SweetDaddyPatty
17 april 2008, PM van het 08:54
Ik ben tijdens verminderende paroxetine ik waarop jaren 4+ paniekaanvallen heb moeten verhinderen. Ik ben neer aan 10mg/day en merk occasionele onplezierige bezorgdheid, niet helemaal op het niveau van de paniekaanval maar op genoeg hoogst onplezierig te zijn.
5 mg heeft xanax in deze situatie in het verleden geholpen maar ik heb geen manuscript en me vertrouw niet oordeelkundig op noodzakelijk om in mijn gebruik te zijn als ik had.
Kan iedereen om het even wat adviseren OTC ik in dergelijke omstandigheden kon nemen en welke dosis zou efficiënt zonder me te elimineren zijn zodat kon ik het op het werk indien nodig gebruiken?
Ik heb theanine en valeriaan voor algemene ontspanning bij nacht geprobeerd maar „nooit gevoeld“ om het even wat zodat weet ik niet of zouden deze in een situatie van de dichtbijgelegen-bezorgdheidsaanval efficiënt zijn.
Benson
17 april 2008, PM van het 09:14
Uw beste weddenschap zou waarschijnlijk een halve dosis of doxylamine of diphenhydramine zijn hoewel zelfs toen, het kalmeren een kwestie kan zijn.
Iets als Benadryl lost snel stroken op zeer snel zal handelen hoewel zo enkel het ding zou kunnen zijn om rond te hebben als u een aanval voelt die vordert.
SweetDaddyPatty
17 april 2008, PM van het 09:23
Ik had niet gedacht aan dat. Doxylamine elimineert me koude zelfs bij 12.5 mg zodat wil ik dat vermijden maar ik zou een reeeal kleine dosis benadryl kunnen kunnen nemen. Dank.
oester
17 april 2008, PM van het 10:35
Ook, waren de antihistaminica het enige ding dat met de ontwenningsverschijnselen van venlafaxine hielp. Ik eigenlijk voelde te ziek om axiety niettemin op te merken. Ik zou hoog-dosisinositol kunnen proberen om de overgang te helpen. het antwoord op uw het questing is waarschijnlijk niettemin magnoliaschors.
De Zwarte van de Vlaamse gaai
18 april 2008, 07:48 AM
Phenibut?
ozzman
18 april 2008, 08:12 AM
Phenibut is niet snel genoeg want het meeste… theanine veel sneller handelt
FunkOdyssey
18 april 2008, 08:19 AM
Waar, maar ik denk niet iemand wie een 5mg dosis xanax kan tolereren zelfs een uiterst kleine echo van om het even wat anxiolytic van theanine zou voelen. Zijn enige merkbaar efficiënt op mensen met „intacte“ (binnenkantgrap voor om het even welke imminstlezers) receptoren GABA.
ozzman
18 april 2008, 08:45 AM
Dit is de enige studie ik kon vinden die theanine en xanax vergelijk:
: Gezoem Psychopharmacol. 2004 Oct; 19 (7): 457-65.Click hier om Links te lezen
De scherpe gevolgen van l-Theanine in vergelijking met alprazolam op vervroegde bezorgdheid in mensen.
Lu K, Grijze doctorandus in de letteren, Oliver C, Liley DT, Harrison BJ, Bartholomeusz het CF, Phan KL, Nathan PJ.
Het Laboratorium van de neuropsychofarmacologie, het Instituut van de Wetenschappen van Hersenen, Swinburne, Universiteit van Technologie, Victoria, Australië.
L-Theanine (delta-glutamylethylamide) is één van de overheersende aminozuren die doorgaans in groene thee worden gevonden, en als ontspannende agent historisch gebruikt. De huidige studie onderzocht de scherpe gevolgen van l-Theanine in vergelijking met standaardbenzodiazepine anxiolytic, alprazolam en placebo op gedragsmaatregelen van bezorgdheid bij gezonde menselijke onderwerpen gebruikend het model van vervroegde bezorgdheid (aa). Zestien gezonde vrijwilligers ontvingen alprazolam (1 mg), l-Theanine (200 mg) of placebo in een dubbelblind placebo-gecontroleerd herhaald maatregelenontwerp. De scherpe gevolgen van alprazolam en l-Theanine werden beoordeeld op een ontspannen en experimenteel veroorzaakte bezorgdheidsvoorwaarde. De subjectieve zelf-rapporten van bezorgdheid met inbegrip van BAI, VAMS, STAI staatsbezorgdheid, werden verkregen tijdens beide taakvoorwaarden bij pre en post-drugoverheidsdiensten. De resultaten toonden wat bewijsmateriaal voor het ontspannen van gevolgen van l-Theanine tijdens de basislijnvoorwaarde voor rustig-verontruste subscale van VAMS. Alprazolam oefende geen anxiolytic gevolgen in vergelijking met de placebo voor om het even welke maatregelen tijdens de ontspannen staat uit. Noch had l-Theanine noch alprazalam om het even welke significante anxiolytic gevolgen tijdens de experimenteel veroorzaakte bezorgdheidsstaat. De bevindingen stellen voor dat terwijl l-Theanine sommige ontspannende gevolgen in de rustende omstandigheden kan hebben, geen van beide l-Theanine niet alprazolam enige scherpe anxiolytic gevolgen in de omstandigheden van verhoogde bezorgdheid in het model van aa aantoont. 2004 John Wiley & Zonen, Ltd.
