In orde, eerste update. Om 1 van volledige workouts. Ik begon officieel opleidings vorige Woensdag 4/9 en het voedingsprotocol inzake Vrijdag 4/11. Deze update kan een voorbarige bit zijn, maar ik wilde het binnenbrengen terwijl het in mijn hoofd nog vers is.
Ik kwetste overal… Op een goede manier niettemin. Altijd aardig om sommige nieuwe dingen te doen die u in plaatsen pijnlijk maken u om hebt veronachtzaamd enkele ogenblikken op te leiden voor. Marc workout is een mengsel van vrij veel elk M&m- artikel dat hij, plus een paar nieuwe degenen ooit heeft geschreven.
de basisanalyse:
Weds: Horiz. balans + 35 het biking
Thurs: Van/zieken
Fri: Van/zieken
Gezeten: Latere ketting/heup dominante + 15 min. cardio deze dag doodde me. Ik ben nog pijnlijk
Zondag: Verticale Balans + 15 min. cardio
Maandag: Dominant Quad + Intervallen Tabata
Ik neem vandaag "uit", behalve een aardige romp door het park op mijn nieuwe mtn. fiets - nam enkel een Stormloop Cannondale op, uitwisselde mijn Prophet Cannondale voor het. Kreeg om van craigslist te houden!
Het dieet is in controle geweest en op pari met recos van Marc., behalve heb ik nog de occasionele kwestie met het slapen door de nacht en de occasionele middernachtsnack… hoewel onlangs ik mijn snack tot een squirt van vistraan of iets beperkt heb die zo ook unrewarding.
Oh ja, mijn NP orde kwam enkel in… opnam één of andere bulk 1-Carboxy aangezien ik dacht het met slaap kan helpen. Absoluut overdosed. Ik denk ik vorge nacht over 1.5g nam en een slechte hoofdstormloop die door frontale kwab pulserende sensaties kreeg, snel oog, en over het algemeen bizarre sensaties wordt gevolgd die fladderen. Na een ongeveer uur, ging ik uit steenkoude en awoke bij 2 AM over maar kon mijn ogen nauwelijks openen. Het was als zij was gelijmd vreemd gesloten…, vreemd gevoel. Buil voor het doseren reco?
Oh ja, en één laatste ding. Nam de Fijnste Vistraan van één of andere Carlson voor $23 op een fles met 4.99 verschepend in Vitacost.com 8% van couponcode voor alle u stingy bastaarden als me: aetna8
Tot volgende tijd….