Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Het gaan van Antibiotica doodt me
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
D-Termine
Zo heb ik afwisselend geschakeld aangezien ik 12 jaar oud op Minocycline, Tetracycline en Amoxiciline was. Tijdens vorig jaar of zo heb ik hen grotendeels tegengehouden (ik ben 22) en nu schijnen de ziekten om me zonder rust te bestormen. Zij allen schijnen kwalen de antibiotica te zijn waarzouden kunnen worden voorgeschreven voor. Ik ben nooit zo vaak ziek geweest, noch hebben ik omhoog tot nu toe ooit gehad om het even welke besmettingen en ik kan niet helpen maar denk het gaan van mijn Amoxiciline de oorzaak kan zijn. Ik kan aan teveel recent luisteren - nachtAM de radio, maar het is een theorie. Iedereen geeft om met dit te lopen?

Laat me ooit zo lichtjes uiteenzetten, herinner ik aan deze kerel over massieve epidemieën spreken die en mensen die zwakkere immune wijs wegens jaren antibiotica zijn doorkomen. Als dit het geval is, uit zal ik taai het aangezien ik een bit van een gelovige van de Dag des oordeels ben. Als niet mijn huid een kleine aardigere bit, en 10 bokken zou kunnen zijn een maand is niet slecht dat.
eclypz
ten minste kan het uittreksel van het olijfblad zijn iets goed om te nemen.
D-Termine
Ik heb sommige ideeën om mijn algemene gezondheid te verbeteren, spanning en dat alles verminderen shit, maar shit ik elke maand heb behandeld krijgt noten. Ik ben reeds zieke 4 keer dit jaar geweest.
krazyj
Erm. Waarom neemt u zo veel antibiotica?
ScottL
Onthaal aan de club. Ik was op penicilline van leeftijd 3 tot 13 en was constant ziek. Mag ik voorstellen;

1. Flora. Wat werkelijk hoog krachtmateriaal op zijn minst voor een maand of drie. Dat kan allen zijn u wenst, maar u zou kunnen willen nadenken enkele ogenblikken nemend wat kleiner krachtmateriaal na dat voor.

Één goed werkelijk hoog krachtmateriaal is dit:

http://www.iherb.com/ProductDetails.aspx?c=1&pid=7157

NEEM ANY MORE ANTIBIOTICA NIET TENZIJ U HEN WERKELIJK NODIG HEBT.

2. Het calcium en/of het magnesiumascorbate van de vitamine C b.v. Kom welke darmtolerantie te weten is (zie vroegere draden) en neem een bit onder dat in verdeelde dosissen door de dag.

3. Één of andere goede multivitamine (niet centrum).

Dat zou een goed begin moeten zijn.
ScottL
Oh ya, als u geen vezel van voedsel krijgt, krijgt sommige lijnzaad. begin langzaam hen nadat u de flora voor een paar dagen en het werk tot tbsp 1-2/dag neemt.

En u zou voor een paar dagen slecht of werkelijk slecht kunnen voelen aangezien de flora het uitvecht met wat in uw darm leeft.
D-Termine
CITAAT (krazyj @ 14 April 2008, 05:22PM) *

Huid. Ik vertrouwde op mijn zou doen verkeerd me niet knalt, maar alvorens u het kent hebt u de helft uw levens aan meds… besteed

CITAAT (ScottL @ April 14 2008, PM van het 05:34) *
Onthaal aan de club. Ik was op penicilline van leeftijd 3 tot 13 en was constant ziek. Mag ik voorstellen;

1. Flora. Wat werkelijk hoog krachtmateriaal op zijn minst voor een maand of drie. Dat kan allen zijn u wenst, maar u zou kunnen willen nadenken enkele ogenblikken nemend wat kleiner krachtmateriaal na dat voor.

Één goed werkelijk hoog krachtmateriaal is dit:

http://www.iherb.com/ProductDetails.aspx?c=1&pid=7157

NEEM ANY MORE ANTIBIOTICA NIET TENZIJ U HEN WERKELIJK NODIG HEBT.

2. Het calcium en/of het magnesiumascorbate van de vitamine C b.v. Kom welke darmtolerantie te weten is (zie vroegere draden) en neem een bit onder dat in verdeelde dosissen door de dag.

3. Één of andere goede multivitamine (niet centrum).

Dat zou een goed begin moeten zijn.

Ik gebruik uw het doseren van Vit C reeds als gek, is het steeds weer gekomen in handig. Ik moet beginnen Multi opnieuw te gebruiken. En ik heb een product van de Flora voor een tijdje nu overwogen, denk ik ik een zweer lol heb. Dat koppelde aan willekeurige besmettingen, zijn enkel oneven.

Scott was u ziek tijdens de tijd u op meds of na onderbreking was? Ik ben benieuwd of kweekte mijn systeem zwak de manier een super schoon huis kinderen waarschijnlijker maakt om allergieën te krijgen. Ik weet ik kwesties lange tijd met mijn Verstandskiezen had, dan ik van mijn meds, en al plotseling mijn gezicht blies - omhoog als gek ging. Na een dag van Amoxiciline was ik vrij veel O.K.A
Necrose
Waarom u antibiotica die veel, als uw het lijden aan dat vele besmettingen zou nemen dan wat ernstige immunodeficiency bij spel is.

