Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Laat sparen het leven
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
dragula
In orde M&M, tijd zich lang te bevinden en een verschil te maken.

Deze website is naar huis aan van enkele helderste meningen op het Web, en wij moeten onze collectieve intelligentie aanwerven en een verschil maken.

Op Maandag middag nam ik de stiefzoon van basisschool op, toen ik een het levens veranderende ervaring had. Bevonden de vrouwen zich in haar recente jaren '40 in het halwachten om haar dochter op te nemen. Haar eerste reactie was me te benaderen en mijn hoofd te wrijven, hoe gaat het met u vragend, „dat?“

Ik scheer mijn hoofd op een dagelijkse basis. Deze vrouwen is gediagnostiseerd met ovarian kanker, en gestreefd naar een oplossing om haar hoofd geschoren te houden.

Ik zeg wij haar meer dan dat gaven. Toen haar benaderde dochter, de jonge meisjesglimlach een snaar in mijn hart sloeg. Onmiddellijk, gaf de gedachte van de opwinding op deze onder ogen gezien meisjes die door het nieuws worden gestormd dat haar moeder heeft overgegaan me een instillment van motivatie die ik voordien nooit heb gevoeld.

Ik heb beslist al mijn vrije tijd, en een goede hoeveelheid mijn niet zodat vrije tijd aan het onderzoeken van treaments te wijden om deze vrouwen te helpen overleven. Ik weet er overvloed hier van info en andere plaatsen op alternatieve behandelingen enz. is.

Im vragend niet om uw hulp in deze specifieke situatie, maar ik vraag uw hulp in in het algemeen het bijstaan van mensheid door te onderzoeken en het compileren van info, en het creëren van alternatieve maar toch efficiënte behandelingsopties voor mensen in dit zelfde scenario. Dit zou UW moeder kunnen zijn. Of zelfs slechter, zou het kunnen uw dochtersgezicht zijn dat de wanhoop toont toen het horen van gelijkaardig nieuws.

Als tijd onderzoekend aan het Web anyways doorbrachten, laat een verschil maken.

“ het is niet de criticus die telt; niet de man die wijst hoe de sterke man struikelt, of op waar doer van akten hen kon beter gedaan hebben. Het krediet behoort tot de man die eigenlijk in de arena is, het waarvan gezicht door stof en zweet en bloed in de war wordt gebracht, die valiantly streeft; wie vergist en plotseling opnieuw en zich opnieuw komt; omdat er geen inspanning zonder fout en tekortkomingen is; maar wie eigenlijk ernaar streeft om de akte te doen; wie het grote enthousiasme, de grote toewijding kent, die zich in een waardige oorzaak besteedt, die bij het beste uiteindelijk de triomf van hoge voltooiing kent en die in het slechtste geval, als hij ontbreekt, minstens ontbreekt hij terwijl zeer het durven. Zodat zijn plaats nooit met die koude en schuchtere zielen zal zijn die noch overwinning noch nederlaag kennen. ”
Teddy Roosevelt

Om het even welke afnemers?
Odium
Er zijn een aantal draden over dit geweest. Eerst, moet u te weten komen als deze vrouw zelfs om het even welke hulp wil. De meeste mensen lachen bij het idee van sommige installaties kunnend hen helpen kanker slaan.

Maar bovengenoemd dat, doet een onderzoek en u zult een vinden. Er was ook een zeer goede draad eveneens in avantlabs.com op dit.
Dopamine
Ik sympathiseer met uw ervaring. Iedereen wie aan de afdeling van de kinderen van een centrum is geweest van de kankerbehandeling kan weggaan niet zonder een zware last op zijn schouders te voelen, en wordt gevraagd om een soort hulp van een vreemdeling met kanker (en, met een kind) moet vrij een emotionele ervaring geweest zijn. Hoewel een „kankerdraad“ een goed idee is, schijnen de types van draden die schijnen om meeste info te produceren eerder ad hoc te zijn, en aan een bepaalde reeks omstandigheden te passen.

M&M is niet goed bij „het centraliseren“ informatie over elk bepaald onderwerp, zelfs één zo groot en belangrijk zoals dit, omdat de meeste leden hun posten als deel van een groter project (d.w.z. een wiki) maar eerder als reeks vrij niet verwante zinvolle correspondenties niet zien. Ik hoop deze draad bloeit, maar als aangehaalde Odium, wordt info op het onderwerp uitgespreid ver en wijd over het forum.
dragula
Ik vroeg of zou zij wat onderzoek willen lezen, en misschien sommige alternatieve behandelingen proberen. Ive las daar alle kankerdraden, één of andere zeer goede info.

Voor zover MM. die niet bij het centraliseren van info, dat de manier goed zijn is het moet zijn?

