salvia schakelen. Heilige ballen. Eerst begon ik tingly numb te voelen. Het herinnerde me een weinig aan lachgas eerst. Ik begon licht en bizar te voelen. Ik bekeek neer mijn handen en, best kan ik het beschrijven, als metaal wijnstok/kwamen de kettingen uit hen. Iets zou u het komen van een uit octopus-als superhero van Spiderman of iets zien (ernstig, best kan ik het beschrijven). Anyways, die shit begon te gebeuren en toen was ik als „DUDE VERLAAT ME HIER IM OVERHALENDE BALLEN niet.“ (ik verwachtte geen salvia om me te nemen dat hard). Zo me om draaide ik en wij waren bij de bodem van een heuvel en de heuvel begon als op en neer het slingeren. Soort gelijkaardig de rotaties wanneer uw dronken maar verticaal.

Ik draaide me terug naar quad om en liep een weinig dieper in het en staarde bij een boom. Het was bizar, was het als ik maakte een aansluting met de boom en kon zijn geschiedenis en zijn gevoel en zijn wortels in de grond voelen. De rest van shit is vriendelijk van onscherp.

Het beste deel van de ervaring, niettemin, is aan het eind. Ik had met sommige bezorgdheid en het levenskwesties tot dat punt geworsteld. Ik voelde bezorgd, eenzaam, soort gedeprimeerd. Ik was manier die overwerkt en facade van M. Popular probeert te handhaven en veel vrienden tezelfdertijd en heeft, in mijn mening, probeerde mijn het moeilijkst te geloven ik elk van dat weg trok. In werkelijkheid, brandde ik mijn kaars op beide einden. Anyways, zodra de reis ten einde liep, begon ik om te realiseren dat ik eenvoudig teveel probeerde. Dat is toen het aan me duidelijk werd. Ik probeerde om teveel dingen te zijn aan teveel mensen. Ik realiseerde dat ik op de verhoudingen zonder betekenis moest verminderen ik heb en meer tijd voedend degenen doorbreng die een partij aan me betekenen.

Het was als een gevoel van begrip. Denk aan het als dit. Zijn als het bekijken terug een mathprobleem deed u en had ongeveer eerder geen idee. maar toen, nadat u ging en voor de test bestudeerde, ging u en bekeek dat zelfde mathprobleem terug na de test en nu begreep u wat het betekende. U begreep nu het enkel. Voordien, toen u het bekeek, had u geen aanwijzing wat het betekende. Nu, kijkt u terug op het en, met uw nieuwe kennis op het, theres dat gevoel van daar begrip.

Daarna, was ik echt ontspannen voor de nacht.

De tweede keer die ik het heb gerookt was vriendelijk van shitty en niet waard het vermelden. Hoewel ik werkelijk verbonden met de baslijn in een lied voelde dat ik terwijl het roken luisterde.

Zeer positieve ervaring.
gotDOMS
CITAAT (krazyj @ 13 April 2008, 02:00 PM) *

dank voor het antwoord
wat precies dat doel?
krazyj
CITAAT (gotDOMS @ 13 April 2008, 02:12 PM) *
wat precies dat doel?

Uw kappa opiod receptoren. tongue.gif Ik weet werkelijk wat niet die receptoren doen en ik niet denk iedereen anders een aanwijzing, één van beiden heeft. Oorspronkelijk, was het gedachte kappa opiod receptoren veroorzaakt dysphoria maar salvias bewezen dat verkeerd.

Over het geheel genomen, is salvia nog vriendelijk nog van een geheim maar dat is het beste dat wij hebben gekregen. Meest machtige natuurlijke hallucinogen in gewicht en ongelooflijk niet-toxisch.

Btw, houdt een oog op uw staten rechtsvorm en voorraad omhoog op dat shit als het als zijn zuid het gaan kijkt. Mijn staat enkel (voorbij 2-3 weken) illegalized het. sad.gif
gotDOMS
CITAAT (krazyj @ 13 April 2008, 02:18 PM) *
Uw kappa opiod receptoren. tongue.gif Ik weet werkelijk wat niet die receptoren doen en ik niet denk iedereen anders een aanwijzing, één van beiden heeft. Oorspronkelijk, was het gedachte kappa opiod receptoren veroorzaakt dysphoria maar salvias bewezen dat verkeerd.

Over het geheel genomen, is salvia nog vriendelijk nog van een geheim maar dat is het beste dat wij hebben gekregen. Meest machtige natuurlijke hallucinogen in gewicht en ongelooflijk niet-toxisch.

Btw, houdt een oog op uw staten rechtsvorm en voorraad omhoog op dat shit als het als zijn zuid het gaan kijkt. Mijn staat enkel (voorbij 2-3 weken) illegalized het. sad.gif

ja denk ik als 5 staten het niet tot dusver toesta
ik las ergens dat het iets heeft met serotonine te doen
ook sinds zijn ook gebruikt voor meditatie zou ik acetylcholine?? veronderstellen?
gotDOMS
CITAAT (krazyj @ 13 April 2008, 02:00 PM) *

Ervaringen?

