Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Hulp die… enkel begonnen wordt
Forums > Supplementen > Supplementen 101 van de mening en van de Spier
micromike
im 19 ongeveer 170-175 ponden en im die van mager het zijn worden vermoeid. zo, im die enkel in het uitwerken worden en ik heb prohormones en sommige supplementen onderzocht en ik kon één of andere hulp werkelijk gebruiken. ik onderzocht phera-Massa en sommige gelijkaardige producten maar alvorens ik ga en hen koop wilde ik wat raad krijgen op wat het veiligst is en wat het waarschijnlijkst aanwinsten zal worden. ik weet dit materiaal op uw lichaam ruw is en dat een andere supplementen zouden moeten worden genomen terwijl het doen van de cyclus maar ik weet wat niet. keer aan me en dank voor de hulp terug.
Tkarrde
Welkom!

gelieve te posten deze vragen in het supplementenforum
Mr.Kite
Ik zal zijn om het hier te zeggen: Ik zou adviseren nemend geen steroïden tot u minstens 21+ bent (Phera is steroïden). U kon uw de groeiplaten te vroeg sluiten, onder andere.

Als u een project wilt zodat de manier die u als u „iets“ bulk doen helpen hebt gevonden, onderzoek verschillende diëten, over de diverse systemen in het lichaam leren, en een dieet voor zich te formuleren. Het dieet is het meeste belangrijk stuk van de vergelijking.
Benson

Ik denk niet u iedereen hier om zult vinden niet akkoord te gaan dat gegeven het feit dat u enkel begint, de hormonale producten zoals phera-Massa niet gerechtvaardigd zijn. Krijg uw dieet in controle en krijg periodiek aan de gymnastiek en u zou enkel boete, op zijn minst voor de volgende jaren moeten kweken.
dragula
CITAAT (micromike @ 13 April 2008, 05:01PM) *
im 19 ongeveer 170-175 ponden en im die van mager het zijn worden vermoeid. zo, im die enkel in het uitwerken worden en ik heb prohormones en sommige supplementen onderzocht en ik kon één of andere hulp werkelijk gebruiken. ik onderzocht phera-Massa en sommige gelijkaardige producten maar alvorens ik ga en hen koop wilde ik wat raad krijgen op wat het veiligst is en wat het waarschijnlijkst aanwinsten zal worden. ik weet dit materiaal op uw lichaam ruw is en dat een andere supplementen zouden moeten worden genomen terwijl het doen van de cyclus maar ik weet wat niet. keer aan me en dank voor de hulp terug.

Vandaar dat heeft de God (akaPari) u van een onderzoeksknoop voorzien.

Nochtans, moet u naar IronAddicts.com gaan en elke kleverig lezen. Dit forum zou een paarjaren voor u op dit punt kunnen zijn.

Het best gelezen, eet, hef op, herhaalt de slaap.
Colin
CITAAT (Benson @ April 13 2008, PM van het 03:07) *
Ik denk niet u iedereen hier om zult vinden niet akkoord te gaan dat gegeven het feit dat u enkel begint, de hormonale producten zoals phera-Massa niet gerechtvaardigd zijn. Krijg uw dieet in controle en krijg periodiek aan de gymnastiek en u zou enkel boete, op zijn minst voor de volgende jaren moeten kweken.

Wat hij zei.

Als u verkiest om steroidial samenstellingen te gebruiken, stel voor ik gebruikend Sesathin en een supplement van uitstekende kwaliteit van de melkdistel voor leverbescherming.
micromike
ik veronderstelde ik te jong kan zijn om steroïden te nemen. als ik besliste een 30 dagcyclus te doen en enkel laag op de dosering dat ging zou zijn een beter idee?
op dit ogenblik heb ik eiwitschok/gewichtsgainer (620 cal, 56g proteïne, ton vitaminen) maar ik heb anders een werkelijk slecht dieet. ik ben in universiteit en tussen school en het werk ik het hard vind om genoeg te eten. maar de scholen uit volgende week en dat zijn toen ik van plan was om één of andere soort cyclus te beginnen. ik zal een strikte dieet en een training kunnen houden.

