Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Wat veroorzaakte me geestelijke mist?
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
krazyj
Ive nemend zwenkt van shit voor bijniermoeheid in de afgelopen maanden. Goed, na het moeten gaan zie een nieuw doc. voor TRT en hem die ik tegenhouden alle behandelingen 7 opgemerkte dagen Ive…. vraagt Ik voel me beter?? En… zelfs met minder dan gebruikelijke slaap en hoger dan gebruikelijke spanning??? dry.gif

Ik sliep 8 u en at gekke gezond voordien, ook. Vorig weekend ging ik MANIER onder dagelijkse warmteopname en at shitty voedsel, dat alles.

Ik hield bijnier en vitamine shit laatste Wed tegen.
Donderdag was ik ziek als shit. Hebben nog gesnuiven (Maandag) maar gekregen over het grootste deel door Vrijdag.
De vrijdag ontwaakte bij 3:30 AM en dreef 7 uren aan MANHATTAN en ging naar bed rond 11PM (met Times Square dat in mijn venster glanst dat van de hotelruimte mijn circadiaanse ritmen werpt weg).
Liep rond Manhattan dat geschikt voor de de zomer til Zondag probeert te vinden.
De geworden omhoog 7AM Zondag en reed terug en bleef omhoog til 3AM doend thuiswerk.
Geworden 6.5 u rust en hier ben ik. Nog met gesnuiven.

… maar Ziek is vervloekt als mijn het denken geen scherper NOW dan de afgelopen 2 maanden van behandeling voelt, die enz. net wordt.

Supplementen nam ik vanaf laatste Wed:
IsoCort (4x ochtend, 3x lunch)
Vistraan (ochtend 2000mg, lunch 1000mg)
5000mg de Versie Vit C van de tijd
De Prestaties van het centrum
Quantum Bijnier Complex - complexe adaptogen
De ADVERTENTIE van het terugstellen
Complexe Vit B (ochtend 100mg, 50mg lunch)

Supplementen nam ik EN neem SLECHTS nu:
La van Ritalin 15mg
Één of andere gekke veggie pil die ik (eet geen groenten. heb genomen. Ik ken, weet ik het, afschuwelijk voor gezondheid. dat is een andere post)

En ik voel geestelijk scherper op dit ogenblik (en vorge nacht bij 3am) dan ik heb voor een lang tijdje.

Iedereen ziet hier om het even welke correlatie?
gotDOMS
misschien lagere dopamine aangezien u vitamine C, het terugstellenadvertentie…. tegenhield zo de youre zijn acetylcholine/nadruk beter?
ik vond ik en zombie als na teveel dopamine minder productief was
een enkel gissing
doom3q
Ik ga zeggen het B complex, enkel van persoonlijke exp was.

Ik krijg zeer vreemde gedachten van >25mg van riboflavine. B6 doet me probleem aswell.
avantgarde
De vitamine C vermindert cortisol. Waarom it´s in de typische Bijnierdraad van de Moeheid is voorbij me omvatte.

Ben als uw cortisol productie wouldn´t het wordt gecompromitteerd wijs om zich van te onthouden supps die het kunnen verder verminderen?

Ook kan de hoge dosis vit-c naar verluidt u maken hypoglycemic gaan zodat kan het zeer goed de overtreder in uw stapel zijn.

Veel andere vullen in uw stapel hoewel zo hard om te vertellen.

(de mensenmensen gaan me op de vitamine C beuken)
krazyj
CITAAT (avantgarde @ 21 April 2008, 05:10PM) *
De vitamine C vermindert cortisol. Waarom it´s in de typische Bijnierdraad van de Moeheid is voorbij me omvatte.

Ben als uw cortisol productie wouldn´t het wordt gecompromitteerd wijs om zich van te onthouden supps die het kunnen verder verminderen?

Ook kan de hoge dosis vit-c naar verluidt u maken hypoglycemic gaan zodat kan het zeer goed de overtreder in uw stapel zijn.

Veel andere vullen in uw stapel hoewel zo hard om te vertellen.

(de mensenmensen gaan me op de vitamine C beuken)

Ik dacht C gesteunde bijnierfunctie Vit (hoewel, ja, ik enkel over één of andere info zeggend kwam het cortisol… doh onderdrukt).

Ik zie eveneens aangezien veel informatie die bijnieren zegt Vit C bijna zoals zijn hun primaire bron van brandstof gebruikt.

Vloek.

Im interessant in de hypoglycemic hoek van dit. Ive verdacht altijd mijn „suikersysteem“ (wat) op één of andere manier zuigt. Gelukkig, hebben Im die een wat insuline krijgen die gedaane spoedig zo Ziek test meer inzicht in dat, spoedig.
Breekbaar
Uh, veroorzaakt uw gezogen slaap en fucking u zieken?
Darksanity
De mensenu van de vloek nam manier teveel B-Vitaminen blink.gif
doom3q
CITAAT (Darksanity @ April 21 2008, PM van het 07:26) *
De mensenu van de vloek nam manier teveel B-Vitaminen blink.gif

Ja weet ik het bizar klinkt, maar 200mg van riboflavine krijgt me handelend als een tard. Niet de geur is vermelden weerzinwekkend.
krazyj
CITAAT (Breekbaar @ 21 April 2008, PM van het 06:13) *
Uh, veroorzaakt uw gezogen slaap en fucking u zieken?

Herlees postFrang
Breekbaar
Ja o.k., mijn slecht. Nieuwe theorie: nieuwigheid van beweging/spanning van het vinden van nieuwe plaats om te leven. Houdt evolutieve steek om op verhoogd alarm te zijn en ontwaken in een nieuw milieu verhoogd waar u probeert om schuilplaats te vinden om bedreigingen beter te identificeren.
krazyj
CITAAT (Breekbaar @ 21 April 2008, PM van het 10:32) *
Ja o.k., mijn slecht. Nieuwe theorie: nieuwigheid van beweging/spanning van het vinden van nieuwe plaats om te leven. Houdt evolutieve steek om op verhoogd alarm te zijn en ontwaken in een nieuw milieu verhoogd waar u probeert om schuilplaats te vinden om bedreigingen beter te identificeren.

Ja. Ik dacht het zelfde. Het duidelijkere denken is NA het terugkomen en aanvang op mijn thuiswerk en het zijn verrassend scherp op het gekomen. Welke Im die is denkt GAAT dat het gebrek aan slaap en shitty alles mijn lichaam in een „WTF heeft gezet OP… Ik SLIEP EN ETEND BOETE GISTEREN“ verklaar en dit is het resultaat. Het proberen om een nieuwe rots te vinden om onder en nieuwe vissen te verbergen om te eten. Iets. Im weddend door Wed of Thurs Im die gaan verpletteren. Ziek is zeker bij te werken als ik.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.