Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Flarden EMSAM
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
dragula
Hopelijk zal mijn studiedoc. me sommige 20mg emsam flarden geven. Zijn er actief om een lagere dosis te gebruiken hoe dan ook te halen?

Im deed schrikken als ik enkel het flard op zieke ervarings HOGE BEZORGDHEID plak.

Ik denken niet zij HCL of citraat zodat bioavailabilty zou ruïneren, nr zijn?
markog
CITAAT (dragula @ 21 April 2008, 01:35PM) *
Hopelijk zal mijn studiedoc. me sommige 20mg emsam flarden geven. Zijn er actief om een lagere dosis te gebruiken hoe dan ook te halen?

Im deed schrikken als ik enkel het flard op zieke ervarings HOGE BEZORGDHEID plak.

Ik denken niet zij HCL of citraat zodat bioavailabilty zou ruïneren, nr zijn?

geen dergelijk ding zoals een 20mg flard….zij komen in 6, 9 en 12

aangezien zij veel hogere piekwaarden in de hersenen transdermally bereiken worden zij „dubbele“ inbitors MAO I en het slos de analyse van zowel dopamine als serotonine ........ die beurtelings bezorgdheid ..... vermindert

de meeste ervaring minder bezorgdheid met emsam dan met mondelinge deprenyl

Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.