Popa Murph
14 april 2008, 11:39 AM
Sinds mijn laatste logboek viel ik van de wagen. I ’ m hopen die een andere begint zal met één of andere motivatie helpen en zal dingen het gaan krijgen. I ’ ve kreeg verscheidene grote gebeurtenissen die tijdens de zomer allen worden gepland weg afgedekt met mijn huwelijk in Oktober, zodat zou ik mijn beste willen kijken. I ’ m dat momenteel waarschijnlijk rond 18% BF, spookachtig wit zit. Ik neig om gewicht (dat door me) fijn is tot rond 14% eerder snel te verliezen toen het hunkeren naar, de stemmingsschommeling, enz.… reeks binnen. Ik looi zeer langzaam en slechts eenmaal heb gehad respectabele tan de volledige zomer zo I ’ ll aan dat aspect in dit logboek ook werkt.
I ’ m niet een concurrerend bbuilder of een p-heftoestel zodat kan ik ’ t brengen om te gebruiken en AAS of PH eveneens de aanvulling zal worden tot een minimum beperkt. Hoofdzakelijk Vistraan en sesamin, heb ik een paar flessen van andere kansen en einddingen I ’ m planning bij het van de hand doen.
I ’ ve verwierf een smaak voor het intermitterende vasten. Het schijnt om met me akkoord te gaan en is stupidly geschikt. Ik haat werkelijk proberend om om de 2-3 uren te eten. Weekdag I ’ ll is vastend 18-19 uren met een uur 5-6 etend venster. Ik probeer om mijn trainingenklapzoen in het midden van mijn het eten venster eveneens te plannen.
Hier ’ s het plan
Het dieet
Zondag - niet die buiten calorieën 2500ish wordt gecontroleerd, en ik zal met laag vetgehalte proberen te zijn.
Maandag - ALS geen carburatoren, 300 gramproteïne, CALS 150 gram vet 2500ish
Dinsdag - ALS geen carburatoren, 300 gramproteïne, CALS 50 gram vet 1700ish
Woensdag - ALS geen carburatoren, 300 gramproteïne, CALS 50 gram vet 1700ish
Donderdag - ALS geen carburatoren, 300 gramproteïne, CALS 50 gram vet 1700ish
Vrijdag - ALS geen carburatoren, 300 gramproteïne, CALS 50 gram vet 1700ish
Zaterdag - niet die buiten calorieën 2500ish wordt de gecontroleerd, zal en met laag vetgehalte proberen te zijn.
De training
Zondag - de Sterkte van pond, 3x3, Hurkzit, SLDL, het kalfswerk,
Maandag - dag van de Rust of Li de cardio
Dinsdag - FB Hoge rep o-Liften 5x10 die 1 reeks per week Voorhurkzit verhogen, Pers, Deadlift
Woensdag - tredmolen van de de ganghelling van Li de cardio
Donderdag - FB Hoge rep o-Liften 5x10 die 1 reeks per weekHurkzit verhogen, bankpers, SLDL
Vrijdag - cardio elliptisch HIIT of fiets
Zaterdag - UB Sterkte, 3x3, Pers, Bank, gebogen rij, het wapenwerk,
Supplementen
Vistraan - op het wekken en vóór bed
Sesamin - op het wekken en vóór bed
AP en/of GXR - op weekends vóór maaltijd.
Krachtig - vóór bed slechts weekdagen
Cissus - als om het even welke gezamenlijke pijn voorkomt
De cocktail van BCAA/creatine mono/BA - pre/tijdens training
Ik zal mijn gewicht (Woensdagen) één keer in de week bijwerken. Ik zal waarschijnlijk pics voor mij wekelijks houden. Ik ben zeker één of twee van hen in dit logboek zal worden gepost. Ik zal mijn te volgen beste proberen het geschetste plan voor (ik ontspruit 13 weken) na 6 weken die ik bij of boven onderhoud voor een week en deload in de gymnastiek zal eten, dan nieuw begin de cyclus met (hopelijk) zwaardere gewichten. Na de 13 weken die ik maar zal herwaarderen op dit ogenblik ik plan op zich het bewegen in een sterkte gebaseerd programma en het verdergaan dat door de rest van de zomer in Oktober (waarschijnlijk tot December).
Ik heb misschien 4-5 lepels van verlaten vistraan. Buiten dat zal ik geen supplementen deze week gebruiken. Ik ben momenteel uit sesamin, hopelijk zal ik een orde deze week maken en zal op alles kunnen volgende week beginnen. Vanavond plan ik op 30 minuten Li cardio. Ik zal stats op Woensdag posten.
Als weightloss boxen, ik binnen cardio na trainingen vóór het snijden van om het even welke calorieën zal toevoegen.
Vragen, Commentaren?
Popa Murph
14 april 2008, PM van het 03:45
Als de kerel niet terug uit op me morgen zal ik een 2008 Fuji Roubaix Ltd opnemen.
Ik ben zeker dat me van wat Li cardio of HIIT zal voorzien afhankelijk van hoe ik wil berijden. Er is een parkrecht over de straat met een 28 mijllijn ik zeker ben ik dat verscheidene keer tijdens de zomer zal raken.
lethaljd
14 april 2008, PM van het 06:00
De bestelwagen van Nice op Fuji. Biking is een grote manier om de monotonie van Li te verdelen cardio gedaan in de gymnastiek. Plus, kunt u aan dat ontwijkende tan werken
Popa Murph
15 april 2008, PM van het 04:05
Goed had ik een verdenking de kerel me ging wegblazen en hij deed dit geen fiets. Ik denk ik enkel nieuwe Trek ga opnemen dit weekend. Ik zal enkel iets bij pond worden.
Cardio gisteren was onbewogen. Mijn dieet was op punt. Ik droping wat water vandaag enkel van gebrek aan carburatoren. Vanavond Mijn eerste FB uitputtings esq training zal zijn, zich verheugt op het. Vorige Donderdag dag probeerde ik een 10x10 op hurkzit en ik ben nog pijnlijk als mofo van dat. Hopelijk zal dat om het even wat niet vanavond belemmeren. Ik zal morgen met gewicht en resultaten van WO bijwerken.
Geef uit - Mijn heupverbindingen zijn een weinig pijnlijk eveneens van de hurkzit. Ik denk ik in 10-15 minuten zich het uitrekken PWO zal toevoegen.
Popa Murph
16 april 2008, 11:54 AM
De training
Hurkzit 135 - 5 x 10
Pers 85 - 5 x 10
SLDL 185 - 5 x 10
Krul van BB 95 - 2 x 10
Trekkracht meer dan 95 - 2 x 10
20minutes tredmolen 3.5 snelheid, helling 3.5
10 minuten het uitrekken zich
Het dieet
~1700 calorieën
ALS 18/6, 300 P/50 F/<20 C
De supplementen
8 gramvistraan
Cocktail BCAA ’ s/Creatine mono/BA pre/tijdens training
Nota's
Deze training was te gemakkelijke I ’ ll verhoogt het gewicht en volgende week toevoegt een reeks op alles. Ik hield rustperiodes minder dan 90 seconden. De hurkzit kreeg me zwetend die over het was. Ik voelde goede algemeen. Het uitrekken zich scheen om mijn heupen een te helpen.
Jakeshorts
16 april 2008, PM van het 12:03
U zou kunnen nadenken latend vallen cm tot uw gewicht onderaan een weinig meer is of doseert het met NAC met het te helpen bent glycogeen sparende eigenschappen.
Popa Murph
16 april 2008, PM van het 12:04
Gewicht – 215.8 (dan I beter gedachte – I ’ ve etend alles in gezicht voor weken)
Taille - 38.5 binnen op grootste punt
Vanochtend deed ik 30 minuten van intervallen op elliptisch. Ik werd gevast behalve één of andere BCAA pre/tijdens.
Popa Murph
16 april 2008, PM van het 12:35
CITAAT (Jakeshorts @ April 16 2008, PM van het 12:03)

