Helaas, EliteFitness.com van deze week vertelt het Nieuws hoe Anthony Roberts, een vroegere vriend en een partner, en zijn collega Brian Clapp, me verkrachtten, de EliteFitness.com plaats, en onze leden die - bijna ons brengen aan onze knieën in de meest verachtelijke vertoning van arrogantie en onze gemeenschap backstabbing heeft getuigd aangezien EliteFitness.com in 1996 beschikbaar werd.
Vandaag, zult u de feiten leren van hoe Anthony Roberts, zijn partner Brian Clapp, en hun plaatsen Steroid.com, RoidStore.com, en BuySteroids.com, relentlessly hebben geprobeerd om controle van EliteFitness.com te grijpen en uiteindelijk te proberen om controle van de gemeenschap te bereiken die u, onze leden, zo hard om hebt gewerkt te creëren. En u zult leren hoe onze gekregen gemeenschap vervolgde toen wij ontdekten dat terwijl hun Steroid.com plaats beweert om bodybuilders te steunen en op te leiden, het eigenlijk bestaat om zijn leden in het kopen van de valse steroïden te bedriegen die zij bij hun zusterplaats verkopen, RoidStore.com.U moet over deze vreselijke stand van zaken horen omdat u de ernst van de situatie voor onze gemeenschap van leden zou moeten begrijpen.
Toch vertegenwoordigt EliteFitness.com het grootste archief van bodybuilding en anabole steroid informatie die ooit is geassembleerd, en ik zal deze enorme kennisbank niet toestaan dat u me hielp sinds het oprichten van EF in 1996 vergaren om worden verloren. Dit zijn de feiten over hoe Anthony Roberts, een vriend en een collega van mijn, en zijn partner Brian Clapp, met hun plaatsen Steroid.com en RoidStore.com dat controle van EliteFitness.com te nemen door een onbelangrijk proces in Texas in kaart wordt gebracht in te dienen en door onze Dienstverleners Van Internet (ISPs) met berichten eisen te overstromen die dat onze volledige website offline wordt genomen. En helaas, is dit een les in hoe mijn koppige loyaliteit aan iemand ik hield van en bijna vernietigd mijn website en me in het proces vertrouwde op.
Alles begon met een begaafde ondernemer die door de naam van de Zomers Jeff ging en eigenaar van een bedrijf genoemd de Voeding van het Effect was. Jeff was de inspiratie en de mentor van Steroid.com en RoidStore.com. Jarenlang, hebben de gewetenloze supplementbedrijven teleurstelling gebruikt (ik roep het „trucsupplementen“) die aan dwaas u in het denken probeert dat u anabole steroïden koopt wanneer in plaats daarvan, u niets van de soort wordt verkocht. De bodybuilders van de beginner betalen dearly voor materiaal dat nooit als de anabole of spierbouw zou beschouwd worden. Dit is voor decennia gegaan, maar niet tot de Zomers Internet en Jeff kwam was iedereen succesvol bij het bedriegen kerels in het denken zij anabole steroïden kochten toen zij absoluut niet waren.Zomers van Jeff en zijn Voeding van het bedrijfEffect perfectioneerden frauduleuze supplementen als steroïden marketing. Zomers van Jeff natuurlijk waren niet de stichter van de echte naam van de Voeding van het Effect. In deze zaken, nemen vele mensen op besprekingsforums deel of schrijven artikelen gebruikend een pseudoniem. Was de echte naam van de Zomer van Jeff Baronet Harcourt. Die van u die rond EliteFitness.com voor op om het even welk ogenblik bij allen zijn geweest weten dat wij nooit de identiteit van iedereen zouden openbaren wie verkiest om een pseudoniem te gebruiken. Anthony Roberts is geen echte naam, noch is ander pseudoniem „Hooker van Anthony.“ Maar wij zouden u nooit de echte naam van Anthony geen kwestie vertellen wat deze kerel aan me doet omdat u moet weten dat zonder uw vertrouwen, EliteFitness.com niets zou zijn. Wanneer u zaken met EF doet en zelfs wanneer de mensen proberen om ons te schroeven, verzekert ons ijzer bekleed beleid u dat uw persoonlijke informatie nooit zal verkocht worden, verkeerd gebruikt of mishandeld. Anthony Roberts zich veroorlooft anderen niet het zelfde niveau van professionalisme dat sommigen de harde manier te weten zijn gekomen. Onthul om het even welk van uw persoonlijke informatie over zijn plaatsen op uw eigen risico.
