SmackThat
20 april 2008, PM van 10:36
Enkel voor pret. De mediaan 30 jaar - olds zijn 5-6 als het geheugen me net dient.
dragula
21 april 2008, 06:26 AM
Laat bullshit rollen…
Tkarrde
21 april 2008, 08:22 AM
Ja van zou ik houden te weten wie de waarheid op dit zal vertellen
dragula
21 april 2008, 08:51 AM
Herinner me om alle antwoorden door 3 te verdelen.
Als de vrouwen thou shalt beantwoordt vermenigvuldig me.
Tkarrde
21 april 2008, 08:55 AM
hehe
dragula
21 april 2008, PM van 12:43
O.k., die over 50+ stemde en afschuinde vloeit fuckin voort. haha
Ik ken dudes die vrouwen hebben gebonst 500+ (verwijs naar de swingerdraad en de verwijzing naar mijn 44y/o compadre)
Ive had ergens meer dan 20 maar minder toen 50. Na u bovenkant 15 worden zij harder zich te herinneren.
Im niet aantrekkelijk of hebben enkel spel of-i uiterst lage normen hebben.
Deze opiniepeiling omvatten pS-doet hookers? Mens de laatste tijd was ik in Duitsland ik moet hebben fucked 20 broads in 3 weken Mijn doc. genoemd sommige nieuwe STD nadat me, en ik 2 STD gekend slechts heb om in haaien te bestaan… ga cijfer.
babyblu
21 april 2008, PM van 01:33
Ik stemde over 50+. Ik kan allemaal (niet namen natuurlijk, maar dingen zoals „dat één skank die ik in mijn kast fucked“ - typ ding) herinneren. Ik behaalde van hoge school een diploma die slechts meisje with1 heeft geslapen. De universiteit veranderde dat dramatisch

natuurlijk om dit in context te zetten, was ik verscheidene jaren wat ik nu een „onafhankelijke verkoopcontractant“ van diverse punten zou roepen, die neigden om heel wat vrouwen met lage moraal aan te trekken. Zelfs wanneer ik over 7yrs geleden schoon en gematigd werd, vond ik dat aangezien ik groeide om te kennen beter, en daarom meer vertrouwen bereikte, de vrouwen vrij gemakkelijk waren te manipuleren of te verleiden. Ik denk zijn werkelijk allen over hoe u aan vrouwen spreekt en hoe u zich voorstelt. Ik ben een zeer seksuele persoon & geloof ik dat ik dat ontwerp. Ik natuurlijk ook goed-gehield en goed-verzorgd am (die sommige mensen neigen om niet te hebben). Ook ben ik zeer intelligent, en heb een grote woordenschat die me opnieuw vol vertrouwen aan vrouwen laat spreken. Tot slot ben ik buitenissig, en natuurlijk, wanneer ik andere freaks tegenkom, ken ik de dingen om te zeggen welke neigen om dingen in de hoge versnelling te komen. Nochtans zijn er kosten & gevolgen voor deviancy en depravity. Ik heb vrienden verloren (wegens het fucking van hun meisjes). Ik heb meisjes verloren. Ik verloor bijna mijn huwelijk. Zodat het is, de goeden, slecht en STD.
BB
D-Termine
21 april 2008, PM van 01:57
De opiniepeiling van de pret. Atleast val ik in het midden
ShakesAllDay
21 april 2008, PM van 02:11
Geen hookers voor me. Ik ben in boot 5-8, denk ik. Laat me een snelle hertelling proberen…
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8…
8 dat herinner ik ATM.
Verblijf Puft
21 april 2008, PM van 02:18
Ik ben erin geslaagd om dubbele cijfers met 2 lange verhoudingen te raken binnen daar, van hen betreur ik slechts 1 of 2, en zij waren alle minstens aantrekkelijk genoeg zich willen herinneren.
sleept commentaar over lage normen is iets ik wilde ter sprake brengen. De vrienden van mijn vereisen maar een gat en een hartslag, terwijl ik enkel niet de inspanning kan verzamelen als ik niet werkelijk in het meisje ben -- fysisch, is dat. Ik heb over kansen uit disinterest overgegaan, die ik weet sommigen krankzinnig zullen vinden. (Gaand door een weinig een droogte aangezien wij spreken, zal ik toelaten het. een weinig belachelijk is)
Als ik voor dichte vrienden kon stemmen zouden zij een brede waaier van aantekeningen registreren: 0.1 (HS Liefje), 2 (insanely hoge normen), 4-6, (alpha-) 15+, 25+ (geen normen). Die zijn zwak gecorreleerd kijken, verrassend, wat me ertoe brengt om te geloven dat de normen de belangrijkste determinant zijn. Het spel, ziet, en alcohol ook eruit factor binnen.
ShakesAllDay
21 april 2008, PM van 02:28
CITAAT (April 2008, PM van Puft van het Verblijf @ 21 van 02:18)