Ik probeerde om een kleine emotie aan te halen om één of andere motivatie te verstrekken om deze draad voorbij het normale koninkrijk te nemen van wat hier wordt gepost. Ik denk het een beter gebruik van tijd zou kunnen zijn in vergelijking met het debatteren of men theelepeltjes van HC zou moeten nemen, omdat zij meme zijn en nu met „bijniermoeheid“ zelf-gediagnostiseerd.

Het schijnt op dit punt de kwaal van de week te zijn.

Voor zover post Odiums, ik niets van waarde daarin vond. Ja, weet ik het om een onderzoek, vrij basisraad daar te doen. En vóór iedereen naar deze lengten iemand, zou u denkt niet zij O.K. het met de persoon in kwestie gaan helpen?
Ik zou normaal geen persoonlijke commentaren als dit maken, maar het schijnt elk van posten Odiums onlangs of geringschattend of nietconstructief zijn geweest.

In de andere draden, verklaart iemand „oh ja, circumin en lactoferrin FTW. Hier is een samenvatting“ en dat is vrij veel waar het wordt verlaten.

Ik wil deze draad op het volgende niveau nemen---eigenlijk veroorzakend efficiënte behandelingen van ons collectief onderzoek. Als im die dan oh goed droomt; verwijs naar citaat Roosevelts.
dragula
Ik vroeg of zou zij wat onderzoek willen lezen, en misschien sommige alternatieve behandelingen proberen. Ive las daar alle kankerdraden, één of andere zeer goede info.

Voor zover MM. die niet bij het centraliseren van info, dat de manier goed zijn is het moet zijn?

Ik probeerde om een kleine emotie aan te halen om één of andere motivatie te verstrekken om deze draad voorbij het normale koninkrijk te nemen van wat hier wordt gepost. Ik denk het een beter gebruik van tijd zou kunnen zijn in vergelijking met het debatteren of men theelepeltjes van HC zou moeten nemen, omdat zij meme zijn en nu met „bijniermoeheid“ zelf-gediagnostiseerd.

Het schijnt op dit punt de kwaal van de week te zijn.

Voor zover post Odiums, ik niets van waarde daarin vond. Ja, weet ik het om een onderzoek, vrij basisraad daar te doen. En vóór iedereen naar deze lengten iemand, zou u denkt niet zij O.K. het met de persoon in kwestie gaan helpen?
Ik zou normaal geen persoonlijke commentaren als dit maken, maar het schijnt elk van posten Odiums onlangs of geringschattend of nietconstructief zijn geweest.

In de andere draden, verklaart iemand „oh ja, circumin en lactoferrin FTW. Hier is een samenvatting“ en dat is vrij veel waar het wordt verlaten.

Ik wil deze draad op het volgende niveau nemen---eigenlijk veroorzakend efficiënte behandelingen van ons collectief onderzoek. Als im die dan oh goed droomt; verwijs naar citaat Roosevelts.
Kellyb
Iets bracht ik voor een vriend een tijdjerug samen:

Algemene gezondheidssupplementen

Multi-vitamine (zorg ervoor zij GOEDE multi neemt)
Probiotics
Essentiële vetten

Samen met dat:

Greens drank (Greens plus of om het even welke diverse „greens“ type dranken - kan dit bij om het even welke opslag van het gezondheidsvoedsel krijgen) - vergen een paar tijden per dag - dit zal alkalinize het lichaam helpen.

Knoflook (koop enkel van de opslag en neem een kruidnagel per dag)

De vitamine C - mega verkieslijke dosissen - kan tot 10000 milligrammen per dag werken - een minimum van 2500 milligrammen. Ik zou als buffer opgetreden voor C gebruiken

B-complexe vitaminen B-50 - per dag

Magnesium - enkel over alle mensen met ziekte zijn streng ontoereikend

De vitamine D enkel over alle mensen met ziekte is streng ontoereikend. Neem D3 minimum 5000 IU/day + poging in de zon te krijgen of een het looien bed te gebruiken indien mogelijk

melatonin: 1-3 mg per dag die vóór bed worden genomen. Normaliseert een verscheidenheid van grote dingen hormonen die het circadiaanse ritme - in het bijzonder in vrouwen van de menopauze of post-menopausal regelen.
Info: http://www.lef.org/magazine/mag2004/jan200...elatonin_01.htm

Groen uittreksel 1000 mg/dag van de Thee (50% ecgc) - gebruik het 95%+ uittreksel

Matig zware hitters - (deze supplementen zijn „gezond“ allen en kunnen voor onbepaalde tijd worden genomen, maar zij allen hebben ook specifieke gevolgen tegen kanker):

bèta glucan - 1000 mg eens per dag - is een primaire behandeling voor kanker in Azië. Bevordert het immune systeem en verhoogt de witte telling van de bloedcel.

