Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Stomste Shit ive die in een tijdjedraad… wordt gehoord
De Forums van de mening en van de Spier > Algemene Bespreking > Zitkamer M&M
dragula
Zo vroeger in mijn klasse van de Sociologie, bespraken wij druggebruik. De meeste mensen hadden hun eigen kleine verhalen over whoever zij wisten die aan (tussenvoegseldrug) OD stierven. Natuurlijk, laat niemand naast me aan occasionaly het gebruiken, en soms voor prestaties toe die doeleinden verbetert.

Kunnend niet worden overtroffen, de klasse douchebag (5 ' 10 240lbs, vet, drijft een riceburner, raakt op alle lelijke kuikens, spreekt om veel te vervloeken---u kent hem) zegt dat sinds hem en zijn vriend ERNSTIGE weightlifters zijn, gebruiken zij soms PED. Hij vertelde ons hoe hij een cyclus voor anderhalf jaar in werking stelde, maar hij zou het niet adviseren omdat het omhoog zijn rug van het opheffen SOOO VEEL GEWICHT!! knoeide!

Hij zei toen zijn huidige favoriete PED Vicodin is. Zijn pop jongens en hem een paar, raken dan de gewichten. Waarom u vraagt? Omdat dan zij afschuinen voel de brandwond van het uitwerken, en zij kunnen 100's van rep doen, niet einde.

Im gewoonlijk een eerder beheerst individu, maar ik liet hem het hebben. Wat volgde was een bos van naam-roept, het vervloeken, en ik denk ik zelfs een scheur in fatboy oog bevlekte. Ik vroeg de leraar om me te laten met dit rollen, en vroeg hem om te verklaren aan de klasse welke steroïden hij, zijn PCT, en zijn dieet gebruikte. Na het willen ons geen info op dat geven, vroeg ik hem om de biologie van spieractie te verklaren en waarom Vicodin activa zou zijn.

„Duh“ ziet was alle ik terugkeerde eruit. Hij reactie was dat dosent hij dat alles kent, allen hij weet twee keer per dag dat hij (krijg dit) worksout is, dagelijks, omdat dat is wat het om een professioneel macht-heftoestel neemt te zijn…

Ik lachte en zei eenvoudig „wow“.
GhostfaceKillah
Zo vele mensen proberen om aandacht te krijgen door nonsens te spuiten, en zolang het over een onderwerp is begrijpt het publiek niet, wordt niemand ooit uitgeroepen. De geluiden zoals deze D-zak waarschijnlijk is een herhalingsovertreder, en verdiend te worden openbaar vernederd.

In elk geval, moet ik weg één of andere PCP roken en toen maximum uit mijn hurkzit.
Jakeshorts
roem Belemmering. het zou absoluut hysterisch zijn als u uw volgende onenigheid met dit twit op band kunt krijgen. Zelfs audio. Ik heb zeker tention in de ruimte was ongelooflijk! Dat shit me omhoog gepompt krijgt.
De Soep van het proton
wat zijn zijn bank, hurkzit, en deadlift aantallen?
dragula
Ik betwijfel hij weet wat een deadlift is.
Benson

Er is een „personeelsvoedingsdeskundige“ waar ik werk en zij stuurt occasionele voedings „uiteinden“ via e-mail….Ik moet letterlijk mijn bureau tot de drang omhoog worden en laten om met een wrede e-mail te antwoorden wijzend op hoe verkeerd zij (volledig met verwijzingen) passen…. isniemand heeft supplementaire proteïne nodig… geniet van gezonde snacks zoals rijstcakes en ongezuurde broodjes en slechts afgeroomde melk voor iedereen meer dan zes…
Kimbo
„Professionele powerlifter“? Uh, ja. Zeker.
GhostfaceKillah
CITAAT (Kimbo @ April 17 2008, PM van het 04:51) *

Misschien is hij op het Kleine Debbie gesponsorde team.
Supnut
ah ja, nonsens in de ware betekenis Frankfurtian

Ras
Ik verzet bijna me altijd tegen het doen van dit. Ik ben zo blij wanneer iemand het doet. Ah, plaatsvervangende rechtvaardiging.
Reven
CITAAT (Benson @ April 17 2008, PM van het 04:25) *
Er is een „personeelsvoedingsdeskundige“ waar ik werk en zij stuurt occasionele voedings „uiteinden“ via e-mail….Ik moet letterlijk mijn bureau tot de drang omhoog worden en laten om met een wrede e-mail te antwoorden wijzend op hoe verkeerd zij (volledig met verwijzingen) passen…. isniemand heeft supplementaire proteïne nodig… geniet van gezonde snacks zoals rijstcakes en ongezuurde broodjes en slechts afgeroomde melk voor iedereen meer dan zes…

Ik weet hoe dit voelt. Één dag bij het werkmensen begon boos te worden omdat zij niet, zouden geloven me niet konden dat het graan geen groente is tot de hoofdingenieur in gelachen bij hen kwam en hen het was inderdaad een graangewassenaanwinst vertelde. Cornflakes die van groenten Ha worden gemaakt.

