Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De structuur van de paragraaf (inkeping enz.) in het wetenschappelijke schrijven
De Forums van de mening en van de Spier > Algemene Bespreking > Zitkamer M&M
rock_ten
Dudes van Hey. Zo schijnt het dat u of de eerste lijn van elke paragraaf kartelt OF kartelt het niet maar een lijn maakt breken. Ik heb een combinatie twee… kartelend gebruikt telkens als en ook het gebruiken van lijn aan afzonderlijke onderwerpen breekt. Is dat „verkeerd“? Zijn voor mijn een definitief-jaarproject in Biochemie, en zijn te recenter om mijn projectdirecteur te vragen.

Dudes van dank

--Joe

p.s. de documenten heb ik nu net gebruik één van de twee structuren gecontroleerd die ik heb voorgesteld
rock_ten
nooit mening! Nu ingediend zijn.
ShakesAllDay
Ik heb altijd de geen-paragraaf gebruikt, paragraaf-uit elkaar geplaatst formaat wanneer formeel schrijven/handelspapieren/brieven. Alles begint op de linkermarge.

Ik herinner iets over stijl MLA of een andere stijlen terug in hoge school.
rock_ten
Wat ik uiteindelijk deed moest elke paragraaf behalve eerste na een rubriek, een cijfer, of een gelijkaardige onderbreking in de tekst kartelen. Ik wil niet over het nu denken omdat ik geen tijd om door het allen had te lezen zodra ik de vereiste drie exemplaren afdrukte en zo ik zijn hoogtepunt van fouten wedde, misschien zelfs gehele onsamenhangende paragrafen en zinnen verlaten die van mijn het editting worden helft-gedaan! Argh!
ShakesAllDay
CITAAT (rock_ten @ 21 April 2008, 03:37 PM) *
Wat ik uiteindelijk deed moest elke paragraaf behalve eerste na een rubriek, een cijfer, of een gelijkaardige onderbreking in de tekst kartelen. Ik wil niet over het nu denken omdat ik geen tijd om door het allen had te lezen zodra ik de vereiste drie exemplaren afdrukte en zo ik zijn hoogtepunt van fouten wedde, misschien zelfs gehele onsamenhangende paragrafen en zinnen verlaten die van mijn het editting worden helft-gedaan! Argh!

Blij kreeg u het geëindigd. Maar, één hoofdregel die ik over onderzoek-type documenten leared is u moet helemaal verenigbaar zijn. Als u één paragraaf kartelt, kartel hen allen. Als u één verlaten paragraaf richt, richt al linkerzijde.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.