Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Hurkende schoenen
De Forums van de mening en van de Spier > Opleiding & DieetOverwegingen > Algemene Opleiding
GhostfaceKillah
Ik ben in de markt voor sommige nieuwe schoenen dat ik zal helpen mijn hurkende sterkte en vorm verbeteren hoop. Ik transitioning momenteel van sommige dagelijkse loopschoenen van Adidas die uiteenvallen zijn en nooit een goede keus om waren te beginnen met. Gebaseerd bij het wat snel onderzoek, schijnt het dat de optimale schoenkeus een functie van hoe de hurkzit wordt gepresteerd - olympisch versus het powerlifting is. Bovendien, schijnt het dat de twee schoentypes bij volledig tegenover einden van het ontwerpspectrum zijn.

Aanvankelijk bloos, zou ik gedacht hebben dat een vlakte schoen met minimale samendrukbaarheid groot zou zijn voor hurkzit soled. Deze gedachte werd bevestigd toen ik de beruchte Taylor van de Klem alle-Ster kwam zien die door vele mensen wordt geadviseerd. Een andere geadviseerde schoen was de het merk hurkende schoen van het „Metaal“. Een paar keer, niettemin, zou iemand schoenen adviseren die specifiek voor het olympische opheffen worden ontworpen, die harde wiggen in de hiel hebben. Dit ontwerp werd ook vermeld in vandaag het overgaan door mijn fysiotherapeut. Adidas maakt enkelen hiervan.

Mijn hurkzit is meer zou volgens de lijnen van olympische stijl, zodat ik een op:heffen-hielontwerp moeten nastreven? Mijn huidig probleem schijnt strakheid in mijn lats te zijn, die mijn capaciteit beperkt om mijn borst omhoog te houden en de boog in mijn rug te handhaven bij de bodem van de hurkende motie. Ik beëindig omhoog zo lichtjes, maar genoeg tilding vooruit ooit om me sommige schijfproblemen bij L5S1 te geven.

Gedachten?
Benson
Ik ben altijd een ventilator van compressie van de Samba's van Adidas de vlakke, minimale…, goede greep geweest. Ik heb jarenlang op te heffen hen gedragen in. Mijn jonge geitjes spraken me in een paar Bestelwagens de laatste tijd ik tennisschoenen kocht en zij schijnen om enkel fijn ook te werken hoewel mijn volgende paar Samba's zal zijn.

Dit gezegd zijnde, eens was ik gekend om het dragen van registreerapparaatlaarzen te hurken… ohmy.gif
GhostfaceKillah
Ik overwoog Samba's, maar zij schijnen te zijn meer volgens de lijnen van vlak-soled, die de mensen zeggen beter is voor bredere houding, minder diepe hurkzit. Ik hurk met voeten rond schouderbreedte, misschien een weinig meer engte, en een paar duim onder parallel.
Popa Murph
Als ik met mijn opgeheven hielen hurk doodt het mijn knieën. Ik heb een paar van Poema (suède zou ik kunnen toevoegen) ik houd in mijn gymnastiekzak enkel voor het hurken. Voor al het andere zal ik gewoonlijk één of andere Nikes schommelen. De katten van de poema (de schoen) hebben bijna geen hielverhoging en zijn hard zoals kan zijn. Niet goed voor het aanstoten, maar zeer modieus: -)

Poema

Geef uit: Ik ga elke keer ATG, maar ik heb een eerder brede houding 3-4 duim buiten schouders.
GhostfaceKillah
Voor wat het, I deadlift blootvoets waard is, maar toen ik deze benadering voor hurkzit probeerde die ik vreselijk onstabiel heb gevoeld. Het vond als het hebben van mijn zo lage hiel mijn flexibiliteit aanzienlijk verminderde, en ik een zeer moeilijke tijd niet vooruit leunend had.
Rodzilla
om het even wie geprobeerde vrij nike?
Spartacus
Ik heb Adidas dat schoenen weightlifting (de rode Staalfabrieken?). Ik ben lang en gebouwd niet voor het hurken, en deze schoenen hebben hurkend veel dieper en veel meer pret gemaakt. Ik heb altijd gehad norse knieën maar nooit om het even welk ongemak in deze schoenen ervaren.