Info: http://www.cancure.org/beta_glucan.htm

lactoferrin 300-500 mg/dag - is groot voor alles. Is subfraction van wei met het best het gedocumenteerde anti-viral, anti-microbial, tegen kanker en immune moduleren van/het verbeteren van gevolgen. Is ook groot voor het opnieuw in evenwicht brengen van intestinale flora.

http://www.lef.org/magazine/mag2001/apr200...port_lacto.html

IP6- de cellen van de tumor gebruiken ijzer als primaire de groeifactor en ip-6 chelaatijzer uit kankercellen terwijl het verlaten van normale cellen alleen. Hier is een document op het:
http://jn.nutrition.org/cgi/content/full/133/11/3778S

druivepit uittreksel: 200 mg/dag is een middel tegen oxidatie en verhoogt ook beschikbaarheid van een kritieke proteïne, Cip1/p21, in tumors die effectief de celcyclus bevriest, en duwt vaak een kankercel aan zelfvernietiging.

Info: http://www.oralchelation.com/ingred/grapeseedextract.htm

Resveratrol: verscheidene verbazende dingen voor alle soorten voorwaarden. Vermindert de activiteit van de tumorbevordering door cyclooxygenase-1 (Cox-1) te verbieden [4.11.12], een enzym dat arachidonic zuur in pro-ontstekingssubstanties omzet die de tumor-cel groei bevorderen

http://www.lef.org/resveratrol/

Ellagic Zure 500 mgdag die in 46 verschillende vruchten en noten zoals braambessen, frambozen, aardbeien, en Amerikaanse veenbessen wordt gevonden. Handelt als aaseter „“ cancer-causing chemische producten binden, die hen inactief maken. Het remt de capaciteit van andere chemische producten om veranderingen in bacteriën te veroorzaken.
Info:
http://alternativecancer.us/ellagicacid.htm

Van mijn onderzoek volgende Paw hebben Paw, Protocel, of het Caesium zeer sterke anti-tumor eigenschappen maar zijn geen dingen een gezonde persoon waarschijnlijk alle tijd zou willen vergen omdat zij zeer specifieke gevolgen voor aspecten van fysiologie ..... niet bijwerkingen…. noodzakelijk hebbenmaar zij zijn sterk bij wat zij doen. Ik zou één hiervan naast de bovengenoemde algemene suppslijst kiezen.

Paw Paw: is een KRACHTIG natuurlijk installatie gebaseerd supplement. Het wordt genomen uit de bladeren en de stammen van een boom riepen een paw paw boom. Er is vrij een weinig gedaan onderzoek naar het geweest. De kerel die ontwikkelde het, Jerry Mclaughlin, die voor Universiteit Purdue wordt gewerkt bestuderend het zijn volledige carrière en met drugbedrijven geïmpliceerd werd die diverse actives isoleren uit het. Het werkt door cellulaire ATP niveaus in hoogst actieve (kanker) cellen te verminderen. Dit verhongert effectief de cel aan dood. Hij heeft gevallenanalyses van meer dan 100 patiënten met werkelijk goede resultaten. De niveaus CA125 (een bloedteller voor kankeractiviteit) werden verminderd langs zo veel zoals 66% in slechts één week! De enige bijwerking is mogelijke maagpijn. De cellen van de maagvoering zijn ook hoogst actieve cellen. Als de maagproblemen te slecht zijn kunt u op Protocel overschakelen, die een andere natuurlijke behandeling is die werkt door het zelfde mechanisme… maar een duurdere bit is. Het nadeel aan het gebruiken protocel is u kan hoge dosis geen anti-oxyderend met het nemen. Een ander voordeel is Paw Paw slechts kosten over $30/month.

Ga naar pagina 5 van dit document de gevallenanalyses lezen over paw paw:
http://www.pawpawresearch.com/pawpaw-trials1.pdf

Paw Paw:
info: http://www.pawpawresearch.com

Caesium: is een type van alkalisch mineraal. Het werkt door PH in het lichaam te verminderen en maakt de kankercellen alkalisch. Dit beperkt de opname van glucose in de cellen en verhongert fundamenteel de cel. Het is goedkoop maar het nadeel is dat het nodige moet worden gedaan om te verzekeren de kaliumniveaus terwijl het nemen van het goed zijn en ik niet adviserend dit comfortabel zou voelen tenzij u bereid om de verkoper bent te roepen en te raadplegen die het verkoopt, die het raadplegen kostenloos aanbiedt. Er is een populair 33 dagprotocol dat Caesium gebruikt u over dat kunt lezen hebt hier verkoperslinks:

http://www.cancertutor.com/Cancer/Cesium_Barefoot.html

Het meest efficiënte beleid van het Caesium impliceert het mengen van het met Dmso en het toepassen van het op de huid en DMSO zal een persoonsgeur zoals knoflook maken. - maar hoe dan ook, is dat absoluut ook een optie. U kunt over dat lezen hier:

