Ik ben in de markt voor sommige nieuwe schoenen dat ik zal helpen mijn hurkende sterkte en vorm verbeteren hoop. Ik transitioning momenteel van sommige dagelijkse loopschoenen van Adidas die uiteenvallen zijn en nooit een goede keus om waren te beginnen met. Gebaseerd bij het wat snel onderzoek, schijnt het dat de optimale schoenkeus een functie van hoe de hurkzit wordt gepresteerd - olympisch versus het powerlifting is. Bovendien, schijnt het dat de twee schoentypes bij volledig tegenover einden van het ontwerpspectrum zijn.
Aanvankelijk bloos, zou ik gedacht hebben dat een vlakte schoen met minimale samendrukbaarheid groot zou zijn voor hurkzit soled. Deze gedachte werd bevestigd toen ik de beruchte Taylor van de Klem alle-Ster kwam zien die door vele mensen wordt geadviseerd. Een andere geadviseerde schoen was de het merk hurkende schoen van het „Metaal“. Een paar keer, niettemin, zou iemand schoenen adviseren die specifiek voor het olympische opheffen worden ontworpen, die harde wiggen in de hiel hebben. Dit ontwerp werd ook vermeld in vandaag het overgaan door mijn fysiotherapeut. Adidas maakt enkelen hiervan.
Mijn hurkzit is meer zou volgens de lijnen van olympische stijl, zodat ik een op:heffen-hielontwerp moeten nastreven? Mijn huidig probleem schijnt strakheid in mijn lats te zijn, die mijn capaciteit beperkt om mijn borst omhoog te houden en de boog in mijn rug te handhaven bij de bodem van de hurkende motie. Ik beëindig omhoog zo lichtjes, maar genoeg tilding vooruit ooit om me sommige schijfproblemen bij L5S1 te geven.
Gedachten?

De wig in de hiel beweegt rechter uw hoger lichaam ertoe om te blijven, wat voor het opheffen belangrijk is Oly (vooruit is de helling tijdens snatch of schoon slecht nieuws). De hiel zou helpen voorwaartse helling compenseren, maar niet zo veel als er lat strakheid is.