Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Ben I de enige student die…
De Forums van de mening en van de Spier > Algemene Bespreking > Zitkamer M&M
Owen70
Misschien zal dit achtergebleven aan enkele meer verantwoordelijk klinken, minder procrastinative van u, maar daar stopt iets heldhaftig over het busting van ballen tijdens de laatste 3-4 weken die van semester, krijgen B of A ondanks het partying van de rest van jaar, en dan het terug in het nerdsgezicht?

God I behoefte om het leven te krijgen.
Bachovas
De mens van Hahaha. U bent op uw eigen wereld.

Maar u kreeg een heet meisje, zodat is het koel.
De Zwarte van de Vlaamse gaai
CITAAT (Owen70 @ April 18 2008, PM van het 12:51) *
Misschien zal dit achtergebleven aan enkele meer verantwoordelijk klinken, minder procrastinative van u, maar daar stopt iets heldhaftig over het busting van ballen tijdens de laatste 3-4 weken die van semester, krijgen B of A ondanks het partying van de rest van jaar, en dan het terug in het nerdsgezicht?

laugh.gif

Opgehouden niet helemaal wordt het woord ik… dicht niettemin zou gebruiken. biggrin.gif
sterling100
Als het voor u toen werkt is het al goed. Aan elk hun juist?
D-Termine
Goed van geluiden aan me… trok ik enkel nooit van het geheel krijg A of een ding van B
dragula
Ik word rechtstreeks A's en studie rond 1hr/week.

Zich verheugt niet op Medische School.
D-Termine
Ik houd van dat mijn meisje van de studierat omhoog deze draad op haar computer, recht verliet aangezien zij in het midden van een analyse van haar enorme klassenlading is. Klassiek
sterling100
CITAAT (dragula @ 18 April 2008, 03:56PM) *
Ik word rechtstreeks A's en studie rond 1hr/week.

Zich verheugt niet op Medische School.

Welke majoor bent u?
Reven
CITAAT (Owen70 @ April 18 2008, 11:51 AM) *

Ik dacht het enkel me was. Ik houd van examens, heeft het werk van de vloekgroep al die andere mensen om u neer te slepen - tenzij your'e omringd door bekwame of compatibele individuen maar het zeldzaam is.

Mijn favoriet ding in examens schrijft mijn teken op de bovenkant van de pagina alvorens wordt gemerkt - gewoonlijk vrij dicht. Of aan het eind indienen van mijn examen en erop wijzen dat u het juiste antwoord voor deze vraag maar uw het plukken dit omdat u niet hield van de verwoording van het antwoord - de blik op het profsgezicht kent zijn ontzagwekkend. Het bal busting werk is mooie vloek die wanneer het tevredenstelt materialiseert, kan doen van documenten van het laatste ogenblik ook goed zijn.

Ik neem een cursus dit jaar die aan afgelopen cursussen zeer gelijkaardig is. Ik hield krijgend slechte tekens toen ik de tekst las, hield op ik en mijn bijna verdubbelde tellers, beëindigden enkel het examen en als ik minder dan B+ krijg die ik zal worden verrast.

Wat maakt iemand een nerd? Krijg mijn verkeerd niet ik zou doen het zelfde.
dragula
CITAAT (sterling100 @ April 18 2008, 08:10PM) *
Welke majoor bent u?

Geslacht, drugs en rots-n-broodje.

Biomedische Wetenschappen
Mr.Kite
CITAAT (dragula @ 18 April 2008, 06:24PM) *
Geslacht, drugs en rots-n-broodje.

Biomedische Wetenschappen

Als u A in OChem bestuderend een uur per week krijgt, bent u mijn held.
dragula
Ik blies de leraar 18+_10.png splat.gif
sterling100
Voor echte. .with organisch is het vrij veel verplicht dat u heel wat inspanning en tijd investeert, zelfs als de dingen gemakkelijk aan u komen. Ik kreeg A in organisch met niet teveel het bestuderen bij allen, LOL. Maar er is een verhaal achter dat. Eerste deel van het semester zette ik slecht één of andere inspanning in maar presteerde op de tests. Ik wist meer dan mijn weerspiegelde rang nochtans het. In elk geval later op I gaf de soort van wegens verscheidene factoren op, en ging te werk om een totaal van 42% in de klasse te krijgen, en er is geen kromme. Toen de rang omhoog op mijn afschrift nochtans kwam, is het A, en is nog. Ik sprak aan mijn adviseur en het moet van een fout,… en glorierijke bij dat
Bachovas
De fout van Nice. U ontbrak miserabel met een 42% en kreeg A. Moral van het verhaal? Laat vallen niet de klasse u… u kunt de academische loterij winnen ontbreekt.
Reven
CITAAT (Bachovas @ April 19 2008, PM van het 04:04) *
De fout van Nice. U ontbrak miserabel met een 42% en kreeg A. Moral van het verhaal? Laat vallen niet de klasse u… u kunt de academische loterij winnen ontbreekt.

Voor één van mijn klassen is ~45% het gemiddelde teken, als het niet voor een het merken kromme was bijna iedereen zou ontbreken. Behalve de hoogste studenten die aan medio jaren '50 laag worden.

Maar geen aardige kromme, mijn rang 12 afschrift een fout op het als dat behalve ik hebben koos nooit de weg maar ik ga niet klagen over 97 ik daarin kreeg.
rock_ten
Morgen is de eerste eigenschap van mijn def.materiaal (Project hand-binnen). Dan hebben de volgende 6 weken allerlei andere gekke dingen die het, zijn gedenkwaardig het gaan zijn gaan. Zijn een mooie opwindende tijd en ik geniet op een bepaalde manier van het. OP - dat is wat verwaande shit u, lol.

Ik houd niet van werkend maar mens, houd van ik pwning. Zijn alle genetica tbh, als alles.

btw interesseerde mensen zou kunnen houden van deze draad te lezen:
http://www.mindandmuscle.net/forum/index.php?showtopic=31902
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.