avantgarde
19 april 2008, 04:42 AM
O.k., zodat als iemand een maag heeft die overdreven gevoelig voor… goed alles b.v. IBS- is welk dieet op het spijsverteringssysteem het gemakkelijkst zou zijn?
Voel vrij om van voedsel een lijst te maken dat gemakkelijk is te verteren en te vullen om worden vermeden.
De lijst kan traditionele bodybuilding diëten I volledig zeer goed overtreden don´t zorg omdat eerlijk gezegd een traditioneel dieet met veel veggies, vleesenz. enkel doesn´t vlieg met me en er geen manier is men een „goed“ dieet kan volgen als het resultaat streng opzwellen is.
Bodycomp is op dit punt geen kwestie, enkel ertoe brengend genoeg calorieën om mijn gewicht zonder opzwellen te houden.
Ook, fuck verwijdering van een specifiek voedsel. I don´t belive daarin en geen van beiden doet het meeste onderzoek. 95% van het voedsel dat nu problemen veroorzaakt werden getolereerd enkel zuiveren een paar jaar geleden. I stevig belive is de oorzaak een overdreven gevoelige GI landstreek die een lichtere lading vergt (minstens op het ogenblik). Zo schijnt de één gemeenschappelijke deler voor voedsel dat meer/minder problemen veroorzaakt te zijn hoe gemakkelijk zij moeten verteren.
Mijn shitlijst
- Caseïne en om het even welke zuivelproducten - neemt aan goede samenvatting (voor BB slecht voor me) it´s voor altijd niet een lactoseding voor me - it´s de caseïne.
- Vlees - niet zo het slecht zoals Caseïne nog de proteïne schijnt moeilijk te verteren.
- Havermeel - bloats me als geen morgen.
- Gehele te verteren korreldeegwaren - slechter dan regelmatige deegwaren - harder en langzamere spijsvertering toe te schrijven aan hogere vezelinhoud.
- Geheel korrelbrood - 9 maanden zwanger in 15 minuten.
Goed materiaal
- De meeste vissen
- Niet grote kip - maar dan beter vlees
- Wei - opnieuw perfectioneren niet maar een bron van proteïne die minder waarschijnlijk zal problemen veroorzaken in vergelijking met anderen
- Popcorn, geen werkelijk volkomen ernstige I´m. Ja hoge GI carburatoren maar zeer gemakkelijk op mijn spijsverteringssysteem.
[B] Oh en vrij tevreden
- It´s niet glutenallergie
- It´s niet tarweallergie
- It´s niet lactoseonverdraagzaamheid [/b]
Gdawg
21 april 2008, 10:00 AM
U zou kunnen willen proberen contacterend Jodi op dit. Ik heb haar post in een tijdje niet gezien, maar zij zou aan een pm/e-post kunnen antwoorden. Dit zou omhoog haar steeg juist zijn.
avantgarde
21 april 2008, 11:18 AM
Dank, zal doen.
FunkOdyssey
21 april 2008, PM van het 03:23
Van iemand met zeer gelijkaardige problemen: probeer rijst, rijstbrood, rijstdeegwaren, aardappels, bataten, kip of rundvlees die in een slijpstofpot wordt gekookt (maakt het zeer teder), om het even welke soort hutspot/hartelijke soep, nootboters (de amandel is groot), licht gekookte eieren, en ondanks uw ervaring met zuivelfabriek en de caseïne, probeert kefir. Ik heb problemen met allerlei zuivelfabriek en kefir is als geneeskunde voor mijn spijsverteringssysteem.
avantgarde
21 april 2008, PM van het 04:00
Dank voor de reactie. De ongepelde rijst schijnt als een geen-nr voor me. Welke soort werkt voor u?
FunkOdyssey
21 april 2008, PM van het 05:25
Ik heb geen problemen met ongepelde rijst, maar als u doet dan zal de witte rijst fijn zijn. Er zijn letterlijk niets daar om allergie te veroorzaken of de onverdraagzaamheid, aan de onderkant, het heeft geen voeding zo u hopelijk sommige goede vitaminen neemt als u beslist heel wat witte rijst in uw dieet op te nemen.
Breekbaar
21 april 2008, PM van het 05:59
Eigenlijk is IBS in gevallen van diarree gewoonlijk verwant met een immune reactie (d.w.z., allergie).
Een mogelijkheid is dat wegens uw genetica/micro-flora/voedselkeuzen u heel wat gas/opzwellen hebt, en om aan dat te antwoorden u reflexively de sympathieke wegen activeert die gastro-intestinale motiliteit wegens redenen het vermijden van het farting in publiek of iets verminderen. Waarbij, de constipatie een reflex is verkiest u om als methode te presteren om aan bacteriële gasproductie het hoofd te bieden.
Goed, kon u enkel fart meer, of om proberen te bepalen waarom u behoorlijk geen dingen verteert. Probiotics, misschien?
Simethicone en de spijsverteringsenzymen zullen waarschijnlijk gas/opzwellen verminderen. Maar dat is in het gunstigste geval symptoombeheer.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.