Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Bepaal voor me een meme
De Forums van de mening en van de Spier > Algemene Bespreking > Zitkamer M&M
Supnut
Ik heb geen van het werk gelezen van Dawkin maar aan van wat ik omhoog het concept een meme heb gekeken en hoe het woord momenteel wordt gebruikt pas niet helemaal. Ik probeer te berekenen als dat enkel een misvatting van mijn kant is of als het woord vrij wordt gebruikt.

Mijn begrip is dat een meme iets van een dubbelzinnig idee gezet in uw hoofd was. Als bijvoorbeeld als uw binnen een gebouw en plotseling iedereen om naar de uitgang beginnen te lopen begint u te denken dat afschuwelijk iets gebeurt. Misschien als jonge tiener u naar uw eerste partij en recht gebruikt er voor iedereen iemand gaat terloops een bong. U schijnt een bit wordt geschokt die aanvankelijk maar wanneer u rond kijkt en realiseert uw vrienden het volledig negeren krijgt u het idee in uw hoofd dat zijn volkomen normaal.
Die zijn de soorten dingen die ik heb gedacht aan wanneer ik het woord meme niet iets als lolcats of „zie niet taze me brow“ wat beter bepaald als tendens, nieuwigheid, of Internet aroma van de week schijnt.

Één of andere verduidelijking tevreden

D-Termine
http://en.wikipedia.org/wiki/Meme
ozzman
De Soep van het proton
meme is een modewoord voor cultuur, om u correcte slim te maken en boeken te verkopen.
Ras
CITAAT (ozzman @ 17 April 2008, 04:05PM) *

VERMINK! monkhissyfit.gif
Ras
CITAAT (April 2008, PM van de Soep van het Proton @ 17 van het 04:14) *
meme is een modewoord voor cultuur, om u correcte slim te maken en boeken te verkopen.

Het was helft-nuttig, maar is gecoöpteerd met deze bedoeling aan het punt van onbelangrijkheid.
maxhealth
Het is als „interface“ „tippend punt“ en alle andere crapolamensen zeggen aan geluid als zij weten wat zij spreken over wanneer zij niet.
avantgarde
„Bepaal voor me een meme?“ Ik dacht alle Ridders Jedi dit reeds kenden?

Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.