Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Fentanyl Flarden
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
D-Termine
Iemand weet ik gekregen hun handen op een paar gebruikte flarden het, en van wat ik ben geweest het lezen is het eerder moeilijk aan dosis. Beste idee dat ik ik kwam over was het schaven, drogend, dan rokend een ZEER klein bedrag in een tijd tot gewenst het gewenste effect word bereikt heb gedacht. Geluiden vuil aan me, maar dan opnieuw ben ik vuile bastaard.

De zaag iemand vermelding DMSO, heeft zo nu natuurlijk BB in me een rente getrokken. Gedachten?
doom3q
Doe het niet. Ik denk niet het roken van een gebruikt flard u zou doden, maar u speelt nog met brand. Inspuitend is het zelfmoord.

IV fentanyl heeft heel wat op bluelight gedood. IMO u gaat onderaan de verkeerde weg zijn toevlucht nemend tot rokende gebruikte fentanyl flarden.

Krijg hulp.
doom3q
Niet euphoria vermelden niet dat alles groot is om te beginnen met. De heroïne is veel veiliger in vergelijking, hoewel ik niet ook niet adviseer.
lynx
Ik veronderstel hij dood is.
D-Termine
Het is slechts geweest een dag. En ja, is dit eigenlijk voor een vriend van mijn, schrik ik werkelijk voor mijn eisen, af en toe, nooit het gebruik van de ezels achteruit drug terug. Hij bevroor hen, dan bette een vinger en was op de voorarm van toepassing. Ik bevond me daar en werd natuurlijk wat op me gesmeerd. Ik vond het werkelijk racey, en niet veel anders. Ik denk het een eerder lage dosis, echter, atleast ik was weet nu dat een kleine schar of twee geen recept voor een doodsrammelaar zijn
GhostfaceKillah
Ik heb gehoord dat fentanyl groot voor pijnhulp is, maar aanzienlijk „teken“ en niet veel euphoria heeft. U kon altijd rechtstreeks naar passend-genoemde Wildnil gaan.
D-Termine
Wildnil geeft me flitsen van Oldschool wanneer Ferrel Tranquilizes zelf… zal „Oh mijn God, oh mijn God ...... is slecht dit?“
m314
Ik wil niet schijnheilig klinken, maar het is niet werkelijk de moeite waard. Ik gebruikte om wat pret met lollipops te hebben, maar die waren niet mijn slimmere dagen. Fentanyl (of lollipops of de flarden) wordt gemaakt voor strenge pijnhulp voor mensen met een hoge opiate tolerantie. Voor een occasionele gebruiker als me, enkel kon het bijten neer op één van lollipops overdosis en dood betekend hebben. Ik veronderstel het eerder netelig zou zijn om een recreatieve maar ongevaarlijke dosis uit één van de flarden te halen.

Zelfs als u, is er beter daar beschikbaar materiaal. De peulen van de papaver (grond en afgedekt, of gemaakt in een thee) kunnen een euforischere opiate ervaring brengen. De combinatie van morfine met alle andere natuurlijke alkaloïde voelt dan beter fentanyl, subjectief sprekend. De papavers zijn hoogst verslavend, duidelijk, maar er is niet veel risico van dat als u elk hen enkel van tijd tot tijd gebruikt. Voor me, die niet meer dan een paar keer per jaar bedoel. De opiaten voelen in het algemeen het beste als het oud sinds mijn laatste gebruik is geweest.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.