U zou kunnen nadenken latend vallen cm tot uw gewicht onderaan een weinig meer is of doseert het met NAC met het te helpen bent glycogeen sparende eigenschappen.
Ik neem het slechts op trainingdagen en het is nooit bloated me of om het even wat. Ik niet zelfs bloat terug in de dag wanneer ik 20-30 gram een dag voor een week zou laden. Is er wat reden om het niet te gebruiken? Ik zal NAC onderzoeken.
lethaljd
16 april 2008, PM van het 12:48
CITAAT (April 2008, PM van Popa Murph @ 16 van het 01:04)

Gewicht – 215.8 (dan I beter gedachte – I ’ ve etend alles in gezicht voor weken)
Taille - 38.5 binnen op grootste punt
Vanochtend deed ik 30 minuten van intervallen op elliptisch. Ik werd gevast behalve één of andere BCAA pre/tijdens.
welk werk: rust de verhouding is u die gebruiken?
Popa Murph
16 april 2008, PM van het 03:52
CITAAT (lethaljd @ 16 April 2008, 12:48PM)

welk werk: rust de verhouding is u die gebruiken?
Ik deed 10 intervallen,
1 minuut matigen alle uit 2 minuten zich.
Jakeshorts
16 april 2008, PM van het 03:55
CITAAT (April 2008, PM van Popa Murph @ 16 van het 01:35)

Ik neem het slechts op trainingdagen en het is nooit bloated me of om het even wat. Ik niet zelfs bloat terug in de dag wanneer ik 20-30 gram een dag voor een week zou laden. Is er wat reden om het niet te gebruiken? Ik zal NAC onderzoeken.
meer glycogeen dat = minder FFA die wordt gebrand wordt geoxydeerd
Popa Murph
16 april 2008, PM van het 05:11
CITAAT (Jakeshorts @ April 16 2008, PM van het 03:55)