ook, toen ik 16-17 was werkte ik 5-6 maanden uit en werd ontmoedigd na geen aanwinsten. ik leefde met mijn ouders toen zodat had ik een fatsoenlijk dieet en mijn papa werkte me uit en genoot van om me in pijn te zien, zodat waren de trainingen niet slap. geen enkel groei.

als u mijn tijd en keihard over het ophopen van was wat de beste „stapel“ (ik veronderstel die wat geroepen zijn) ben voor te nemen me zou zijn? van pre-cyclus aan post-cyclus en van toen. de minstens namen van de supplementen en (de lichte) dosering van week aan week. im lezend elke kleverige vloek zie ik maar houd van ik zei im kort op tijd, zo tevreden, probeer aan stom het neer zoveel mogelijk voor me.

afhankelijk van hoe de cyclus zieke waarschijnlijk slechts bulk één keer per jaar hoogstens gaat. maar ik zal aan mijn arts spreken en zal zijn raad krijgen alvorens ik om het even wat begin.

dank vooraf. ik waardeer werkelijk de hulp.

micromike
heeft iedereen Verwoesting door RPN gebruikt? ik las wat kerelsopening van een sessie een verschillend forum en vermoedelijk bereikte hij 25 ponden op 4 weekcyclus zonder kanten. misschien heft een botgeval maar gemaakt me een wenkbrauw op.
Rodzilla
CITAAT (micromike @ 14 April 2008, 04:44 AM) *
heeft iedereen Verwoesting door RPN gebruikt? ik las wat kerelsopening van een sessie een verschillend forum en vermoedelijk bereikte hij 25 ponden op 4 weekcyclus zonder kanten. misschien heft een botgeval maar gemaakt me een wenkbrauw op.

Ik denk niet werkelijk u veel steun aan iedereen gaat hier merken. Ik ga anders met iedereen, begin door zich op voeding te concentreren en oefening akkoord. Als u bent enkel beginnend zult u sommige vrij grote aanwinsten van dat alleen. .and voedsel maken.
lethaljd
CITAAT (micromike @ 14 April 2008, 05:44 AM) *

Hallo Mike. Om geen cynicus te zijn, maar ik kom overeen met wat iedereen anders hier heeft gezegd. Ik behaalde van universiteit niet dat alles een diploma lang geleden, en terwijl ik in school was ik was overtuigd dat ik was een hardgainer… Ik boekte geen vooruitgang in de gymnastiek, gedachte ik juist alles, enz. enz. deed. Ik overtuigde me, aangezien het schijnt u doet, dat ik iets meer nodig had. Tegelijkertijd, was het een product genoemd 1-Turkije. Een andere prohormone uit gezet door Nutrex die zeker op één of andere grootte inpakte, maar het was niet het antwoord. Ik kwam na snel het een diploma behalen te weten dat zodra mijn leven kalmeerde, ik uitgaand en partying 4-5x een week ophield met & etend als shit, en werkelijk werd strikt met mijn dieet, dat mijn aanwinsten dat van om het even wat konden overtreffen ik met pH kon krijgen.

Ik weet het gemakkelijk de kortere weg is willen nemen, vooral wanneer de dingen niet schijnen zo snel te gaan aangezien u hen zou willen zijn, maar ik verzeker u als u hier bestudeert en één of andere basisinfo volgt dat uw natuurlijke hormoonniveaus u zullen krijgen waar u deze zomer wilt zijn….zolang u bereid bent om het harde werk en de toewijding aan te brengen die gaan worden vereist voor OM HET EVEN WELKE soort verandering, of het PHs of niet impliceert.

