Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Adrenosterone loggins
De Forums van de mening en van de Spier > vult > de Terugkoppeling van het Product aan
methodice
O.k. zo is het tijd I logboek deze samenstelling die CNW heeft aangeboden.

Ik ben fundamenteel gekomen uit een recomping fase in het verleden de weinig maanden en ik heb mijn opleiding en voedselopname de vorige 2 weken gestabiliseerd en ontspannen. Tijdens dit keer stelde ik supps ook – op non-actief nochtans hield ik mijn multi. Mijn opname was in de vorm van „eet welk ik“ wil, en veel trein nochtans wil ik. In deze twee weken ging ik gelukkig niet te overboord in het eten (hoewel ik de vreugden van carburatoren opnieuw bezocht). Het resultaat van het eind is dat ik een uiterst kleine bit van spier verloor, en zette op wat vet.

Ik voel goed, en geniet van mijn carburatoren.

Ik ben 105kg. 181 cms. Ik kan abs lichtjes zien die in mijn hoogste 2 tot 4 abs wordt bepaald. En er is een eerlijke graad die van verminderd vet een soort het bepalen lijn tussen voorafgaande delt met betrekking tot mijn borst toestaat. Ik nochtans draag een behoorlijke hoeveelheid diepgeworteld vet en mijn iliac meting is 108. Deze iliac meting is mijn hoofdmeting in dit logboek.

Mijn gedachten op adreno is omhoog aan dosis aan de kant van 200-300 mg per dagspleet. Het doseren ochtend (810am), en om ongeveer 67pm. Zo 100 - 150mg elke dosis.

Ik ga CALS tijdens de gehele periode lichtjes verminderen. Ik ben nooit teveel van een calorieteller geweest, maar ik zal u laten weten of sommige dagen eet ik in het bijzonder bovenmatig of bijzonder tekort. Ik denk ik rond mijn normale opname (die tijdens de gehele week wordt uitgespreid), om te verhogen opleiding van 1-2 keer per week tot 3-4 keer zal blijven. En de de verhogingsproteïne en carburatoren posten training op trainingdagen.

Supps terwijl zal zijn:

Multi
Vistraan – schijn ik om 6g tegenwoordig te nemen.
Theelepeltje van dicreatinemalaat PWO op opleidingsdagen.
1 g- Ca, 500mg Mag
Vit C 1g, NAC 300mg, 50mg Na-r-ala

Om het even welke suggesties?
lethaljd
Ik ben onbekend met die iliac meting. 108?
methodice
108 enkel hierboven gemeten cmsomtrek waar uw hogere bekkenbeenderen het meest uitpuilen. fundamenteel op het niveau van mijn navel. dit is het ontspannen meten
lethaljd
CITAAT (methodice @ 16 April 2008, 09:17 AM) *
108 enkel hierboven gemeten cmsomtrek waar uw hogere bekkenbeenderen het meest uitpuilen. fundamenteel op het niveau van mijn navel. dit is het ontspannen meten

Aha… dacht die een bit groot voor een skinfold was rolleyes.gif
108 centimeters = 42.519685 duim
methodice
CITAAT (lethaljd @ 16 April 2008, 06:57 AM) *
108 centimeters = 42.519685 duim

shhh vertel hen niet ik ben vet.
CustomNW
grappig Ha.
methodice
In orde meet ik me niet opnieuw voor een tijdje…

Goed nam ik een piek bij de schaal heimelijk en het was onderaan maar dat is niet te belangrijk nog of betrouwbaar.

Zo trialling ik dit adreno aangezien de mensen over het die als scherpe agent wordt gebruikt hebben gesproken. Wat ik tot dusver heb opgemerkt:

Een verhoging van vascularity wordt vrij goed genoteerd. En de pompen zijn goed tijdens de dagen.

Mijn sterkte/macht op mijn gewichten zijn beter

Mijn eetlust is omhoog enigszins. Niet belachelijk omhoog maar zijn daar. Dat moet niet zeggen ik (handhaaf of lichtjes toe) spier en nog brandend vet voeg maar de tijd zal vertellen.

Mijn libido is neer.
De Zwarte van de Vlaamse gaai
Godspeed met uw proef.

Ik begon enkel adrenosterone van CNW bij 450mg ED op Dinsdag in werking te stellen… wij zal zien wat gebeurt.

Welke soort dieet bent u volgend? Een enkel fundamentele 40/40/20 of een 33/33/33? Ik zie dat u vermeldde u van carburatoren geniet, was zo u voordien op een ketogenic dieet voor een tijdje? Vraag me geen waarom, maar ik geneigd om ben te denken dit chemisch product als op één of andere soort van ketogenic dieet (CKD, TKD, wat)… ontzagwekkend zou zijn
methodice
Ik was op een TKD, een anabool dieet met carburatoren posttraining en elke 7de dag refeeds. Ik draaide geleidelijk aan die carburatoren de posttrainingdagen in dagen refeed. En keerde uiteindelijk naar carburatoren terug naar mijn het houden van. 30/40/30 weldra.
De Zwarte van de Vlaamse gaai
Gotcha.
methodice
o.k. zo kan ik een deel van verhoogde honger verklaren toe te schrijven aan de verhoogde weerstandsactiviteit… Ik denk nog het adreno veroorzaakte deel van een verhoging op eetlust nochtans.

Aanvankelijk hoopte ik aan zuiver gesneden en handhaaf maar ik denk deze substantie beter voor het magere ophopen, magere sterkteaanwinsten met de toegevoegde bonus van het verliezen van wat vet langs de manier wordt gebruikt.

Alhoewel ik meer eet schijn ik om geen vette accrual op te merken. Merk eigenlijk een lichte graad van vet verlies op maar kan niet op dit tot later concreet zijn.

Ik heb vrij zware pompen en goede vascularity. Geen verandering in agressie. Ik had een hoofdpijn maar ik schuin toegeschreven het aan de substantie af. Het libido is absoluut niet laag stijgen, soms zijn gematigd, soms. Het had vergeleken verminderd bij hoe ik voorafgaand aan het nemen was.

Ik liet vallen de creatine een paar dagen geleden, goed slechts gebruikt dat theelepeltje van creatine na 2 trainingen, en ik laadde niet voor zodat kunt u fundamenteel zeggen het niet daar was.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.