Tron
14 april 2008, PM van het 03:28
door de manier, ben ik niet Brits, ben ik Amerikaans. Ik houd enkel van te amuseren door „arse“ in plaats van „ezel“ te zeggen
O.K., als u bored kaas w/cottage krijgt, probeer mengend het noten w/mixed of sleepmengeling voor een zoute smaak.
Of als u reeds pindakaas voor de dag hebt gehad en u uw vette opname wilt laag houden, kunt u Mieren op een Logboek maar kaas w/cottage in plaats van pindakaas proberen.
Een ander ding dat ik werkelijk van dobbelt omhoog een sinaasappel en werpt daar het in heb gehouden. Het maakt het zoet.
Odium
14 april 2008, PM van het 06:44
Ik gaf kwark een tijdje op geleden en verving het met deel-laagje ricotta. Het is zo veel beter.
Tron
14 april 2008, PM van het 09:22
CITAAT (Odium @ April 14 2008, PM van het 04:44)

Ik gaf kwark een tijdje op geleden en verving het met deel-laagje ricotta. Het is zo veel beter.
De geluiden als voeren op. Ik denk ik zal wachten tot ik al plezier heb uitgeput ik van kwark kan krijgen en DAN ricotta proberen. die manier zal ik nieuw iets om hebben te proberen.
Gdawg
15 april 2008, PM van het 02:51
niet persoonlijk veel zorg voor ricotta. Ik zal met kwark plakken, kon ik dat voor elke maaltijd eten en niet worden vermoeid van het ik geloof.
Wat zijn mieren op een logboek? Ik geloof niet ik ooit dit hebben vernomen?
Tron
15 april 2008, PM van het 11:39
CITAAT (Gdawg @ April 15 2008, PM van het 12:51)

niet persoonlijk veel zorg voor ricotta. Ik zal met kwark plakken, kon ik dat voor elke maaltijd eten en niet worden vermoeid van het ik geloof.
Wat zijn mieren op een logboek? Ik geloof niet ik ooit dit hebben vernomen?
De mieren op een logboek is wanneer u selderie met pindakaas vult en rozijnen in de pindakaas plaatst.
Tkarrde
15 april 2008, PM van het 11:54
EEK.
rockhard_4eva
15 april 2008, PM van het 11:59
Ricotta met cacaopoeder en één of andere splendy is geld.
Mitose
16 april 2008, PM van het 03:13
Kwark met nationaal pindakaas en suiker vrije gelei
Kwark met cacaopoeder/splenda of choc eiwitpoeder
Kwark met gemengde noten
Kwark met suiker vrije ahornstroop en kaneel
Kwark en suiker vrije gelei
Kwark met amandelboter
Kwark met vezel één graangewas
Reven
18 april 2008, PM van het 07:46
Eerlijk gezegd ben ik een kleine bit die van het proberen van de meeste kwarkverzinsels wordt doen schrikken die ik, als eiwitpoeder of zoute npeper WTF heb vernomen waarom met een goede zaak knoei.
Dat gezegd zijnde is het eind allen en al kwarkmengeling is fruitcocktail of een equivalent zoals ananas. Ik kan dit 24/7, hel eten ik van het zelfs meer dan sommige woestijnen geniet.
Geloof me niet dat dit goed is, eten de Chinezen duidelijke soja die met fruitcocktail vrij veel het zelfde ding wordt gemengd - proef wijs.
Kimbo
18 april 2008, PM van het 08:36
Kwark
Het poeder en/of chocolade pp van de cacao
Splenda
Beweeg als uw leven afhangt van het
Resultaat: Nice, romige chocolateypudding.
Gr S dee
19 april 2008, 09:18 AM
kwark + kristallicht = ftw
JENNuh
21 april 2008, 12:06 AM
CITAAT (Tron @ April 15 2008, PM van het 09:39)

De mieren op een logboek is wanneer u selderie met pindakaas vult en rozijnen in de pindakaas plaatst.
fuck ya, mieren op een logboek
Gdawg
21 april 2008, 09:45 AM
CITAAT (Tron @ April 16 2008, 12:39 AM)

CITAAT (JENNuh @ April 21 2008, 01:06 AM)

fuck ya, mieren op een logboek

Geen dank. Denk Ik zal overgaan en met mijn oude manier om pindakaas… vingertechniek rechtstreeks te eten het uit de kruik zal houden.
Tron
21 april 2008, 11:46 AM
CITAAT (Gdawg @ April 21 2008, 07:45 AM)

Geen dank. Denk Ik zal overgaan en met mijn oude manier om pindakaas… vingertechniek rechtstreeks te eten het uit de kruik zal houden.
vingertechniek het. lol. De pret van geluiden. Ik zou enkel niet kunnen weten hoeveel ik at.
Een ander ding ik de andere dag probeerde voegde gedobbelde mandarijn toe en hakte amandelen. Het fucking geld. Wat zal ik denk eveneens geld toevoegt wat chocolade syntha6 aan de kwark zijn.
Maar wat absoluut NIET is mengt het geld het met Cellmass. Eww! Maar ik heb „u maakte uw bed, nu moet u daarin“ liggen mentaliteit zodat dwong ik me om het te eten. Er zijn slechte jonge geitjes in 3de wereldlanden die niet supps hebben en waarschijnlijk zouden moeten vroeg opstaan, melkt een koe of een jak voor sommige zuivelproducten zodat kan ik niet het laten gaan verspillen! lol.
ShakesAllDay
21 april 2008, PM van het 02:19
Ik houd van Mieren minder op een Logboek de Mieren.

Ik krijg niet de kwarkverzinsels, ook niet. Enkele materiaal las ik geluiden volkomen eng. De kwark niet proeft slecht, maar het niet proeft goed, ook niet. Ik houd mijn het dienen in ongeveer 10 beten zo te nemen snel mogelijk van. Ik denk de „supplementen“ me neer zouden vertragen.
D-Termine
21 april 2008, PM van het 02:39
Ik ben jaloers, is de kwark als mijn aartsvijand. Ik zal enkel over om het even wat eten en zal van het genieten, maar niet afschuwelijk zacht knoeit dat, lichtjes zout, rottend.
JENNuh
21 april 2008, PM van het 11:40
CITAAT (April 2008, PM van de Mitose @ 16 van het 01:13)

Kwark met suiker vrije ahornstroop en kaneel
Voeg splenda toe en dit is zulk een goede vraag, probeerde ik het enkel en het proeft als Franse toost!
Mr.Kite
22 april 2008, 12:21 AM
Ik probeerde pindakaas en kwark vanavond. Het probleem kan de vette vrije kwark zijn die ik heb gehad, maar het was niet vreselijk smakelijk. Opnieuw doend niet dat.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.