Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Hoe u van mening bent wanneer u God hoort zegen Amerika
De Forums van de mening en van de Spier > Algemene Bespreking > Zitkamer M&M
Verblijf Puft
Als Canadese atheïst, krijg ik al warm en verward niet tijdens het zingen van dit spoor. Ik eerbiedig de meeste Amerikanen ik 1 gecontacteerd me niet verkeerd, gekregen (ik leef 45mins van de grens, rukt het werk met en bespreking de hele dag aan hen los op berichtraad), maar dit is een cultureel ding ik over nieuwsgierig ben.

Wat opgeleide Amerikaanse denkt dichtbevolkt aan het lied? Onthult het positieve of negatieve emoties? Iets anders?
Benson

Doet het niet voor me als de Spangled Banner van de Ster maar het wijsje van Irving Berlijn is zeker meer zingbaar… vooral na een paar teveel bieren…
De Soep van het proton
Amerika mooi een veel beter lied is. de god zegent Amerika voelt als één of andere kaasachtige oorlogsfilm van de jaren '40 met mickeyrooney. het is een oorlogsjingol.
methodice
Ik houd van luister aan de ster shpongled banner. De films hebben me hersenspoeld
Mr.Kite
Ik geef niet veel voor om het even welk van hen, veronderstel ik Amerika mooi het beste van de bont partij is.
De Zwarte van de Vlaamse gaai
Ik heb geen unidirectioneel advies of andere werkelijk… goed, eigenlijk, denk ik elk van die patriottische liederen me enkel een weinig irriteren; waarschijnlijk van het horen van hen miljoen keer in de militairen. Het werd oud.

Twee uitzonderingen die ik… van de Bevroren van de Aarde dekking van Boston en van de „Spangled Banner van de Ster.“ houd biggrin.gif
D-Termine
Kan niet me het bevinden. Ik herinner eraan toen Michael Newdow gewonnen vervolgde, de volgende weken bij mijn middelbare school ik duizelingwekkend was.
B5150
CITAAT (Benson @ April 17 2008, PM van het 06:23) *
Doet het niet voor me als de Spangled Banner van de Ster maar het wijsje van Irving Berlijn is zeker meer zingbaar… vooral na een paar teveel bieren…
Ik heb enoyed ook de Hymne van de Slag van de Republiek (Glorie, Glorie, Halleluja)

http://www.youtube.com/watch?v=irZmknvOB4I
Faecale McAngry
CITAAT (April 2008, PM van Puft van het Verblijf @ 17 van het 04:15) *
Als Canadese atheïst, krijg ik al warm en verward niet tijdens het zingen van dit spoor. Ik eerbiedig de meeste Amerikanen ik yank heb gecontacteerd me niet verkeerd, gekregen (ik leef 45mins van de grens, rukt het werk met en bespreking de hele dag aan hen los op berichtraad), maar dit is een cultureel ding ik over nieuwsgierig ben.

Wat opgeleide Amerikaanse denkt dichtbevolkt aan het lied? Onthult het positieve of negatieve emoties? Iets anders?

Ik verkies herschrijf:

http://www.youtube.com/watch?v=kc2Ga8oNDnM

http://www.youtube.com/watch?v=Oz3Hfw01xU4

Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.