Reven
18 april 2008, PM van het 08:03
CITAAT (Owen70 @ April 18 2008, 11:51 AM)

Misschien zal dit achtergebleven aan enkele meer verantwoordelijk klinken, minder procrastinative van u, maar daar stopt iets heldhaftig over het busting van ballen tijdens de laatste 3-4 weken die van semester, krijgen B of A ondanks het partying van de rest van jaar, en dan het terug in het nerdsgezicht?
God I behoefte om het leven te krijgen.
Ik dacht het enkel me was. Ik houd van examens, heeft het werk van de vloekgroep al die andere mensen om u neer te slepen - tenzij your'e omringd door bekwame of compatibele individuen maar het zeldzaam is.
Mijn favoriet ding in examens schrijft mijn teken op de bovenkant van de pagina alvorens wordt gemerkt - gewoonlijk vrij dicht. Of aan het eind indienen van mijn examen en erop wijzen dat u het juiste antwoord voor deze vraag maar uw het plukken dit omdat u niet hield van de verwoording van het antwoord - de blik op het profsgezicht kent zijn ontzagwekkend. Het bal busting werk is mooie vloek die wanneer het tevredenstelt materialiseert, kan doen van documenten van het laatste ogenblik ook goed zijn.
Ik neem een cursus dit jaar die aan afgelopen cursussen zeer gelijkaardig is. Ik hield krijgend slechte tekens toen ik de tekst las, hield op ik en mijn bijna verdubbelde tellers, beëindigden enkel het examen en als ik minder dan B+ krijg die ik zal worden verrast.
Wat maakt iemand een nerd? Krijg mijn verkeerd niet ik zou doen het zelfde.