dragula
15 april 2008, PM van 02:20
In rec. de draad van drugcombo, Gewoonte vermeldde dat na jaren van misbruik hij een harde tijd genietend van de eenvoudige dingen in het leven heeft, fundamenteel zijnd emotioneel koel.
Eerst van, ive heeft de gedaane overvloed van het zoeken en het lezen, maar nog geen volledig verslag gevonden waarom de opiaten u gevoelsgoed maken. Enkele geschrift is tegenstrijdig aan anderen, en voor een groot deel. Begrijp ook dat ik niet dichtbij de kennis zoals de meesten van u heb, zodat is het moeilijker voor me om sommige aspecten te begrijpen, en dan mijn eigen conclusies te ontwikkelen.
Voor één, zou ik, als iemand zo vriendelijk zou zijn, het meest toegelaten redeneren achter optiate veroorzaakte euphoria willen verklaren.
Ten tweede, welk nerolgical systeem „downregulation“ oploopt die in post-misbruik emotionele onverschilligheid zou resulteren. (Naast de duidelijke opioid receptoren)
En derde, welke stappen/supplementen zouden kunnen worden gebruikt om, de geberokkende schade te verhinderen of „te bevestigen“. Ik weet zelfs niet of is dat een mogelijkheid, maar ik figuur identiteitskaart vraagt, aangezien ik aan God zweer u kerels de intelligentste individuen bent ik ooit met interactie aan ben gegaan.
PS ik geen pillen misbruik per zeggen, maar ik ben een dagelijkse gebruiker van kratom. Mijn tolerantie blijft het zelfde omdat ik niet met de dosis gek ga. Ik zou enkel van een inzicht in het gehele beeld houden.
Matte dank,
Concentraat
16 april 2008, PM van 10:12
Ik dacht opioid receptor= dopamine altijd versie. (misschien gebonden aan glutamine/glutamaat??). Dat is wat ik heb gelezen maar ik kan bevestigen niet het waar is. NAC zou kunnen helpen het hunkeren naar controleren aangezien het met cocaïne doet, en deze ashwagandhastudie is voordien gepost.
Remming van morfinetolerantie en afhankelijkheid door Withania somnifera in muizen.
Chronische behandeling met somnifera Withania (Ws) (familie: Solanaceae uittreksel, van de 100 mg/kg) het commerciële wortel dat door zout op dagen 1-9 wordt gevolgd slaagden er niet in om om het even welke significante verandering in tailflicklatentie van de zoute vooraf behandelde groep in muizen te veroorzaken. Nochtans, verminderde het herhaalde beleid van Ws (100 mg/kg) 9 dagen de ontwikkeling van tolerantie aan het pijnstillende effect van morfine (10 mg/kg). Ws (100 mg/kg) onderdrukte ook morfine-terugtrekking sprongen, een teken van de ontwikkeling van afhankelijkheid aan opiaat zoals die de terugtrekking door van de naloxone (2 mg/kg) wordt beoordeeld precipitatie op dag 10 van het testen.
PMID: 9292416 [PubMed - die voor MEDLINE wordt geïndexeerdt
Om mogelijke schade te bevestigen, speculeer ik een goed dieet met oefening zou helpen. De kola en ashwagandha van Gotu zijn twee kruiden die zijn getoond om beschadigd neuronen en dendrieten en vitro in vivo te kweken en te herstellen. Ik geloof de hoge dosissen voor dat nodig zijn hoewel, en ik heb geen aanwijzing hebben welke delen van de hersenen zij hun magisch aan werken.
DHEA misschien? Vistraan?
Inositol verhoogt dopamine receptoren die zouden kunnen misschien goed voor genoegen dat (. opnieuw speculeert) zijn. Gecombineerd met dopamine agonists = geluk??
Darksanity
16 april 2008, PM van 10:15
Ibogaine? Salvia? Agmatine?
Frangible
17 april 2008, 01:46 AM
Euphoria neigt om met dopamine in shell van de kern te correleren accumbens, die tot een stroomafwaarts effect van uh leidt, één of andere andere vrij slechts onlangs bekende NT/ligand ik niet aan offhand kan herinneren, en dat schijnt aan een spel een zeer directe rol in euphoria (terwijl dopamine meer de „aandrijving“ voor het is). Ik verdenk het een afschuwelijk complex proces is. Maar de kern accumbens en dopamine spelen een belangrijke rol in alle types, met inbegrip van opiate-veroorzaakt.