http://www.cancertutor.com/Cancer/Alkaline.html

Protocel: (ook geroepen Cancell) is een mengsel dat door een onderzoeker bijna 20 jaar geleden… het functioneert als anti-oxyderend maar is eigenlijk een mengsel van verscheidene dingen werd samengebracht zodat is het vriendelijk van halve supplement/half drug. Het heeft groot het volgende in de alternatieve menigte. Het werkt door het zelfde mechanisme zoals Paw Paw….het verminderen van ATP niveaus in hoogst actieve cellen. Alles heb ik gelezen geen bijwerkingen heeft getoond en het groot het volgende vele jaren heeft. Het nadeel is u afschuint neemt hoge dosisanti-oxyderend zoals vitamine C met het omdat die vitaminen het is doeltreffendheid elkaar compenseren. U kunt meer over het hier lezen:

http://www.cancertutor.com/Cancer/Protocel.html

en geef opdracht tot het hier:

http://www.webnd.com/index.php

Sommige mensen adviseren zowel zelfs Protocel als Paw Paw worden gebruikt samen….het begin met protocel 3-5 weken en voegt dan in Paw Paw toe.

Een andere algemene aanbevelingen:

- Eet een laag suikerdieet met hoge opname van veggies
- drink Essiac of Paul D'Arco Tea
- Meng vers gedrukte citroenen of kalk en meng me met thee of water (verhogingenalkaliteit)
- Verbruik groentesap (v-8 of vers gedrukt sap zoals selderiesap dagelijks)
- Gebruik vrij tums of andere zure reductiemiddelen (zij bestaan uit calciumcarbonaat en magnesium dat allebei alkaliteit opvoeren)
- koop sommige abrikozenpitten bij de opslag van het gezondheidsvoedsel en eet tot 20 per dag (zij bevatten vitamine B-17 die lang een populaire alternatieve kankerbehandeling is geweest)
- gebruik vrij de kruidkurkuma op voedsel
- een goede maaltijd die eigenlijk als behandeling zelf door sommige vaklieden is wordt geadviseerd een halve kop van kwark met verscheidene tablespoons van lijnzaadolie omhoog te mengen.

Ook partijen meer info hier: http://www.cancertutor.com

Er zijn veel supplementen met activiteit tegen kanker, maar het algemene idee is de gezondheid van de binnenkant uit op te voeren.
dragula
Dat is wat im talkinperiode… dankt
nightop
Resveratrol en een andere stilbeen-als samenstellingen worden ook gemetaboliseerd door tumor-specifieke CYP1B1 in de machtige inhibitors van het tyrosinekinase, die waarschijnlijk een grote determinant van hun onderliggende anti-tumor farmacologie, naast modulatie van de wegen van de celenergie en SIRT is. Afhankelijk van specifieke kanker en de context, zou ik niet verrast worden als mega-doseert (of het gieten) resveratrol diepgaande therapeutische doeltreffendheid kon aanbieden.
Necrose
Ik kwam voor ik iets zou toevoegen die niet in de draad reeds als Kellyb geschetst de meeste belangrijkste spelers is gepost.

De Aziatische Allergie Immunol van Pac J. 2006 breng in de war; 24 (1): 33-45.Links
De voorspellende verbetering van patiënten met geavanceerde leverkanker na actieve hexose correleerde samenstellings (AHCC) behandeling.

Kanker Immunol Immunother. 2006 Oct; 55 (10): 1258-66. Van Epub 2005 16 Dec. Links
De actieve hexose gecorreleerde samenstelling verbetert tumortoezicht door het regelen van zowel ingeboren als aanpassings immune reacties. Gao Y, Zhang D, Zon B, Fujii H, Kosuna K, Yin Z.
Sectie van Reumatologie, Ministerie van Geneeskunde, School Yale van Geneeskunde, de Bouw van de CABINE, Zaal 517, Straat van 300 Ceder, 208031, New Haven, CT 06520-8031, de V.S.

De actieve hexose correleerde samenstelling (AHCC) is een mengsel van polysacchariden, aminozuren, lipiden en de mineralen cocultured zijn de voortgekomen die uit zwamvlokken van verscheidene soorten van Basidiomycete paddestoelen. AHCC is betrokken om immune functies te moduleren en gespeeld een beschermende rol tegen besmetting. Nochtans, is de potentiële rol van AHCC in tumor immuun toezicht onbekend. In deze studie, waren de muizen C57BL/6 mondeling toegediend AHCC of water, dat door de inenting van de tumorcel wordt gevolgd. Wij toonden dat in vergelijking met zuivere water-behandelde muizen, AHCC behandelings beduidend vertraagd tumorontwikkeling na inenting van of melanoma cellenvariëteit B16F0 of lymphoma cellenvariëteit EL4. De behandeling met AHCC verbeterde zowel ag-Specifieke activering als proliferatie van CD4 (+) en CD8 (+) de cellen van T, verhoogde het aantal tumor ag-Specifieke CD8 (+) T cellen, en wat nog belangrijker is, verhoogde de frequentie van tumor ag-Specifieke iFN-Gamma producerend CD8 (+) de cellen van T. Interessant, toonde de behandeling AHCC ook verhoogd celaantal cellen van NK en van gammadelta T, die op de rol van AHCC in het activeren van deze ingeboren-als lymfocyten wijzen. Samengevat, tonen onze resultaten aan dat AHCC tumor immuun toezicht door het regelen zowel ingeboren als aanpassings immuun kan verbeteren

