Chuckisnutz
21 april 2008, PM van 08:32
Wat is aardig iets en in vet oplosbaar kon u in een massageolie om het schop een weinig extra te geven misschien zetten? Ik dacht dat het mengen van omhoog gehaalde olie THC de truc zou kunnen doen, maar ben ik dan benieuwd hoe efficiënt die zou zijn.
Wat denkt u kerels? Wat zou u toevoegen?
Supnut
21 april 2008, PM van 09:22
Dit zou niet zeer goed werken om een paar redenen. Tegen de tijd dat om het even wat begon de bloedstroom in te gaan zou de massage andere (tenzij uw het hebben van een lichaam zijn dat marathon wrijft) en zou in dergelijke kleine hoeveelheden druppelen dat de algemene dosis eerder hoog (waarschijnlijk gevaarlijk zo) zou moeten zijn om het even wat met om het even welke snelheid te doen. Zonder een eerder direct effect gaat er geen aansluting daar tussen de extra verhoging en de massage zijn die het doel zouden verslaan.
Het zou mogelijk kunnen zijn om iets uit te werken als u de lotion als geslachtssmeermiddel of misschien zelfs mogelijk gebruikte om met iets vast te spijkeren die subligually zou werken aan haar tijdens fellatio (of bankschroefversa)
Reven
21 april 2008, PM van 11:53
Zich ja THC in de boter um lotion vergt stil wat tijd vergist op te bouwen. U bekijkt 45 min vóór het lichtste effect, maar 30 min van hun bent u vrij goed, als ik correct aan… herinner
Zoals voor gevaarlijk, ben ik vrij zeker u zich niet kon veroorloven om de boter te maken vergissen zich um lotion machtige genoeg gevaarlijk te worden, die veronderstelt uw boter die ik de lotion een verzadigingspunt hoog genoeg heeft om de hoeveelheid cannibanoids te behandelen gevaarlijk nodig om te zijn heb betekend. Anders kan ik u persoonlijk waarborgen dat de enige uw manier botergeleiding gevaarlijk zal zijn is als u was sautéed daarin te verdrinken - misschien badend daarin terwijl terwijl het doen van wat het ernstige binge roken.