Genoeg uitweiding, de reden heb ik geen scrupules latend u weten dat de Zomers Jeff een alias voor Baronet Harcourt is waren omdat de Baronet dood is. Bij de hoogte van de stijging van de Voeding van het Effect, bracht de Baronet in ongeveer $1 miljoen per maand van de verkoop van valse steroïden. De baronet leefde in een herenhuis, dreef een Lamborghini, en partied als een rots-ster. Maar de Baronet, zoals zo veel andere succesvolle ondernemersatleten, zelf-destructed. Zoals zo vaak het geval is, leidt het injecteerbare anabole steroid gebruik sommige atleten tot injecteerbare opiaat gebaseerde farmaceutische Nubain, welke atletenprijs voor zijn pijn en cortisol die eigenschappen onderdrukken. Nubain ook leidt vaak atleten tot andere opiate gebaseerde narcotica en in het geval van de Baronet, werd hij gewijd aan heroïne. Droevig, stierf de Baronet aan een heroïneoverdosis over een jaar geleden.
Anthony Roberts aanbidt zijn partner Brian Clapp en Brian Clapp aanbad zijn vriendenBaronet Harcourt. Zo toen de Baronet stierf, en er een leegte dat de valse steroid markt moet worden ingevuld was, nam Brian alles hij van Baronet had geleerd en de plaats RoidStore.com gevormd, dat wordt ontworpen om valse steroïden op een niveau te pooien niemand voordien had gezien. Hij registreerde ook BuySteroids.com en andere domeinnamen dat andere voorzijden voor zijn RoidStore.com plaats zijn. om klanten te vinden, kopiÃ˲rde hij de EliteFitness.com ideeën voor een anabole steroid gemeenschap van het besprekingsforum en hij partnered met Anthony Roberts - een kerel die slechts dertien was toen EF beschikbaar werd - om steroïden verwante artikelen te schrijven.
Het runnen van EliteFitness.com is duur en wij verdienen het geld nodig om zulk een grote verrichting te houden gaand op drie manieren: door adverterende, downloadbare e-boeken, en van uw steun wanneer u een Lid van het Platina wordt. Vele EliteFitness.com klonen blijven online door steroïden te behandelen en zij gebruiken hun forums om potentiële klanten te produceren dat zij kunnen dan verkopen drugs aan. Het idee achter Steroid.com van Brian en van Anthony plaats is eigenlijk vrij ingenieus. Steroid.com beweert om de bodybuilding gemeenschap te steunen en op te leiden, maar tezelfdertijd bestaat het werkelijk om zijn leden in het kopen van de valse steroïden te bedriegen die zij bij hun zusterplaats, RoidStore.com verkopen. Zo hoewel zij precies geen drugs behandelen, door rond de regels van de enkele Federale Commissie van de Handel over waarheid te dansen in reclame, kunnen zij een fortuin maken door materiaal te verkopen dat anabole steroïden beweert te zijn maar niet is. Nu is Brian die in het contante geld harkt, in een herenhuis leeft, en nu is hij die Lamborghini drijft misschien zelfs zelfde die eens door zijn mentorBaronet werd bezeten.