D-Termine
CITAAT (ScottL @ April 14 2008, PM van het 05:37) *
Oh ya, als u geen vezel van voedsel krijgt, krijgt sommige lijnzaad. begin langzaam hen nadat u de flora voor een paar dagen en het werk tot tbsp 1-2/dag neemt.

En u zou voor een paar dagen slecht of werkelijk slecht kunnen voelen aangezien de flora het uitvecht met wat in uw darm leeft.

Ja heb ik dit willen doen eveneens, zijnd brak zuigt als gek. Niet zodra in de laatste 4 jaar zo slecht gegeten of zo beklemtoonde I hebben. Voor een week of twee had ik daar afschuwelijke maagproblemen en een lichtjes keelpijn, soort het ertoe brengen van me om zweer te denken of sumthin gelijkaardig. Who weet op dit punt het, kan mijn 22 éénjarigenlichaam niet deze 40 veel langere éénjarigenspanning behandelen
lordshockspeare
CITAAT (krazyj @ 14 April 2008, 06:22PM) *

Ik veronderstel uw nemende antibiotica voor acne. Zelfde zoals me, ik doxcycline voor periode 3 maanden heb genomen. Ik zag een fatsoenlijke verbetering de eerste twee maanden en nu ben ik terug naar occasionele breakouts. Doxy, min of meer, elimineerde mijn ontstoken acne maar ik kan mijn poriën nog vertellen word belemmerd. I gelijktijdig ook gebruikend retina het denken dat zij complementair zouden zijn en hulp houd meer poriën duidelijk. wegens het aanvankelijke succes van de antibiotica hoopte ik ik hen zou kunnen gebruiken lange termijn, aangezien de bijwerkingen eerder mild schenen. Ik wens dit ik een beter inzicht had in hoe het antibioticawerk, zoals in de staat van persoon een immuunsysteem schijnt om een eerder complexe reeks interactie te hebben. Zo heeft de verstoring aan het immuunsysteem betrokken me.

Hebt u verschillende antibiotica toe te schrijven aan verminderende gevolgen van gebruikt? Zoals begin in u nieuwe zodra het oude einden werken? deze acne veroorzakend bacteriën uiteindelijk worden immuun voor de antibiotica? Hebt u periodiek antibiotica tegengehouden aangezien u 12 was en om het even wat opmerkte? Ik zal mijn dermatoloog vragen maar hij laadt ~$30 minstens bokken voor een bezoek.
D-Termine
Ik vond Amoxiciline het meest efficiënt, en ik was op dat voor de laatste jaren geweest. Ik hield van het eens gecombineerd met 40mg weekblad van Accutane. Ik denk niet zij ooit een deden, maar het stadium van mijn acne vorig jaar of zo enkel mild genoeg voor antibiotica om zijn te werken. Toen ik een jong geitje was hoewel zij goed van gedaan niets kunnen hebben.
ScottL
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 14 van het 08:47) *
Ja heb ik dit willen doen eveneens, zijnd brak zuigt als gek. Niet zodra in de laatste 4 jaar zo slecht gegeten of zo beklemtoonde I hebben. Voor een week of twee had ik daar afschuwelijke maagproblemen en een lichtjes keelpijn, soort het ertoe brengen van me om zweer te denken of sumthin gelijkaardig. Who weet op dit punt het, kan mijn 22 éénjarigenlichaam niet deze 40 veel langere éénjarigenspanning behandelen

Kende gevraagde shoulda van I.

http://www.mindandmuscle.net/articles/scot...elieving_stress

Zo misschien zijn de antibiotica een kleinere rol dan u gedachte (hoewel wat flora waarschijnlijk nog een goed idee zou zijn).
methodice
Pro-actieve oplossing? De advertenties en beroemdheids steun is groot… het moet werken.
Necrose
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 14 van het 08:42) *
Huid. Ik vertrouwde op mijn zou doen verkeerd me niet knalt, maar alvorens u het kent hebt u de helft uw levens aan meds… besteed

Scott was u ziek tijdens de tijd u op meds of na onderbreking was? Ik ben benieuwd of kweekte mijn systeem zwak de manier een super schoon huis kinderen waarschijnlijker maakt om allergieën te krijgen. Ik weet ik kwesties lange tijd met mijn Verstandskiezen had, dan ik van mijn meds, en al plotseling mijn gezicht blies - omhoog als gek ging. Na een dag van Amoxiciline was ik vrij veel O.K.A

geen twijfel uw systeem zwak is, heeft uw aanpassingsimmuunsysteem letterlijk geen opleiding aangezien om het even welke insecten geen kans hebben worden gevestigd te worden die (duidelijk van een bacteriële aard). Uw immuunsysteembehoeften opleiden leren hoe te om en verhogingen die zijn functioniality en geheugenopslag (antilichamen enz.) te werken. Zonder juist is de opleiding van een defect waarschijnlijker dan niet ik zou debatteren, zou bekijken mastcellen en schone envioronments of eosinophils enz.