Zij zijn niet goedkoop, maar ik zou veronderstellen zij vrij een tijdje duren. Ik zou om het even wat maar hurken en geen oly lift in hen, niettemin doen.
eclypz
Wat is het verschil tussen powerlifting en olympische dan hurkzit? De breedte van de voeten? Niet zeggen beide wegen eenvoudig, oh die een brede houdingshurkzit of iets is? Is de echte brede olympische hurkzit wegens het grotere bedrag van gewicht of iets? Ik probeer om beide soorten werkelijk, soms in dezelfde dag te doen, enkel van geplakt het worden houden.

Ik houd een van samba's. Maar als bovengenoemd u, zoekt Kimbo u iets die wiggen in de hiel, nr heeft? Zodat als omhoog het opheffen van u is van uw hielrecht? Weirdness. En als uw probleem is strakheid in uw lats toen hoe koopt een schoen om dat een stevig spelplan te compenseren?
Gdawg
Als u in een rechtere positie zoals de olympische hurkzit hurkt, zouden de olympische schoenen fijn zijn. Ik draag gewoonlijk sommige samba's wanneer hurkend maar als ik gaand hoger rep en dichtere houding ben ik gewoonlijk mijn olympische opheffende schoenen zal dragen. Dat is enkel hoofdzakelijk voor niettemin het werken aan mijn ROM. Ik gebruik hen altijd wanneer het voor niettemin hurken. Oh, mijn natuurlijke hurkende houding is mooi midden van de weg; herstel waarschijnlijk bij schouderbreedte, misschien een bredere tad.

Betreffende vrij nike: Ik hield van hurkend in hen helemaal niet. Maakte de gewichten zwaarder voelen dan typisch en ik voelde zeer onstabiel, betrekkelijk. Zij zijn niettemin aardig voor plyos en het sprintwerk.
Kimbo
CITAAT (eclypz @ 17 April 2008, 08:25 AM) *
Wat is het verschil tussen powerlifting en olympische dan hurkzit? De breedte van de voeten? Niet zeggen beide wegen eenvoudig, oh die een brede houdingshurkzit of iets is? Is de echte brede olympische hurkzit wegens het grotere bedrag van gewicht of iets? Ik probeer om beide soorten werkelijk, soms in dezelfde dag te doen, enkel van geplakt het worden houden.

De breedte van de voeten verschilt, maar het is ook een bos van andere dingen. Hier zijn de verschillen, in het algemeen:

PL hurkt: de brede houding, leunt, scheenbenenverticaal, meer voorwaartse magere, lage barpositie (lagere vallen/achtergedeelte delts), einde bij parallel achterover
OL hurkt: de houding van de schouderbreedte, gaat zitten, niet verticale scheenbenen (knieënreis meer dan tenen), rechtere, hoge barpositie (bovenop vallen), einde wanneer uw ezel uw hielen raakt

Zij zijn zeer verschillende liften. En wat mensen verwart is de heel wat tijd dat zij het hurken raad van beide kampen zullen krijgen, zodat beëindigt hun hurkzit omhoog als één of andere soort mengeling van twee, die enkel niet werkt.

CITAAT
Ik houd een van samba's. Maar als bovengenoemd u, zoekt Kimbo u iets die wiggen in de hiel, nr heeft? Zodat als omhoog het opheffen van u is van uw hielrecht? Weirdness. En als uw probleem is strakheid in uw lats toen hoe koopt een schoen om dat een stevig spelplan te compenseren?

U bedoelde GFK, recht? wink.gif De wig in de hiel beweegt rechter uw hoger lichaam ertoe om te blijven, wat voor het opheffen belangrijk is Oly (vooruit is de helling tijdens snatch of schoon slecht nieuws). De hiel zou helpen voorwaartse helling compenseren, maar niet zo veel als er lat strakheid is.