Drugs tegen kanker. 1998 April; 9 (4): 343-50.Links
De therapie van de combinatie van actieve hexose gecorreleerde samenstelling plus UFT vermindert beduidend de metastase van ratten borstadenocarcinoma.

Betere prognose van postoperatieve hepatocellular carcinoompatiënten wanneer behandeld met functioneel voedsel: een prospectieve cohortstudie.
Matsui Y.J Hepatol 2002 Juli; 37 (1): 78-86.

Regressie van maag grote B-Cel lymphoma gecombineerd met een florid lymphoma-als T-cell reactie: immunomodulatory effect van Ganoderma lucidum Reishi?
Int. J Surg Pathol. 2007 April; 15 (2): 180-6. Afdeling van Pathologie, Koningin Elizabeth Hospital, Wylie Road, Kowloon, Hongkong.
De volledige regressie van hoogwaardige lymphoma is uiterst zeldzaam. Wij melden 1 dergelijk geval dat mogelijk door reishi zou kunnen bemiddeld te zijn. Een 47 éénjarigenmens die met epigastrische pijn wordt voorgesteld. De endoscopie openbaarde een grote maagzweer, die op biopsie van grote B-Cel lymphoma kenmerkend was. Bij gastrectomy 11 later dagen, werd geen bewijsmateriaal gevonden van grote B-Cel lymphoma ondanks grondige bemonstering. In plaats daarvan, waren er dicht en permeative infiltreert van CD3 (+) CD8 (+) cytotoxic kleine lymfocyten die van T de gehele dikte van de maagmuur overspannen. De omgekeerde kettingreactie in situ van de transcriptiepolymerase voor T-cell familie van de receptor bèta-ketting ontdekte geen monoclonal T-cell bevolking. Wij stipuleren dat de cytotoxic cellen van T een actieve gastheer-immune reactie tegen grote B-Cel lymphoma kunnen vertegenwoordigen die in een volledige regressie resulteerde. Voor het vragen, had de patiënt megadoses van reishi genomen, die de succesvolle immune reactie zou kunnen teweeggebracht hebben.

Anti kankergevolgen van lucidum Ganoderma: een overzicht van wetenschappelijk bewijsmateriaal.
Kanker van Nutr. 2005; 53 (1): 11-7. Afdeling van de Technologie van de Gezondheid en Informatica, de Polytechnische Universiteit van Hongkong, Kowloon, SAR, China.
Reishi een populaire geneeskrachtige paddestoel, is gebruikt in China voor levensduur en gezondheidsbevordering sinds oude tijden. De onderzoeken van de antikankeractiviteit van zijn reishi uitgevoerd in beide studies in vitro en levende, ondersteunend zijn toepassing voor kankerbehandeling en preventie. De voorgestelde antikankeractiviteit van reishi heeft zijn gebruik door kankerpatiënten veroorzaakt. Het blijft betwistbaar over de vraag of reishi een voedselsupplement voor gezondheidsonderhoud is of eigenlijk een therapeutische „drug“ voor medisch voorstelt. Tot zover is er geen rapport van menselijke proeven geweest die reishi gebruiken als directe antikankeragent, ondanks wat bewijsmateriaal dat het gebruik van reishi toont als potentieel supplement aan kankerpatiënten. De cellulaire immune reacties en mitogenic reactiviteit van kankerpatiënten zijn verbeterd door reshi, zoals die in willekeurig verdeelde twee worden gerapporteerd en één nonrandomized proeven, en de levenskwaliteit van 65% van longkankerpatiënten verbeterde in één studie. De directe cytotoxic en anti-angiogenesemechanismen van reishi zijn gevestigd door studies in vitro; nochtans, zouden de klinische studies niet moeten worden veronachtzaamd om de toepasselijke dosering in vivo te bepalen. Momenteel, is reishi een supplement van het gezondheidsvoedsel om kankerpatiënten te steunen, nog zou het bewijsmateriaal ondersteunend het potentieel van directe levende antikankergevolgen niet moeten worden onderschat