D-Termine
CITAAT (ScottL @ April 14 2008, PM van het 06:00) *
Kende gevraagde shoulda van I.

http://www.mindandmuscle.net/articles/scot...elieving_stress

Zo misschien zijn de antibiotica een kleinere rol dan u gedachte (hoewel wat flora waarschijnlijk nog een goed idee zou zijn).

Ik heb het, gelezen en het voor een tijdje uitgeoefend. Ik zou op het kunnen moeten terugkeren
D-Termine
CITAAT (April 2008, PM van de Necrose @ 14 van het 06:24) *
geen twijfel uw systeem zwak is, heeft uw aanpassingsimmuunsysteem letterlijk geen opleiding aangezien om het even welke insecten geen kans hebben worden gevestigd te worden die (duidelijk van een bacteriële aard). Uw immuunsysteembehoeften opleiden leren hoe te om en verhogingen die zijn functioniality en geheugenopslag (antilichamen enz.) te werken. Zonder juist is de opleiding van een defect waarschijnlijker dan niet ik zou debatteren, zou bekijken mastcellen en schone envioronments of eosinophils enz.

Het schijnt u krijgt bij wat ik probeerde om te krijgen bij. Ben I zwak van jaren van antibiotica? Ik ben bang van plagen maar het is soooo verleidend om op hen terug te keren
Necrose
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 14 van het 08:28) *
Het schijnt u krijgt bij wat ik probeerde om te krijgen bij. Ben I zwak van jaren van antibiotica? Ik ben bang van plagen maar het is soooo verleidend om op hen terug te keren

Ja is uw immuunsysteem onrijpe I van een geheugenstandpunt, is ziek worden eigenlijk een goede zaak in termen van immunocompetence, hoewel niet zekere im hoeveel echte opleiding gaat nu uw zwezerik is achteruitgegaan en op antibiotics voor zulk een oud geweest.

probiotics is een goed idee, tijd het die waarschijnlijk de enige echte oplossing gaat zijn aan het probleem.

enkel is toevoegen aangezien uw MOUT uitgeef zeker gecompromitteerde specifiek GALT, samen met peyersflarden en de functie van de mcel samen met één of andere dysbiosis. Het voerantiiotics van Calfs toonde allerlei omhoog immune functie zoals ongepaste IGA omschakeling, kleinere peyersflarden, onrijpe GALT fucked die tot hogere weerslag van besmetting leiden.

ik denk niet het nemen van meer antibiotica van veel hulp gaat zijn andere dan u slechter uiteindelijk, identiteitskaartverblijf vanaf kruiden antimicrobials zoals orego ook maakt en uw immuunsysteem een bit, sparen daadwerkelijke bacteriële besmettingen liet werken.
D-Termine
Goed veronderstel ik ik jist van dat alles kreeg, zal ik het een roes in de toekomst geven. Ik hield nooit van het idee van het zijn op zo lange meds, blijk ik juist was. Zelfs als uw is een vrij goede PA knalt, is hij nog enkel een PA.

O en ik enkel werd vanavond in brand gestoken. Prachtig. Mijn God die het enkel nooit heeft opgehouden
djremix
is sommigen kunnen als het een zegen beschouwen wordend in brand gestoken van een baan die ik veronderstel de oorzaak van uw spanning?

in ieder geval goed geluk met nieuwe.

zoals voor supps, voegt een gehele probiotic voedsel multi, goede kwaliteit (Igebruik nu goedkoop en efficiënte één) en knoflook aan uw voedsel toe voor een paar weken.

en wanneer u zegt u ziek wordt? welk soort het oorbesmettingen van de ziektekeel?
als dat het geval is zal ik van ganser harte wat 3% waterstofperoxydeoplossing adviseren wanneer u ziek begint te voelen. gorgeel een paar keer met het en zet een paar dalingen tegelijkertijd in uw oren voor een paar notulen. als uw besmetting van aard bacterieel is zal dit het 95% van de tijd zonder antibiotica genezen

laatste thoguht, hield u koud Turkije tegen of probeerde u om onderaan uw ab's te verminderen?

hoop u zich beter voelt
De Deviant van Blase
Probeer de room of Benzaclin van de Retina in plaats van de pillen.
krazyj
Nr. Fuck alles en luistert omhoog. De BEHANDELING voor acne is:
De zijn Was van Fash van Ovace (een zeep)
met
Het gezichtsroom van Differin

Dat shit is de zilveren kogel voor acne. Ive gebruikte jarenlang het en havent had ooit een pukkel. (Ernstig.)
doom3q
CITAAT (April 2008, 02:50 AM van D-Termine @ 15) *
Goed veronderstel ik ik jist van dat alles kreeg, zal ik het een roes in de toekomst geven. Ik hield nooit van het idee van het zijn op zo lange meds, blijk ik juist was. Zelfs als uw is een vrij goede PA knalt, is hij nog enkel een PA.

