Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Alsem
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
gotDOMS
aandeel ervaringen/adviezen met alsem
het kan om het even welke vorm in alcohol zijn of rookte
theanine200
Deed om het even wat niet toen ik het rookte. Eerlijk, kon ik niet om het even wat voelen.
krazyj
CITAAT (gotDOMS @ 14 April 2008, 06:15 PM) *
aandeel ervaringen/adviezen met alsem
het kan om het even welke vorm in alcohol zijn of rookte

De vloek, u sterft aan hallucinate.

Om het even welke specifieke doelstellingen die u hebt willen om door hallucination bereiken?
gotDOMS
CITAAT (krazyj @ 14 April 2008, 06:31 PM) *
De vloek, u sterft aan hallucinate.

Om het even welke specifieke doelstellingen die u hebt willen om door hallucination bereiken?

haha
ive goed gedaan shrooms een paar tijden en dat was intens maar im bekijkend verschillend type van hallucinogens
im prolly gaand LSD met sommige vrienden doen maar niet zeker wanneer
salvia scheen om de eerste keer veel niet te doen ik het probeerde maar ik werd verteld dat het de eerste keer kan niet werken en dat u ook moet veel meer roken
ive gehoord over alsem, lees ook sommige ervaringen op erowid het uniek klinkt
ive had nooit pret met mj

een andere reden is dat ik heel wat stims zoals amps gebruikte, caffeien MPU, zeer hoge dosissen van voor een jaar en havent I voelde sinsdien het zelfde
ik kreeg om het even welke hoge dopamine bijwerkingen zoals bezorgdheid/paniekaanvallen niet maar de problemen allen werden geassociÃërd met acetylcholine verlies of vrij slecht receptorschade (denk ik ernstig ik minder belangrijke dementia/alzheimers nu of iets) heb en het Isoort verloor mijn identiteit, werd geïsoleerda en voelt niet nog als mij. De verloren vrienden, fked omhoog school, verhoudingen…
zijn geworden nog een beter maar im niet 100percent. Ik schuin spreek, handel af, schrijf als ik gebruikte aan verschillend alles.
ik was zelfs het gebruiken ciggs begonnen om het geheugenverlies te bestrijden op korte termijn het maar zijn enige tijdelijke werkkracht im onderaan aan gelijkaardige 1 per dag nu helpt. im enkel onderzoekend meditative hallucinogens om na te denken omdat het schijnt om me te helpen dingen herinneren en ik voel meer als mij
D-Termine
Salvia moet zijn torched door uw belemmering, en is beste klap van een bong. Ik denk zijn onwettig nu, maar als de knop niet uw kop van thee is, zal Salvia rechtstreeks u shit omhoog uw broek maken
gotDOMS
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 14 van 07:10) *
Salvia moet zijn torched door uw belemmering, en is beste klap van een bong. Ik denk zijn onwettig nu, maar als de knop niet uw kop van thee is, zal Salvia rechtstreeks u shit omhoog uw broek maken

de eerste keer deed veel niet maar ik kan veronderstellen wat het als van de subtiele gevolgen zou voelen die ik kreeg
de vrienden voelden ook niet veel niet
het gaan beter uittreksel en hogere dosis gebruiken dit keer
D-Termine
Ben klaar neer te vallen. Ik zou een plaats met minimale afleiding, en GEEN vreemdelingen voorstellen. Ik zou het een andere whirl willen geven, maar vloek wist ik wat niet ik in de eerste keer ik kreeg probeerde het.
krazyj
Donkere ruimte. Minimaal, minimaal lawaai. Zelfs zou het witte lawaai ook kunnen afleiden. Ontspan. Salvia vergt ook directe vlam aangezien het vereist uiterst op hoge temperatuur om Salvornin A. Itll te bevrijden bij u snel zo gebruikt geen toorts komt of u het zou kunnen laten vallen. Zet het gele deel van het vlamrecht op salvia en gebruik een waterpijp omdat de rook uiterst ruw is.