Ik ben erin geslaagd om dubbele cijfers met 2 lange verhoudingen te raken binnen daar, van hen betreur ik slechts 1 of 2, en zij waren alle minstens aantrekkelijk genoeg zich willen herinneren.
Ja, vertrok ik met een HS liefje omhoog in mijn 2de jaar van universiteit, zodat erachter gezet me. Ik was slechts 2 diep op dat punt.
CITAAT (April 2008, PM van Puft van het Verblijf @ 21 van 02:18)

De vrienden van mijn vereisen maar een gat en een hartslag, terwijl ik enkel niet de inspanning kan verzamelen als ik niet werkelijk in het meisje ben -- fysisch, is dat. Ik heb over kansen uit disinterest overgegaan, die ik weet sommigen krankzinnig zullen vinden.
Zelfde hier. Ik had eigenlijk één 6/10 meisje me omhoog grijpen door het overhemd en zeggen, „me huis en fuck me nemen.“ Ik leefde over de straat van de staaf (60 ' van de deur). Ik verzette tegenme, niettemin. Ik was slechts op bier #8. Als zij me 4 bieren later… misschien zou gevraagd hebben.
D-Termine
21 april 2008, PM van 02:34
Anders iedereen vindt wijfjes vrij van vriendschap onwaardig? Ik bedoel dat in een zuivere, nietseksuele betekenis. Ik val altijd terug naar die lijn van wanneer kerels en meisjes van Sally van Harry Met de de „geen vrienden kunnen zijn, wordt het geslachtsding altijd op de manier.“ Ik vind een verhouding a lot more pret wanneer het van flirt volledig is. Er zijn niets die dan wordt verteld u het nooit zult raken opwekt, of dat zij aan u als broer denkt, of u voor haar smaak… te groot bent Bullshit. Ik veronderstel die het Alpha- mannetje in me ben, maar omhoog het raken van vrienden is altijd het meest vervullende geslacht geweest. De willekeurige meisjes zijn enkel zo….willekeurig. Iedereen met een fles van booze en het geduld aan moedig de dansvloer kan gelegd worden door willekeurig. Maar om een vriend te verleiden, die waar zijn bij is.
Oh, bedraag ik 10 @ 22. Recente bloomer eveneens, begon ik niet tot 18, en heb meer dan 2 jaar in een verhouding (of gevangenis) lol doorgebracht.
chemgoddess1
21 april 2008, PM van 02:39
chemgoddess1
21 april 2008, PM van 02:42
CITAAT (babyblu @ 21 April 2008, 02:33 PM)

Tot slot ben ik buitenissig, en natuurlijk, wanneer ik andere freaks tegenkom, ken ik de dingen om te zeggen welke neigen om dingen in de hoge versnelling te komen.
Houd van deze lijn!!!
D-Termine
21 april 2008, PM van 02:47
CITAAT (chemgoddess1 @ April 21 2008, 12:39 PM)

Ik denk ik voor wij allemaal spreek wanneer ik
Nr zeg
rockhard_4eva
21 april 2008, PM van 02:53
Hookers zouden niet op dit moeten tellen.
Verblijf Puft
21 april 2008, PM van 04:20
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 21 van 03:34)

