Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Damiana
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
BlackFlag
Ik weet niet waarom meer niet op dit is gezegd. Ik heb dit ongeveer 3 dagen gebruikt en het is ontzagwekkend! Ik merk een zeer kalme nog gemotiveerde gevoelswas over me na het nemen daarin en een merkbaar verhoging en een libido en penile gevoeligheid op. Ik had gedacht dit slechts voor wijfjes was, maar één of andere info op mensen las die gebruik eveneens worden uit het. Sommige plaatsen zeggen het Testosteron nabootst en sommigen zeggen dat het aan de receptor van de Progesterone bindt. Ik denk niet het aan progesterone bindt, omdat ik zou denken dat het me ED en laag libido zou geven. Iedereen anders gebruikte ooit dit materiaal en wat waren uw ervaringen?
Grote B
Ik heb voordien vermeld dit gezien, maar ik heb zeer weinig informatie over het gevonden. Aangezien een kruidensupplement heeft een lange lijst van „gebruik“ is. Erowid heeft een pagina op het, met verscheidene vermelde ervaringen, maar de rapporten schijnen bit het teleurstellen.
BlackFlag
CITAAT (Groot April 2008, PM van B @ 21 van het 07:48) *
Ik heb voordien vermeld dit gezien, maar ik heb zeer weinig informatie over het gevonden. Aangezien een kruidensupplement heeft een lange lijst van „gebruik“ is. Erowid heeft een pagina op het, met verscheidene vermelde ervaringen, maar de rapporten schijnen bit het teleurstellen.

Alle weet ik is dat het schijnt te werken. Ik houd van de manier het me gevoel maakt. Zeer ontspannen.
Supnut
De informatie over dit is altijd dun en schetsmatig geweest.

Het kan het zijn omhoog beëindigen daar is een speciaal uittreksel dat speciaal doet iets (als wat alpha--yohimbine voor yohimbe) deed maar I klinkt niet als daar is genoeg rente voor om het even wat om het te weten komen te hinderen.

Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.