PMID: 15378679
Nochtans xanax wijd wordt gebruikt want de scherpe aanvallen… alles bij elkaar het een goedkoop genoeg te proberen ding is… toevoegen sommige van de chamomillethee en praktijk suggesties van ScottL voor spanningshulp
SweetDaddyPatty
19 april 2008, PM van het 08:30
CITAAT (FunkOdyssey @ April 18 2008, 08:19 AM)

Waar, maar ik denk niet iemand wie een 5mg dosis xanax kan tolereren zelfs een uiterst kleine echo van om het even wat anxiolytic van theanine zou voelen. Zijn enige merkbaar efficiënt op mensen met „intacte“ (binnenkantgrap voor om het even welke imminstlezers) receptoren GABA.
Ik maakte een fout. De dosis xanax die ik is van tijd tot tijd is
.5 mg, niet 5mg heb gebruikt. Ik veronderstel 5mg me aan slaap en dan wat zou zetten. Droevig over dat.
gotDOMS
19 april 2008, PM van het 08:44
een andere stem voor theanine
markog
19 april 2008, PM van het 08:51
niets is vergelijkbaar tot benzo ....... en ik zou geen benadryl voor paniekaanvallen ..... vanuit mijn eigen ervaring voorstellen
theanine….phenibut ..... zou ik ook één of andere meditatie of een goed film thatll levensonderhoud u aandacht…. voorstellende goede films neigen om mijn mening te ontruimen
doom3q
20 april 2008, 02:45 AM
Huh? Er zijn sterkere anxiolytics die niet benzo zijn. Barbituraten, voor.
De overvloed van sterke nietgabaergic anxiolytics daar aswell (als alkene & aldehydeslaapmiddelen), maar delerium kan een probleem zijn.
SweetDaddyPatty
20 april 2008, 08:18 AM
welk soort het doseren van theanine denkt u zou kunnen efficiënt zijn? Ik weeg ongeveer 225.
Breekbaar
20 april 2008, PM van het 01:51
Ethylalcohol op een lege maag. De pillen zijn voor vrouwen, drinken de zoons… echte mensen whisky.
Natuurlijk, is de meditatie nog sneller dan om het even welke mondelinge drug, maar u moet praktizeren alvorens u een krachtige bezorgdheidsaanval tijdens de vlucht kunt beduidend tegengaan.
Ik merkte een krachtigere anxiolysis met aniracetam dan met diazepam 5mg op, maar misschien antwoord ik enkel niet goed aan benzos. (aniracetam is OTC. niet werkelijk snel acteren, tho)
Om het even welke mondelinge drug gaat 30 min nemen - 1 uur om werkelijk binnen te schoppen. Sublingual absorptie van iets als een lage dosis salviadivinorum kan werken ik veronderstelt, hoewel het teveel andere gevolgen heeft. Ik denk zij ook sublingual stroken van diphenhydramine hebben. Verminder de dosis/gesneden de stroken in de helft als een volledige dosis teveel is. Het verblijf vanaf doxylamine, T1/2 is te lang.
Voorzie preventie en geen bijdragende factoren. Tegengaan van een krachtige aanval met meditatie is hard, maar mindfulness van uw bezorgdheidsniveau door de dag, en de meditatie om het te leiden weg alvorens het kritieke massa bereikt is een goede strategie. Verder, als u bent kalm maar het weet gaat u een situatie in waar u bezorgd zult zult voelen, onmiddellijk vooraf het dek in uw gunst zult mediteren en stapelen.
Me bewust ben van andere factoren die tot bezorgdheid kunnen bijdragen. Voor me, zijn sommige van die factoren: gastro-intestinale pijn/opzwellen, algemene fysieke pijn/pijnen, moeheid/slaapontbering, negatieve oordelen over anderen of negatieve veronderstellingen van hun gedachten van me. Anderen hebben hiatal ingewandsbreuken vermeld.