O en ik enkel werd vanavond in brand gestoken. Prachtig. Mijn God die het enkel nooit heeft opgehouden

Woah… die heel wat drama is. U leeft werkelijk in OC.

Ik weet niet waarom u voor zolang op antibiotica bleef, aangezien er veel betere oplossingen aan acne zijn. Zoals: actuele antibiotica/corticosteroids/benzoil/retinol. De combinatie van atleast twee van die drugs in een actuele room volstaat en geen van hen vereist een voorschrift.

Ik houd van beukend geen samenstelling zonder hard bewijsmateriaal, maar minocycline was de enige drug die ik dat gemaakt me over zeer vies onderwerpen/grappen constant spreek ooit heb genomen. Ik weet niet of kruist het BBB of heeft een indirect effect, maar ik verloor heel wat eerbied van sommige goede vrienden. Ik zou nooit verondersteld hebben wat gebeurde was veroorzaakte drug aangezien ik volkomen normaal voelde. Toen mijn vrienden vroegen definitief of was ik op drugs, aangezien de grappen meer vies werden, zou ik niet de aansluting gemaakt hebben. Ik testte de drug 6mo. na en gekregen het zelfde effect.

iets enkel om te denken over.
Benson

D, zijn waarschijnlijk de spanning eerder dan jaren op antibiotica die u op het ogenblik… wordt u zette een chemisch uw lichaam door en het klinkt als u eveneens heeft heel wat het levensspanning. Dit gezegd zijnde, heeft de tijd op tetracycline waarschijnlijk u niet heel wat goed gedaan op lange termijn… dat ook niet met uw interne flora als Scott wordt geknoeid heeft voorgesteld en overgeheld het bacterie-paddestoel saldo dat wij allen met bestaan.

Ik zou hoge dosis B-5 voor de acne voorstellen. Zijn zeer goedkoop en hoofdzakelijk niet-toxisch.
dragula
Het lied van Cam'ron van het richtsnoer „dat sumpin voor yagezicht wordt gekregen, fuck Pro-actief splat.gif 18+_10.png

Haha j/k. Ernstig, seperatly kopen de pro-actieve combowerken goed, enkel uw eigen ingrediënten. Ook, wordt gemengd verhindert een kleine cetaphil/triclosan die met uw hulp van de scheerbeurtroom het scheren veroorzaakte acne. En toen ik op ultra-kalmeert Aveeno scheerbeurtgel overschakelde enorm hielp het.
GhostfaceKillah
Ik ben vrij bepaald dat de meeste antibiotica contraindicated met isotretinoin zijn, aangezien de combinatie de waarschijnlijkheid van idiopathische intracranial hypertensie (iets u wil niet waarschijnlijk) kan zeer verhogen. Niet zeker als dit een risico met eens het wekelijkse doseren van 40mg of zo is.

Differin werkte groot eveneens voor me, tot ik me aan Arizona bewoog. In deze woestijn, maakt Differin mijn huid als gek pellen, die op het zelfde niveau kan zijn zoals slechte acne wanneer het over onaantrekkelijk het zijn komt.

CoQ10, hebben de vitamine E, de niacine, en de overvloedige hoeveelheden het merkvistraan van Carlson mijn huid kijkend gezonder dan ooit deze dagen. Ik gebruik Cetaphil ook merkzeep (de bars, met triclosan) en Neutrogena gezichtswas met triclosan. Geen salicylic zuur of benzoyl peroxyde.

Ik obsedeer over de verschijning van mijn huid ver meer dan iedereen ik, mannetje of wijfje het weet.
Benson
CITAAT (GhostfaceKillah @ April 16 2008, PM van het 05:42) *
Ik obsedeer over de verschijning van mijn huid ver meer dan iedereen ik, mannetje of wijfje het weet.

Zeer metrosexual van u… wink.gif
Heavy_Lifter85
Cordain en anderen hebben wat werk met betrekking tot dieet en acne gedaan:

http://www.thepaleodiet.com/articles/Corda...y%20Reviews.pdf

Ik gebruikte een hoog gI-Dieet tijdens puberteit, zodat is er duidelijk een verwarrende variabele. De agenda scheen nooit om om het even welk probleem te veroorzaken.

Popa Murph
Als ik u was zou ik overdosering op probiotics zijn en in werking stellend één of andere soort de gist van Candida reinig. Ik zou het meeste zetmeel ook verwijderen.
Necrose
CITAAT (April 2008, PM van Popa Murph @ 16 van het 07:31) *
Als ik u was zou ik overdosering op probiotics zijn en in werking stellend één of andere soort de gist van Candida reinig. Ik zou het meeste zetmeel ook verwijderen.

itsnt dat averechts?

lopende anti-microbials terwijl adminstering microbials, niet als een goede strategie aan me klinkt.
D-Termine
CITAAT (doom3q @ April 15 2008, 09:33PM) *
Woah… die heel wat drama is. U leeft werkelijk in OC.