Voor wat het waard is, gezien de keus om het te doen opnieuw zou ik nooit 1-Turkije, of een andere PH voor die kwestie genomen hebben.
micromike
CITAAT (lethaljd @ 14 April 2008, 08:35 AM) *
Hallo Mike. Om geen cynicus te zijn, maar ik kom overeen met wat iedereen anders hier heeft gezegd. Ik behaalde van universiteit niet dat alles een diploma lang geleden, en terwijl ik in school was ik was overtuigd dat ik was een hardgainer… Ik boekte geen vooruitgang in de gymnastiek, gedachte ik juist alles, enz. enz. deed. Ik overtuigde me, aangezien het schijnt u doet, dat ik iets meer nodig had. Tegelijkertijd, was het een product genoemd 1-Turkije. Een andere prohormone uit gezet door Nutrex die zeker op één of andere grootte inpakte, maar het was niet het antwoord. Ik kwam na snel het een diploma behalen te weten dat zodra mijn leven kalmeerde, ik uitgaand en partying 4-5x een week ophield met & etend als shit, en werkelijk werd strikt met mijn dieet, dat mijn aanwinsten dat van om het even wat konden overtreffen ik met pH kon krijgen.

Ik weet het gemakkelijk de kortere weg is willen nemen, vooral wanneer de dingen niet schijnen zo snel te gaan aangezien u hen zou willen zijn, maar ik verzeker u als u hier bestudeert en één of andere basisinfo volgt dat uw natuurlijke hormoonniveaus u zullen krijgen waar u deze Zomer wilt zijn….zolang u bereid bent om het harde werk en de toewijding aan te brengen die gaan worden vereist voor OM HET EVEN WELKE soort verandering, of het PHs of niet impliceert.

Voor wat het waard is, gezien de keus om het te doen opnieuw zou ik nooit 1-Turkije, of een andere PH voor die kwestie genomen hebben.

dank voor de raad. ik wil enkel een aanwinst zien. ive het zelfde bouw aangezien lage school en ik enkel genoeg aanwinst wil krijgen dat wanneer ik in de spiegel kijk ik een verandering opmerk. de identiteitskaart liefde wordt ook mijn dieet in controle maar zijn te hard met school en het werk. ik heb niet de tijd naar huis te drijven en tussen klassen te eten en ik heb niet het geld op campus elke dag te eten (en het snelle voedsel zal me enkel vet maken). ik ging de verbintenis aan uit te werken en ik zorg ervoor ik het gedaan krijg als ik het bij 2 in de ochtend moet doen. (ik heb een 24/7 gymnastiek in mijn flatgebouw dat letterlijk 25 voet van mijn voordeur… bespreking over gemak) is maar als u zei…

„Ik kwam na snel het een diploma behalen te weten dat zodra mijn leven kalmeerde, ik uitgaand en partying 4-5x een week ophield met & etend als shit, en werkelijk werd strikt met mijn dieet, dat mijn aanwinsten dat van om het even wat konden overtreffen ik met pH“ kon krijgen

ik wil niet werkelijk wachten tot ik een diploma behaal om aanwinsten te zien. im omhoog beëindigend mijn eerstejaarsstudentjaar van universiteit en na mijn vier jaar zijn weg om school voor enkelen meer een diploma te behalen. Ha, wens dit ik ik de tijd aan partij 4-5 keer per week had. wat was uw belangrijk, mandewerk? kijk, im verspillend trainingen als ik eet en word net genoeg calorieën en proteïne elke dag afschuin.

ik waardeer zeer uw tijd en raad maar ive nam een beslissing.
ik was aarzelend om vragen hier te stellen omdat ik wist wat de antwoorden zouden zijn. „eet beter en werk meer uit, zult u aanwinsten“ zien

als iemand een product kon enkel adviseren datop zij weten en vertrouwen dat groot zou zijn. ziek bereken de rest.
dragula
Koel. Luister niet. Het dieet is niet DAT belangrijke anyways, roids het zullen doen.