Anders iedereen vindt wijfjes vrij van vriendschap onwaardig? Ik bedoel dat in een zuivere, nietseksuele betekenis. Ik val altijd terug naar die lijn van wanneer kerels en meisjes van Sally van Harry Met de de „geen vrienden kunnen zijn, wordt het geslachtsding altijd op de manier.“
Dit is een reden ik om me uit mijn small-ish stad sterf te bewegen: het voelt hoewel de relatieve pool van aantrekkelijke, beschikbare vrouw volledig is uitgeput. Handhaven van vriendschappen is bijna onmogelijk voor mijn groep mannelijke vrienden geweest -- inclusief zelf -- met 1 uitzondering (en hij 4-6er die ik heb verwezen naar vroeger).
Ook, zouden hookers niet moeten tellen, ga ik akkoord.
dragula
21 april 2008, PM van 04:44
Zouden wij een nieuwe opiniepeiling om hoeveel leden hookers moeten beginnen te zien hebben gebonst? Iedereen zou eerlijk zijn?
Colin
21 april 2008, PM van 04:49
7 bij 32 zijn en het te lange manier geweest.
Bachovas
21 april 2008, PM van 05:24
De normen zijn een netelig ding… ik lucked uit op mijn eerste één (belachelijk hete Braziliaan) en na dat fucked mijn gekregen waarneming van schoonheid.
De alcohol zal om het even wie normen… verlagen maar zeker dat helpt niet… zodra de werkelijkheid binnen plaatst. En ook, met een bepaalde bedoeling kan ik niet berekenen ik schijn om een vaardigheid te hebben waardoor ik of lelijke meisjes (door mijn normen, opnieuw) of mooie meisjes „in een relantionship“… de laatstgenoemden aantrek die vrij geen pret zijn zodra hun kerel te weten komt.
GhostfaceKillah
21 april 2008, PM van 05:36
Ik ben benieuwd hoe drastisch verschillend deze aantallen zouden zijn als men specificeerde dat lay niet direct is gekomen uit de staaf/de club/andere plaats van het drinken.
D-Termine
21 april 2008, PM van 06:01
Wacht, geslacht zonder het drinken? Komt op de mens, welke pret dat zou zijn?
rockhard_4eva
21 april 2008, PM van 06:23
CITAAT (dragula @ 21 April 2008, 01:44 PM)

Zouden wij een nieuwe opiniepeiling om hoeveel leden hookers moeten beginnen te zien hebben gebonst? Iedereen zou eerlijk zijn?
Een definitie van hooker worden vereist.
chemgoddess1
21 april 2008, PM van 06:45
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 21 van 07:01)

Wacht, geslacht zonder het drinken? Komt op de mens, welke pret dat zou zijn?
DefiniÃër… eerst tijdgeslacht zonder het drinken opnieuw.
Maar na het zijn op deze raad voor een tijdje begin ik te denken dit de enige manier waarop is de meesten van u gelegd kunnen worden!
dragula
21 april 2008, PM van 06:46
CITAAT (rockhard_4eva @ April 21 2008, 07:23 PM)

Een definitie van hooker worden vereist.
Mijn zuster???
Overweeg enkel uw gemiddelde streetwalker, escorte enz.
I garuntee zal ik de hooker opiniepeiling!! winnen!
Zo wie eist hier meeste poonani???
chemgoddess1
21 april 2008, PM van 06:49
CITAAT (rockhard_4eva @ April 21 2008, 07:23 PM)

Een definitie van hooker worden vereist.
Oooooo, ging ik iets typen hier, maar toen ik over het dacht, bepaalt het vrij veel elke enige vrouw in een verhouding.
Ik was het gaan uitwisselingen seksuele handelingen voor geld maar zeggen toen wat diner en movie is? Fundamenteel geld. Wat is om het even welke gift? Geld.
Hoe ongeveer seksuele handelingen met talrijke partners voor monetaire aanwinst?
dragula
21 april 2008, PM van 06:50
Misschien zouden wij „moeten hebben wie het de jongste opiniepeiling“ verloor
Ik verloor mijn viginity een maand nadat ik 13 draaide, als u niet het lastigvallen van Unlce Berlie… telt
chemgoddess1
21 april 2008, PM van 06:51
CITAAT (dragula @ 21 April 2008, 07:46 PM)

I garuntee zal ik de hooker opiniepeiling!! winnen!

