CITAAT (lethaljd @ 14 April 2008, 08:35 AM)

Hallo Mike. Om geen cynicus te zijn, maar ik kom overeen met wat iedereen anders hier heeft gezegd. Ik behaalde van universiteit niet dat alles een diploma lang geleden, en terwijl ik in school was ik was overtuigd dat ik was een hardgainer… Ik boekte geen vooruitgang in de gymnastiek, gedachte ik juist alles, enz. enz. deed. Ik overtuigde me, aangezien het schijnt u doet, dat ik iets meer nodig had. Tegelijkertijd, was het een product genoemd 1-Turkije. Een andere prohormone uit gezet door Nutrex die zeker op één of andere grootte inpakte, maar het was niet het antwoord. Ik kwam na snel het een diploma behalen te weten dat zodra mijn leven kalmeerde, ik uitgaand en partying 4-5x een week ophield met & etend als shit, en werkelijk werd strikt met mijn dieet, dat mijn aanwinsten dat van om het even wat konden overtreffen ik met pH kon krijgen.
Ik weet het gemakkelijk de kortere weg is willen nemen, vooral wanneer de dingen niet schijnen zo snel te gaan aangezien u hen zou willen zijn, maar ik verzeker u als u hier bestudeert en één of andere basisinfo volgt dat uw natuurlijke hormoonniveaus u zullen krijgen waar u deze Zomer wilt zijn….zolang u bereid bent om het harde werk en de toewijding aan te brengen die gaan worden vereist voor OM HET EVEN WELKE soort verandering, of het PHs of niet impliceert.
Voor wat het waard is, gezien de keus om het te doen opnieuw zou ik nooit 1-Turkije, of een andere PH voor die kwestie genomen hebben.
dank voor de raad. ik wil enkel een aanwinst zien. ive het zelfde bouw aangezien lage school en ik enkel genoeg aanwinst wil krijgen dat wanneer ik in de spiegel kijk ik een verandering opmerk. de identiteitskaart liefde wordt ook mijn dieet in controle maar zijn te hard met school en het werk. ik heb niet de tijd naar huis te drijven en tussen klassen te eten en ik heb niet het geld op campus elke dag te eten (en het snelle voedsel zal me enkel vet maken). ik ging de verbintenis aan uit te werken en ik zorg ervoor ik het gedaan krijg als ik het bij 2 in de ochtend moet doen. (ik heb een 24/7 gymnastiek in mijn flatgebouw dat letterlijk 25 voet van mijn voordeur… bespreking over gemak) is maar als u zei…
„Ik kwam na snel het een diploma behalen te weten dat zodra mijn leven kalmeerde, ik uitgaand en partying 4-5x een week ophield met & etend als shit, en
werkelijk werd strikt met mijn dieet, dat mijn aanwinsten dat van om het even wat konden overtreffen ik met pH“ kon krijgen
ik wil niet werkelijk wachten tot ik een diploma behaal om aanwinsten te zien. im omhoog beëindigend mijn eerstejaarsstudentjaar van universiteit en na mijn vier jaar zijn weg om school voor enkelen meer een diploma te behalen. Ha, wens dit ik ik de tijd aan partij 4-5 keer per week had. wat was uw belangrijk, mandewerk? kijk, im verspillend trainingen als ik eet en word net genoeg calorieën en proteïne elke dag afschuin.
ik waardeer zeer uw tijd en raad maar ive nam een beslissing.
ik was aarzelend om vragen hier te stellen omdat ik wist wat de antwoorden zouden zijn. „eet beter en werk meer uit, zult u aanwinsten“ zien
als iemand een product kon enkel adviseren datop zij weten en vertrouwen dat groot zou zijn. ziek bereken de rest.