Krijg wat methyl 1 test, het met cEL-m-Drol stapelt, hoge dosistylenol voor leversteun, in werking stelt en ervoor zorgt u wat geen-explodeert voor PCT gebruikt om uw jongens het achter laag hangen te krijgen.
dragula
En het is bijna onmogelijk aan overtrain op sap. Ik werk in 2aDays, volledig lichaamsmateriaal, en ATLEAST 2 u/daggoed. Neem slechts zondagen weg, en behandel me aan sommige cocktails, aangezien u het met die 2aDays zult verdienen.
Ras
CITAAT (dragula @ 14 April 2008, 11:18 AM) *
Koel. Luister niet. Het dieet is niet DAT belangrijke anyways, roids het zullen doen.

Krijg wat methyl 1 test, het met cEL-m-Drol stapelt, hoge dosistylenol voor leversteun, in werking stelt en ervoor zorgt u wat geen-explodeert voor PCT gebruikt om uw jongens het achter laag hangen te krijgen.

+100.
micromike
CITAAT (dragula @ 14 April 2008, 09:48 AM) *

koel. een grappige kerel.

de cyclus werd gepland voor de zomer wanneer ik geen school heb. aka: „hebben meer vrije tijd“ of „niet bezig“. „Vrij“, als ik kan.

lethaljd geeft me dit gehele filosofische verhaal over de één keer hij PHs in universiteit terugnam en hoe hij het nooit opnieuw zou doen. en hes gekregen een diepgaand logboek van zijn cyclus van de Verwoesting 6 maanden geleden. sparen me geeft de nonsens en enkel me een recht antwoord.

de „echte aanwinsten komen uit het harde werk en een goed dieet, Mike. ik neem enkel steroïden voor pret“
lethaljd
Ja Mike, nam ik Verwoesting deze zomer. U denkt niet ik dat binnen aan mijn aanbeveling factored? Gebeurde u eigenlijk met het lezen van mijn logboek, dat over de klaar zijn kwesties wordt gelezen die ik heb gehad tijdens en post-PCT? De kwesties die ik ben BLIJVEN om HEBBEN? Waarom denkt u ik 5 jaar alvorens een andere PH wachtte te proberen? De verwoesting was enige die mijn oog met het is mild kantenprofiel ving. Ik 26 jaar oud, bent wilt u de zelfde kwesties bij 19 of 20 misschien riskeren? Het was geen filosofisch verhaal, was het een waar verhaal. Ik heb vele besluiten in mijn leven, wat genomen ik, wat ongeveer gelukkig ben ik, maar allemaal betreur ik van leer. Ik was in de nauwkeurige zelfde boot die u bij één punt en dat bent waarom ik probeer te helpen, maar als u houding wilt laten vallen… toen krijg neiging. Wij allen proberen om u te helpen hier, maar als u niet wilt luisteren, dan stel voor ik u zich aan de bodybuilding.com forums overneemt waarom uw bros u zeker welke PH u precies zullen vertellen om REUSACHTIG nodig hebt te worden.

En Mike, u zei het allen in uw reactie op mijn post… Ik heb geen tijd… Ik kan niet, zal ik niet ..... tot u bereid bent om deze VERONTSCHULDIGINGEN terzijde te leggen en tijd te maken voor wat belangrijk is (waarom u uw lunch inpakken, een bar kan eten, of geen schok hebben?) u zult nooit de aanwinsten zien u wenst. Ga door en verspil uw geld op PHs, zullen uw aanwinsten in het gunstigste geval met een dieet bescheiden zijn dat niet in controle is.

