Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Methylone
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
avantgarde
Iedereen gebruikte het?

Dosering?

Ik heb alles op bluelight en erowid gelezen en het schijnt als een licht-versie van MDMA, schijnt de gemiddelde dosis ongeveer 200 mg voor een reis van ruwweg 4 uren.
FunkOdyssey
Een lichte versie van MDMA is een nauwkeurige beschrijving, en het heeft eveneens een kortere duur. 4 uren is zeer optimistisch. Dit was ongeveer drie jaar geleden zodat herinner ik aan geen nauwkeurige gebruikte dosissen (180mg-240mg klinkt vertrouwd) maar ik herinner dat redosing rond het 90min 120min teken nuttig was om de teleurstellend korte ervaring uit te breiden.

Op een MDMA vergelijkingsschaal van 1-10 (met MDMA als 10), zouden de wenselijke scherpe gevolgen van Methylone kunnen zijn 7, maar met een kater/een treuzelende depressie van slechts 3. Zijn veel gemakkelijker op de mening en het lichaam, minstens subjectief.
avantgarde
Dank voor koppelt terug.

I belive stims met sommige serotonergic eigenschappen is waar itīs bij voor me. Ritalin is in orde, was de amfetamine o.k. maar het recente gebruik van RC Mephedrone was uitstekend.

Zuivere DA/NE voelt vriendelijke robotachtig aan me.

Mr.Kite
CITAAT (avantgarde @ 15 April 2008, 12:28PM) *
Dank voor koppelt terug.

I belive stims met sommige serotonergic eigenschappen is waar itīs bij voor me. Ritalin is in orde, was de amfetamine o.k. maar het recente gebruik van RC Mephedrone was uitstekend.

Zuivere DA/NE voelt vriendelijke robotachtig aan me.

Probeer dan zuur
avantgarde
Geprobeerd shrooms - eng.
Darksanity
Het zuur is plezieriger dan shrooms imo.
Mr.Kite
CITAAT (Darksanity @ April 16 2008, PM van het 08:17) *
Het zuur is plezieriger dan shrooms imo.

2x

Zeer verschillende samenstellingen naar mijn mening. Maar behandel hen zowel met eerbied als begin bij lage dosissen.
D-Termine
CITAAT (Mr.Kite @ April 16 2008, PM van het 08:39) *
2x

Zeer verschillende samenstellingen naar mijn mening. Maar behandel hen zowel met eerbied als begin bij lage dosissen.

.
De heer Foxx
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 17 van het 01:52) *
.

De Waaier van de dosering is 300mg aan dosis 500mg/initial, als u het gaan doen, niet shortchange zelf die. Dit materiaal heeft een veel grotere drempel voor zover de dosering in vergelijking met X. Re-Dosing kan pret zijn maar slechts als u neemt een hoop gaat (minstens gelijke aan uw aanvankelijke dosis binnen 3 u. Ik adviseer het niet, maar als uw het gaan het doen, het met een waarde van het maken, anders u word nooit de euforierug, enkel een snellere reis.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad Đ 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.