Ik was waar u een jaar geleden was en hoopte hallucinogens me zouden kunnen verstrekken wat duidelijkheid. Zij deden maar ik zou uiteindelijk aan de zelfde conclusies na ongeveer 3-4 maanden of zo gekomen zijn. Krijg de rest van uw leven in orde. Dieet, verhoudingen, alles. Vind een manier gelukkig te zijn waar u bij bent. En krijg uw hormonen en shit gecontroleerd om ervoor te zorgen hebt u andere wanorde niet die dit veroorzaken. Ive laag T een paar jaar en kende het niet. Dat is geweest een bron van grote problemen voor me. Im het hopen TRT zal dat in volgende maand of zo bevestigen.

Word 8 u slaap elke nacht. Ontspan en geniet van het ogenblik elke dag voor een uur. U reek van bijniermoeheid.

/thread kaping
Reven
Het brouwen van alsem in uw alcohol is wat ik met vandaar Alsem vertrouwd ben. Ik heb een recept van een uitvoerig onderzoek in de kwestie als u geeft. Ik stel alsem voor die misschien interesseert. Slechts is het ding dat me tegenhoudt van het brouwen het ik heeft gevonden niet het correcte type van alsem aan gebruik. FYI mijn kat houdt van mijn alsemkruis meer dan catnip.

Zoals voor salvia, het niet hebben gedaan maar mijn vrienden geven het mengden overzichten. Één haatte het en hoogst geadviseerd doend het, andere niet zei het interessant was. Als ik correct aan herinner is het kortstondig.

Als onderzoeken hallucinogens uw later, cactussen, voor een paardollars zal uw lokaal tuincentrum u trippin ballen hebben. Zorg ervoor u overvloed van tijd op uw handen kreeg.
D-Termine
OMG KRIJGT SOMMIGE AVATARS MENSEN

Ps, zeg ik dat met liefde aangezien u allen schijnt om iets te hebben waardevol om hier bij te dragen. Vestig een „gezicht“ voor zich
gotDOMS
CITAAT (krazyj @ 14 April 2008, 08:26 PM) *
Donkere ruimte. Minimaal, minimaal lawaai. Zelfs zou het witte lawaai ook kunnen afleiden. Ontspan. Salvia vergt ook directe vlam aangezien het vereist uiterst op hoge temperatuur om Salvornin A. Itll te bevrijden bij u snel zo gebruikt geen toorts komt of u het zou kunnen laten vallen. Zet het gele deel van het vlamrecht op salvia en gebruik een waterpijp omdat de rook uiterst ruw is.

Ik was waar u een jaar geleden was en hoopte hallucinogens me zouden kunnen verstrekken wat duidelijkheid. Zij deden maar ik zou uiteindelijk aan de zelfde conclusies na ongeveer 3-4 maanden of zo gekomen zijn. Krijg de rest van uw leven in orde. Dieet, verhoudingen, alles. Vind een manier gelukkig te zijn waar u bij bent. En krijg uw hormonen en shit gecontroleerd om ervoor te zorgen hebt u andere wanorde niet die dit veroorzaken. Ive laag T een paar jaar en kende het niet. Dat is geweest een bron van grote problemen voor me. Im het hopen TRT zal dat in volgende maand of zo bevestigen.

Word 8 u slaap elke nacht. Ontspan en geniet van het ogenblik elke dag voor een uur. U reek van bijniermoeheid.

/thread kaping

ja dank voor de raad
ik was def 100x slechter een paar maanden geleden… het was vrij slecht
voor zover de rust gaat heb ik geen probleem dat 8-10 uren van slaap met universiteit (de klassen zijn laat) krijgt daar werkelijk ben niet veel andere spanning op dit ogenblik in mijn leven
voor hormonen ben ik in het bodybuidling in de afgelopen paarjaren geweest (die waar ik begon stims in die preworkoutdranken) te gebruiken I workout 4 keer per week is en een goed dieet heeft MAAR ik krijg een veel verschillend gevoel van testosteronspanningsverhogers zoals divanil van de netelwortel (activeer) maar ive nooit gebruikte ph of om het even welke ontwerper roids, die altijd me gehad heeft die mijn test denkt is laag.
Kunt u me meer over TRT en hoe u werd begonnen op het testen, u zag een speciaal doc. vertellen?
waardeer het mens
djremix
u hebben geprobeerde regelmatige het doseren nootropics+choline voor een paar maanden, zouden zij een partij met deze symtoms moeten helpen.