RE: Verwoesting - ik wilde niet om het even wat over Verwoesting specifiek zeggen omdat ik denk het een goed product voor bepaalde mensen is, maar het was niet voor me. Cons. waren belangrijker dan Pros, IMO. Ik wilde niet schijnen om slecht over het product van een forumverdediger te spreken wanneer ik weet het een goed product is. Mijn n=1 ervaring is enkel niet genoeg voor me om deze samenstelling af te schrijven als geheel. Plus, onderzocht ik shit uit het alvorens ik het nam, en ik had NOG kwesties….u haphazardly wordt bereid om een cyclus te doen deze zomer, die is waarom ik oprecht reco tegen het. Maar beste van geluk.
Mr.Kite
CITAAT (micromike @ 14 April 2008, 01:18 AM) *
ik veronderstelde ik te jong kan zijn om steroïden te nemen. als ik besliste een 30 dagcyclus te doen en enkel laag op de dosering dat ging zou zijn een beter idee?

Nr. U zal nog fuck met uw hormoonniveaus zelfs bij een lage dosis. U zegt u in universiteit, neemt een bioklasse op hormonale systemen bent alvorens u met dit shit knoeit.

op dit ogenblik heb ik eiwitschok/gewichtsgainer (620 cal, 56g proteïne, ton vitaminen) maar ik heb anders een werkelijk slecht dieet. ik ben in universiteit en tussen school en het werk ik het hard vind om genoeg te eten. maar de scholen uit volgende week en dat zijn toen ik van plan was om één of andere soort cyclus te beginnen. ik zal een strikte dieet en een training kunnen houden.

Goed als u geen goed dieet hebt, gaan steroïden niet u helpen veel anyways. U kent de mensen die 20+ pond bereikten? Zij hadden perfecte diëten en uitstekende trainingsprogramma's. U moet ervoor zorgen u praktijk met het plakken aan een strikt dieet hebt alvorens u probeert om buitensporig om het even wat toe te voegen.

ook, toen ik 16-17 was werkte ik 5-6 maanden uit en werd ontmoedigd na geen aanwinsten. ik leefde met mijn ouders toen zodat had ik een fatsoenlijk dieet en mijn papa werkte me uit en genoot van om me in pijn te zien, zodat waren de trainingen niet slap. geen enkel groei.

Sparen de smartlap voor iemand wie geeft. Intense arent trainingen het eind allen. Als u werkelijk wist wat u deed, dan zou u weten dat hardgainers weinig vooruitgang wanneer zij overtrain boeken. U moet werkelijk dit opleidingsartikel (hier), en andere artikelen op de forums lezen. Ben geen idiot, zoveel mogelijk leren alvorens te proberen shit.

ik zal aan mijn arts spreken en zal zijn raad krijgen alvorens ik om het even wat begin.

Ik schuin wachttijd af om de blik op zijn gezicht te zien…
Rodzilla
wat verkeerd is met u? u zet geen inspanning in uw hard dieet. .how bent het om een paar maaltijd voor de dag te plannen terwijl u bij klasse? bent? niet zeer.

Als u werkelijk zet zou één of andere inspanning in (geen die u) u sommige positieve resultaten zien. En ik denk niet na doend sommige bankpers en krullen laat bij nacht wanneer u anders op de inspanning van TV zou letten.

Toen JD Verwoesting nam had hij zijn dieet en opleidend onderaan pat.so me vergelijk niet bij iemand wie wordt gewijd.
Benson
CITAAT (micromike @ 14 April 2008, 09:33 AM) *
dank voor de raad. ik wil enkel een aanwinst zien. ive het zelfde bouw aangezien lage school en ik enkel genoeg aanwinst wil krijgen dat wanneer ik in de spiegel kijk ik een verandering opmerk. de identiteitskaart liefde wordt ook mijn dieet in controle maar zijn te hard met school en het werk. ik heb niet de tijd naar huis te drijven en tussen klassen te eten en ik heb niet het geld op campus elke dag te eten (en het snelle voedsel zal me enkel vet maken).

Zelfs zal het echte toestel veel voor u niet doen als u geen voldoende calorieën eet, in het bijzonder PRO. Zonder uw dieet in controle te krijgen, enig geld dat u aan Verwoesting hebt besteed of Phera zijn=zal= verspild geld.

Het eten goed vergt meer tijd niet dan slecht etend, u enkel moet beter plannen.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.