Ik weet niet waarom u voor zolang op antibiotica bleef, aangezien er veel betere oplossingen aan acne zijn. Zoals: actuele antibiotica/corticosteroids/benzoil/retinol. De combinatie van atleast twee van die drugs in een actuele room volstaat en geen van hen vereist een voorschrift.

Ik houd van beukend geen samenstelling zonder hard bewijsmateriaal, maar minocycline was de enige drug die ik dat gemaakt me over zeer vies onderwerpen/grappen constant spreek ooit heb genomen. Ik weet niet of kruist het BBB of heeft een indirect effect, maar ik verloor heel wat eerbied van sommige goede vrienden. Ik zou nooit verondersteld hebben wat gebeurde was veroorzaakte drug aangezien ik volkomen normaal voelde. Toen mijn vrienden vroegen definitief of was ik op drugs, aangezien de grappen meer vies werden, zou ik niet de aansluting gemaakt hebben. Ik testte de drug 6mo. na en gekregen het zelfde effect.

iets enkel om te denken over.

Ik luisterde aan mijn Doc., en vroeg zelfs of was het koel dat ik op ab voor zolang… ik was beteken u zo veel medische kennis als jong geitje… slechts hebt Voor zover stemmingsschommeling en shit, ik geen idee zou hebben, word ik vrij zelfs aangemaakt.

Oh, en ik ging en kreeg mijn baanrug. Plaats I wordt het werk voor aangemaakt door vuiststrijden tussen de eigenaars, is het absoluut een oneven plaats. Ik houd van het niettemin voor wat zijn waarde.

CITAAT (Benson @ April 16 2008, 02:32 AM) *
D, zijn waarschijnlijk de spanning eerder dan jaren op antibiotica die u op het ogenblik… wordt u zette een chemisch uw lichaam door en het klinkt als u eveneens heeft heel wat het levensspanning. Dit gezegd zijnde, heeft de tijd op tetracycline waarschijnlijk u niet heel wat goed gedaan op lange termijn… dat ook niet met uw interne flora als Scott wordt geknoeid heeft voorgesteld en overgeheld het bacterie-paddestoel saldo dat wij allen met bestaan.

Ik zou hoge dosis B-5 voor de acne voorstellen. Zijn zeer goedkoop en hoofdzakelijk niet-toxisch.

De acne is gegaan, die is waarom ik ab's tegenhield. Ik heb een gevoel sinds enige tijd gehad dat mijn flora weg zou kunnen zijn, omdat ik eerder een darm zoals een vloektank had. Het spanningsding is bizar, ben ik door 6 maanden van gevangenis geweest, die shit geen cakegang was. Ik werd binnen daar ziek voor gelijkaardige twee dagen terwijl iedereen anders door de wringer werd gezet. Ik zou zeggen ik spanning goed behandel, nochtans het bedrag ik ben onder nu zeker nieuw iets is. Who weet het, is het volwassen leven vriendelijk van nieuw aan me, is het eenvoudig één ding na een andere en het gaat nooit werkelijk weg. Ik veronderstel die niettemin het leven ben.

Oh, heb ik nooit dit voordien, maar gisteren na het ontbijt van een grote Denny met mijn werkgever gehad mijn ezel explodeerde. Het was eenvoudig vies en bijna afmattend en spastisch. Ik heb nooit voor de pot zo snel in mijn leven gelopen. Prevacid misschien?
FunkOdyssey
CITAAT
Oh, heb ik nooit dit voordien, maar gisteren na het ontbijt van een grote Denny met mijn werkgever gehad mijn ezel explodeerde. Het was eenvoudig vies en bijna afmattend en spastisch.

Ik heb een terugkomend patroon opgemerkt waar de mensen de van wie darmgezondheid wordt gecompromitteerd sh kunnen niet meer tolereren! tty, ongezond voedsel. In sommige gevallen denk ik het zou kunnen zijn een zegen in vermomming, als uw lichaam geeft luid u & duidelijk koppel terug op wat het denkt van het kwaliteitsvoedsel u in het zet.
Necrose
een ophopende agent zoals vezel zou u beter in preventie van mudbutt, extra calcium eveneens doen.
D-Termine
De ongezonde kosten zijn 90 percenten van mijn dieet in de afgelopen maanden geweest, ben ik brak en ik houd niet van het. 5 jaar van het gezonde eten aan wordt verwond en etend als shit heeft mijn maag vernietigd. Ik verkies eenvoudig nu het eten niet.

