gotDOMS
18 april 2008, PM van het 03:03
iedereen gebruikte pregnenolone om bijniermoeheid en lage cortisol niveaus te bestrijden?
im denkend over het proberen die bij een lage dosis…. ik hoorde het in cortisol, dhea, en anderen omzet
om het even welke risico's in kwestie?
gotDOMS
18 april 2008, PM van het 04:07
begonnen 20mg sublingual
het voelen beter reeds en ik vond dit:
REPARATIE VAN ENZYMEN: Pregnenolone heeft blijkbaar de capaciteit om enzymactiviteit te herstellen. Bijvoorbeeld, in een Russische onderzoekstudie, die verhoogde pregnenolone aan een mitochondrial opschorting de enzymactiviteit toevoegt. Welk enzym het enzym dat cholesterol in pregnenolone (in systeem p-450) omzet. Andere enzymen in systeem p-450 essentieel voor bepaalde ontgiftingsprocessen worden ook gestabiliseerd door pregnenolone.
De turf zegt, „steroïden …, met inbegrip van cholesterol, heeft een anti-toxic effect. Cytochrome p-450 familie van enzymen is een belangrijke factor in onze weerstand tegen toxine. De gematigde hoeveelheden cortisol bevorderen dit systeem, maar de grotere bedragen degraderen het. Pregnenolone doesn ’ t beïnvloedt het tarief van synthese van deze enzymen, maar het stabiliseert hen tegen de normale proteolytic enzymen, die hun activiteit verhogen. Ik geloof deze stabiliserende actie een algemene eigenschap van deze steroïden …“ is
DE REPARATIE VAN HET GEHEUGEN: In een kort artikel in de Bij van Sacramento (Dinsdag, Maart 3, 1992) ik las dat Pregnenolone kan helpen geschaad geheugen, volgens neurobioloog Eugene Roberts van de Stad van het Medische Centrum van de Hoop in Los Angeles, en zijn collega, bioloog James F. Morely, van het Medische Centrum van St.Louis herstellen VA. Deze onderzoekers testten pregnenolone en andere steroïden op muizen. Zij vonden dat pregnenolone honderden keer meer machtig is dan een andere geheugenversterker die is getest vóór is. Hun rapport, in de Werkzaamheden van Nationale Academie van Wetenschappen (Maart 1992), zegt dat pregnenolone in eind 1940 ’ s werd gebruikt om reumatoïde artritis te behandelen, en vrij met succes, maar viel in onbruik toen het cortisone werd ontdekt. Maar Roberts voegt toe, werd pregnenolone nooit gevonden om ongunstige bijwerkingen te hebben terwijl de giftige gevolgen van cortisone velen en streng zijn.
BESCHERMING TEGEN DE GIFTIGHEID VAN HET CORTISONE: De klassieke gevolgen van giftige niveaus van cortisol omvatten dageuforie, slapeloosheid plus opvliegingen bij nacht, osteoporose, hersenen verouderend, atrophy van de huid plus andere tekens van het voorbarige verouderen en bijnieratrophy (het krimpen). Twee injecties van cortisone kunnen de bètacellen van diabetes in mensen eveneens vernietigen.
De turf rapporteert dat pregnenolone kan worden gebruikt om zich van cortisonetherapie over een één maandperiode terug te trekken zonder „de symptomen Addison van de ’s“ ziekte (van bijnieratrophy), wegens zijn het normaliseren gevolgen voor de bijnier te ontwikkelen. In vrouwelijke patiënten, kan de progesteronetherapie ook worden vermeld
theanine200
18 april 2008, PM van het 05:28
Het boek las ik eisen het milde verhogingen van Cortisol en DHEA veroorzaakt. Ik zou die sectie moeten herlezen.
oswaldosalcedo
18 april 2008, PM van het 05:44
CITAAT (gotDOMS @ 18 April 2008, 12:03PM)

iedereen gebruikte pregnenolone om bijniermoeheid en lage cortisol niveaus te bestrijden?
im denkend over het proberen die bij een lage dosis…. ik hoorde het in cortisol, dhea, en anderen omzet
om het even welke risico's in kwestie?
http://www.cuttingedgemuscle.com/Forum/sho...?threadid=14388pregnenolone het naar pregnenolone 17-OH, later naar progesterone 17-0H, toen deoxycortisol 11 en definitief cortisol gaat.
maar het kan in progesterone ook omzetten.
progesterone arrestatie DHT (laag libido).
het kan gebruikte .25-.5 mgdexamethasone en recentere spits zijn het.
.
gotDOMS
18 april 2008, PM van het 05:56
CITAAT (theanine200 @ April 18 2008, 06:28PM)

