Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De evolutie van JD
De Forums van de mening en van de Spier > Opleiding & de DieetOverwegingen > Pics van het Lid Logboeken &
lethaljd
Aangezien sommigen van u kunnen het weten, heb ik beslist de diensten van Marc in dienst te nemen om me te helpen:
1) word groter
2) word magerder
3) word klaar voor mijn triathlon in Augustus.

Ik begin hier een klein dagboek om Marc en iedereen te houden anders geïnformeerdm in verband met mijn vooruitgang. Ik zal dit deel kort houden aangezien het bij de bovenkant zit van wat zeker veelvoudige pagina's van heet & zwetend registreren is te zijn.
lethaljd
Dit zal in de BinnenCirkel voor directere Q&A met Marc worden gedupliceerd.

Op de details:
Mijn verklaarde doelstellingen aan Marc moesten „10% bodyfat bereiken terwijl het behouden van al LBM en gelijktijdig het doen van ladingen van duurzaamheid opleiding.“ Gemakkelijke geluiden, juist?

Ik had vroegere ervaring werkend met „SwoleCat“ van de AR.com raad. Dat was ongeveer 2.5 jaar geleden, en zijn werk kreeg me aan het punt u in mijn profielbeeld (niet mijn ontzagwekkende avatar van Patrick Bateman) kunt zien. Na dit, kwam mijn metabolisme aan een het malen halt en ik kon verder vorderen niet. Ik zal sommige pics posten, maar 2 jaar geleden was ik 24 jaar oud, 5 ' 11“, 158, en het meest gesneden was ik ooit in mijn leven geweest (waarschijnlijk rond 11-12% veronderstel ik?). Nochtans, had ik nog een kleine zak op lagere abs en had nog sommige liefdehandvatten geen die ik kon van de hand doen. Na dit, leun ik vrij veel regelmatig opgehoopt met verscheidene kleine scherpe ertussen periodes. Huidige stats zijn als volgt:

4/08/08:
26 jaar oud
5 ' 11 "
187 pond.
BF is juiste rond 20%

pics, metingen (skinfold & omtrek) en havermeel zag te volgen straatjongens onder ogen

Aangezien u kunt zien, heb ik manieren te gaan, maar Marc heeft me reeds op het juiste spoor. Fase 1 moet één of andere LBM toevoegen en een weinig recomp doen. De doelstellingen voor de maand moeten 3% BF verliezen en hopelijk wat magere massa bereiken. Ik ben 3 workouts diep op zijn opleidingsprotocol, dat absoluut moordenaar is, en ik kan vertellen ik ga op wat massa hier inpakken. Ook in de mengeling bevestigen sommige houdings/activeringskwesties in zowel mijn linkerscap als linkerglutemedius. Wat werkelijk aardig het type van PT materiaal in Fase I die zelfs mijn geïmponeerd DPT had.

Hij heeft uit ook het dieet al manip'd. De calorieën zijn lichtjes onder onderhoud op dit punt en de carburatoren zijn levensonderhoud meestal in controle. Enkel genoeg te groeien, maar niet genoeg om vet verlies (ik hoop) te blokkeren. Snel opzij: zoals u het weet, heeft hij een sterke minachting voor Costco vistraankappen. Ik maakte de schakelaar aan Carlson 3 dagen geleden, en alle kan ik zeggen… het heeft die brand is! Whoever zei vindt het als een goede dosis Sesa juist het had.

De supplementen voor de maand omvatten: (en natuurlijk alle grondbeginselen)
Stel samen
Ontspan

Ik ga voor wekelijkse updates ontspruiten. Ik wil niet aan droeg u met nutteloze drivel… u waarschijnlijk word zoals vermoeid van het lezen van het aangezien ik het schrijven van het doe. Als u vragen hebt, brand weg. Ik zal beantwoorden wat ik en de rest aan Marc uitstellen kan.

Popa Murph
Ontzagwekkend, subbed

Carlson versus om het even welke vistraan GLB dat ik is nacht en dag ooit heb genomen. Ik zal waarschijnlijk nooit aan kappen teruggaan. Toen ik vorig jaar schakelde, verloor ik een paar verpletter enkel van de aanvankelijke verandering.
Marc McDougal
JD heeft heel wat wens, en ik heb hoge hoop voor het helpen van hem om van dat voordeel te trekken. Dit zou pret moeten zijn aan horloge.
lethaljd
In orde, eerste update. Om 1 van volledige workouts. Ik begon officieel opleidings vorige Woensdag 4/9 en het voedingsprotocol inzake Vrijdag 4/11. Deze update kan een voorbarige bit zijn, maar ik wilde het binnenbrengen terwijl het in mijn hoofd nog vers is.

