Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Het heldere Dromen
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
theanine200
http://www.dreamviews.com/

Zo was ik benieuwd of was iedereen vertrouwd met deze website. Zij hebben leerprogramma's op hoe heldere droom (die tijd en geduld vergt, zij eisen).

Uw het verspillen een groot gedeelte van uw leven door niet heldere te dromen!

Ontzagwekkende geluiden.
SoulSeeker
U correcte sceptisch, leest zo de meergeoriënteerde literatuur op het:

Stephen LaBerge's het boek, „Onderzoekend de Wereld van het Heldere Dromen,“ documenteert enkele experimenten die hij als onderzoeker van Stanford heeft doen het fenomeen bevestigen.

DreamViews is aardig omdat het scherp-rand in termen van individuen die en recentste psychopharmaceutical en cognitieve/de gedragstechnieken bespreken herzien aan Heldere Droom is.

Hier is een gepubliceerde gevallenanalyse, die door iemand buiten LaBerge wordt gedaan, die minder van een conflict-van-rente heeft:
CITAAT
Slaap. 1989 Augustus; 12 (4): 374-8.Links
H-reflex afschaffing en autonome activering tijdens de heldere slaap van rem: een gevallenanalyse.
Brylowski A, Levitan L, LaBerge S.

Universiteit van de Medische School van Texas, Houston 75235-9070.

Één enkel onderwerp, een bekwame heldere escapist die met het signaleren van het begin van luciditeit (weerspiegelend bewustzijn van het dromen) wordt ervaren door middel van vrijwillige oogbewegingen, bracht 4 nonconsecutive nachten in het slaaplaboratorium door. Het gemelde onderwerp het worden helder en het signaleren in 8 van de geregistreerde periodes 18 van de snel-oogbeweging (rem). Tien heldere droomrapporten werden geverifiÃ˲rd door polygraphic onderzoek van signalen, die een totaal van 12.5 min van signaal-geverifiÃ˲rde heldere rem verstrekken. De h-reflex omvang werd geregistreerd elke 5 s, samen met ononderbroken opname van elektroencefalogram, electrooculogram, electromyogram, elektrocardiogram, vingerimpuls, en ademhaling. De significante bevindingen omvatten grotere gemiddelde h-Reflexafschaffing tijdens de heldere slaap van rem dan tijdens nonlucid rem en correlaties van h-Reflexafschaffing met de verhoogde dichtheid van de oogbeweging, harttarief, en ademhalingstarief. Deze resultaten steunen vorige studies rapporterend dat heldere rem niet, zoals zou kunnen worden verondersteld, een staat dichter aan het wekken dan gewoon, of nonlucid, rem is; eerder, het heldere komt dromen tijdens de onmiskenbare slaap van rem voor en met de gefaseerde activering van rem karakteristiek geassociÃ˲rd.
theanine200
Ik ben absoluut niet sceptisch. Ik heb zonder enige twijfel helder gedroomd bij een paar zeldzame gelegenheden.

Misschien vreemd genoeg verwoordde ik dat eerste post.
djremix
daar waren sommige vermoedelijk geholpen supps die in het recht van de droomherinnering?

deze zouden ontzagwekkend zijn om, hoewel ik algemeen thema aan mijn heldere dromen herinner, details te combineren en voelend lang zijn vergeten

hoewel ik weten zij in wat betekenis ontzagwekkend waren: -) zoals wanneer u uw droom controleert en begint te vliegen en wat, zijn beter dan geen reis u ooit zal proberen: -)
Gdawg
Sommige van hun uiteinden schenen om me te helpen LD een tijdjerug. Vrij goede plaats naar mijn mening. De dingen die het best voor me hielpen waren het journaling onmiddellijk na het hebben van een droom en het gaan over het de volgende dag, en ook het worden in de gewoonte van het bekijken klokken tweemaal helpen op een droom (er is geen verenigbare kloktijd in dromen) wijzen.
steaky
CITAAT (Gdawg @ April 16 2008, 08:05 AM) *
Sommige van hun uiteinden schenen om me te helpen LD een tijdjerug. Vrij goede plaats naar mijn mening. De dingen die het best voor me hielpen waren het journaling onmiddellijk na het hebben van een droom en het gaan over het de volgende dag, en ook het worden in de gewoonte van het bekijken klokken tweemaal helpen op een droom (er is geen verenigbare kloktijd in dromen) wijzen.