Ook, waarom zijn niet u die krijgen medische behandeling voor dit? Misschien zou iets als een laag-dosis van trazodone (en door laag bedoel ik 25mg, anders wordt u gekalmeerd) helpen terugtrekking verminderen. Een andere mogelijkheid voor de ontwenningsverschijnselen kan St. John Wort zijn, hoewel ik niet geloof het veel voor paniekaanvallen alleen zal doen.
Colin
20 april 2008, PM van het 08:03
CITAAT (SweetDaddyPatty @ April 20 2008, 05:18 AM)

welk soort het doseren van theanine denkt u zou kunnen efficiënt zijn? Ik weeg ongeveer 225.
200 mg zouden een goede plaats om zijn te beginnen, als dat geen verhoging het door 100mg werkt.
SweetDaddyPatty
21 april 2008, 10:35 AM
CITAAT (Breekbaar @ 20 April 2008, PM van het 01:51)

Ethylalcohol op een lege maag. De pillen zijn voor vrouwen, drinken de zoons… echte mensen whisky.
Ik merkte een krachtigere anxiolysis met aniracetam dan met diazepam 5mg op, maar misschien antwoord ik enkel niet goed aan benzos. (aniracetam is OTC. niet werkelijk snel acteren, tho)
Ook, waarom zijn niet u die krijgen medische behandeling voor dit? Misschien zou iets als een laag-dosis van trazodone (en door laag bedoel ik 25mg, anders wordt u gekalmeerd) helpen terugtrekking verminderen. Een andere mogelijkheid voor de ontwenningsverschijnselen kan St. John Wort zijn, hoewel ik niet geloof het veel voor paniekaanvallen alleen zal doen.
De ethylalcohol is wat me in dit knoeit kreeg
Mijn paniekaanvallen begonnen verscheidene jaren geleden op een tijdstip waarop ik zwaar verscheidene dagen per week dronk. Ik denk de alcohol en het gebrek aan kwaliteitsslaap, stimulansgebruik, en de gehele sneeuwbal van ongezonde gewoonten die met het gaan was belangrijke factoren in vestiging mijn CNS om een tendens te hebben haywire te gaan.
Nu uit drink ik helemaal niet, oefen regelmatig, eet gezonde enz. enz. zodat hoop ik ik zonder paroxetine kan doen. Ik was enkel benieuwd of zijn er iets met minder verslavend potentieel dan benzos om me door het occasionele ruwe flard te krijgen aangezien ik verminder. Ik zal aniracetam onderzoeken en zal mijn arts over trazodone volgende tijd vragen ik haar zie.
zuper1
21 april 2008, 11:20 AM
Als u natuurlijk gaat, zou ik ashwagandha, kavakava voorstellen.
BTW als ik u was, zou ik Mirtazapine over Trazodone kiezen aangezien de laatstgenoemde geschikter is als slaaphulp dan anxiolytic. Als u met deze klasse van Advertenties wilt niettemin spelen.
avantgarde
21 april 2008, PM van het 01:27
U kon een bèta-blocker niet OTC proberen maar vrij geschikt voor een korte periode.
Het kan „op de achtergrond“ werken zodat u don´t het het rennen hart enz. krijgt.
Breekbaar
21 april 2008, PM van het 05:17
CITAAT (SweetDaddyPatty @ April 21 2008, 09:35 AM)

De ethylalcohol is wat me in dit knoeit kreeg
Mijn paniekaanvallen begonnen verscheidene jaren geleden op een tijdstip waarop ik zwaar verscheidene dagen per week dronk. Ik denk de alcohol en het gebrek aan kwaliteitsslaap, stimulansgebruik, en de gehele sneeuwbal van ongezonde gewoonten die met het gaan was belangrijke factoren in vestiging mijn CNS om een tendens te hebben haywire te gaan.
Nu uit drink ik helemaal niet, oefen regelmatig, eet gezonde enz. enz. zodat hoop ik ik zonder paroxetine kan doen. Ik was enkel benieuwd of zijn er iets met minder verslavend potentieel dan benzos om me door het occasionele ruwe flard te krijgen aangezien ik verminder. Ik zal aniracetam onderzoeken en zal mijn arts over trazodone volgende tijd vragen ik haar zie.
Trazodone is vrij gemakkelijk te beëindigen, niet verslavend, en voor die soort het gebruik van de materiaal post-alcohol specifiek bestudeerd. Het begin van gevolgen is sneller met voedsel. Ook eerder goed voor het veroorzaken van slaap. Plus het geeft belangrijk u
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.