In het algemeen, wil het type van schoen u want de hurkzit Oly opheffende schoenen Oly is. De hiel is hard zodat verleent het steun, en het heeft opgeheven zodat het u meer rechtop houdt. Voor PL, wilt u iets die enkelsteun (aangezien uw scheenbenen verticaal gaan zijn) verleent en vrij vlak is (overdrachten meer werk aan de latere ketting). Ik hurkte in schoenen OL toen ik PL, niettemin deed, en het boete voor me werkte, maar ik heb ook Klemmen gebruikt en zij zijn ook goed. Het Dal Crain van Rickey maakt één of andere PL tot hurkende schoenen die fenomenaal verondersteld om zijn te zijn, hoewel uiterst lelijk.
GhostfaceKillah
Mijn probleem komt als mijn borst het dalen lichtjes en mijn schouders tot uiting die vooruit tijdens de bodem weinig duim van de lift afdrijven. Als bovengenoemde Kimbo, hoop ik dat de schoenen met een bit van een wig in de hiel zouden helpen om mijn lichaam door de lift rechter te houden. Ik heb ook sommigen verlammen en glute strakheid die mijn bekken voorwaartse dichtbijgelegen de bodem eveneens van de lift trekken, zodat is het probleem gebeurend een bit op beide einden. Duidelijk, is een behoorlijke hoeveelheid zich het uitrekken en massagewerk ook in orde.
Reven
Ik gebruik een paar van het lopen van schoenen. Vlak enige, hoge bovenkant (soort van) die een bit te omvangrijk voor het comfortabele lopen of behendigheid opleiding is. Maar voor het hurken zijn zij zeer goed. Ik denk zij een milde voorwaartse helling hebben maar het is moeilijk te vertellen.

Niet aan zeker hoe de belangrijke voetboog voor het hurken is maar een vriend van mijn gebruikt Adidas omdat sommige van hun schoenen een metaalboog hebben die in hen wordt gevormd.
liorrh
wat zijn uw opleidingsdoelstellingen?
GhostfaceKillah
CITAAT (liorrh @ 17 April 2008, 05:51PM) *
wat zijn uw opleidingsdoelstellingen?

Zowel sterkte als hypertrofie. Geen bedoelingen om in het powerlifting van competities te concurreren, maar ik vind mijn benen zeer goed aan materiaal in de 4-6 repwaaier antwoorden. Mijn glute en hamontwikkeling zijn een bit dan beter mijn vierlingontwikkeling, zodat zou ik de voorzijde van mijn benen willen invullen een bit meer, in het bijzonder de buitenvierling.
Kimbo
FWIW, als u een goedkope ezel bent, u kan kegelenschoenen voor schoenen substitueren Oly. De hiel kan met een houten wig worden vervangen als u meer hiel nodig hebt. De echte schoenen Oly kunnen enigszins duur zijn.
GhostfaceKillah
CITAAT (Kimbo @ April 17 2008, PM van het 05:54) *
FWIW, als u een goedkope ezel bent, u kan kegelenschoenen voor schoenen substitueren Oly. De hiel kan met een houten wig worden vervangen als u meer hiel nodig hebt. De echte schoenen Oly kunnen enigszins duur zijn.

Ik heb geen probleem dat $150-$200 op een groot paar van de Staalfabrieken of Adistars van Adidas laat vallen, aangezien zij me waarschijnlijk jarenlang zullen duren. Ik heb moeilijkheid vindend een plaats online die deze dingen, buiten één of andere duistere klinkende mamma-en-pop opslag in de Staat van Washington verkoopt.
Gdawg
FWIW, kreeg ik een paar van doe win weg van de plaats van Glenn Pendley een kleine bit geleden en heb geen klachten met hen. Ik heb nooit om het even welk van Adidas geprobeerd om een vergelijking niettemin te geven.

http://store.wfwclub.com/index.html
liorrh
In dat geval zou ik blootvoets of sokken als uw gymnastiek het, als niet toestaat, nike vrije 5.0/4.0 gaan als u hen of om het even welke lage vlakke enige giechel kunt vinden.

De olympische schoenen zijn voor oly heftoestellen die uiterst flexibel zijn en de latere ketting met opgeheven hielen activeren. u, bent niet.
rpen22
CITAAT (Benson @ April 16 2008, PM van het 04:56) *
Ik ben altijd een ventilator van compressie van de Samba's van Adidas de vlakke, minimale…, goede greep geweest. Ik heb jarenlang op te heffen hen gedragen in.

