Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Anti-oestrogenen (AI)
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
gotDOMS
Defiency van de progesterone kan in serotoninedeficiëntie resulteren?
Zou het gebruik van antioestrogenen progesterone en lagere serotonine resulterend in depressie verminderen?
Ik herinner me lezend wat kerelsoverzicht, en zei het zijn stemming, libido ruïneerde, en hij lichte depressie na een paar weken op AI wegens lage serotonine had.
Heeft iedereen dit ervaren?
Zo hebben van zou ideaal laag oestrogeen en hoge progesterone zijn?
markog
Als uw oestrogeenniveaus te laag worden zult u als shit, voelen en zult lage libido en depressie ...... hebben maar ik denk niet het om het even wat heeft met serotonine te doen….omdat in feite de depressie weinig heeft met serotonine of één enkele monoamine te doen ...... kan het iets hebben met desensibilisatie van het de receptoren ...... oestrogeen van DA te doen sensatizes hen ..... maar ik schuin zeker ben ..... af

hebben van laag oestrogeen en hoge progesterone is niet „ideaal“

Als zal uw gebruik AI u matig dit probleem niet ..... hebben en vooral vanaf letro…. blijvenitll daal oestrogeen op ongezonde niveaus sterk

de ideale niveaus van hormonen zijn een evenwicht tussen hen allen ...... uw het zoeken homeostase….zijn welk u lichaam wilt en wat uw mening…. wil of zoals frangible „saldosprinkhaan“ zou zeggen

gotDOMS
CITAAT (markog @ 19 April 2008, 07:42 PM) *
Als uw oestrogeenniveaus te laag worden zult u als shit, voelen en zult lage libido en depressie ...... hebben maar ik denk niet het om het even wat heeft met serotonine te doen….omdat in feite de depressie weinig heeft met serotonine of één enkele monoamine te doen ...... kan het iets hebben met desensibilisatie van het de receptoren ...... oestrogeen van DA te doen sensatizes hen ..... maar ik schuin zeker ben ..... af

hebben van laag oestrogeen en hoge progesterone is niet „ideaal“

Als zal uw gebruik AI u matig dit probleem niet ..... hebben en vooral vanaf letro…. blijvenitll daal oestrogeen op ongezonde niveaus sterk

de ideale niveaus van hormonen zijn een evenwicht tussen hen allen ...... uw het zoeken homeostase….zijn welk u lichaam wilt en wat uw mening…. wil of zoals frangible „saldosprinkhaan“ zou zeggen

o.k.
Heeft AI (als androstenetrione, formestane,) om het even welk effect op progesteroneniveaus? Als zij meest progest niveaus toen verminderen kan ik hoe zij symptomen zoals begrijpen depressie kunnen veroorzaken, libido enz. Im zeggend niet die… iedereen het weet? waar is?
Ik denk niet die aan lager gevaarlijk laag oestrogeen hoe dan ook genoeg krachtig zijn
markog
aan een graad, ja ........ Ik zou me niet over het niettemin ongerust maken.

ik zou veronderstellen het hebben van super hoge progesteroneniveaus depressie ...... ook één van beide manier zou veroorzaken ik teveel nadruk op het niet zou leggen

markog
Arent krachtig genoeg van OTC AI over het algemeen sterk te dalen hormoonniveaus in geadviseerde dosering

zo tenzij uw doseert het trippling een novadex xt geen behoefte zich ongerust te maken
doom3q
Als het voor om het even welk van u van belang is, heeft mijn neurochemtekst een cijfer van hersenen toont die waar de estradiolreceptoren zijn. Ik ga niet het aftasten van het hinderen, maar er is overvloed van hen gecondenseerd in de slijmachtige hypothalamus, midbrain, en preoptic gebied (dat de hete flitsen van lage E2 verklaart). Vrijwel niets is in de de kleine hersenen, frontale, en wandkwab.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.