U moet Brian geven en het krediet van Anthony, het is werkelijk een groot idee; gebruik uw Steroid.com EF kloonplaats om valse steroïden in uw zeer eigen RoidStore te verkopen. Maar hun idee heeft één belangrijk probleem. U ziet, zijn de meeste ondernemingen succesvol wegens herhalingsklanten; nochtans, kunt u veronderstellen dat nadat u iets van RoidStore koopt slechts te ontdekken om dat het geen anabole steroïden is, u niet gaan teruggaan en worden opnieuw gescheurd van. En zo, opdat Brian en Anthony Steroid.com houden draaiend en gas in de tank van dat Lambo houden, moeten zij nieuwe uitlopers voortdurend vinden om de valse steroïden te kopen die zij in hun RoidStore hebben verkocht.
Hier is hoe het werkt:
RoidStore.com verkoopt een mondeling supplement genoemd „Deca 200“ die een naam is die een vreselijke partij zoals nandrolone van de het voorschriftdrug van farmaceutische reuzeOrganon injecteerbare decanoate dat markten Organon onder de merknaam deca-Durabolin klinkt. RoidStore beweert dat „Deca 200“ een voedingssupplementmengsel met een naam Brian maakte omhoog geroepen „Nandeconate“ bevat, die absoluut niet de drug die door Organon wordt gemaakt is.
RoidStore verkoopt een ander mondeling supplement genoemd „D-Anabol 25“ en zij zeggen het een voedingssupplementmengsel met de gemaakte omhoog naam „Metandesenolone“ bevat. Is niet nieuwsgierig dat? „D-Anabol 25“ die van „Metandesenolone“ wordt klinkt een vreselijke partij zoals de echte merknaamdrug Dianabol die door farmaceutisch reuzeCiba wordt geproduceerd gemaakt dat echte farmaceutische methandrostenolone bevat.
„Tren 75“ van RoidStore bevat een voedingssupplementmengsel met een koele klinkende vervaardigde naam „Finabolan“, maar het bevat geen bit van de echte acetaat van drugtrenbolone, die u in de merknaamdrug Finaplix van farmaceutische reuze Hoechst-Roussel zult vinden.
RoidStore verkoopt iets zij „Var 10“ roepen wat zij zeggen een voedingssupplementmengsel met de naam bevat die zij omhoog van „Oxantrione“ hebben gemaakt. Maar gissing wat? „Var 10“ bevat om het even welke echte drug niet genoemd oxandrolone uit gezet door farmaceutische reuzeSearle die Searle onder de merknaam Anavar verkoopt.
En is hier één van mijn favorieten.
RoidStore verkoopt een ander mondeling supplement genoemd „Winn 50“ die een naam is die een vreselijke partij zoals het voorschriftdrug Winstrol van farmaceutische reuzeUpjohn klinkt, die de merknaam van Upjohn voor generische farmaceutische stanozolol is. RoidStore beweert dat „Winn 50“ een voedingssupplementmengsel genoemd „Vanazolol“ bevat, die absoluut niet het zelfde ding zoals stanozolol (Winstrol) is.
Gissing wie de handelsmerken voor D-Anabol 25, Deca 200, Winn 50, Tren 75, Var 10, Nandeconate, Vanazolol, Metandesenolone, en Finabolan bezit? Denk het Organon, Ciba, Hoechst-Roussel, Searle en Upjohn is? Nope, zou u verkeerd zijn. Deze handelsmerken hoewel zij een partij zoals het echte ding klinken worden allen bezeten door het bedrijf Anabool Onderzoek van Brian Clapp's, LLC.
Ik wilde u weten wat werkelijk in wat van de supplementen van RoidStore was, zodat kreeg ik mijn handen op een fles van „Winn 50.“ Wanneer u de fles krijgt komt u te weten dat „Vanazolol“ eigenlijk een merkgebonden mengsel van DHEA, taraxacum officinale, is (beter - gekend als paardebloem - ja, de bloem) evenals ijzer, vitamine b12, cafeïne, en vanadylsulfaat. Allen aan een eindgebruikersprijs van slechts $95 per fles! Ja, voor honderd bokken, kon u een pil nemen die u niet veel meer dan een multi-vitamine, een salade en een kop van koffie zou helpen.
