Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Het niveau van de Glucose van het serum
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
ippon
Ik word een bloedonderzoek elk kwart, en mijn meest recente men kwam met een laag glucoseniveau terug. Het was 53 mg/dL, was de verwijzingswaaier 65-99. dit gemiddeld om het even wat? Ik ben sceptisch dat het van belang is aangezien het een het vasten bloedonderzoek om was te beginnen met.

Dank.
tbonz169
Een lage het vasten bloedglucose is eigenlijk een goede zaak
methodice
Terwijl deze vraag op ik is hebben een oude kerel ik ong. 50 ken, die een grote buik met het grootste deel van het vet op zijn lichaam op zijn buikgebied visc + subq heb. Hij neemt van nota zijn BSL als 2 is wat blijkbaar enkel onder de normale scheiding van 3-7 is hij vindt hij hypoglycemic symptomen krijgt en vrij vaak moet eten maar niet altijd eet wanneer hij vindt hij aan nodig heeft.

Om het even welk idee op zijn problemen? oplossingen?
avantgarde
CITAAT (ippon @ 21 April 2008, 04:50 AM) *
Ik word een bloedonderzoek elk kwart, en mijn meest recente men kwam met een laag glucoseniveau terug. Het was 53 mg/dL, was de verwijzingswaaier 65-99. dit gemiddeld om het even wat? Ik ben sceptisch dat het van belang is aangezien het een het vasten bloedonderzoek om was te beginnen met.

Dank.

I donīt beteken om u te alarmeren maar de lage niveaus van de bloedglucose wijzen typisch erop dat u vlammende homosexual bent.

ShakesAllDay
Niet klinkt slecht. Misschien een indicator van insulinehypergevoeligheid? Werkelijk, heb ik geen aanwijzing.
krazyj
CITAAT (avantgarde @ 21 April 2008, 03:16PM) *
I donīt beteken om u te alarmeren maar de lage niveaus van de bloedglucose wijzen typisch erop dat u vlammende homosexual bent.

HAHAHAHA. Beste advies dat ooit in de geschiedenis van M&M. wordt gegeven. laugh.gif
ergomanisback
CITAAT (ippon @ 21 April 2008, 07:50 AM) *

Dank.

[size= " 2 "] [/size]
Wat uw verleden het vasten aantallen van BGL waren. De vergelijking en de contrasten zijn wat om zich te concentreren op.
Ook, is wat van belang is wat uw het vasten niveaus van de Insuline en van het triglyceride waren terwijl ur de bloedglucose 53 was.

Zijn niet „normaal“, en IMHO rechtvaardigt een ander het vasten te bevestigen bloedonderzoek.

Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad Đ 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.