Ik heb heel wat pre/intratrainingdranken voordien geprobeerd, maar enkel onlangs gevonden die werkelijk efficiënt was. Ik denk zij aan Verenigde Staten vrij nieuw zijn, en heb vrij een volledige lijn ook van PH producten. ik hield van was rechtstreeks Jack en het is één van hun eerste Reeks van de Atleet supps die op hun website wordt gebaseerd.

Mijn definitie van efficiënt is die gaf me de energie is die ik voorafgaand aan het uitwerken heb gewenst… Ik werk 74pm als Industriële Ingenieur, en soms is het zeer moeilijk gemotiveerd te worden in de avond om de gewichten te raken. Het gaf me ook een aardig gepompt gevoel tijdens mijn training… bi's en tri gevoeld zeer volledig.

Ik vond het bij Source1Nutrition bij wat als een fatsoenlijke prijs van rond $39 schijnt. Het watermeloenaroma was ook vrij smakelijk!! In het verleden heb ik Labrada aanjaag dievan ik werkelijk houd, geen-Xplode (niet een grote ventilator) geprobeerd.

Anders iedereen probeert om het even welke Zwarte Producten van de Laboratoria van China??