Zo hoe kunt u wonder ik werd omhoog gemengd met Brian Clapp en Anthony Roberts?
In 2006, benaderde Anthony ons over het schrijven van een e-boek over het nieuwe gebruik van peptides en de factoren van de insulinegroei in het bodybuilding en wij zeiden dat wij het zouden lezen en het voor hem zouden verkopen als hij schreef. Wij stelden ook een persoonlijk overlegprogramma voor Anthony op die hem zou toelaten om overleg per uur aan de EliteFitness.com leden te verkopen. Het resultaat was een samenwerking tussen mijn personeel en Anthony die „voorbij Steroïden“ wordt geroepen en aangezien steroid boeken gaan, dit is men werkelijk vrij goed. Het redelijk goed verkochte boek en het overleg, kregen wij om betere Anthony te kennen en vertrouwden op hem en wij maakten tot hem zelfs een Voorzitter Member op onze forums.
Wij hadden met Anthony gewerkt, die hem en zijn boek bevordert lange tijd, toen hij ons aan zijn partner Brian introduceerde en zei dat Brian op EliteFitness.com wilde adverteren. Hebbend geen idee in de tijd over de aansluting tussen Steroid.com en RoidStore.com, ondertekenden wij een overeenkomst om de reclame van Brian op de EliteFitness.com plaats in werking te stellen denkend wij Steroid.com van Brian en van Anthony besprekingsforums zouden bevorderen. Maar wij kregen geschroefte top. Wij hadden een overeenkomst met hen die ons verplichten om hun advertenties in werking te stellen, slechts te ontdekken om dat wij Steroid.com advertenties helemaal niet gingen in werking stellen. In plaats daarvan, dwongen zij ons om banners in werking te stellen adverterend hun RoidStore omdat de kerels op Steroid.com van Brian en van Anthony plaats hun huisvuil niet meer kochten. Ik kreeg suckered enkel als hun klanten, maar mijn handen waren gebonden. Omdat wij een ondertekend contract hadden, dwongen zij me om hen te laten hun banners in werking stellen, hoewel door, ik nooit censureerde wat onze leden over hun producten moesten zeggen en u kunt de gedachten van onze leden in deze posten van het besprekingsforum lezen.
- de Opslag Deca 200, Winn 50, D-Anabol 25, Tren 75, Var 10 van RoidStore.com Roid
- TheRoidStore.com - Clen Tren en Deca? Op een schaal van 1-10 hoe goed voor het kopen van die
- RoidStore.com - waarom zijn niet de ingrediënten voor hun producten de vermelde OPSLAG ROID?
- Roidstore.com Roid de Opslag verkoopt pro-hormonen
- Reclame RoidStore.com - verloor enkel een ton eerbied voor deze plaats.
Maar dat was niet het eind van mijn dwaasheid. More and more van de Moderatoren en de Beheerders van mijn plaats begonnen over hoe te klagen de acties van Anthony betreffende de forums van onze leden meer en meer onregelmatig en verkeerd werden. En daarnaast, terwijl wij zijn persoonlijk overleg verkochten, zouden wij te weten komen dat hij niet aan de kerels sprak die hadden betaald voor van hem raadplegen in de geplande tijden. Velen die leden betalen werden meer en meer teleurgesteld en boos. Ik besliste stupidly loyaal te blijven en hield hem als Voorzitter Member van de plaats – hoewel door dit punt, ik ook over hem bezorgd was geworden aangezien een aantal onze Moderatoren voorstelden dat zij dachten Anthony een probleem van het substantiemisbruik had.
Ik vertelde met klem hen dat ik dacht niet dat Anthony in recreatief druggebruik werd geïmpliceerdi. Nochtans, waren zijn meer en meer vluchtig gedrag op de plaats en zijn aanvallen en scherpe kritieken op Mods en de leden in combinatie met wat wij wisten aan de Steroid.com mentorBaronet Harcourt gebeurd en zijn heroïneoverdosis maakte me zorg die Anthony onderaan die zelfde het verwoesten weg zou kunnen uitglijden en die hij zelf in iets omhoog gemengd was geworden hij niet kon controleren.