En dat modderuiteinde was uit deze wereld, zoals Vreemd type 2 shit
Cinn
CITAAT (April 2008, PM van de Necrose @ 14 van het 08:24) *

Om het even welk gebrek aan immunologisch geheugen zou onderhand behandeld zijn voor gemeenschappelijke ziekteverwekkers (een jaar na het tegenhouden van de antibiotica). Het zelfde gaat voor een verlies van flora toe te schrijven aan hen. Als om het even welk van dit zelfs verwant is, zou hij immunodeficiency wanorde of één of andere andere bron van immunosupression moeten onderzoeken.
Necrose
CITAAT (Cinn @ April 17 2008, PM van het 07:33) *
Om het even welk gebrek aan immunologisch geheugen zou onderhand behandeld zijn voor gemeenschappelijke ziekteverwekkers (een jaar na het tegenhouden van de antibiotica). Het zelfde gaat voor een verlies van flora toe te schrijven aan hen. Als om het even welk van dit zelfs verwant is, zou hij immunodeficiency wanorde of één of andere andere bron van immunosupression moeten onderzoeken.

goed aangezien hij niet meer is zijn een jong geitje en zijn immuunsysteem volwassen als aangezien er belangrijke immunologische veranderingen voorkomende I zijn betwijfelt een jaar om het even welke kwesties zou genezen u hierboven vertelde. dysbiosis is niet het zelf verbeteren, espeicially op een schaal als dit, constante antibiotics. Een leven van ziekte en vroege de jeugdendotoxin besmettingen is nodig om een juist immuunsysteem te bouwen, duidelijk is zijn immuunsysteem fucked van jaar antibiotica.

het geheugen is een cummulative proces.
Cinn
CITAAT (April 2008, PM van de Necrose @ 17 van het 07:17) *
goed aangezien hij niet meer is zijn een jong geitje en zijn immuunsysteem volwassen als aangezien er belangrijke immunologische veranderingen voorkomende I zijn betwijfelt een jaar om het even welke kwesties zou genezen u hierboven vertelde. dysbiosis is niet het zelf verbeteren, espeicially op een schaal als dit, constante antibiotics. Een leven van ziekte en vroege de jeugdendotoxin besmettingen is nodig om een juist immuunsysteem te bouwen, duidelijk is zijn immuunsysteem fucked van jaar antibiotica.

het geheugen is een cummulative proces.

Het immuunsysteem bevat reeds een inherente capaciteit om om het even welke ziekteverwekker vrij veel te bestrijden een persoon zal ontmoeten. Een gebrek van of een zwakke geheugenreactie zal gemakkelijk verbeterd worden binnen een jaar, versperrend heeft hij geen immunodeficiency wanorde, voor gemeenschappelijke ziekteverwekkers. Houd in mening dat de jaren antibiotica niet de volledige florabevolking zouden tenietgedaan hebben of hij waarschijnlijk zeer ziek dat volledige tijd is geweest of gestorven. Dat betekent de blootstelling aan deze organismen nog plaatsvond.

Dit kan een geval van dysbiosis zijn maar dat is niet indicatief van een immunologische geheugenkwestie. Houd in mening dat de florabevolking meestal in controle door elkaar wordt gehouden.
Necrose
CITAAT (Cinn @ April 17 2008, PM van het 08:38) *
Het immuunsysteem bevat reeds een inherente capaciteit om om het even welke ziekteverwekker vrij veel te bestrijden een persoon zal ontmoeten. Een gebrek van of een zwakke geheugenreactie zal gemakkelijk verbeterd worden binnen een jaar, versperrend heeft hij geen immunodeficiency wanorde, voor gemeenschappelijke ziekteverwekkers. Houd in mening dat de jaren antibiotica niet de volledige florabevolking zouden tenietgedaan hebben of hij waarschijnlijk zeer ziek dat volledige tijd is geweest of gestorven. Dat betekent de blootstelling aan deze organismen nog plaatsvond.

Dit kan een geval van dysbiosis zijn maar dat is niet indicatief van een immunologische geheugenkwestie. Houd in mening dat de florabevolking meestal in controle door elkaar wordt gehouden.

ik betwijfel een zwakke geheugenreactie in een jaar worden verbeterd omdat zijn niet de reactie die de kwestie maar de catalogus van antilichamen is, u correct is dat het ab- repertoire vroeger via veelvoudige germlinegenees, combinatorische diversiteit, verbindingsdiversiteit, en H/l kettingscombos wordt gecreÃ˲rd. Nochtans, worden de somatische veranderingen d.w.z. diverse ziekteverwekkers men encouter niet opgeslagen, en de Bcellen die geen stimulatie van follicules ontvangen zullen degenereren. Im renedered enkel het zeggen dat door het hebben van geen ziekte (een veronderstelling) wegens antibitotics zijn anergic voor een periode waar immunocompetence kon bereikt te zijn. Hij heeft geen ziekteverwekkers is ontmoet welke im die, nu zonder de antibiotica zegt hij buitenlandse bacteriën samen met algemene immunosuppression van jaren van antibiotisch gebruik ontmoet

ik zei niet ook dysbiosis van een kwestie van de Bcel indicatief was, zou ik wedden het geld dat hij fucked omhoog flora en agressieve behandeling zal vergen om het te verbeteren imo heeft gehad. Hij zegt voordien was hij onder heel wat spanning is, waarschijnlijk, eet als shit en kwam enkel van jaren antibiotica zijn flora zeker niet in de beste vorm is. dysbiosis kan alle soorten van immune kwesties veroorzaken.