In verband met waarom u het emotionele afstompen hebt, weet ik niet het, en geen van de studies die ik op PubMed bijzonder specifiek waren heb gevonden.
In het algemeen, het emotionele kan afstompen aan depressie, of disassociative/depersonalizationwanorde toe te schrijven zijn. Of schizoid PD, schizotypal PD, enz.
In alle maar depressie, wordt al die wanorde gekenmerkt door een bijna overdreven reactie op emotionele pijn (gewoonlijk) die in hoge niveaus van endogene bèta die resulteert wordt vrijgegeven, die het emotionele afstompen veroorzaakt. Minstens is dat een aspect of een correlaat van het. Deze symptomen overhandigen met een opiate antagonist zoals naltrexone.
Het probleem is in het proberen om opiate gebruikers versus controle te bestuderen is dat opiate gebruikers waarschijnlijk niet normaal om waren te beginnen met. Er is een reden zij opiaten namen. Het kan voor alleen euphoria zijn, maar gewoonlijk, is het niet. Daniel Goleman stelde voor het aan woede toe te schrijven was, en dit een concept centraal aan APC lied over opiaten genoemd „Orestes“ is, met lied gaande „meer met medicijnen behandelde Één vreedzaam ogenblik/omdat ik niet deze overweldigende vijandigheid“ wil voelen. Maar dat is nauwelijks de enige redenmensen neemt opiaten, maken zij ook goede kalmeringsmiddelen en een avoidant het hoofd biedend mechanisme aan spanning/isolatie/enz.
Zo als u bekijkt welke gebieden van opiate gebruikershersenen verschillend zijn, vertelt dat u geen of waren zij altijd als dat, of als dat toe te schrijven aan het druggebruik.
En ligt daarin een ander probleem: nadat de drug wordt teruggetrokken, kunnen deze problemen zich nog altijd voordoen. In feite, kunnen zij zelfs slechter zijn. Zo de oorzaken die tot het nemen van de drug leidden kunnen nog aanwezig zijn.
En als die oorzaken emotionele pijn of depressie zijn, gaan die het emotionele afstompen impliceren. Opiate gebruik kan ook tot heel wat negatieve veranderingen in uw leven leiden die u geïsoleerd. maken, gedeprimeerd, etc… en kan deze dingen ook tot stand brengen.
In verband met wat de drug zich doet, zonder een andere factoren in overweging… is het antwoord, weet ik niet het. Ik verdenk het downregulates delen van het dopamine systeem in NAC die uit een deel van het beloningssysteem bestaan, dat waarschijnlijk omkeerbaar met tijd, is en ook tot veranderingen in het mu opioid receptorsysteem leidt. Meestal is het downregulation/desensibilisatie van het. Maar in sommige gevallen van studies heb gelezen die ik, het eigenlijk hypertrophied delen van het mu opioid systeem, dat kan (nadat de rest van het normaliseert) tot hypersentivities aan bètaendorphin leiden die kon emoties afstompen meer dan normaal.
Zo, hoe bevestigt u wat verkeerd is?
Eerst, zie wat u over oorzaken en bijdragende factoren weet. Er zijn waarschijnlijk velen en de volledige omvang is voorbij ons. Maar is zelfs het kennen van wat een uitgangspunt. Als u sociaal geïsoleerdo bent, gedeprimeerd, kunnen etc… die die dingen oplossen u veel meer emotioneel ontvankelijk maken. (ironisch, wordt oplossen van die kwesties gemaakt moeilijk door afgestompte emoties op één of andere manier) Oefening. Helder licht. Goede slaap, dieet. Doend dingen geniet van u en krijgt in een stroomstaat. Verbonden het gevoel, gevoel u draagt, enz. enz. bij
Voorbij dat… ja, ibogaine, salvia, DHEA, misschien een andere materialen. I dunno over ibogaine maar ik zou DHEA zonder twijfel adviseren en als het op uw gebied wettelijk/beschikbaar is geef salvia een poging wanneer u in het juiste frame van mening voor het bent.
In studies over wanorde met ook hoogte van niveaus van BE, duidelijk werkte naltrexone, maar deed dat stimulansen. Zo misschien zou wat bupropion of iets nuttig kunnen zijn bij het breken door om het even welke opiate mist u hebt.
Er is werkelijk geen eenvoudig antwoord. Het zal tijd vergen. Maar heel wat zal het verminderen en zal alleen normaliseren. De hel, de oorzaken van de veranderingencafeïne aan adenosine receptoren alleen in de hersenen vergt verscheidene maanden om terug te keren.