Zelfde hier.
eclypz
CITAAT (rpen22 @ April 17 2008, 09:14PM) *
Zelfde hier.

maar ik veronderstel als u wilt heelt die dan samba's zouden zijn geen keus uitgaan.

ik houd van samba's een ton, enkel in het algemeen. Zij hebben een grote boog in hen welke zeldzaam om is te vinden in om het even welke schoen deze dagen laat staan op dat zo vlak anders is.
Kimbo
CITAAT (liorrh @ 17 April 2008, 09:53PM) *
In dat geval zou ik blootvoets of sokken als uw gymnastiek het, als niet toestaat, nike vrije 5.0/4.0 gaan als u hen of om het even welke lage vlakke enige giechel kunt vinden.

De olympische schoenen zijn voor oly heftoestellen die uiterst flexibel zijn en de latere ketting met opgeheven hielen activeren. u, bent niet.

Zeggen bent u die die u flexibel gebruik schoenen Oly moet zijn? Omdat dit niet het geval is. De schoenen van Oly staan u toe om diep te gaan terwijl rechter het blijven. Zij zouden meer werk naar de vierlingen versus de latere ketting over ook moeten verplaatsen toe te schrijven aan rechter het zijn - de latere ketting zal nog heel wat werk doen, maar dat is omdat u een volledige ROM, niet wegens de schoenen Oly gebruikt.
Reven
Goed als u blootvoets wilt gaan en niet wegens gymnastiekbeleid kunt. Het vastgrijpen van schoenen zou waarschijnlijk de beste keus, zeer flexibel zijn, weinig zool, en geen lift.
liorrh
CITAAT (Kimbo @ April 18 2008, 08:26 AM) *
Zeggen bent u die die u flexibel gebruik schoenen Oly moet zijn? Omdat dit niet het geval is. De schoenen van Oly staan u toe om diep te gaan terwijl rechter het blijven. Zij zouden meer werk naar de vierlingen versus de latere ketting over ook moeten verplaatsen toe te schrijven aan rechter het zijn - de latere ketting zal nog heel wat werk doen, maar dat is omdat u een volledige ROM, niet wegens de schoenen Oly gebruikt.

ja, weet ik het. gelieve te herlezen mijn post.
Spartacus
CITAAT (liorrh @ 19 April 2008, 09:40 AM) *
ja, weet ik het. gelieve te herlezen mijn post.

werkingsgebied wink.gif

voorgenomen lezing: De olympische schoenen zijn [voor oly heftoestellen die uiterst flexibel zijn en de latere ketting met opgeheven hielen activeren]. u, bent niet.

begrepen lezing: De olympische schoenen zijn [voor oly heftoestellen die] uiterst flexibel zijn en [activeer de latere ketting met opgeheven hielen]. u, bent niet.
eclypz
CITAAT (Spartacus @ April 19 2008, PM van het 04:27) *
werkingsgebied wink.gif

voorgenomen lezing: De olympische schoenen zijn [voor oly heftoestellen die uiterst flexibel zijn en de latere ketting met opgeheven hielen activeren]. u, bent niet.

begrepen lezing: De olympische schoenen zijn [voor oly heftoestellen die] uiterst flexibel zijn en [activeer de latere ketting met opgeheven hielen]. u, bent niet.

wacko.gif
GhostfaceKillah
Het beste ding zou ik kan denken om hier te doen in een sportieve goederenopslag moeten walsen, probeert op een paar, en gaat door een paar lichaamsgewichthurkzit. Het zou nog beter zijn als de plaats een hurkend rek had waar ik een paar snelle rep bij 225 kon doornemen, maar ik houd geen hoop stand. Ik denk ik gelukkig zal zijn een fysieke opslag zelfs om te vinden die oly schoenen aanbiedt, en waarschijnlijk enkel tot een paar van een virtuele opslag zal moeten opdracht geven en voor het beste hopen.

Als ik de meetkunde en de materialen van een oly schoenzool kende, denk ik ik iets kon omhoog bespotten om me een gevoel voor minstens te geven hoe een paar zou kunnen handelen.
Kimbo
CITAAT (Spartacus @ April 19 2008, PM van het 08:27) *
werkingsgebied wink.gif

Houdt meer steek. Dank.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.