rock_ten
16 april 2008, 06:07 AM
Als u, dan heb ik een echte traktatie voor u! ~10,000 woorden van uninteresting en onovertuigend onderzoek Arabidopsis.
ernstig, als iedereen hier van HOUDT lezend shit, dan misschien kan ik u doen een gunst en u toestaan om dit voor uw het opmerken fouten enz., en algemene commentaren in ruil daarvoor te lezen. U moet op korte termijn doet het vrij snel en omdat zijn gepast binnen in 5 dagentijd en ik totaal het niet nog heb gebeëindigd.
Oh en een ander ding - heeft iedereen het best om het even welke ideeën over hoe shit om een woordgrens te ontmoeten verminderen? Is er één of andere super truc dat ik niet me bewust van ben? Stoppen van materiaal in het bijlage is unidirectioneel, maar ik heb alle ik kan met dat gedaan. Ik haat schrappend materiaal dat ik heb geschreven, en ik neig omvangrijk te schrijven en zo shit te moeten afslaan.
De kerels van dank
--Joe
Heavy_Lifter85
16 april 2008, 06:42 AM
CITAAT (rock_ten @ 16 April 2008, 06:07 AM)

~10,000 woorden van uninteresting en onovertuigend onderzoek Arabidopsis.
Wat precies is de duw van het onderzoek?
rock_ten
16 april 2008, 06:49 AM
Goed had ik 3 mutanten, knockouts van:
1. SBF1, na/Bile-Zuur cotransporter. Zeer weinig op de hoogte geweest van hen in installaties. In feite, niets werkelijk.
2. DTX32, een de uitvloeiingsvervoerder van de PARTNER. Één van 56 DTX, waarvan de meesten niet zijn bestudeerd. Zij vervoeren allerlei shit van natuurlijke producten aan zware metalen.
3. CNGC3 en CNGC5, de Cyclische Kanalen Met poorten van het Nucleotide. Deze degenen zijn zowel de kanalen van Na of van K, gevoelig voor cNMPs als ook voor calmodulin.
En ik onderzocht fundamenteel verschillende weefsels van installaties voor hun inhoud van Ca, K en Na. Ook sommige metingen van de groei en materiaal.
Ik slaagde volledig er niet in om genoeg installaties te kweken. Wat is het tegengestelde van groene vingers? Dat is wat ik, in elk geval heb. Ik kreeg een 3% overlevingstarief in sommige gevallen na overdracht aan hydrocultuur, lol….
Zo geen afdoende resultaten, wegens laag steekproefaantal (n=2 in veel gevallen. Elk n dat tot door vele installaties wordt bijgedragen, niettemin).
rock_ten
16 april 2008, 06:54 AM
Ik zal de samenvatting kleven zodra ik het heb geschreven. Ik ben niet zeker wat ik niettemin zal schrijven. Eerst en vooral verplicht „als alle organismen zal moeten zijn, vereisen de installaties een waaier van voedingsmiddelen en shit .....“
gevolgd door een vermelding van de vervoerders in kwestie, het doel van het onderzoek en verwacht resultaat van het oplossen van derde-wereldhonger, dan een zorgvuldig-verwoorde zin waarin ik erken dat ik volledig phailed.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.