meer glycogeen dat = minder FFA die wordt gebrand wordt geoxydeerd
I dunno waarom ik dat niet samenbracht.
Uiteindelijk I de twijfel zal het veel verschil maken maar nu dit wens ik ik mijn bulkcm en BEDELAARS niet had gemengd.
Popa Murph
18 april 2008, 08:30 AM
De training
Voor Hurkzit 95 - 5 x 10 gemakkelijk zal omhoog het gewicht volgende week
Pers van de bank 135 - 5 x 10
Deadlifts 135 - 5 x 10 Blijvend licht voor mijn knieën
Krul van OB van de helling 45 - 2 x 10
De onderdompelingen - BW - 3 x 10 Gemakkelijk moeten gewicht toevoegen
Cardio deed ik dit mijn benen opwarmen
20 minuten tredmolen 3.5 snelheid, helling 3.5
Het dieet
~1700 calorieën
ALS 18/6, 300 P/50 F/<20 C
De supplementen
8 gramvistraan
Cocktail BCAA ’ s/Creatine mono/BA pre/tijdens training
Nota's
Deze training was te gemakkelijk nogmaals. Ik voelde werkelijk vermoeid in de ochtend maar voor de training heb gevoeld die ik groot. Mijn broek past reeds veel losser vanochtend. Hopelijk zal ik kunnen controleren dit weekend en zij zullen los blijven. Volgende week zou een weinig taaier moeten zijn, omdat ik gewichten en twee upping omdat ik een reeks van 10 aan alles toevoeg. Ik word absoluut uitgeput en vlakte. Het verheugen zich op mijn sterkte gebaseerde trainingen. Ik zou mijn orde van sesamin moeten ontvangen en vistraan vandaag, zal ik die in onmiddellijk aanvang toevoegen.
Vragen;
1. Mijn weekends van het vrije eten zijn fundamenteel carburator UPS; Zou ik tot posttrainingZaterdag in carburatoren te nemen beginnen moeten wachten? Ik heb HIIT cardio vanavond ik kon klein doen refeed na dat. Ik vraag omdat mijn training van de Zaterdag verondersteld om sterkte gebaseerde 3x3 is te zijn. Schijnt als ik waarschijnlijk zou doen beter op dit dieet als ik sommige carburatoren in me vóór deze training had. Ik veronderstel ik enkel met mijn protocol zal spelen en te weten zal komen van wat ik houd. Wat denkt u kerels?
2. Ik zou me bij het toevoegen van grootte aan mijn wapens, delts, en lagere middenborst willen concentreren. Denkt u kerels en zal de benadering van TGV van de opleiding van deze gebieden met mijn dieetopstelling werken?
3. Welke bewegingen stelt u voor voor lagere middenborst?
Jakeshorts
18 april 2008, 08:40 AM
waarom bent zo gemakkelijk zijn u dpong trainingen die voor u? Eind van een lang hiaat? Vrees voor DOMS?
IMO die - de borst met een doel opleidt om één deel van pec te verbeteren is belachelijk. Uw Pecs is één spier. Zij handelen op zulk een manier. Om het even welke „verbetering“ in hogere of lagere borst toe te schrijven aan oefeningsselectie is ossen aan me. Om niet te vermelden kunt u meer spiervezels kunnen aanwerven, maar ik betwijfel u buiten een REUSACHTIGE hoeveelheid hypertrofie op een scherp programma zoals uw androgens zult worden.
Toevoegen van grootte aan specifieke gebieden terwijl vooral het recomping is uiterst moeilijk te manipuleren. Ik zou voorstellen proberend niet om zich op spier-specifieke hypertrofie te concentreren terwijl het recomping. Vooral omdat het grootste deel van uw spiergroepen die vermeld zijn klein zijn. De kleinere spieren vereist kleinere bewegingen = minder glycogeen/calorievraag.
Ik zou uw carburatoren eten na zodat kunt u maximumoxydatie FFA tijdens HIIT krijgen.
dit is mijn derde uitgeeft - enkel toevoegend info…
Wat is uw fenotype?
Popa Murph
18 april 2008, 08:55 AM
CITAAT (Jakeshorts @ April 18 2008, 08:40 AM)

waarom bent zo gemakkelijk zijn u dpong trainingen die voor u? Eind van een lang hiaat? Vrees voor DOMS?
Ik word niet gebruikt aan FB trainingen bij alle en ik wilde mijn overzicht zo dicht mogelijk proberen en volgen. Ik weet wat niet belangrijker is uiteindelijk rakend het geplande aantal rep en rustperiodes of werkend de spier tot het ontbreekt (ik word geconcentreerd op rep op het ogenblik). Tijdens de week die ik ik meer geconcentreerd=word= op gewichtsverlies heb verondersteld. Mijn weekendtrainingen zullen voor de groei zijn. Ik veronderstel ik enkel niet wilde uitwissen deze eerste week. Ik upping de intensiteit in de volgende 12 weken.
Ik word enkel in een groef…
Ik ben Endo/Meso, zette ik op spier en voeg sterkte toe snel maar nauwelijks ooit concentreer me op hen omdat het vet snel ook komt.
Jakeshorts
18 april 2008, 09:13 AM
de droevige heer… FB?
Popa Murph
18 april 2008, 09:49 AM
CITAAT (Jakeshorts @ April 18 2008, 09:13 AM)

de droevige heer… FB?
Volledig Lichaam.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.