zoals voor psychedelics, helpen zij het meest absoluut, maar het effect duurt niet werkelijk door zijn zelf. het vergt het voeden, meditatie, diepe gedachten enz.

alsem die ik nooit behalve 75% en 85% bewijs echte Spaanse alsem heb geprobeerd. het voegt een mild effect over het alcygezoem zodat toe veronderstel ik de echte overeenkomst iets als gabatropin zou zijn
krazyj
CITAAT (gotDOMS @ 15 April 2008, 07:08 AM) *
ja dank voor de raad
ik was def 100x slechter een paar maanden geleden… het was vrij slecht
voor zover de rust gaat heb ik geen probleem dat 8-10 uren van slaap met universiteit (de klassen zijn laat) krijgt daar werkelijk ben niet veel andere spanning op dit ogenblik in mijn leven
voor hormonen ben ik in het bodybuidling in de afgelopen paarjaren geweest (die waar ik begon stims in die preworkoutdranken) te gebruiken I workout 4 keer per week is en een goed dieet heeft MAAR ik krijg een veel verschillend gevoel van testosteronspanningsverhogers zoals divanil van de netelwortel (activeer) maar ive nooit gebruikte ph of om het even welke ontwerper roids, die altijd me gehad heeft die mijn test denkt is laag.
Kunt u me meer over TRT en hoe u werd begonnen op het testen, u zag een speciaal doc. vertellen?
waardeer het mens

Identiteitskaart blij is aan. En iedereen anders wie hulp nodig heeft. PMing u met info nu…
Gdawg
CITAAT (Reven @ April 14 2008, PM van 09:01) *
Het brouwen van alsem in uw alcohol is wat ik met vandaar Alsem vertrouwd ben. Ik heb een recept van een uitvoerig onderzoek in de kwestie als u geeft. Ik stel alsem voor die misschien interesseert. Slechts is het ding dat me tegenhoudt van het brouwen het ik heeft gevonden niet het correcte type van alsem aan gebruik. FYI mijn kat houdt van mijn alsemkruis meer dan catnip.

Zoals voor salvia, het niet hebben gedaan maar mijn vrienden geven het mengden overzichten. Één haatte het en hoogst geadviseerd doend het, andere niet zei het interessant was. Als ik correct aan herinner is het kortstondig.

Als onderzoeken hallucinogens uw later, cactussen, voor een paardollars zal uw lokaal tuincentrum u trippin ballen hebben. Zorg ervoor u overvloed van tijd op uw handen kreeg.

De mening die het recept post u heeft? (of pming het als u eerder) ik heb omhoog wat, door googling gekeken, maar alle verschillende manieren willen zien alvorens een optie te kiezen.
Reven
CITAAT (Gdawg @ April 15 2008, 09:34 AM) *
De mening die het recept post u heeft? (of pming het als u eerder) ik heb omhoog wat, door googling gekeken, maar alle verschillende manieren willen zien alvorens een optie te kiezen.

Geen probleem, de gegevens die ik is niet te groot ik onderzocht deze laatste jaar heb gehad en het verschijnt mijn recept nooit voltooid werd aangezien ik afgeleid werd.

Ik heb:

„Alsem
De belangrijkste gebruikte kruiden zijn grande alsem, Florence venkel en groene anise, vaak genoemd de „heilige drievuldigheid“. Veel andere kruiden kunnen, zoals hyssop, melissa, steranise en tengere alsem (pontica van de Alsem of Roman alsem) eveneens worden gebruikt. Diverse recepten omvatten engelwortelwortel, Zoete Vlag, dittany bladeren, koriander, Veronica, jeneverbes, ook notemuskaat, en diverse bergkruiden.“ (wikipedia. Ik geloof)

en mijn gecompileerde lijst van ingrediënten (aangezien u de twee lijsten kunt zien verschillen):

rum 151
De Wortel van de engelwortel
calamus wortel
karwij zaden
cardomon peulen
koriander zaden
venkel of anise zaden
De bladeren van Hyssop
De bloemen van de Staart van de leeuw
wijs blad
de bladeren van salviachiapas
Groene munt
De bladeren van uva-Ursi
witte salie
Alsem

