Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: ginkgo
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
gotDOMS
lees sommige artikelen die spreken over hoe ginkgo slagen kan veroorzaken…
één of ander experiment zei dat veel van de onderwerpen slagen hadden, terwijl de placeboonderwerpen niet
het schijnt werkelijk om met problemen te helpen die van stimulansen/amfetaminen komen maar ik wil niet andere problemen veroorzaken
zou ik moeten ophouden?
BlackFlag
CITAAT (gotDOMS @ 14 April 2008, 12:59 PM) *
lees sommige artikelen die spreken over hoe ginkgo slagen kan veroorzaken…
één of ander experiment zei dat veel van de onderwerpen slagen hadden, terwijl de placeboonderwerpen niet
het schijnt werkelijk om met problemen te helpen die van stimulansen/amfetaminen komen maar ik wil niet andere problemen veroorzaken
zou ik moeten ophouden?

Bumb, Ive kreeg één of andere Ginko op de manier van MILJARD en ik wil geen slag hebben gebruikend het.
Darksanity
Ik veronderstel het kan als met bloedverdunners of vasodilators… wordt gebruikt of in reusachtige dosissen… genomen

NEEM geen GINKGO MET ALCOHOL (geprobeerd het eens, was de volledige elektriciteitspanne bij ½ de partij… vrienden me ik vertelden DOOD en non-stop braken…)
gotDOMS
wat is een hoge dosis? 120mg?
krazyj
CITAAT (Darksanity @ April 15 2008, 08:40 AM) *
NEEM geen GINKGO MET ALCOHOL (geprobeerd het eens, was de volledige elektriciteitspanne bij ½ de partij… vrienden me ik vertelden DOOD en non-stop braken…)

rofl. Goede tijden.

Welk specifiek soort Ginko? Ik zou zweren dat ik de nootropic gevolgen van Ginko Biloba 60mg in mijn multi kan voelen.
gotDOMS
CITAAT (krazyj @ 15 April 2008, 08:55 AM) *
rofl. Goede tijden.

Welk specifiek soort Ginko? Ik zou zweren dat ik de nootropic gevolgen van Ginko Biloba 60mg in mijn multi kan voelen.

ja kan ik def gevolgen voelen die van ginkgo van de 1st dag beginnen ik het nam
im weet het gebruiken van salpeteroxyde wanneer uitwerkend iedereen of zou moeten ik terwijl gebruikend ginkgo om slagrisico te verhinderen dalen?
krazyj
CITAAT (gotDOMS @ 15 April 2008, 12:12 PM) *
im weet het gebruiken van salpeteroxyde wanneer uitwerkend iedereen of zou moeten ik terwijl gebruikend ginkgo om slagrisico te verhinderen dalen?

Het salpeter Oxyde is SOO overplayed in de suppindustrie.

De gedachte van GEEN het opvoeren is op zichzelf bijna onmogelijk om - de WARE vaatverwijding leidt tot een daling in bloeddruk, niet zoals de supplementindustrie als het verbeteren van vascularity voorstelt - elk van deze supps te kwantificeren heeft cafeïne of analogons bij de basis die in feite eigenlijk vasoconstrict en tot verhogingen van bloeddruk en harttarief leid.

wink.gif
gotDOMS
CITAAT (krazyj @ 15 April 2008, 01:16 PM) *
Het salpeter Oxyde is SOO overplayed in de suppindustrie.

De gedachte van GEEN het opvoeren is op zichzelf bijna onmogelijk om - de WARE vaatverwijding leidt tot een daling in bloeddruk, niet zoals de supplementindustrie als het verbeteren van vascularity voorstelt - elk van deze supps te kwantificeren heeft cafeïne of analogons bij de basis die in feite eigenlijk vasoconstrict en tot verhogingen van bloeddruk en harttarief leid.

wink.gif

ja viel ik in hype en ik vind andere supps om een veel betere pomp te geven ik nog wat heb zodat dacht ik identiteitskaart het weg beëindigt
zijn bulkarginine ethylesterpoeder hoewel zijn niet slecht en ik vind het verhoogt werkelijk mijn vascularity evenals andere producten (die zijn wat im die gaat na) niet
het maakt aders groter die periode het is, wanneer ik zeer hoog doseer het niettemin geeft het een goede langdurige pomp maar voor zover vascularity gaat is het niet dat goed
gotDOMS
CITAAT (BlackFlag @ April 15 2008, 08:36 AM) *
Bumb, Ive kreeg één of andere Ginko op de manier van MILJARD en ik wil geen slag hebben gebruikend het.

wat zijn u die gebruiken ginkgo voor?
oester
CITAAT (Darksanity @ April 15 2008, 04:40 AM) *
Ik veronderstel het kan als met bloedverdunners of vasodilators… wordt gebruikt of in reusachtige dosissen… genomen

het het krijgt u meer fucked omhoog voor de hoeveelheid alcohol of enkel slaperig?
neurokwarg
CITAAT (Darksanity @ April 15 2008, PM van 01:40) *

Ik heb nooit dit, zelfs met het zware drinken ervaren. De gevaren op ginkgo zijn ernstig overblown imo, het enkel niet machtig genoeg is om het ernstige bloodthinning te doen. Begin ongerust makend als u het met materiaal zoals Coumadin of Warfarin wilt combineren.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.