Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: supplement om agressie/impulsiviteit te verhogen?
De Forums van de mening en van de Spier > verbeteren chemisch > Neurologie, Gezondheid & Levensduur
verschil
zo onlangs heb ik opgemerkt ik heel wat agressie heb verloren.
Zijn min of meer als… Ik geef niet.
maar toch niet apathie omdat het soort van I zorg. meer als ben ik tevreden.
absoluut niet gedeprimeerd. Ik ben gemotiveerd. Ik krijg dingen gedaan.

Dit kwetst mijn vechtsporten opleiding.
Ik kreeg toernooien die spoedig komen.
en ik kan niet enkel gek worden. Ik kan niet die brand of adrenaline krijgen.
Ik schakelde mijn stijl aan passieve agressief waar ik de afstand controleer die meestal vermijdt
het afwenden en het schroeven rond met vals lood.
Ik ben tevreden met het wachten op hem binnen te komen en gaand voor ontwapen of lidmaatstakingen in plaats van wat ik om gebruikte te doen
welke was ga voor een uitwisseling. rug uit. dan blokkeert de stormloop binnen onder een roofblock of het aanvallen en neemt de strijd aan hem in de klinknagel met knieën, takedowns of werpt.

onnodig te zeggen. im zuigend bij passieve agressief. cursus ik beter bij het…. word maar ik neem nog een helpartij van klappen van explosieve agressieve tegenstanders wegens mijn passiviteit.

Ik ben niet impulsief of agressief anymore

Het vindt als ik mijn ego aan een graad heb onderdrukt.
Ik verg geen trots in wat ik doe.

zou dit veroorzaakt worden door laag testosteron?

mijn huidig plan moet tot dusver vrouwen en masturbatie afzwakken.
tot dusver ben ik op 4 dagen.

en misschien supplementtribbulus? ive gelezen over het itincreasing van testosteron.

Im op 70mg van Vyvanse ED en mijn huidige supps zijn ortho*core, vistraan, glucosamine en BCAAs.
Nutropia
Wanneer begon u nemend Vyanase in vergelijking met uw verminderde agressie? Wat de specifieke voorwaarde is het waarvoor wordt voorgeschreven en hoe het die u tot dusver beïnvloedt is (d.w.z. rust en geconcentreerd versus euforisch en praatziek). Ik zou bereid zijn te wedden het Vyanase is.
lynx
De kerel, ADHD meds vermindert impulsiviteit. Einde dat het, geen probleem neemt.
krazyj
Ja ja en ja.

U bent in de zelfde situatie ik over een jaar geleden was.

Als u voelt bent u over bevorderd (ik kan agressie en algemene uitbundigheid wegens laag lager T en/of teveel Ritalin niet hebben), uw dosis.

U correct laag T. Get uw ook gecontroleerde hormonen.

Die twee, gecombineerd, zullen u op spoor reïntegreren.

Onderzoek ook MMA. Ik voelde vrij apathische dagelijks maar om wat paradoxale reden, kregen MMA (specifiek het praktizeren BJJ en het uitwerken van… gecombineerde twee) en de gedachten van het me gaand en motiveerden en amped. Bijna als was ik boos weg omdat niet booze Im weg genoeg.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.