Het boek las ik eisen het milde verhogingen van Cortisol en DHEA veroorzaakt. Ik zou die sectie moeten herlezen.
ja net klinkt dat. hoewel zijn stemming die, het ook een groot verschil in moeheidssymptomen verbetert had gemaakt die ik ervoer
gotDOMS
18 april 2008, PM van het 05:58
CITAAT (oswaldosalcedo @ 18 April 2008, 06:44PM)

http://www.cuttingedgemuscle.com/Forum/sho...?threadid=14388pregnenolone het naar pregnenolone 17-OH, later naar progesterone 17-0H, toen deoxycortisol 11 en definitief cortisol gaat.
maar het kan in progesterone ook omzetten.
progesterone arrestatie DHT (laag libido).
het kan gebruikte .25-.5 mgdexamethasone en recentere spits zijn het.
. ja 25mg klinkt o.k. de dag voor een week? ik houd lezend over de progesterone en de lage libidoproblemen
oswaldosalcedo
18 april 2008, PM van het 06:05
CITAAT (gotDOMS @ 18 April 2008, 03:58PM)

ja 25mg klinkt o.k. de dag voor een week?
0.25 mg
CITAAT (gotDOMS @ 18 April 2008, 03:58PM)

ik houd lezend over de progesterone en de lage libidoproblemen
ik zal.
.
lynx
18 april 2008, PM van het 06:07
sublingual is een afval, is het lipideoplosbare stof---ga enkel door en slik het. tenzij het gecompliceerd cyclodextrien is.
Naven
18 april 2008, PM van het 09:49
Ik begon met pregnenolone om mijn (test+HCG) regime aan te vullen HRT en merkte op dat het schijnt is om meer te veroorzaken kort-aanmaakt, heb ik een minder geduld, breek ik bij mensen, enz. die pregnenolone afzet en dat gaat weg. Dit was bij 25mg een dag. Iedereen anders bericht gelijkaardig om het even wat?
jason_m
18 april 2008, PM van het 11:47
CITAAT (jeff k @ 18 April 2008, 09:49PM)

Ik begon met pregnenolone om mijn (test+HCG) regime aan te vullen HRT en merkte op dat het schijnt is om meer te veroorzaken kort-aanmaakt, heb ik een minder geduld, breek ik bij mensen, enz. die pregnenolone afzet en dat gaat weg. Dit was bij 25mg een dag. Iedereen anders bericht gelijkaardig om het even wat?
Van de „Spanningsverhogers van de Mening: De“ hoge dosissen kunnen tot androgene bijwerkingen leiden gelijkend op die van DHEA, met inbegrip van acne en versneld haarverlies.
De geprikkeldheid, de aggressiviteit, de slapeloosheid, de bezorgdheid, de hoofdpijnen en de menstruele onregelmatigheden worden ook vaak gemeld in dosissen groter dan 10 mg.
Jason
De Zwarte van de Vlaamse gaai
19 april 2008, 07:32 AM
CITAAT (jeff k @ 18 April 2008, 10:49PM)

Dit combo versnelde hairloss voor me… maar ik voelde ontzagwekkend (de stemming was koel, verzamelde rust, etc…). FTR, gebruikte ik de ADVERTENTIE van het Terugstellen; niet zeker als die merken een verschil.
De Soep van het proton
19 april 2008, PM van het 05:13
goed, beginnend van cholesterol, heeft de pregnenoloneweg in mensen voor de generatie van androgens de voorkeur. maar of toevoegend het systemisch steroidogenesis in de bijnieren en de testikels… zou verhogen
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6c/DHEA1.svg
gotDOMS
19 april 2008, PM van het 05:36
CITAAT (jeff k @ 18 April 2008, 10:49PM)

enkel reeds gebeurt een paar dagen in het en dat. hoewel de moeheid beter is, im die dit gaat spoedig laten vallen
thebrakes
19 april 2008, PM van het 11:58
gyno in een fles voor me….ik scheidde binnen dagen op preg sublingual @ 20mg/day melk af. ik heb super-low cholesterol (123) en ik verdacht dit mijn endogene steroid pool (hoewel ik door de meeste normen normaal ben beperkte, heb ik de cycli van T jarenlang zelf-met medicijnen behandeld om te vergroten welk ik geloof laag natuurlijk T zijn)… mijn lichaam blijkbaar de pregnenolone->progesteroneomzetting verkiest, omdat bloated I en lekke uitsteeksels in geen tijd had.