ScottL
Geen inbreuk aan iedereen maar dit is zo draad is zo typisch van deze plaats;

--Persoon met de postenbeschrijvingen van het mentional emotionele materiaal van de fysieke manifestaties van hun problemen.

--Bespreking van remedies

--bespreking van de pathofysiologie op één of ander zeer geavanceerd niveau.

Vandaar dat schreef ik artikelen op spanningsvermindering en verwante onderwerpen. Zelfs als de geavanceerde niveaubeschrijvingen van de pathofysiologie achter deze fenomenen in al deze draden (en ik heb twijfels over veel van hen) correct zijn, zijn zij nuttig iets minder toen optimaal aangezien zij een secundair of tertiair effect, niet het probleem richten. Niet dat de problemen gemakkelijk adressible zijn, zijn zij niet, maar het richten van diverse bemiddelaars, cytokines, enz. enz., gaat niet het probleem bevestigen één van beide, cept als bandhulp.
Necrose
CITAAT (ScottL @ April 17 2008, PM van het 11:06) *
Geen inbreuk aan iedereen maar dit is zo draad is zo typisch van deze plaats;

--Persoon met de postenbeschrijvingen van het mentional emotionele materiaal van de fysieke manifestaties van hun problemen.

--Bespreking van remedies

--bespreking van de pathofysiologie op één of ander zeer geavanceerd niveau.

Vandaar dat schreef ik artikelen op spanningsvermindering en verwante onderwerpen. Zelfs als de geavanceerde niveaubeschrijvingen van de pathofysiologie achter deze fenomenen in al deze draden (en ik heb twijfels over veel van hen) correct zijn, zijn zij nuttig iets minder toen optimaal aangezien zij een secundair of tertiair effect, niet het probleem richten. Niet dat de problemen gemakkelijk adressible zijn, zijn zij niet, maar het richten van diverse bemiddelaars, cytokines, enz. enz., gaat niet het probleem bevestigen één van beide, cept als bandhulp.

zo wat is dan de etiologie?

ik stelde probiotics voor en gaf wat bewijsmateriaal waarom slechts de tijd zal helpen aangezien zijn immuunsysteem om behoorlijk zonder exogene hulp in de vorm van machtige antibiotica leert te functioneren.

adaptegens van goed gebruik samen met probiotics, hoge dosisvitamine C, hoge hoeveelheden zink samen met spanningsvermindering in de vorm van meditatie zou zijn. Dit is het basis steeds weer en steeds opnieuw verspreide advies. Hij probeert om te berekenen wat verkeerd is, zijn duidelijk zijn immuunsysteem gecompromitteerd, wordt wat u denkt is de best mogelijke oplossing?
Necrose
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 17 van het 07:11) *
De ongezonde kosten zijn 90 percenten van mijn dieet in de afgelopen maanden geweest, ben ik brak en ik houd niet van het. 5 jaar van het gezonde eten aan wordt verwond en etend als shit heeft mijn maag vernietigd. Ik verkies eenvoudig nu het eten niet.

En dat modderuiteinde was uit deze wereld, zoals Vreemd type 2 shit

ik had iets gelijkend op dit aangezien ik op vakantie en het eten van shitty voedsel was, aan het eind van de reis ik het nauwelijks aan het toilet maakte, ik dacht iets het zo explosief was verkeerd was.

bijna zo slecht zoals de tijd die ik bijna 50 gedroogde pruimen en 300mgs van mag citraat heb gegeten.
ScottL
CITAAT (April 2008, PM van de Necrose @ 17 van het 11:29) *
zo wat is dan de etiologie?

ik stelde probiotics voor en gaf wat bewijsmateriaal waarom slechts de tijd zal helpen aangezien zijn immuunsysteem om behoorlijk zonder exogene hulp in de vorm van machtige antibiotica leert te functioneren.

adaptegens van goed gebruik samen met probiotics, hoge dosisvitamine C, hoge hoeveelheden zink samen met spanningsvermindering in de vorm van meditatie zou zijn. Dit is het basis steeds weer en steeds opnieuw verspreide advies. Hij probeert om te berekenen wat verkeerd is, zijn duidelijk zijn immuunsysteem gecompromitteerd, wordt wat u denkt is de best mogelijke oplossing?

De basisetiologie is de spanning, waarzonder de schade van antibiotica veel minder zou zijn. Begrijp niet verkeerd, bent u raad bent gelijkaardig aan mijn en fundamenteel geluid.

De basis raad voor bijna alle darmkwesties is:

DE VERMINDERING VAN DE SPANNING. Wat flora. Sommigen konden spijsverteringsenymes, wat glutamine (voedsel voor darmvoering) gebruiken, één of andere vezel (is het lijnzaad één soort flora tolereerde goed niet al vezel is). Iedereen kon wat vitamine C en een goed gebruiken multi. Het materiaal van de anti-gist kan/zal wordt vereist door wat maar niet eerste ding.

