Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Het verwijden van uw scapulas?
De Forums van de mening en van de Spier > Opleiding & DieetOverwegingen > Algemene Opleiding
Tron
Kent iedereen om het even wat over het verbreden van uw schouders door de ruimte tussen uw uw scapulas te verhogen? I lees eens ergens waar het verklaarde dat u uw schouders kon fysisch eigenlijk verwijden en niet alleen de illusie van bredere schouders [b.v. grotere delts, kleinere taille] geven. Zij zeiden dit mogelijk was omdat scapulas van gelijkaardige vrije drijvende beenderen vriendelijk zijn die niet in bijlage aan andere beenderen zijn. Kent iedereen om het even wat over dit?
D-Termine
Bro u kan niet de flits aan uw camera zelfs werken, misschien zou de lichaamswijziging niet op uw lijst moeten zo hoog zijn.

Droevig, kon ik me niet verzetten tegen biggrin.gif
Tron
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 14 van 11:51) *
Bro u kan niet de flits aan uw camera zelfs werken, misschien zou de lichaamswijziging niet op uw lijst moeten zo hoog zijn.

??? Ik zou denken iemand wie Voltaire citeert genoeg slim zou zijn om te realiseren dat de „flits“ een gewenst effect en één was dat ik het gebruiken photoshop veroorzaakte.

ninja
CITAAT (Tron @ April 14 2008, PM van 10:34) *
Kent iedereen om het even wat over het verbreden van uw schouders door de ruimte tussen uw uw scapulas te verhogen? I lees eens ergens waar het verklaarde dat u uw schouders kon fysisch eigenlijk verwijden en niet alleen de illusie van bredere schouders [b.v. grotere delts, kleinere taille] geven. Zij zeiden dit mogelijk was omdat scapulas van gelijkaardige vrije drijvende beenderen vriendelijk zijn die niet in bijlage aan andere beenderen zijn. Kent iedereen om het even wat over dit?

Negatieve ghostrider, u kan geen been verwijden. U kunt hen langs ribcage verder ontslaan maar dat zal om het even wat niet goed voor ons lichaam doen. U kunt niet de schouders op een andere manier breder ook maken. De sleutelbeenderen (clavicles) zijn zolang zij gaan krijgen. De spier is het enige ding dat kan worden toegevoegd.
Reven
Deadlifts

In orde zijn de samenstellingsliften wat u nodig hebt. Ik zou over deze kwestie helemaal niet bezorgd zijn, zullen de kinnenrijen & deadlifits u breder maken. De mensen klagen wanneer het zitten naast me omdat mijn schouders teveel ruimte opnemen. Ik heb geen zijzijde ophef in jaren gedaan, en ik gebruikte om „kleine schouders“ te hebben. IMO de opleiding voor „grotere delts, kleinere taille“ is kleine aardappels in vergelijking met bovengenoemd voor uw doel van breedte. De hel voegt in sommige rechte rijen toe en of de zijzijde heft als u wilt op, is dat allen u wenst.
eclypz
CITAAT (Reven @ April 15 2008, PM van 01:22) *
Deadlifts

In orde zijn de samenstellingsliften wat u nodig hebt. Ik zou over deze kwestie helemaal niet bezorgd zijn, zullen de kinnenrijen & deadlifits u breder maken. De mensen klagen wanneer het zitten naast me omdat mijn schouders teveel ruimte opnemen. Ik heb geen zijzijde ophef in jaren gedaan, en ik gebruikte om „kleine schouders“ te hebben. IMO de opleiding voor „grotere delts, kleinere taille“ is kleine aardappels in vergelijking met bovengenoemd voor uw doel van breedte. De hel voegt in sommige rechte rijen toe en of de zijzijde heft als u wilt op, is dat allen u wenst.

Zo uw lats zo groot zij dient als planken voor uw schouders en wapens wordt om dan te zitten in?

Reven
CITAAT (eclypz @ 17 April 2008, 07:27 AM) *
Zo uw lats zo groot zij dient als planken voor uw schouders en wapens wordt om dan te zitten in?

Vrij veel, zou u waarschijnlijk ook een betere houding hebben zodat in storten uw schouders niet alleen toen uw in een auto squished. Maar als de breedte niet is is de belangrijkste doel en schouderdefinitie een belangrijke zorg toen rechte rijen en de zij zijverhogingen zouden belangrijker zijn.

Zoals voor dit scapula op haalt het uit elkaar plaatsen, misschien deadlifts en zouden diverse rijen deze afdeling anyways helpen? Maar IMO dit is een houdingseffect dat de illusie van bredere scapula kon veroorzaken? Alle weet ik Tron kan gemakkelijk op 30 pond van spier zetten is, en als de breedte zijn doel is dat hem daar zal worden.
D-Termine
CITAAT (eclypz @ 17 April 2008, 05:27 AM) *

Bingo
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.