g113385
16 april 2008, PM van 10:08
O.K. vandaag komt mijn piracetam en cholinecitraat in de post. ik dacht over het doen van 1.5g 3 keer per dag, maar plakte im zou op de choline, het slechts met mijn eerste dosis piracetam of gevergde veelvoudige moeten worden verbruikt tijden en hoeveel? En ook zou ik een aanvalsdosis mijn eerste keer van piracetam moeten doen? zou hoeveel dat als ik, en zijn ook voor wanneer ik bestudeer en zou moeten ik een aanvalsdosis of een nr nemen test? Ik ben een student, 22 yrsjongelui en ik heb TOEVOEGEN, neem ik adderall maar ik zou willen afstappen, aangezien ik niet op een stim mijn geheel leven wil zijn. Ik zou een stapel willen vinden die de plaats van het zou nemen, beteken ik Iliefde de concentratie en de motieveneigenschappen van het, maar ik wat ben wat van een buitenissige lichaamsbouwer en een geschiktheid en ik heb opgemerkt het negatieve gevolgen voor dat heeft. Ook neem ik enkel adderall wanneer ik het, als voor het bestuderen of test, niet elke dag nodig heb. Ik heb nodig aan maar schuin enkel oorzaak van gewichtsverlies enz. af Ook op het cholinecitraat dat ik iets over het nemen van b6 met het voor methalated somethin of een andere, om het even welke input op dat, maar moslty hulp van de Ibehoefte uit doserend de choline, dank vooraf, en aardige raad btw heb gelezen.
doom3q
17 april 2008, PM van 05:55
Blijf nemend adderall. U zult de toevoeging van piracetam/oxiracetam veel beter dan adderall alleen vinden. Sommigen vinden choline nuttig, worden anderen irritable van het, zien waar u past.
nightop
17 april 2008, PM van 09:49
Ik gebruikte om cholinebronnen te gebruiken toen op piracetam, maar na het bekijken de basis om dit te doen, ik nooit een dwingende reden voor het vond. Ik vond ook dat ik zeer strenge diffuse hoofdpijnen na een paar weken van combo zou ontwikkelen, maar toen ik de cholinebron tegenhield of wanneer ik begon piracetam alleen te gebruiken, was het hoofdpijnprobleem gegaan.
Terwijl wij op dit… zijn Ik heb geconstateerd dat als ik geen 'racetam nootropic voor een paar weken heb genomen, en dan ik gebruik hervat, de eerste dagen terug op ik uiterst boos en irritable ben. Ik ben normaal mild minachtend en boos bij de wereld/de mensen in het algemeen, maar 'racetams schijnen altijd om deze houding, bijna tegenover het punt van hevige uitbarsting en psychotische episode werkelijk te versterken. Mijn rusten u en BP is reeds vreselijk, zodat zou ik werkelijk dit willen vermijden, maar kan niet schijnen dit te doen. Als ik een GABAergic zoals phenibut mede-beheer, het effect is afgestompt maar verlies ik natuurlijk de nootropic-veroorzaakte cognitieve rand dat ik in de eerste plaats… iedereen anders ervaring dit wens?