Als behandelt de spanning en neemt wat flora heel allen zullen bevestigen (goed en ophouden etend shite zich waarschijnlijk).

Immumologyinfo is interessant, en u kent meer over het dan ik, hoewel ik niet zeker ben hoeveel noodzakelijk is om hem te helen.

In elk geval zeker persoonlijk niets, heb ik net hopen van draden academische besprekingen van moleculair detail zien worden. Mijn mini raast en tieren niet werd geleid bij u.

Necrose
CITAAT (ScottL @ April 17 2008, PM van het 11:06) *
De basisetiologie is de spanning, waarzonder de schade van antibiotica veel minder zou zijn. Begrijp niet verkeerd, bent u raad bent gelijkaardig aan mijn en fundamenteel geluid.

De basis raad voor bijna alle darmkwesties is:

DE VERMINDERING VAN DE SPANNING. Wat flora. Sommigen konden spijsverteringsenymes, wat glutamine (voedsel voor darmvoering) gebruiken, één of andere vezel (is het lijnzaad één soort flora tolereerde goed niet al vezel is). Iedereen kon wat vitamine C en een goed gebruiken multi. Het materiaal van de anti-gist kan/zal wordt vereist door wat maar niet eerste ding.

Als behandelt de spanning en neemt wat flora heel allen zullen bevestigen (goed en ophouden etend shite zich waarschijnlijk).

Immumologyinfo is interessant, en u kent meer over het dan ik, hoewel ik niet zeker ben hoeveel noodzakelijk is om hem te helen.

In elk geval zeker persoonlijk niets, heb ik net hopen van draden academische besprekingen van moleculair detail zien worden. Mijn mini raast en tieren niet werd geleid bij u.

geen inbreuk die bij allen wordt genomen.
FunkOdyssey
CITAAT

Dat is een goed punt, heb ik eigenlijk studies depressie/spanning zien beschrijven VEROORZAKEND veranderingen in de samenstelling van de darmflora, slachtpartij diverse lactobacillus en bifidobacteriumspecies.
Sanctie
CITAAT (FunkOdyssey @ April 18 2008, 05:52 AM) *
Dat is een goed punt, heb ik eigenlijk studies depressie/spanning zien beschrijven VEROORZAKEND veranderingen in de samenstelling van de darmflora, slachtpartij diverse lactobacillus en bifidobacteriumspecies.
Ben het ermee eens dat de spanning een rol speelt. De post-gevangenis milde PTSD zal waarschijnlijk opschudding op onbewust niveau veroorzaken.
De gevolgen van Psych zijn één ding, maar de antibiotische geschiedenis is werkelijk belangrijk. „Difficile superbug“ c. geeft een les op hoe noodzakelijk een florasaldo is, en hoe moeilijk het kan zijn een evenwicht te herstellen.

Na antibiotica, neemt natuurlijk-huidig difficile c. in sommige mensen over. Er volgen -jarig Bestaan leefden terwijl het zitten op het toilet. Onbehandeld, worden velen vaak nooit over het. Één behandeling is een faecale transplantatie. Neem poo van gezonde relatief en spuit het in uw ingewanden in. Opgelost probleem
http://www.cbc.ca/health/story/2007/11/13/fecal-transplant.html

Een andere studie toonde dat tuinvuil contains organisms beneficial to the gut flora. Just beware of roundworm. Go out and do some bare-hand gardening.
Eat dirt and avoid atopic whatevers
Hope for the hygiene hypothesis: when the dirt hits the fan.
CDC, dirt and emerging infectious diseases
-- iin the CDC study above, skip the first few sections. One notable quotation "... animals have been successfully raised in absolutely sterile environments. Rabbits, mice, guinea pigs, and rats have been raised under such conditions (30,31). In each case, the immune system failed to develop normally. Lymph nodes and GALT did not achieve the right shape or composition and could not initiate normal immune response. Reexposure to infection later in life does not work, at least not fully. "

I am not a doctor, and my advice is worth every penny you paid for it (cash only please). Personally, I would prescribe kissing be added to the list of potential cures. Lots of friendly bacteria exchanged. However, this treatment may have to be administered t.i.d. for several minutes or hours at a time with music and candles. Continue this regimen over many weeks or months. Welcome any opportunity to attach to a new pair of lips as they may bring new species of beneficial micro-orgasms. <--Correction: "micro-organisms". I meant "organisms", really I did.
Enjoy.
D-termine
Perhaps I'll have my girl read this thread, go eat some dirt, then try to spend hours playing tonsil hockey. I like this regimen tongue.gif

Anyhow, I'm going to try adding some flax and go from there. If that doesn't work, I'll get me some Probiotics. I yes, I need to step up my efforts at meditation. Sucks to think all this stress, which really I thought I handled well, is possibly the root of all this. And no, I don't have PTSD from jail, I actually draw a lot of strength from that experience.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2008 Invision Power Services, Inc.
WARNING: SYSTRANLinks did not translate the document entirely. The document exceeds the maximum size allowed by the solution. ( 65536 bytes for HTML)