Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Cortisol
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
gotDOMS
ive had enkele ogenblikken bijniermoeheid voor en hebben heel wat verschillende shit geprobeerd
ik begon enkel 7 keto, en niet zekere im te nemen als het veel zal helpen of als het mijn probleem… zal verergeren
ik denk im gaand met de cortisol room gaan dat ik houd ongeveer lezend
zijn er een andere betere (veiligere) manieren, en welke bijwerkingen zou ik als ik met room moeten verwachten ga? (wil niet vet worden)
ik ook helemaal niet de schildklier-bijnieraansluting wanneer het behandelen van moeheid… als begrijpen cortisol een spanningshormoon is dat veroorzaakt dat het vet wordt opgeslagen, terwijl de schildklier vet brandt, dan waarom is schildkliersteun nodig met bijniermoeheid? zou de schildklier geen lagere cortisol ook steunen, en enkel zou averechts zijn?
gotDOMS
im beginnend om te denken dat de bijniermoeheid door teveel cortisol die in The Times van de dag wordt vrijgegeven wordt veroorzaakt (ochtend, 3pm, het beginnen van slaapcyclus)
welke veroorzaakt de doorsmelting? in tegenstelling tot insuffcient hoeveelheid hormoon dat wordt geproduceerd.
of ben I volledig verkeerd? …
methodice
Misschien op bepaalde ogenblikken produceren wij teveel en in andere tijden niet genoeg, veroorzakend schommelingen die lastig zijn.
gotDOMS
CITAAT (methodice @ 16 April 2008, 11:26PM) *
Misschien op bepaalde ogenblikken produceren wij teveel en in andere tijden niet genoeg, veroorzakend schommelingen die lastig zijn.

zo kan het vrijgeven van genoeg cortisol (wegens gebrek aan hormoon of cortisol blockers) niet bijniermoeheid veroorzaken, evenals ook vrijgevend cortisol veroorzakend doorsmelting?
en zouden de symptomen het zelfde in allebei zijn?
7 zouden voordelig keto zijn?
gotDOMS
wat otc cortisol de room zou ik en kan ik bij lokale apotheek krijgen moeten gebruiken? (eetbare room voor bijniermoeheid)
dank
methodice
http://www.mindandmuscle.net/forum/index.p...30&start=30

controleer deze draad.

Ik denk I „voelt“ wanneer wat verminderen van cort via chemische middelen nuttig is. Ik deed zowat 7 keto en 7 oh in vorige maanden. Ook denk ik I „voelt“ wanneer ik meer cortisol nodig heb en de room nuttig is. Ik heb slechts de lage cortisol belemmering een paar keer in de recente jaren, de meesten in de ochtenden gevoeld. Ik heb de room tweemaal vorig jaar gebruikt. Tegenwoordig gebruik ik geen cortmateriaal, en ik schijn niet om de behoefte te voelen aan cort het verminderen. En ik voel de behoefte aan geen room cort ook niet te stijgen.

Ik zou niet adviseren gebruikend cortlowerers, en cortincreasers op een basis op middellange of lange termijn.

Heavy_Lifter85
CITAAT (methodice @ 18 April 2008, 02:20 AM) *
Ik zou niet adviseren gebruikend cortlowerers…

Niet registreert u geen adrenosterone?
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.