Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Gemengde Wellbutrin en adderal?
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
simpllyhuge
Ik neem adderal aan en uit voor school. Ik houd ook van dat het me helpt helling wanneer ik en met uit het opleid, ondanks mijn dieet zeer worden ik nog geen spier houd en vet eveneens laat vallen.

Ik heb bezorgdheid zo im het denken of effexor of wellbutrin, allebei waarvan ik, met adderal heb. Is dit een slechte combinatie.
simpllyhuge
ook zal wellbutrin het bloedwerk beïnvloeden dat ziek op mijn hormoonniveaus, prolactin, vrije test, totale test heeft gedaan.
Benson
CITAAT (simpllyhuge @ 21 April 2008, 03:20 AM) *
ook zal wellbutrin het bloedwerk beïnvloeden dat ziek op mijn hormoonniveaus, prolactin, vrije test, totale test heeft gedaan.

Waarschijnlijk niet beduidend om het even welk van deze niveaus zal uitvoeren maar als u reeds bezorgdheid hebt, is het toevoegen van bupropion aan Adderal waarschijnlijk geen goede manier te gaan.
De Zwarte van de Vlaamse gaai
CITAAT (Benson @ April 21 2008, 05:43 AM) *
Waarschijnlijk niet beduidend om het even welk van deze niveaus zal uitvoeren maar als u reeds bezorgdheid hebt, is het toevoegen van bupropion aan Adderal waarschijnlijk geen goede manier te gaan.

Ik detacheer die motie.

Ook, als u reeds een probleem met bezorgdheid (ongeacht Adderall) hebt, verblijf duidelijk van Wellbutrin.

Ten slotte, maakte Effexor tot me een zombie. Ik stel voor zoekend iets anders.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.