Ik zou verkeerd kunnen zijn, maar 151 kunnen slechts wegens gebrek aan 190 geselecteerd te zijn, of de hoeveelheid alcohol voor sterkere gevolgen verminderen. Ik ben vrij zeker na lang genoeg het zoeken van de bovengenoemde lijst was zeer gelijkaardig aan één recept dat op netto wordt gevonden, die ik denk bedragen had. Ik zal een blik dit weekend voor de link nemen. Als u zoekt of een lijst met de nauwkeurige ingrediënten toen vindt is er een goede waarschijnlijkheid die ik ik dat één hield van en info kopiÃërde heb beslist. Hier is één of andere verwante droevige info, geen citaat, zoekt het Web als u wilt.

ASARONE -- 1.2.4 trimethoxy-5 of 2.4.5 trimethoxy-1
benzeen.
Materiaal: Een chemisch product had op mescaline en de amfetaminen betrekking
vond in de wortels van zoete vlag (_Acorus calamus_) en _Asarum_ soorten.
Het is chemisch precusor van tma-2 (2.4.5-trimethoxy-a-methyl-4.5
methylenedioxyphenylethylamine), hallucinogen met 18 keer het gram
kracht van mescaline. Asarone wordt langs omgezet in tma-2 in het lichaam
aminization die kort na opname plaatsvindt.
Gebruik: 45-350 mg mondeling op lege maag. Individuele gevoeligheid
verschilt sterk.
Gevolgen: Gelijktijdig stimulans, hallucinogen, en kalmerend middel.
of een andere van deze trekken kan meer uitgesproken zijn afhangend van
dosis en het individu. CNS antispasmatic stimulans.
Contra-indicaties: Niet met inhibitors zou moeten worden genomen MAO.

CALAMUS -- Zoete vlag, rattenwortel (_Acorus calamus_). Familie Araceae
(Familie Arum).
Materiaal: Wortels van lange, geurige, zwaard-leaved binnen gevonden installatie
moerassen en grenzen van vijvers en stromen in Europa, Azië, en het Noorden
Amerika van Nova Scotia aan Minnesota, zuidwaarts aan Florida en Texas.
Gebruik: De wortels worden verzameld in de recente de gewassen herfst of lente,
vernietigd van wortelvezels en droog met gematigde hitte. De wortel kan zijn
gekauwd of verdeeld en gekookt als thee. De waaier van dosissen van 2 tot 10
duim wortel. De wortel verslechtert met leeftijd. Gewoonlijk inactief na 1
jaar. Opslag die in koele droge plaats wordt gesloten.
Actieve Constituenten: Asarone en bèta-asarone.
Gevolgen: Een stuk van droge wortel de dikte van een potlood en
ongeveer 2 duim lang verstrekt het bevorderen en vast gevoel. A
lange stuk 10 het duim doet dienst als alterant mening en hallucinogen. (Zie
ASARONE.) Calamus werd vaak gebruikt in alsem.

ALSEM -- _Artemisia absint. _ Familie Compositae (Zonnebloem
familie).
Materiaal: Bladeren en stammen van gemeenschappelijk kruid.
Gebruik: De bittere essentiële olie wordt gehaald in alcohol. Soms
gecombineerd met Pernod of anisette om alsem te maken.
Actieve Constituenten: Absinthine (een guaianolide met twee delen),
anabsinthin, en een vluchtige olie die hoofdzakelijk uit thujone bestaat.
Gevolgen: Verdovend.
Contra-indicaties: Het bovenmatige gebruik op lange termijn van likeur kan zijn
gewoonte-zichvormt en het afmatten. Opname van vluchtige olie of likeur
kan GI storingen, nervositeit, stupor, en uitbarstingen veroorzaken toe te schrijven aan
thujone.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.