Nota aan zelf….het beeld van de brandwondBelemmering in mening indien ooit zo ontmoet in een „club“, LOOPPAS!!!!!
rockhard_4eva
21 april 2008, PM van 07:02
CITAAT (dragula @ 21 April 2008, 03:46 PM)

Mijn zuster???
Overweeg enkel uw gemiddelde streetwalker, escorte enz.
I garuntee zal ik de hooker opiniepeiling!! winnen!
Zo wie eist hier meeste poonani???
Is uw zuster met grote soleus?
Enkel kidding.
rockhard_4eva
21 april 2008, PM van 07:04
CITAAT (chemgoddess1 @ April 21 2008, 03:49 PM)

Oooooo, ging ik iets typen hier, maar toen ik over het dacht, bepaalt het vrij veel elke enige vrouw in een verhouding.
Ik was het gaan uitwisselingen seksuele handelingen voor geld maar zeggen toen wat diner en movie is? Fundamenteel geld. Wat is om het even welke gift? Geld.
Hoe ongeveer seksuele handelingen met talrijke partners voor monetaire aanwinst?
Precies. Slechts is het geslacht in een verhouding geslacht zonder hooker. In bijna alle andere gevallen, wordt een vorm van betaling gemaakt.
dragula
21 april 2008, PM van 07:34
CITAAT (rockhard_4eva @ April 21 2008, 08:02 PM)

Is uw zuster met grote soleus?
Enkel kidding.
Dat was kalf grap?
Necrose
21 april 2008, PM van 08:59
Ras heeft 10 kerels en 4 kuikens FTW in zakken gedaan.
Tkarrde
21 april 2008, PM van 09:46
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 21 van 02:34)

Anders iedereen vindt wijfjes vrij van vriendschap onwaardig?
Ja.
En candidly, in al eerlijkheid zou het onaantrekkelijke wijfje eveneens niet in mijn wereld kunnen bestaan. Over het algemeen, heb ik geen rente in hen.
dragula
21 april 2008, PM van 09:48
CITAAT (Tkarrde @ April 21 2008, PM van 10:46)

Ja.
En candidly, in al eerlijkheid zou het onaantrekkelijke wijfje eveneens niet in mijn wereld kunnen bestaan. Over het algemeen, heb ik geen rente in hen.
U kunt hen naar me verzenden…
Tkarrde
21 april 2008, PM van 09:50
CITAAT (rockhard_4eva @ April 21 2008, 07:04 PM)

Precies. Slechts is het geslacht in een verhouding geslacht zonder hooker. In bijna alle andere gevallen, wordt een vorm van betaling gemaakt.
Dat is eigenlijk de fundamentele geslachtsvergelijking, in alle gevallen, onder één of andere vorm. Moreso zelfs in verhoudingenIMO op lange termijn. De betaling wordt altijd verricht.
Ontleed het allen, eerlijk, en u zult altijd vinden de handel geslacht voor geld is (of ruimer gezet, bescherming die, wordt verstrekt voor, of kinderen verstrekt).
rockhard_4eva
21 april 2008, PM van 10:06
CITAAT (Tkarrde @ April 21 2008, PM van 06:50)

Dat is eigenlijk de fundamentele geslachtsvergelijking, in alle gevallen, onder één of andere vorm. Moreso zelfs in verhoudingenIMO op lange termijn. De betaling wordt altijd verricht.
Ontleed het allen, eerlijk, en u zult altijd vinden de handel geslacht voor geld is (of ruimer gezet, bescherming die, wordt verstrekt voor, of kinderen verstrekt).
Op zijn minst in mijn geval, kopen de meisjes me diner opdat me geslacht met hen heb.
ersatz
21 april 2008, PM van 11:15
Ik kan Thoverhemden voorzien nu, „het gatensluts van I.“
Ik moet akkoord gaan hoewel dat na 15-20 u ophoudt houdend telling. Of ik had ik bereikte dat gamma zo

, waarom ben niet dit een openbare opiniepeiling waardoor u kunt bekijken wie stemde?
liorrh
22 april 2008, 12:06 AM
CITAAT (April 2008, PM van D-Termine @ 21 van 01:34)

Anders iedereen vindt wijfjes vrij van vriendschap onwaardig?
Niet me. mijn beste vriend is een wijfje en van tweede rij beste vrienden is de helft wijfjes.
Deze opiniepeiling is stom, BTW.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.