Ik kwetste overal… Op een goede manier niettemin. Altijd aardig om sommige nieuwe dingen te doen die u in plaatsen pijnlijk maken u om hebt veronachtzaamd enkele ogenblikken op te leiden voor. Marc workout is een mengsel van vrij veel elk M&m- artikel dat hij, plus een paar nieuwe degenen ooit heeft geschreven.

de basisanalyse:
Weds: Horiz. balans + 35 het biking
Thurs: Van/zieken
Fri: Van/zieken
Gezeten: Latere ketting/heup dominante + 15 min. cardio deze dag doodde me. Ik ben nog pijnlijk
Zondag: Verticale Balans + 15 min. cardio
Maandag: Dominant Quad + Intervallen Tabata ph34r.gif

Ik neem vandaag "uit", behalve een aardige romp door het park op mijn nieuwe mtn. fiets - nam enkel een Stormloop Cannondale op, uitwisselde mijn Prophet Cannondale voor het. Kreeg om van craigslist te houden!

Het dieet is in controle geweest en op pari met recos van Marc., behalve heb ik nog de occasionele kwestie met het slapen door de nacht en de occasionele middernachtsnack… hoewel onlangs ik mijn snack tot een squirt van vistraan of iets beperkt heb die zo ook unrewarding.

Oh ja, mijn NP orde kwam enkel in… opnam één of andere bulk 1-Carboxy aangezien ik dacht het met slaap kan helpen. Absoluut overdosed. Ik denk ik vorge nacht over 1.5g nam en een slechte hoofdstormloop die door frontale kwab pulserende sensaties kreeg, snel oog, en over het algemeen bizarre sensaties wordt gevolgd die fladderen. Na een ongeveer uur, ging ik uit steenkoude en awoke bij 2 AM over maar kon mijn ogen nauwelijks openen. Het was als zij was gelijmd vreemd gesloten…, vreemd gevoel. Buil voor het doseren reco?

Oh ja, en één laatste ding. Nam de Fijnste Vistraan van één of andere Carlson voor $23 op een fles met 4.99 verschepend in Vitacost.com 8% van couponcode voor alle u stingy bastaarden als me: aetna8

Tot volgende tijd….
methodice
Het is goed dat een squirt van vistraan u voor een snack zal tevredenstellen. Houd omhoog het goede werk.

Ik herinner me horend een aanbeveling voor 800mg voor 1 carboxy. Ik doseerde het persoonlijk terug kleiner in de dag ong. 400mg, maar ik was niet teveel van een ventilator.
lethaljd
Vergat om in hier een snel succesverhaal toe te voegen. Na omschakeling aan de Vistraan van Carlson 5 dagen zijn de dermatitis/het eczema op mijn wapens alles behalve gegaan. Onwerkelijk. De Vistraan van Carlson - doe het.
Popa Murph
De werken van Carlson zo goed zoals cissus op mijn verbindingen. Het materiaal is vloeibaar goud.

De aardige code van de coupon!

Wat triathlon doet u? Welk soort wegfiets hebt u?
lethaljd
CITAAT (April 2008, PM van Popa Murph @ 16 van 08:23) *
De werken van Carlson zo goed zoals cissus op mijn verbindingen. Het materiaal is vloeibaar goud.

De aardige code van de coupon!

Wat triathlon doet u? Welk soort wegfiets hebt u?

Tri doe ik word genoemd XTerra Appalachia. Het is een deel van de reeks XTerra off-road triathlons. Ik geen wegfiets smile.gif bezit u berijdt Popa? Iedereen berijdt hier - weg of mtn?

Het ras bestaat uit het volgende:
Zwem: 800m in een meer
De Fiets van de berg: 11 mi - meestal enkelsporige veel het beklimmen,
In werking gestelde sleep: 4 mi - meer beklimt, meer enkelsporig

Heel wat mensensoort wantrouwt dit zoals zijnd veel, veel gemakkelijker dan een regelmatige Olympische afstand tri, maar de off-road component maakt de verkorte afstand in toegevoegde moeilijkheid goed.
Popa Murph
CITAAT (lethaljd @ 16 April 2008, 09:01 PM) *
Tri doe ik word genoemd XTerra Appalachia. Het is een deel van de reeks XTerra off-road triathlons. Ik geen wegfiets smile.gif bezit u berijdt Popa? Iedereen berijdt hier - weg of mtn?