Het definitieve stro kwam toen Anthony me vroeg om een ander Mod. te verbieden dat een vriend van mijn is omdat dit Mod. voorstelde naar verluidt dat één van de vrienden van Anthony geen natuurlijke atleet zou kunnen zijn. Veronderstel dat – die zou denken ooit dat een vriend van Anthony niet zou kunnen natuurlijk zijn? Ik probeerde aan reden met hem en vertelde hem dat ik geen bedoeling had om dit Mod. te verbieden en dat als hij verstoord was, hij op de forums zou moeten gaan en het perspectief – delen van zijn vriend me niet proberen en ertoe brengen om een wettige bespreking te censureren die niet zelfs op de openbare forums plaatsvond. Deze gemaakte Anthony maakte woedend. Wij wisten dat wij niet hem rond anymore konden hebben en zodat besliste Admins zijn rekening op de forums op te schorten. Ik was werkelijk droevig over het besluit. Ik had altijd van Anthony gehouden en blij geweest helpen hem zijn begin geven. Ik dacht ook hij zo veel belofte toonde. Op een bizarre manier, vond ik als ik had toen mijn eerste meisje in middelbare school met me – verdeelde ik benieuwd was wat I zelf verkeerd had gedaan.
Tezelfdertijd voelde ik verlicht, omdat ik dacht ik definitief met Anthony Roberts en de hond werd gedaan van Brian Clapp en de poney toont. Ik zei aan mij, „ik zal enkel het boek van Anthony blijven verkopen, hem zijn royalty betalen, en wij allen zullen.“ ons bewegen Maar ik realiseerde geen Brian en het primaire doel van Anthony was RoidStore op de EliteFitness.com plaats terug te krijgen om het even welke manier mogelijke. En zij bedoelden me te vervolgen als zij de RoidStore.com banneradvertenties op onze forums moesten terugkrijgen.
En zo, deze afgelopen winter, werden wij gediend met een proces.
In Maart, werd EliteFitness.com met een proces gediend dat in Texas door Brian Clapp en zijn Voeding van bedrijf Dynamische Sporten (Steroid.com) wordt gebracht die ook Anthony Roberts tewerkstelt. De procureur van Brian is een kerel genoemd Paul Beik die vers uit wetsschool is en voor de Bureaus van de Wet Egbert werkt. En u zult nooit veronderstellen wat het kostuum over is. (Eigenlijk, kunt u het gehele ding lezen als u google het aangezien het. online is gepost)
Hier is een samenvatting van welk EliteFitness.com voor vervolgd wordt:
Zoals u het weet, brengen wij en verkopen downloadbare e-boeken op de markt die door diverse verschillende auteurs worden geschreven die wij vertegenwoordigen. Één van die auteurs is een kerel die als Dino Strong schrijft en die schreef wat veel van onze leden om de beste gids overwegen te zijn aan het anabole steroid ooit geschreven cirkelen. De titel van het boek is Anabole Gameplan. In het proces dat door de Dynamische Voeding van Sporten wordt gebracht, beweren Brian en Anthony dat Dino Strong een boek door Gids van het Onderzoek van de Steroïden van Anthony Roberts de met een adellijke titel Anabole Uiteindelijke kopiÃ˲rde.
Dino Strong schrijft een boek en EliteFitness.com wordt dat door Brian en Anthony wordt vervolgd. Dino zelf wordt niet zelfs genoemd in het proces. En krijg dit, hebben zij nog niet ons in het schrijven van verteld wat beweren zij werd gekopiÃ˲rd. Ik ben verteld dat een paar paragrafen die zij Dino werd gepost op hun plaatsen kopiÃ˲rde hebben geëist, maar zij hebben naar deze dag me om het even wat niet verzonden die formeler me vertelt welke Dino schaadde. Wat nog gekker is is dat Anthony Roberts een pre-versieexemplaar van Anabole Gameplan kreeg en het las alvorens het ooit op verkoop ging. Hoewel hij een paar commentaren en suggesties had, rug toen wij met hem werkten, had hij zeker geen probleem met het werk van onze verkopende Dino.
