Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De krampen van de spier met ontspanning, na oefening en chronisch
De Forums van de mening en van de Spier > Opleiding & DieetOverwegingen > Algemene Opleiding
Breekbaar
Scherp na Oefening: De Details van de training:
- 12 mijlen, die hard tegen wind/heuvels op terugkeerreis biking
- Genoteerde lactische brandwond/het trillen (bijna mislukking) op één punt in beide glutes tijdens training
- Genoteerde lactische brandwond in voetspieren tijdens training (probeerde om de ontwikkeling van de voetspier door teengebied van voet hoofdzakelijk te gebruiken aan pedaal te richten. Komt aan me voor nu terwijl dit de spier maakte ik probeerde om contract te richten en hard te werken, verandert het de spieractivering in de benen en beweegt ook de heel wat kracht op de beneden-slag aan kalf/glute in plaats van vierling, en op opwaartse slag, beweegt wat activering van glute aan vierling)
- Na training, voelden de benen als jello
- Geen soreness/pain/DOMS in de post-training van benen 0-72 uren
- Gezondheid:
O.K. slaap
Drugs: Dexedrine 15-40mg/d, naproxen 220-440mg/d, ibuprofen 0-400 mg/d, cafeïne 30-200 mg/d, geen alcohol
Positieve affectieve stemming, Lage spanning
Dicht bij de opname van de basislijncalorie/hoog - eiwitdieet, adequate vloeibare opname
Supps: Typisch materiaal (multivitamin met 60mg ginkgo/ginsengen, GTE, u-3s, resveratrol, taurine, chromium picolinate, HMB, zink/magnesium) en Verwoesting 20-30mg/d (aromataseinhibitor)

Scherp na Oefening: De Details van de kramp:
- Gebeurde toen de beenspieren ontspanden:
Duur twee nachten die in bed liggen
Het liggen op laag
Het zitten met voeten propped omhoog
Het zitten met de meesten van gewicht op bekken en weinig op voeten die (spieren toestaan om te ontspannen)
- Plaats:
Glutes/kalveren op beide benen
Gewoonlijk soleus (?) op juist slechts been (achter van kalf, net boven achilles pees)
- Los met massage op

Scherp na Oefening: Het uitrekken zich/van Rolling Details:
- Verlaten kalf een bit strakker dan juist
- Glutes vast dan normaal
- Lichtjes pijnlijke de spieren van de voet wanneer het rollen (op bodem van voeten) maar snel verlicht

Chronische Krampen: Details:
- De spieren van de voet
Eerst opgemerkte minstens ~5 jaren geleden
Wanneer rustende hiel/achilles peesgebied op opgeheven steun met recht/uitgebreide benen
De strengheid en het voorkomen variëren, niet zeker waarom
Mild pijn/ongemak
Meer dan de hierboven vermelde post-oefeningskrampen
De verhoging met duur van ontspanning, vertoont niet gewoonlijk tot het voor 15-jaren '30 is ontspannen
De geschiedenis van de voet
Vlakke voeten
Overpronate/de benen storten binnenwaarts in als ik geen aandacht besteed
Geclassificeerde zo „onbuigbaar“ zoals de hopen van steunzool in schoenen die gewoonlijk worden gebruikt om tegen te gaan overpronate strenge pijn/ontsteking veroorzaken
Professioneel Advies
De fysiotherapeut adviseerde beperkend nog duur tot maximumdrempel van comfort maar doend het weekblad
In terugblik, kan ik de het opheffen steun hebben geplaatst meer naar de voet dan zij van plan was, niet zeker als het heeft verondersteld om voetspier te ontspannen
- Andere krampen
Occasioneel andere krampen, typisch klein in diverse plaatsen
Veel minder frequent nu dan in afgelopen, misschien zodra de elk paarmaanden die ik opmerk, ~1x/week of zo in ver verleden gebeurden
Mild ongemak; gelijkaardig het voelen aan ongemak van bloeddrukmanchet op volledig opgeblazen wapen
Schijn niet gemakkelijk weg te masseren
Worden verminderd met milde druk van vingertop
Voel een „pulserende“ sensatie met vinger
Professioneel Advies
De arts had geen idee en scheen in verwarring gebracht, maar een andere vriend wist precies wat ik over sprak en hen eveneens had
Kon geen gegevens met alle pogingen online vinden tot het uitdrukken van de symptomen op gevariÃ˲rde manieren
Mogelijke theorie
De pulserende sensatie van vinger en de sensatie op gebied zelf die bloeddruk op manchet lijkt maken het als het schijnen kunnen verwant bloedvat zijn
Maar… slechts verwijzingen in literatuur naar bloedvatenkrampen kon ik vinden strenge problemen met veel andere symptomen waren
Ik heb laag BP/cholesterol
Nooit gecorreleerd met activiteit, ontwaken, spanning, stimulansgebruik, enz.

Vragen:
- Het beenkrampen van de post-oefening
Wat is de betekenis, eventueel, van krampen zonder enige DOMS/pain/soreness?
Wat is de betekenis, eventueel, van krampen in plaats van DOMS/pain/soreness? (d.w.z.: zijn krampen toe te schrijven aan een verschillend type van verwonding aan spier versus microtears die normaal DOMS? veroorzaken)
Correcte ben I in het veronderstellen ik de spier zou moeten rusten?
- Chronische voetkrampen
Waarom komen deze voor? Gebrek aan flexibiliteit? Spanning in andere spieren (kalf/glute)? Zwakke voetspieren? Beschadigde spieren met beperkte verlenging? Ongeoefende rekreflex in golgiorganismen?
- Willekeurige pulserende krampen
Om het even welke ideeën hier?
Breekbaar
Ik veronderstel niemand anders krampen of iets wordt.

Ik paste vorge nacht wat room Celadrin toe die vermoedelijk het helende tarief bindweefselverwondingen vrij vrij verhoogt, en het is ook 1.3% menthol of iets. (terwijl ben-Vrolijke of Ijzige Heet als 30%+) is in ieder geval, veroorzaakte het het pijnstillende effect en daarom spierontspanning.

Één interessant ding dat ik was heb opgemerkt dat aangezien sommige hogere beenspieren begonnen te ontspannen en door de analgesie werden uitgevoerd, ik begon pijn op buiten mijn juiste enkel, ondanks het te voelen die ook menthol op het heeft.

Ik verdenk gebeurde wat was ik had genoeg van een excessief gebruikverwonding in mijn enkel om de reden om de beenspieren te maken aangaan om het defensively te steunen. Na dat, voelde ik geen pijn/soreness, aangezien de enkel vrij stijf was en de beenspieren het werk deden. Soort van een autoenkelsteun. De reden shit spasmed kan eenvoudig de lichaams nog ontdekte verwonding geweest zijn aan de rand en de spieren re-aangegaan hebben ik als beschermende reflex ontspande.

Ik merkte ook een gelijkaardig „verband“ tussen de bodem van mijn voeten en één of andere willekeurige vierlingspier net boven op de knie die in samentrekking waren. Misschien in dat geval, was het de voeten die spanning uit het kniegebied aangaan te verwijderen. Hoewel de vierlingen massief zijn zijn de spieren en de voeten niet, zodat een weinig bizar schijnt. Een andere mogelijkheid is de looppas ITB net boven de knieschijf op dat gebied, en zijn strakheid (stijgende verwonding) kan aan heupspieren toe te schrijven zijn behoorlijk ontspannend niet om de reden. Zo misschien zou de ketting van dysfunctie daar [wat] zijn - > heupbuigspieren - > ITB - > voeten.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.