Ik heb een paar heldere dromen gehad die ik kan herinneren en bij alle gelegenheden genoot immensely van hen. Hebben gelezend de „Kunst van het Dromen“ het schijnt één van de eerste te overwinnen moeilijkheden permanentie van voorwerpen binnen dromen is. Hard om een klok te bekijken tweemaal als het niet daar anymore is of u hebt scènes verplaatst. Wat zal ik de gehele „klok lettend op“ tijdens uw wekkende dag denk is maakt u bewust doen dat u een heldere droom zodat „wenst“ wanneer u een droom ingaat dat het geheugen van wens nog daar is wat hopelijk zal leiden tot de totstandbrenging dat u in een dreamscape bent.

Ik heb ongelooflijke dromen maar ook sommige vreselijke degenen. Ik ben ook getroffen met het „nachtoud wijf“ bij één gelegenheid die ik geloof het engste ogenblik van mijn tot op heden leven was. Één ding dat ik heb gebruikt om doen uit mijn dromen krijgen was vraagt eigenlijk mijn aanvaller (er was gewoonlijk altijd één!) me enkel om te doden aangezien ik het wist die een uitgang was. Zet betaald aan dat geheel „als u in uw droom sterft u bij de echte mens!“ sterft type van crap.

Dank voor het zetten dat link omhoog door maniertheanine - interessante lezing tijdens mijn lunchtijdonderbreking zal zijn.
D-Termine
Ik sprak vorge nacht over dit met een vriend, zal deze plaats heel wat helpen. Na het Wekkende Leven is het absoluut op mijn aan-een lijst maakt van geweest
Odium
CITAAT (djremix @ 16 April 2008, 10:43 AM) *
daar waren sommige vermoedelijk geholpen supps die in het recht van de droomherinnering?

Vrij zekere galantamine is het meest geadviseerd.
darius
De hulp van het magnesium. ZMA ook (wat Magnesium daarin heeft).
deekz
Ik heb herhaalde malen gedroomd helder. Zijn bizar niettemin, uw binnen uw droom en u weet dat u kunt doen wat u, echter, het wilt werkelijk niet als dat werkt. Als bijvoorbeeld u iets wilde nergens verschijnen uit, kunt u niet eigenlijk „“ het zult gebeuren of zult materialiseren voor u door alleen gedachte. Zijn alsof u een bit van werkelijkheid binnen uw droom houdt. Het grootste deel van mijn heldere dromen impliceerden me die enkel spinmens en volledige controle van het webslinging (die absoluut groot is) heeft is. Ik ben zeer goed en zeker bij het slingeren rond gebouwen geworden, maar niet rond eigenlijk lopende of plakkende bovenkant - neer gekregen (bijna alsof ik niet kan veronderstellen om dit te doen.)
Dan was er dit één keer dat ik ik om het even wat kon doen heb geweten, zodat was ik in een bar van één of andere soort en greep someones celtelefoon en gooide het tegen de muur. Iedereen startte ganging op me en ik bevond me enkel daar met een glimlach op mijn gezicht. Één ding leidt tot een ander en iedereen is bovenop me (terwijl ik de klappen VOEL eigenlijk). Dan sta ik op en vernietigde enkel de gehele bar. Dat was één van mijn favoriete degenen.

p.s. Veel van deze heldere dromen gebeurden toen ik niet de nacht vóór sliep en iets nam om slaap te veroorzaken die nacht.
MeDieViL
voelt een heldere droom als wanneer u wakker bent, als het zou zijn het zelfde als het doen van wat u wilt wanneer uw wakker, of het nog als een droom voelt?
neurokwarg
Ik nooit voel wakker in een heldere droom. U denkt enkel iets niet helemaal juist is en probeert om een vinger op het te zetten tot alle stukken samen vallen, dan weet de breuk, u u de (uw) wereld kunt controleren. Nochtans, op de achtergrond loopt het vriendelijk van gevoel als uw die aan maximum worden gedrogeerd maar constant op een draad tussen ontwaken en het dromen.
deekz
CITAAT (MeDieViL @ April 21 2008, PM van het 04:05) *
voelt een heldere droom als wanneer u wakker bent, als het zou zijn het zelfde als het doen van wat u wilt wanneer uw wakker, of het nog als een droom voelt?

Dat zou een uiterst levendige droom zijn. Ik heb die op hoge dosis theanine/PEA gehad en zij zijn zo echt aangezien zij komen. Bewust zijn zou in dat type van droom, echter, zijn zo echt u werkelijk denkt uw het dromen niet absoluut prachtig zijn en er zou geen rij zijn om op het te wijzen.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.