Om het slechter te maken, nadat zij het proces indienden, verzonden zij de vraagbrieven naar elk van onze ISPs bedreigend hen dat zij ook worden vervolgd als de volledige EliteFitness.com plaats niet offline werd genomen. En voor paniek veertig die notulen op 29 veroorzaakt Februari, slaagden zij eigenlijk in het hebben van onze volledige plaatssluiting tot onze advocaat dingen aan onze ISP verklaarde.
Hier is wat zij willen: De „aanklager (dat Brian en Anthony) zijn streeft naar statutaire schade in het bedrag van Honderd Vijftig Duizend Dollars ($150,000.00) per opzettelijke overtreding en Dertig Duizend Dollars ($30,000.00) per nietopzettelijke overtreding.“ En zij willen dit geld van me, niet Dino Strong, de auteur van het boek.
Onnodig te zeggen, was ik woedend toen wij met een onbelangrijk proces gediend werden. Zo, riep ik mijn procureur en vertelde haar om klaar te worden te vechten. Nu, krijg me niet verkeerde – ik geen grote ventilator van procureurs (behalve mijn leden die procureurs– I liefde u kerels) zijn – ben wanneer ik transacties met advocaten in het verleden, de enige mensen heb gehad die uit neigen te komen vooruit zijn de procureurs! Gelukkig, sprak mijn advocaat wat betekenis in me. Zij vertelde me, „u wilt geen proces in Texas – het u een fortuin – zal kosten en zelfs als u wint, is er geen bovenkant voor u. Voorts zult u advies in Texas moeten inhuren en dat is ook zeer duur.“ En zij was juist, zou ik veel eerder sommige van dat geld naar AmFAR (de Amerikaanse Stichting voor het Onderzoek van AIDS) zien gaan en de Kinderen, twee liefdadigheid voeden die ik jarenlang heb gesteund, en natuurlijk, zou ik veel eerder dat geld besteden dat de EliteFitness.com plaats verbetert of besteed het aan mij.
Zo nam ik haar raad en wij stelden een regeling voor die me zou hebben Brian een bedrag betalen groter dan de VOLLEDIGE winst die EliteFitness.com op de verkoop van het Anabole e-boek Gameplan maakte. Waarom voorstel zo grootmoedig iets? Omdat ik van mijn procureur leerde dat het veel goedkoper zou zijn om hen alles te geven wij van het boek van Dino dan kregen om het proces in Texas te bestrijden. En ik leerde dat het meest zij mogelijk konden verwachten te winnen zouden zijn $750 tot $30.000 – en waarschijnlijk een dichter aan $750 dan $30K. In uitwisseling, zowel zouden Brian als Anthony moeten overeenkomen om hun proces te laten vallen en overeen te komen om ons over iets anders opnieuw niet te vervolgen die in het verleden waren gebeurd.
Tot slot leerde mijn advocaat van theirs wat zij werkelijk wilden. Wat zij werkelijk wilden adverteerde op EliteFitness.com -- en TON van het. Specifiek zijn, wilden zij $180.000 in reclame en het contante geld ook dat ik geloof worden gebruikt om hun procureur te betalen. Hoofdzakelijk, wilden zij RoidStore.com banners op elke pagina van de plaats pleisteren.
Goed, ging ik absoluut niet die zelfde fout opnieuw maken!
