BlackFlag
21 april 2008, PM van het 12:30
Ik wil wat kruidenmateriaal zoals Kratom/Kava Kava kopen, maar ik heb geen idee wat de beste vorm is. Ik bekeek tinten, die de rendabelste en machtige vorm van de kruiden schijnen. Ik zie ook hars en ik heb geen idee hoe te om dat te gebruiken. Om het even welke hulp worden gewaardeerd.
dragula
21 april 2008, PM van het 12:37
Verblijf vanaf tinten. Zij zuigen. Ive probeerde elk beschikbaar soort Kratom, en het beste is nog regelmatig Bali, van mitragynine Speciosa. het gebruik van de wenkwenk google.
zuper1
21 april 2008, PM van het 12:45
CITAAT (BlackFlag @ April 21 2008, PM van het 06:30)

Kratom/Kava Kava
Poeder/Poeder (wortel).
Niet uittreksel.
avantgarde
21 april 2008, PM van het 01:29
Hoe vergelijkt Kratom bij Tramadol?
Ik krijg 2 uren van het uitgaan die door op Tram worden gevolgd te neigen. I´d verkiest veel een snellere opiod.
dragula
21 april 2008, PM van het 02:52
Kratom is zeer snel, vooral de Thaise spanningen. Trammy soort gelijkaardige laag-dosis.
Viator
21 april 2008, PM van het 08:11
Ik stem overeen, kratom is het blad het meest veelzijdig. de harsuittreksels zijn sterker en geschikter, maar overpriced. de artikelen op deze plaats naar zoek: Kratom: De Gift van de aard… door deze één werkelijk begaafde schrijver. Ik vergeet niettemin zijn naam.
Kratom is zeer als tramadol zowel in zijn CNS gevolgen en het is gedeeltelijke opiate agonist/antagonistenacties. Mijn nieuwe favoriete manier te nemen kratom is aan pakje de omhoog gehele bladeren in mijn wang zoals RedMan kauwen. w/o slechts het spuwen. het neemt voor altijd aan schop in maar het duurt de hele dag als dit. - V
BlackFlag
21 april 2008, PM van het 08:23
O.K., zodat het poeder of de bladeren zijn het beste en niet het uittreksel. Ja, kan het uittreksel vrij duur worden!
BlackFlag
21 april 2008, PM van het 08:40
Ook, is dit vriendelijk van een stomme vraag, maar ik moet vragen. Zal Kratom een vals positief op een drugtest veroorzaken?
Supnut
21 april 2008, PM van het 09:14
Het zou waarschijnlijk nauwkeuriger om zijn te zeggen het een wettig positief zal veroorzaken
BlackFlag
21 april 2008, PM van het 09:25
CITAAT (Supnut @ April 21 2008, PM van het 09:14)

Het zou waarschijnlijk nauwkeuriger om zijn te zeggen het een wettig positief zal veroorzaken
Een positief voor wat?
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.