Anti-tumor en immunoregulatory activiteiten van lucidum Ganoderma en zijn mogelijke mechanismen.
De Zonde van Pharmacol van handelingen. 2004 Nov.; 25 (11): 1387-95.
Lucidum van Ganoderma (reishi) is een geneeskrachtige paddestoel met een verscheidenheid van biologische activiteiten. Reishi is lang gebruikt als volksremedie voor bevordering van gezondheid en levensduur in China en andere oosterse landen. Het aantrekkelijkste karakter van dit soort geneeskrachtige paddestoel is zijn effect op het immune systeem en anti-tumor activiteiten. De grote aantallen studies hebben aangetoond dat reishi vele componenten van het immune systeem zoals de antigeen-voorstellende cellen, cellen NK, de lymfocyten van T en van B moduleert. Het wateruittreksel en de polysaccharidenfractie van reishi stelden significant anti-tumor effect in verscheidene tumor-dragende dieren hoofdzakelijk door zijn immuun systeem tentoon dat activiteit verbetert. De recente studies toonden ook aan dat het alcoholuittreksel of de triterpeenfractie van reishi anti-tumor effect bezat, dat om op de cytotoxic activiteit tegen tumorcellen scheen direct worden betrekking gehad. De inleidende studie wees erop dat het antiangiogenic effect geïmpliceerde antitumor activiteit van reishi kan zijn.

Antitumor en anti-angiogenic activiteit van Ganoderma peptide van lucidumpolysacchariden.
De Zonde van Pharmacol van handelingen. 2004 Jun; 25 (6): 833-8

Lucidum van Ganoderma (Reishi) remt proliferatie en veroorzaakt apoptosis in menselijke prostate kankercellen PC-3.
Int. J Oncol. 2004 Mei; 24 (5): 1093-9

Lucidum van Ganoderma (Reishi) in kankerbehandeling.
Hun Kanker van Integr. 2003 Dec; 2 (4): 358-64.

Gevolgen van ganopoly (een Ganoderma uittreksel van het lucidumpolysaccharide) voor de immune functies in de patiënten van vooruit:gaan-stadiumkanker.
Immunol investeert. 2003 Augustus; 32 (3): 201-15.
Preclinical studies hebben vastgesteld dat de fracties Ganoderma van het lucidumpolysaccharide (reishi) machtige anti-tumor activiteit hebben, die met de immuno-bevordert gevolgen van reishi is geassociÃërd. Nochtans, is het onduidelijk of reishi immuno-modulating gevolgen in vivo in mensen heeft. Deze studie poogde de gevolgen van Ganopoly te onderzoeken, de polysaccharidenfracties die uit reishi, op de immune functie van de patiënten van vooruit:gaan-stadiumkanker worden gehaald. Vierendertig vooruitgang-stadium kankerpatiënten waren ingegaan op deze studie, en behandelden met 1800 mg Ganopoly (reishi), drie keer dagelijks mondeling vóór maaltijd 12 weken. De immune parameters (cytokines, de celondergroepen van T, en natuurlijke moordenaarsactiviteit) werden vergeleken tussen basislijn en na 12 weekbehandeling. Dertig patiënten zijn schatbaar voor hun immune functies. De behandeling van reishi 12 weken resulteerde in een significante verhoging van de gemiddelde plasmaconcentraties van interleukin (IL-2), IL-6, en interferon (IFN) - gamma, terwijl de niveaus van IL-1 en (de tNF-Alpha-) factor van de tumornecrose beduidend waren verminderd. Een duidelijke veranderlijkheid onder patiënten met vooruit:gaan-stadiumkanker werd waargenomen in de aantallen van elke lymfocytenondergroep bij basislijn. Het gemiddelde absolute aantal cellen CD56+ werd beduidend verhoogd na 12 weekbehandeling van reishi, terwijl de aantallen van CD3+, CD4+, en CD8+ enkel marginaal vergeleken bij basislijnniveaus, met CD4 werden verhoogd: CD8 onveranderde de celverhoudingen van T. Bovendien resulteerde de reishibehandeling in een significante verhoging van de gemiddelde activiteit NK in vergelijking met basislijnen. De huidige studie wijst erop dat Ganopoly de immune reacties in patiënten met vooruit:gaan-stadiumkanker verbeterde. De klinische evaluaties van reactie en giftigheid zijn aan de gang zijnde.

Er zijn veel meer samenvattingen op verschillende paddestoelen maar ik zou voorstellen toevoegend in 2-4 gram van AHCC, en een mengsel van uitstekende kwaliteit van paddestoeluittreksels met inbegrip van reshi, maitake, cordyceps en shitake aangezien allen het immune verbeteren en sommige rechte omhoog directe anticarcinogenic gevolgen hebben. De troon heeft een goed paddestoelmengsel voor goedkoop vuil, en AOR heeft een goede qualtiy AHCC.

een gezonde dosis selenium zou, zieke post de studie ook adviasble zijn wij ik achter thuiskomen.