Sectie 8
17 april 2008, 11:15 AM
Ik lijd aan het emotionele afstompen, en ik heb nooit opiaten misbruikt. Ik denk het meer een functie van leeftijd dan iets anders is. Mijn het dagelijkse functioneren wordt gehandhaafd via exploitatie van de weg GIGOB: meisje-geïnspireerda doel-georiënteerd gedrag. Terugdrijvend persoonlijke evolutie sinds manier fuck in BC.
Ernstig, niettemin, heb ik twee dingen gevonden die werken: zeer riskant/wind activiteiten, en vrouwen op. Vooral zeer riskant/wind activiteiten MET vrouwen op. Al het andere is enkel „meh“. Zo moet mijn raad vrouwen achtervolgen die uit uw liga en sprong uit vliegtuigen zijn.
krazyj
17 april 2008, 11:55 AM
Hormonen? Laat vallen de opiaten de niveaus van T? Gedeprimeerd T = het emotionele afstompen, nr?
Frangible
17 april 2008, PM van 04:34
CITAAT (krazyj @ 17 April 2008, 10:55 AM)

Hormonen? Laat vallen de opiaten de niveaus van T? Gedeprimeerd T = het emotionele afstompen, nr?
Ja kunnen de opiaten de niveaus van T laten vallen maar hypogonadism ook = negatief beïnvloedt/stemming. Misschien globaal afgestompt, maar u zou nog voelen.
dragula
17 april 2008, PM van 08:53
Im niet een ernstige misbruiker, enkel een het benieuwd zijn mening. Ive had het emotionele afstompen sinds kinderjaren… d.w.z. Het dichte familieleden sterven; er waren droefheid, maar geen scheuren enz.
Ik gebruik 2-3x per week, om om het even wat niet te vermijden, enkel om een gezoem te vangen. Im eigenlijk zeer extroverted, doe goed in school, ton vrienden, het gezonde sociale leven, goede familieverhoudingen, plezierige hobbys en al dat goede materiaal. De opiaten maken enkel het leggen in bed het letten op movies en het nemen van de jonge geitjes aan het parktype van plezierigere activiteiten.
Met die type van activiteiten, veronderstel ik mijn beloningskring me het is een afval van tijd vertelt omdat meer fruitfullactiviteiten zouden kunnen worden ondernomen. Ik ken zijn goed om tijd met de jonge geitjes (girlfreinds, niet mijn) door te brengen en ik houd van hen, maar mijn hersenen zeggen ik zou kunnen bestuderen, het schoonmaken, werkend enz.
En niet alleen met jonge geitjes, met om het even wat die niet onmiddellijk beloont.
Ben I een chemisch product van deze onmiddellijke voldoeningscultuur? Of enkel een asshole?
Reven
17 april 2008, PM van 09:35
CITAAT (dragula @ 17 April 2008, 08:53 PM)

Ben I een chemisch product van deze onmiddellijke voldoeningscultuur? Of enkel een asshole?
Om dit te beantwoorden zou ik het volgende alvorens om dit te proberen te beantwoorden voorstellen. Maar ja uw waarschijnlijk allebei, die men meer gewicht… heeft
Bent u vertrouwd met uw geen persoonlijkheidstype, niet alleen het duidelijke overzichtsmateriaal als extrovert, type A, theorie X/Y enz. Maar het myers-Briggs gebaseerde materiaal, verkreeg ik mijn info op mijn persoonlijkheidstype uit een geroepen boek begrijp me, ja klinkt stom en ik was eerst sceptisch. Na het nemen van een snelle test en wordt overweldigd door hoe het boek wist hoe ik dacht kon ik verder analyseren helpen vragen als dit oplossen. Er zijn veel op netto, bijvoorbeeld in één van mijn beheersteksten kunt u bekijken de myers-Briggs persoonlijkheidstypes oogst die u aanpast en zoekt enkel het type op het net. Maar als u niet brutaal eerlijk te zijn en zich zonder emotie/bias gebruik kunt te bekijken een test - en zo onbevooroordeeld mogelijk te proberen te zijn. Er is een paar test aangaande netto, degenen die om geld zijn de goede tests vragen, zijn de vrije niet zo goed. Of zo heb ik - interessant materiaal niettemin gevonden.
dragula
18 april 2008, 06:43 AM
Ik heb niet, maar ik zal. Dank.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.