Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Silenor
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
avantgarde
http://www.medicalnewstoday.com/articles/41444.php
doom3q
Het is geen nieuwe drug. Het is oude tricyclic dat voor slapeloosheid wordt opgehaald.
Benson
Het hebben van trouble sleeping AG?
avantgarde
Goed ja en het zou aardig zijn om een „gezonder“ alternatief aan het slaan van mijn GABA systeem ED te hebben.

Momenteel op 100 mg Lyrica + Valeriaan plus Melatonin. Krijgt de baan gedaan in orde ik veronderstellen.

Necrose
CITAAT (avantgarde @ 21 April 2008, 12:26PM) *
Goed ja en het zou aardig zijn om een „gezonder“ alternatief aan het slaan van mijn GABA systeem ED te hebben.

Momenteel op 100 mg Lyrica + Valeriaan plus Melatonin. Krijgt de baan gedaan in orde ik veronderstellen.

waarom niet omhoog de dosis lyrica?

of zelfs iets als trazodone, remeron
avantgarde
Trazodone geeft me massieve kater en niet dat grote effect op slaap. Het werkt goed voor sommige mensen maar zelfs evenaart 50 mg volgende dagzombie voor me.

Het soort leery van het upping van Lyrica, dosisescalatie is de weg aan verslaving IME. Misschien 200 te slechte mg isn´t?

Dat gezegd zijnde is Lyrica uitstekend voor in slaap het blijven.

Necrose
CITAAT (avantgarde @ 21 April 2008, 01:21PM) *
Trazodone geeft me massieve kater en niet dat grote effect op slaap. Het werkt goed voor sommige mensen maar zelfs evenaart 50 mg volgende dagzombie voor me.

Het soort leery van het upping van Lyrica, dosisescalatie is de weg aan verslaving IME. Misschien 200 te slechte mg isn´t?

Dat gezegd zijnde is Lyrica uitstekend voor in slaap het blijven.

ive werd genomen 300mgs voor een maand, en een weinig hoger op sommige punten en gedwongen om koud Turkije tegen te houden aangezien mijn voorschrift uit op vakantie liep en zij niet het manuscript zouden goedkeuren dat ik heb gehad. ik had misschien een weinig meer bezorgdheid, maar bezorgde im hoe dan ook, maar geen ernstige gevolgen en ik vond niet als ik werd gewijd.

100mgs is niet zelfs de minimumdosis, denk ik uw het zijn een weinig aan conservatief aangezien 150mgs de gebruikelijke beginnende dosis en zijn niet ongehoord van is om dosering van 450-600mgs voor bezorgdheidskwesties te zien, neuropathie niet vermelden.

ik betwijfel hoogst 200mgs tot een verslaving gaat leiden zoals het grootste deel van de literatuur op de drug weinig aan geen beëindigingssyndroom/terugtrekking tonen en als enkel ongerust gemaakt uw langzaam van de (hoe dan ook) geadviseerde drug speent. Ik vond lyrica voor slaapkwaliteit groot.

andere opties die niet verslavend zijn zijn serzone, remeron maar de partijen schijnen zijn belangrijker dan voordelenimo.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.