Benson

DCA en lactoferrin.
dragula
Heeft iedereen om het even welk idee op het doseren regimenten/tijden in relatie met dieet forsome van deze drugs? DCA kijkt zeer belovend, dankt Benson.
Bachovas
Op inositol en IP6:
CITAAT
Ip-6 (akainositol hexaphosphate, phytate, phytic zuur) de Dosissen voor mensen worden niet gevestigd. De gebruikelijke opname strekt zich van 1-1.5 GM /day uit. de gegevens over kanker en de tumors zijn gebaseerd op ratten. Ip-6 kunnen zich in ijzerabsorptie mengen. Als het gebruiken voor verscheidene maanden en moeheid zich ontwikkelt, krijg het laboratoriumwerk voor ijzer.

Inositol de dosis is 12-18 gramdag (die over om de 3-4 u wordt verdeeld)

CITAAT
Dr. Shamsuddin (Dr. met het octrooi voor iP6-Inositol combo die in studies wordt gevonden) adviseert nemend een dagelijkse dosis 800 - 1.200 mg van IP6 samen met 200 - 300 mg- inositol als algemene preventative maatregel. In patiënten met kanker of bij zeer riskant voor kanker adviseert Dr. Shamsuddin een dosis in de waaier van 4.800 - 7.200 mg IP6 samen met 1.200 - 1800 mg- inositol. Dit zou op een lege maag moeten worden genomen.
Heavy_Lifter85
Bij ratten, is het vasten getoond om overleving tijdens chemo te verhogen, als het over dat komt. Kan de samenvatting op het ogenblik vinden niet.

Wordt de straling nog gebruikt als vorm van behandeling?

Beschermend effect van het intermitterende vasten op de mortaliteit van gamma-irradiated muizen. (Kozubík A, Pospísil M.)
Het effect van de aanpassing van 1 tot 6 weken aan het intermitterende vasten (afwisselende periodes van 24 h en verdere 24 h die voeden vasten) werd op de manifestaties van stralingsweerstand van muizen die aan whole-body gammastraling worden onderworpen bestudeerd. Een gunstig effect van dit het voeden regime op de overleving van bestraalde dieren werd waargenomen. Het optimale radioprotective effect werd in muizen bereikt die aan het intermitterende vasten 2 tot 3 weken worden aangepast en die na 24 h van voedselopname worden bestraald. Voorts toonde men dat de stralingsweerstand van het aangepaste organisme van de kortstondige staat van voedselopname afhangt. Na vernieuwing van normale advertentielibitum die vermindert de adaptief veroorzaakte stralingsweerstand voedt.

Ketogenic Grappige diëten en alkalisch lichaam pH (, was eens riduculed voor het voorstellen van caesium bij avant).

NAC+ECGC = één of andere nieuwe adduct die longkankercellen doodt.

Nano-deeltjes en radiogolven, nog een paar jaar van in het gunstigste geval.

Bachovas
Heb heel wat op lage carburator & kanker:

CITAAT
Vele agressieve kanker hangen van anaërobe glycolyse voor ATP productie af, zoals sinds eerst beschreven door Otto Warburg in 1920 ’ s. is gekend. Het opmerkelijke succes van het moderne aftasten van het HUISDIER in de opsporing, het opvoeren en de prognose van vele kanker die F-18 Fluorodeoxyglucose (FDG) gebruiken wijst op deze afhankelijkheid. De zeer lage koolhydraat ketogenic (VLCK) diëten hebben de kankergroei in dierlijke studies [1] geremd [2] [3] en in een menselijke gevallenanalyse [4]. De organismen van het keton in cultuurmedia hebben de kankergroei in de studies van de celcultuur [1] geremd, [5], [6]. Terwijl het mechanisme van kankerremming eenvoudige glucoseontbering waarschijnlijk niet kan zijn, zijn verscheidene aannemelijke mechanismen voorgesteld. De diëten VLCK veroorzaken tonische verminderingen van hormonen die van de tumorgroei met inbegrip van insuline, IGF7, IL6 en andere ontstekingscytokines steunend zijn. Andere metabolische gevolgen omvatten apoptosis toe te schrijven aan verhoogde plasma vetzuren, en remming van vetzuursynthase, een doel van chemotherapeutische agenten.

http://nmsociety.org/index.php?option=com_...9&Itemid=29

Één meer:

http://www.eurekalert.org/pub_releases/200...m-she031008.php
CITAAT
De bevindingen zijn verenigbaar met het idee dat de tumorcellen bij voorkeur glucose voor doeleinden buiten het maken van adenosine trifosfaat (ATP) gebruiken, de energiemunt die door normale cellen wordt gebruikt. “ wij verdenken dat dit mechanisme evolueerde om ervoor te zorgen dat de foetale weefsels slechts glucose voor de groei wanneer zij door de aangewezen kinasen worden geactiveerd van de de receptor eiwit-tyrosine van de de groeifactor gebruiken, voegt ” Cantley toe. “ door PKM2 re-uit te drukken, verwerven de kankercellen de capaciteit om glucose voor anabole processen te gebruiken.
Benson
CITAAT (Heavy_Lifter85 @ April 19 2008, PM van 10:50) *
Wordt de straling nog gebruikt als vorm van behandeling?