Ik rookte tweemaal het. De eerste keer, was ik in het midden van quad bij nacht bij mijn universiteit. Ik rookte tabak met mijn vriend Van het Middenoosten uit een hookah dan wij op salvia overschakelen. Heilige ballen. Eerst begon ik tingly numb te voelen. Het herinnerde me een weinig aan lachgas eerst. Ik begon licht en bizar te voelen. Ik bekeek neer mijn handen en, best kan ik het beschrijven, als metaal wijnstok/kwamen de kettingen uit hen. Iets zou u het komen van een uit octopus-als superhero van Spiderman of iets zien (ernstig, best kan ik het beschrijven). Anyways, die shit begon te gebeuren en toen was ik als „DUDE VERLAAT ME HIER IM OVERHALENDE BALLEN niet.“ (ik verwachtte geen salvia om me te nemen dat hard). Zo me om draaide ik en wij waren bij de bodem van een heuvel en de heuvel begon als op en neer het slingeren. Soort gelijkaardig de rotaties wanneer uw dronken maar verticaal.

Ik draaide me terug naar quad om en liep een weinig dieper in het en staarde bij een boom. Het was bizar, was het als ik maakte een aansluting met de boom en kon zijn geschiedenis en zijn gevoel en zijn wortels in de grond voelen. De rest van shit is vriendelijk van onscherp.

Het beste deel van de ervaring, niettemin, is aan het eind. Ik had met sommige bezorgdheid en het levenskwesties tot dat punt geworsteld. Ik voelde bezorgd, eenzaam, soort gedeprimeerd. Ik was manier die overwerkt en facade van M. Popular probeert te handhaven en veel vrienden tezelfdertijd en heeft, in mijn mening, probeerde mijn het moeilijkst te geloven ik elk van dat weg trok. In werkelijkheid, brandde ik mijn kaars op beide einden. Anyways, zodra de reis ten einde liep, begon ik om te realiseren dat ik eenvoudig teveel probeerde. Dat is toen het aan me duidelijk werd. Ik probeerde om teveel dingen te zijn aan teveel mensen. Ik realiseerde dat ik op de verhoudingen zonder betekenis moest verminderen ik heb en meer tijd voedend degenen doorbreng die een partij aan me betekenen.

Het was als een gevoel van begrip. Denk aan het als dit. Zijn als het bekijken terug een mathprobleem deed u en had ongeveer eerder geen idee. maar toen, nadat u ging en voor de test bestudeerde, ging u en bekeek dat zelfde mathprobleem terug na de test en nu begreep u wat het betekende. U begreep nu het enkel. Voordien, toen u het bekeek, had u geen aanwijzing wat het betekende. Nu, kijkt u terug op het en, met uw nieuwe kennis op het, theres dat gevoel van daar begrip.

Daarna, was ik echt ontspannen voor de nacht.

De tweede keer die ik het heb gerookt was vriendelijk van shitty en niet waard het vermelden. Hoewel ik werkelijk verbonden met de baslijn in een lied voelde dat ik terwijl het roken luisterde.

Zeer positieve ervaring.

im def die wat gaat krijgen. kan u welk type voorstellen? ik bekeek iets op ebay het heb 20 doorblader om een gram te evenaren. voor $25 en het heeft goede overzichten
krazyj
CITAAT (gotDOMS @ 13 April 2008, 02:26 PM) *
im def die wat gaat krijgen. kan u welk type voorstellen? ik bekeek iets op ebay het heb 20 doorblader om een gram te evenaren. voor $25 en het heeft goede overzichten

Niet ga te sterk op uw eerste poging omdat het zeer dysfoor kan zijn als u en salvia enkel zich niet mengt. Zijn goedkoop en, als u sterker wilt gaan, u kan wat meer enkel kopen. Zorg ervoor u van een kwaliteitsbron over ebay koopt, niet met cheapiebronnen gaat. Lees door dit:
http://www.sagewisdom.org/faq.html
Het verklaart de meesten van wat u moet voor het eerst weten.

Het is absoluut een KRACHTIGE ervaring. Zijn niet die noodzakelijk „pret“ of „het hoge“ veroorzaken is maar itll neemt u weg, zonder twijfel. Weet hoe het gaat. En hebben sitter.
oester
dit is draadu wil:

http://www.mindandmuscle.net/forum/index.p...0&hl=salvia
maxhealth
krazyj, ga ik met uw beoordeling akkoord. Ik heb geconstateerd dat zelfs een kleine dosis veel van de voordelen geeft u vermeldt. U hebt een zware dosis helemaal niet, enkel basislijn nodig.
gotDOMS
3de keer die salvia doet niets behalve klein gezoem… wat geeft
krazyj
CITAAT (gotDOMS @ 21 April 2008, 07:39 PM) *
3de keer die salvia doet niets behalve klein gezoem… wat geeft

Yikes. U kunt non-responder zijn. Probeer zeker zijnd dat de vlam DIRECT op het is. Sommige mensen gaan voor zover gebruiken van keukentoortsen maar dat gevaarlijk is omdat u ballen over zou kunnen overhalen en het kloppen.

Lees de link FAQ die ik vroeger in de draad heb gepost. Non-responders kunnen een vloeistof maken die zij in hun mond hebben gehouden tot het het werk te maken.
gotDOMS
ja probeerde ik zelfs kauwend een shitlading van het en niet veel gebeurd enkel een nagloeiing zoals effect.
im gaand het proberen en doseren hoger of de vloeibare methode doen, of een thee maken
Concentraat
http://www.erowid.org/experiences/subs/exp...divinorum.shtml
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.