Het ras bestaat uit het volgende:
Zwem: 800m in een meer
De Fiets van de berg: 11 mi - meestal enkelsporige veel het beklimmen,
In werking gestelde sleep: 4 mi - meer beklimt, meer enkelsporig

Heel wat mensensoort wantrouwt dit zoals zijnd veel, veel gemakkelijker dan een regelmatige Olympische afstand tri, maar de off-road component maakt de verkorte afstand in toegevoegde moeilijkheid goed.

Ik probeer momenteel om in weg het biking te krijgen. Ik wilde Memphis in Mei doen tri (en) had gepland maar ik heb gehad problemen opnemend een aardige fiets (Vloek u craigslist). Ik zou enkel veronderstellen a1/2 of volledige marathon doen maar mijn knieën nemen niet goed aan meer het runnen van die afstand. Ik zwem ook als een rots maar ik nam enkel een beslissing om tri en een plan te doen verscheidene tijdens de zomer doen.

Ik ben geinteresseerd eveneens in MTN maar de gehele reden ik het biking onderzoek is voor mijn knieën. Uw geheel lichaam wordt dat op de meeste slepen hier wordt gehamerd rond zodat dacht ik niet die een grote pasvorm zou zijn.
Heavy_Lifter85
Med van de Sporten van int. J. 2008 17 April [Epub voor af:drukken]
Verwante Artikelen
Gevolgen van het Type van Pedaal en Pull-Up Actie tijdens het Cirkelen.

Mornieux G, Stapelfeldt B, Gollhofer A, Belli A.

De Sport und Sportwissenschaft, Universität Freiburg, Freiburg, Duitsland van Institut für.

Het doel van deze studie was de invloed van verschillende schoen-pedaal interfaces en van een actieve trekken-omhooggaande actie tijdens de opwaartse slagfase op de pedalling techniek te bepalen. Acht elitefietsers © en zeven niet-fietsers (NC) voerden drie verschillende periodes bij 90 toer min (- 1) uit en 60% van hun maximale aërobe macht. Zij pedalled met enige pedalen (PED), met clipless pedalen (KLEM) en met een pedaalkracht koppel terug (CLIPFBACK) waar de onderwerpen om op het pedaal tijdens de opwaartse slag werden gevraagd uit te trekken. Er was geen significant verschil voor het pedalling van doeltreffendheid, netto mechanische efficiency (Ne) en spieractiviteit tussen PED en KLEM. Wanneer vergeleken bij KLEM, resulteerde CLIPFBACK in een significante verhoging van het pedalling van doeltreffendheid tijdens opwaartse slag (86% voor C en 57% NC, respectievelijk), evenals hogere femoris bicepsen en activiteit van de tibialis de voorafgaande spier (p < 0.001). Nochtans, werd Ne beduidend verminderd (p < 0.008) met 9% en 3.3% vermindering voor C en NC, respectievelijk. Derhalve beïnvloedde de schoen-pedaal interface (PED versus KLEM) niet het cirkelen beduidend techniek tijdens submaximale oefening. Nochtans, verhoogde een actieve trekken-omhooggaande actie betreffende het pedaal tijdens opwaartse slag de pedalling doeltreffendheid, terwijl het verminderen van netto mechanische efficiency.
lethaljd
CITAAT (Heavy_Lifter85 @ April 20 2008, PM van 03:15) *
Med van de Sporten van int. J. 2008 17 April [Epub voor af:drukken]
Verwante Artikelen
Gevolgen van het Type van Pedaal en Pull-Up Actie tijdens het Cirkelen.

Mornieux G, Stapelfeldt B, Gollhofer A, Belli A.

De Sport und Sportwissenschaft, Universität Freiburg, Freiburg, Duitsland van Institut für.

Het doel van deze studie was de invloed van verschillende schoen-pedaal interfaces en van een actieve trekken-omhooggaande actie tijdens de opwaartse slagfase op de pedalling techniek te bepalen. Acht elitefietsers © en zeven niet-fietsers (NC) voerden drie verschillende periodes bij 90 toer min (- 1) uit en 60% van hun maximale aërobe macht. Zij pedalled met enige pedalen (PED), met clipless pedalen (KLEM) en met een pedaalkracht koppel terug (CLIPFBACK) waar de onderwerpen om op het pedaal tijdens de opwaartse slag werden gevraagd uit te trekken. Er was geen significant verschil voor het pedalling van doeltreffendheid, netto mechanische efficiency (Ne) en spieractiviteit tussen PED en KLEM. Wanneer vergeleken bij KLEM, resulteerde CLIPFBACK in een significante verhoging van het pedalling van doeltreffendheid tijdens opwaartse slag (86% voor C en 57% NC, respectievelijk), evenals hogere femoris bicepsen en activiteit van de tibialis de voorafgaande spier (p < 0.001). Nochtans, werd Ne beduidend verminderd (p < 0.008) met 9% en 3.3% vermindering voor C en NC, respectievelijk. Derhalve beïnvloedde de schoen-pedaal interface (PED versus KLEM) niet het cirkelen beduidend techniek tijdens submaximale oefening. Nochtans, verhoogde een actieve trekken-omhooggaande actie betreffende het pedaal tijdens opwaartse slag de pedalling doeltreffendheid, terwijl het verminderen van netto mechanische efficiency.