Vandaag hoorde ik dat de wilde rijst een grote natuurlijke voeding omdat het in vet laag is, om deze reden is het ook goed voor diabetici is.
Verblijf Puft
CITAAT (Ras @ April 17 2008, PM van het 06:13) *
Ik verzet bijna me altijd tegen het doen van dit. Ik ben zo blij wanneer iemand het doet. Ah, plaatsvervangende rechtvaardiging.

Het stem vóór, te vaak en u is heiliger dan thou, maar enkel genoeg en het is heldhaftig.
Benson
CITAAT (GhostfaceKillah @ April 17 2008, PM van het 05:56) *

Oh, Weinig Debbie is zulk een plaagt….zijn alle kan ik soms doen uit haar doos blijven….
Mr.Kite
Haha wat een idiot. Overigens, welke universiteit u bijwoont Dragula?
methodice
CITAAT (GhostfaceKillah @ April 17 2008, PM van het 01:44) *
In elk geval, moet ik weg één of andere PCP roken en toen maximum uit mijn hurkzit.

hij hij

Ik heb e vindend de V.S. voor nonsenssprekers gemeenschappelijk zijn.
dragula
USF
Mitose
CITAAT (Kimbo @ April 17 2008, PM van het 02:51) *

Hoeveel propowerlifters twee keer per dag elke dag ..... opleiden

Op vicodin ..... ROFL!

De vette ezels als dat geven rationele sterkteatleten een slechte naam….

Niet dat hij een atleet maar is u krijgt mijn punt.
Supnut
De dame in GNC vroeg me één keer als ik een aminosupplement nam omdat, „als u geen aminos met uw eiwit dan dan proteïne enkel zult beëindigen omhoog in het ongebruikte toilet“ neemt

Ik kon niet helemaal beslissen als zij enkel dat stom of als ik keek als een uitloper aan haar was

Kimbo
CITAAT (Supnut @ April 18 2008, 08:39 AM) *
De dame in GNC vroeg me één keer als ik een aminosupplement nam omdat, „als u geen aminos met uw eiwit dan dan proteïne enkel zult beëindigen omhoog in het ongebruikte toilet“ neemt

Ik kon niet helemaal beslissen als zij enkel dat stom of als ik keek als een uitloper aan haar was

De god, dit herinnert me aan een argument dat ik met een vriend van mijn heb gehad… Ik probeerde vertellend hem dat de proteïne uit aminozuren werd samengesteld, en hij was absoluut overtuigd dat zij twee verschillende dingen waren. Dan ging hij me vertellen hoe mager en sterk hij van het drinken van 12 ruwe eieren een dag (aangezien hij zijn darm tikte, let op u) had gekregen.
Rodzilla
Mijn voedingsklasse wordt gevuld met sommige rangA tards.

Wij spraken over GERD één dag, zei prof. iets volgens de lijnen van „dat zegt u eet dat het cheeseburger… zuur file.“ komt Ongeveer 5 mins dit meisje heft later haar hand op en vraagt, „doet dat dat GERD het ding slechts met cheeseburgers?“ gebeurt Ik liet uit een nauwelijks hoorbare „pff“, deed niemand in de klasse anders een ding.

Vroeger op het jaar een ander gevraagd jong geitje als het waar was dat „u slechts 10-11 beten van voedsel bij elke maaltijd“ moet eten
D Sade
CITAAT (GhostfaceKillah @ April 17 2008, PM van het 01:56) *

Ik kies altijd ook oatmeal* als mijn aangewezen carburatorbron,

*oatmeal pastei… DUBBELDEKKER, WIJFJE!
De Zwarte van de Vlaamse gaai
CITAAT (Benson @ April 17 2008, PM van het 05:25) *

Ummm….ernstig, waarom niet antwoordt u aan haar met verwijzingen? U zou haar hulp anderen… helpen
Bachovas
Ik heb dat voordien aan professoren en anderen persoonlijkheden gedaan en 9 van de 10 keer hun antwoord zijn:
„U kunt studies voor om het even wat vinden.“

Te slecht komen zij nooit met om het even welk terug, niettemin.
Reven
CITAAT (Zwart @ 20 April 2008, PM van de Vlaamse gaai van het 11:24) *
Ummm….ernstig, waarom niet antwoordt u aan haar met verwijzingen? U zou haar hulp anderen… helpen

Het breken van de cognitieve wanklank die zeker om te volgen zal kan geen gemakkelijke noch prettaak zijn. De analogie zou de mensen zijn die niet kunnen geloven het graan een korrel is.

Enerzijds zou zij ontvankelijk kunnen zijn, en inbreuk niet nemen.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.