M&M leden,

Het onderzoek met tocotrienols heeft aangetoond dat zij het cholesterolprofiel kunnen verbeteren, en de gezondheid van het cardiovasculaire systeem verbeteren. Tocotrienols kan LDL verminderen, terwijl het verhogen van HDL. Plus zijn zij één van de weinig voedingsmiddelen die plaqueopbouw van de slagaders kunnen eigenlijk schoonmaken en slagaderlijke bloedstroom verhogen.

Onlangs, hadden wij een klantenrapport terug naar ons na zijn gebruik van toco-8 (Ons tocotrienolsupplement)

Hier zijn zijn de post en het bloedresultaten –

„In bijlage zijn mijn bloedresultaten na het nemen van toco-8 60 dagen. Mijn LDL heeft altijd 180 of zo in werking gesteld en het zou aan meer dan 190 wanneer op cyclus vastspijkeren. Ik heb altijd correct gegeten maar mijn cholesterol LDL is altijd hoog geweest. Mijn Arts vertelde me hij wil mijn LDL lager dan 130. Ik heb mijn bloedonderzoek elk kwart en verschillende benaderingen ertoe gebracht geprobeerd om mijn niveau te verminderen LDL.

Ik probeerde te krijgen alles het aanvul neer wijs omdat ik niet op cholesterol wilde worden gezet meds. De vistraan en de Niacine zouden neer mijn LDL aan 170 maar neen lager worden. De partijen van Niacine zuigen slecht, voelt het spoelen als een zonnebrand en maakt u huid itch zoals vergiftklimop. Ik probeerde toevoegend Picolisanol aan de mengeling niet om het even wat voor mijn cholesterol. Ik stelde dit 3 maanden in werking en best kon ik doen ben ongeveer 170 LDL.

Ik merkte op dat Fundamenteel dit product toco-8 had dat aan lagere cholesterol eiste en uw haar bewaart. Ik zei aan mij….lijn van de de olieverkoper van de yea de juiste… zelfde oude slang die ik van alle supplementhandelaars heb gehoord. Ik besliste het te proberen die veel verwacht voortvloei als geen bij allen.

Ik stelde toco-8 met 6 gramvistraan beide in werking spleet tweemaal dagelijks, stelde ik ook Fundamentele CLA met twee in werking, die allen is. Ik beëindigde CLA twee weken vóór mijn bloedonderzoek. Ik had PCT na een een 14 weektest/deca cyclus gebeëindigd. Ik begon de supplementen twee weken te nemen na het beëindigen van PCT. Mijn cholesterol zou hoog op dit punt moeten geweest zijn. Mijn dieet was slecht de week voorafgaand aan het testen van snel voedsel. Ik was op een baan van de gebiedsdienst voor het werk geweest.

Toen ik mijn bloedonderzoekresultaten kreeg kon ik niet het geloven ...... WOW 139 LDL! Ik had nooit dit laag van resultaten, bijna normale LDL tijdens een korte periode van tijd en zelfs daarna een cyclus. Ik denk het verder na het zijn op het voor een langer tijdje zal dalen. Ik ben grondig geïmponeerd met Fundamentele producten. Ik zal toco-8 blijven nemen. Zij hebben een klant voor het leven. Hopelijk zal mijn haar profiteren evenals plan ik bij in de nabije toekomst het gebruiken van één of andere masterone.

Fundamentele dank,

Nutsax "

Herinner me, krijgen alle forumleden een 10% van korting op alle Fundamentele producten van Prestaties met de kortingscode SPONSOR10. Ga enkel dit in het promotiecodegebied tijdens in online controle.

Dank voor de steun.

- Pp

Om over hoe te leren toco-8 haarverlies kunnen verhinderen, bezoek hier –
http://www.mindandmuscle.net/forum/index.php?showtopic=31856

1. Vergelijkende studie van het effect van tocotrienols en - tocoferol op het vasten de profielen van het serumlipide in patiënten met milde hypercholesterolaemia: een inleidend rapport.
Ajuluchukwu JN, et al.
Nigeriaans Postuniversitair Medisch Dagboek 14 (1): 30-3. (2007)

2. De therapeutische effecten van tocotrienols in type 2 diabetespatiënten met hyperlipidemia.
Baliarsingh S, et al.
Atherosclerose 182 (2): 367-74. (2005)

3. Effect van of gamma-tocotrienol of een tocotrienolmengsel op het profiel van het plasmalipide in hamsters.
Raederstorff D, et al (2002)
Annalen van Voeding en Metabolisme 46 (1): 17-23.

4. Hypocholesterolemic activiteit van synthetische en natuurlijke tocotrienols.
Pearce BC, Parker Ra, Deason ME, Qureshi aa, Wright JJ (1992)
Dagboek van Geneeskrachtige Chemie 35 (20): 3595-606

5. Tocotrienols in cardioprotection.
Das S, et al.
Vitaminen & Hormonen 75:285 - 99 (2007)

6. Anti-oxyderend-veroorzaakte regressie van de vernauwing van de halsslagader meer dan drie jaar.
Watkins et al.
Werkzaamheden van het 16de Internationale Congres van Voeding. (1997)

7. De gevolgen van een tocotrienol-rijke fractie voor experimenteel veroorzaakte atherosclerose in de aorta van konijnen.
Nafeeza MI, Norzana AG, Jalaluddin HL, MT Gapor
Maleis Dagboek van Pathologie 23 (1): 17-25. (2001)