Zo, was wat wij voorstelden een regeling van contant geld en een reclamekrediet van $40.000. Zij zouden overeenkomen om hun proces en werk met ons verkoopteam op te schorten, om met een reclamepakket op de proppen te komen dat aan hun behoeften zou voldoen en tezelfdertijd niet verkeerd aan onze plaats zou zijn en onze leden zoals hun RoidStore advertentiecampagne waren geweest. Als een advertentiepakket niet met hen kon worden uitgewerkt, dan zouden zij krijgen om hun proces omhoog opnieuw te beginnen. Geloof me, HAATTE ik het idee van het betalen van die verliezers om het even wat, vooral aangezien ik het e-boek in kwestie schreef, aangezien Anthony een exemplaar had ontvangen alvorens het op verkoop ging, en aangezien niemand gelooft dat geen het significante kopiëren ooit bij allen plaatsvond.
Maar twee van hen denken zij me meer dan een vat hebben en vastbesloten zijn om zo veel geld en reclame te afpersen aangezien zij misschien kunnen. En mijn bereidheid om met hen omwille van het besparingstijd en geld te proberen en te regelen, is verkeerd begrepen als zwakheid. De zuivere gedachte van hun het winnen het proces schijnt om een misleide fantasie van het machtsspel aangestoken te hebben waar zij geloven ik me mijn advocaten niet zal kunnen veroorloven en mijn plaats op de een of andere manier aan hen zou omgekeerd worden. Brian en Anthony zouden niet van hun positie van het eisen van $180.000 in ook reclame plus een contant geldbetaling bewegen. En ik kan niet nog begrijpen waarom zij ons zo viciously aanvallen nadat wij hielpen de carrière van Anthony lanceren en hem royaltycontroles 2 jaar schreven.
En dat is waar deze droevige stand van zaken zich vandaag bevindt. Ik heb net een team van advocaten in Texas ingehuurd en ik heb opgelost om te besteden wat het neemt om onze plaats en onze leden te verdedigen. Zo, zijn wij weg aan de rassen verdedigend een proces over iets ik niet zelfs en het besteden duizenden in het proces schreef. De ironie is hier dat most likely, de rechter zal vinden dat het auteursrecht voor het boek van Brian en van Anthony ongeldig is. Om belediging aan verwonding, volgens mijn vriend Bill Llewellyn toe te voegen, die de auteurs de reeks Anabolics dat hij elk jaar bijwerkt, Anthony en Brian zijn werk uitgebreid plaieerden toen zij hun boek Anabole Steroïden de Uiteindelijke Gids schreven van het Onderzoek die zij eisen Dino overtrad. En de Rekening is om uit ons naam overeengekomen te getuigen. Het goede deel dat van Rekening is getuigt dat Anthony en Brian geen auteursrecht dat om ongeldig wordt getoond te zijn zelf kunnen afdwingen. Het slechte nieuws is dat het bestrijden van hen een klein fortuin– geld zal kosten dat wij aan opstelling tweede datacenter aan gastheer EliteFitness.com terzijde hadden gelegd en onze leden nog grotere privacy en veiligheid in het geval van om het even welk type van de dienstonderbreking bij onze huidige datacenter aangeboden.
Nu, hebben wij hulp nodig. Ik zal u houden op gepost hoe dit uit speelt en ik u zal laten weten hoe u ons in de weken kunt vooruit helpen. Ik zal u ook van enkele het levenslessen laten op de hoogte zijn die ik vanuit deze ervaring heb genomen omdat ik geloof dat het leven ons lessen onderwijst die tot ons beter mensen maken aangezien wij voorwaarts gaan. En ongeacht wat u kunt elders lezen, wil ik al onze leden weten dat EliteFitness.com en hier te blijven stevig is. Ik waardeer uw lezing deze omslachtige brief – als u al manier aan deze paragraaf hebt gekregen, dan bent u een vriend inderdaad van EF. En ik hoop god-Gewillig dat, zullen wij terug naar het bespreken van zeer binnenkort het bodybuilding en geschiktheid in dit wekelijkse bulletin zijn.
Van u in sport,
George Spellwin
PS: Ik hoop u door:sturen en of deze e-mail posten overal u denkt het worden gewaardeerd.