Zwaar - interessant vind. Ik ben niet zeker ik verschillend tussen netto mech begrijp. efficiency en pedaaldoeltreffendheid volledig niettemin. De studie houdt, maar van mijn eigen observatie steek ik niet actief op het pedaal zo hard mogelijk tijdens de opwaartse slag uittrek. Nochtans, toen ik de nietclipless opstelling van een vriend de andere dag bereed, hielden mijn voeten vliegend weg op de opwaartse slag. Ik ben benieuwd hoe zij hard de onderzoekonderwerpen in de groep CLIPFBACK hadden die tijdens de opwaartse slag trekt? Één van beide manier, houd ik van mijn clipless opstelling. Ik denk de helft van het voordeel verminderde moeheid via alt is. de rekrutering van de spiergroep terwijl de andere helft de stabiliteit en de manoeuvreerbaarheid die door „worden geknipt wordt veroorloofd in“ is.
lethaljd
Update voor opleidingsweek 2: (Weds. - > Zondag)

Na ooit vorige week komst neer met de snelste begin hoofdkoude, ben ik alles behalve terug naar normaal. Dat alles wordt verlaten is een overblijvende lage ranghoest. Marc adviseerde om het de tolerantieprotocol van Vit te gebruiken C en het elimineerde dat wijfje in 2 dagen vlak.

de opleiding van deze week was meer snelheid die met lagere rep en hogere reeksen wordt geconcentreerd. Ik slaagde nog erin om PR… meer op dat recenter niettemin te raken.

4/16: Balans + 20 min. van Horiz MTB - tris waren nog pijnlijk van vert balansdag zodat waren mijn poundages op sommige oefeningen niet tot paragraafAbs waren nog ook torched. Nam uit voor het eerst mijn nieuwe fiets en de ketting brak 1/2 manier onderaan de eerste sleep. Hoofed achter waren het naar huis en mijn kalveren screamin

4/17: De latere dag van de Ketting - de lage rug vermoeide nog een weinig maar mijn poundages waren omhoog rond mijn oude dagen van de Verwoesting. Dit is veruit mijn favoriete dag.

4/18: 50 van min.- MTB - kreeg mijn ketting vast en scheurde het omhoog bij Park Frick. Ik ben absoluut in veel betere cardiovasculaire vorm die dit biking seizoen in vergelijking tot laatste begint.

4/19: Van Vert balans + 15 min. van het Interval de opleidings op elliptisch (3: 1 rust: het werk verhouding) - trekkracht-UPS wordt sterker

4/20: Quad dominante + 25 min. ZWEMT: nieuw PR op Voorzijde hurkt alhoewel dit geen maximum inspanningsdag was. Raak PR voor 3 rep zodat ongelooflijk was. De oefeningen van de mediusactivering van Marc glute hebben volledig de manier veranderd deze beweging en de sterkte voelt dat ik aan de lift kan leveren. Om niet het feit dat te vermelden mijn heupjichtpijn alles behalve onbestaand is.

dit was ook mijn eerste zwemt opleidingsdag. Heilige crap die ik heb gehaat zwemmend. Ik dacht tabata het slechte… zwemmen slechter is was.

Andere notables: Het gewicht is onderaan ~2 pond. van 188.4 tot 186.0, ik waarover zeer gelukkig ben. Voeg in het feit toe dat ik sterker word, kijken en voelen groter, en ben merkbaar uit leunend en u hebt een het winnen combo. Ik ving een vage glimp van hoogste 4 abs vandaag terwijl het toweling weg van mijn zwem. Zij zijn niet hier nog, maar zij zijn comiiiiiiiinnnnnnggggg. Ik denk na doend een pic update volgende week, maar ik kan opteren om aan te dringen op een volledige maand zo de vooruitgang merkbaarder is… wat het zeker zal zijn.

Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.