Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Versaball - indien ik het koop
De Forums van de mening en van de Spier > Algemene Bespreking > Zitkamer M&M
methodice
Ik ging het werk van de de kernkern van de gymnastiekbal krijgen dan kwam over deze toevoeging.

Normale bal ongeveer is 20 bucks, is dit ding met een waarde van 80 dollars?

Welke nuttige oefeningen ik konden verwezenlijken.

Alle kon ik denken van op het balgezicht ligt - en de wiggling partij aan kant in diverse hoekige vormen en dit zal omhoog mijn kern richten maar ik weet niet hoe nuttig het voor mijn wapens zal zijn.

http://www.oo.com.au/Horizon_VersaBALL_FX_...t_P7346C110.cfm voor sommige pics

en controleer het „volledige lichaam opleidings“ lusje van http://versaball.com.au/
Kimbo
Word enkel een regelmatige oude Zwitserse bal. Geen behoefte aan dat ding.

De Zwitserse ballen zijn meestal goed voor kern opleiding en re/pre-hab. Zij hebben hun plaats als hulpmiddel in opleiding, maar er zijn niets magisch over hen.
dragula
Nr.
rockhard_4eva
Dat kijkt als een het bedriegen versie van een Zwitserse bal. Het gehele punt moet uw saldo, niet helling verbeteren een bal aangezien u uw gewicht met uw armen of benen tegenhoudt.
methodice
Yeh ik aan leidde kant niet kopen, dankt voor de input.

Nu aan de belangrijkere bal van de vraag. kleur .what?
rockhard_4eva
Het rood maskeert de kleur van hemmeroids.
ShakesAllDay
Zodra ik de „zetel“ zag waarin de bal wordt geplaatst, kreeg het automatische „geen“. WTF? Ja, werk onze kern door het hebben van onze gesteund uiteinde en benen. In dienst nemen van de volledige latere ketting (glutes, hammen, enz.) is belangrijk om het werk uit te boren, IMO, zelfs als „zich concentreert“ op de voorafgaande kant (abs).

Niet is een andere uitdrukking voor de van de de bal „stabiliteit“ van „Zwitser/van de oefening bal“?

<I liefde „enige“ en „dubbele“ quotations>
D-Termine
Mijn Chiro adviseerde gebruikend een Zwitserse Bal voor een stoel. Alle stoelen in mijn bureau blazen, maar hij zei ik een bal zou moeten proberen. Werkt de kern, en ik zou tot het gebruiken van het moeten werken de hele dag, aangezien 15 minieme rek bij het begin van ruw vriendelijk is. De geluiden koelen, en ik zou niet letten op zijnd die kerel
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.