Het is maar als geen whole-body het ioniseren straling.
watersnip
De Stichting van de Uitbreiding van het leven heeft een zeer uitvoerige sectie die kanker behandelt. Zij verwerpen geen conventionele behandelingen zoals straling, chemo of chirurgie maar hebben tot doel om geen patiënten te helpen de meesten uit deze modaliteiten krijgen, vaak door farmaceutische of voedings/supplementaire toevoegsels voor te stellen. Zij waarschuwen ook in verband met toen een bepaalde samenstelling zich in een conventionele behandeling zou kunnen mengen. De alternatieve therapie is eveneens behandeld.

http://www.lefcancer.org/

http://www.lef.org/protocols/

Het werk van Dr. Nicholas Gonzalez van NYC komt te letten op. Zijn gebruik van pancreatic enzymen, speciale diëten en koffieenemas zijn controversieel en onorthodox maar misschien waard het onderzoeken. Het gesprek is hieronder zeer interessant.

http://www.mindandmuscle.net/forum/index.p...amp;hl=gonzalez
http://www.alternative-therapies.com/at/we...fs/gonzalez.pdf

ftballdk
Ik ben momenteel een bioundergrad en mijn geneticaprofessor momenteel onderzoekt de gevolgen van anthocyanins voor de tumorgroei. Het samen met veel andere polyphenolic samenstellingen, d.w.z. resversatrol, capsiacin, gingerol, Gallisch zuur, wordt epicatechins enz. voor hun capaciteit onderzocht om apoptosis in kankercellenvariëteiten te veroorzaken. Het heel wat onderzoek is in vitro en in het begin stadia, maar hebben gedaand een goede hoeveelheid onderzoek voor een paar documenten, is er het potentieel voor veel elegantere kankerbehandelingen die de cellulaire machines direct verantwoordelijk voor de tumorgroei richten. Wikipedia heeft eigenlijk een fatsoenlijke lijst van polyphenolic samenstellingen

Zo, veronderstel ik u kon proberen om haar ertoe te brengen om haar dieet met veel Amerikaanse veenbessen, donkere choclate, groene thee, frambozen, bosbessen, granaatappel en rode wijn aan te vullen. Ik las een paar studies bevestigen die dat bessenpolyphenols in het bloed na opname werden gevonden, tonend waren zij niet afgescheiden ongebruikt.
Odium
Ik ben droevig, veronderstel ik wij zou moeten rehash alles die in de loop van de jaren wordt gezegd omdat u besliste een draad te beginnen. Constructiveness is reeds, die is waarom ik zei een onderzoek… geen dick doe zijn, maar gedaan om te informeren omdat u niet rond dat lang bent geweest. U zou constructief kunnen zijn en beginnen alle grote informatie in dit forum en in AL.com reeds te compileren.

En nr, het is niet duidelijk om te veronderstellen dat u toestemming eerste kreeg. De mensen die willen helpen denken niet altijd dat iemand het zou kunnen niet willen. Ik heb een weinig ervaring met dit aangezien mijn moeder 2 jaar geleden van borstkanker stierf die haar 3 jaar teisterde (dit was haar tweede periode met het). Ik deed veel onderzoek omdat ik wilde helpen en zij me werkelijk slechts humored toen ik mijn bevindingen periodiek aan haar voorstelde. Zo, als ik geringschattend ben omdat ik wilde red u van de immense frustratie die ik met de situatie van mijn moeder ervoer, dan zal ik het zijn een asshole goedkeuren. Het die zuigt het weten fucking ik misschien haar leven kon enkel lang genoeg verlengd hebben misschien om mijn zuster gehuwd te zien worden als zij net aan me had geluisterd.

Het is een schande AL.com wiki is gegaan, omdat dit onderwerp voor het… een grote manier perfect is om te bevestigen op wat Dopamine wees. Het forummodel is groot voor het opslaan van informatie in gemoedelijke stroom, maar tenzij u in een bepaalde draad actief bent, zuigt de herwinning, IMO. Als M&M me een exemplaar van hun gegevensbestand (zonder gevoelige informatie, natuurlijk) wil verzenden, zou ik gelukkig om aan een een tekstmijnbouw/project zijn te werken voor het exploiteren van gegevens om andere vensters in de informatie buiten ingepaste besprekingen hier te vinden. Ik heb heel wat verspilde computermacht op het werk ik kon gebruiken… en ik zoek verontschuldiging om EC2 van Amazonië eveneens te gebruiken.

Darksanity
Ja waarom zijn er een M&M geen wiki?
dragula
Ive eigenlijk rond zich veel dan mijn sluit aan langer bij datum. Een WIKI zou ontzagwekkend zijn
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.