gotDOMS
19 april 2008, PM van 07:52
CITAAT (markog @ 19 April 2008, 07:42 PM)

Als uw oestrogeenniveaus te laag worden zult u als shit, voelen en zult lage libido en depressie ...... hebben maar ik denk niet het om het even wat heeft met serotonine te doen….omdat in feite de depressie weinig heeft met serotonine of één enkele monoamine te doen ...... kan het iets hebben met desensibilisatie van het de receptoren ...... oestrogeen van DA te doen sensatizes hen ..... maar ik schuin zeker ben ..... af
hebben van laag oestrogeen en hoge progesterone is niet „ideaal“
Als zal uw gebruik AI u matig dit probleem niet ..... hebben en vooral vanaf letro…. blijvenitll daal oestrogeen op ongezonde niveaus sterk
de ideale niveaus van hormonen zijn een evenwicht tussen hen allen ...... uw het zoeken homeostase….zijn welk u lichaam wilt en wat uw mening…. wil of zoals frangible „saldosprinkhaan“ zou zeggen
o.k.
Heeft AI (als androstenetrione, formestane,) om het even welk effect op progesteroneniveaus? Als zij meest progest niveaus toen verminderen kan ik hoe zij symptomen zoals begrijpen depressie kunnen veroorzaken, libido enz. Im zeggend niet die… iedereen het weet? waar is?
Ik denk niet die aan lager gevaarlijk laag oestrogeen hoe dan ook genoeg krachtig zijn