virtualcyber
16 mei 2003, 10:59 AM
Tijd = geld, recht?
Aangezien sommigen van u kunnen het weten, heb ik met ALCAR + l-theaninestapel voor een tijdje, geëxperimenteerdm om slaapduur te verminderen, de kwaliteit van slaap te verhogen, en het gevoel van welzijn (tijdens de dag op het awaking, die is) te verhogen.
Ik geloof ik bij het juiste protocol voor het bereiken van dit ben aangekomen.
Door het protocol te volgen, heb ik mijn slaap ongeveer 1.5 u /dag) kunnen verminderen.
Ik zou van wat terugkoppel, houden om te zien of werkt de volgende formulering met anderen.
============================
Het protocol voor zijn beleid is als volgt:
(1) om ongeveer 3 uur vóór bed,
(2) neem 1 g l-theanine van ALCAR + 600~800mg (op halfvolle maag)
(3) bij voorkeur, tijdens het dieet van de onderhoudscalorie. Een lichte maaltijd tussen de tijd van het beleid en bedtijd schijnt eigenlijk nuttig te zijn.
(4) geen oefening tussen de tijd van zijn beleid en slaap.
Het neemt zijn lichaam een dag of twee om aan te passen.
** 1 te sterk g ALCAR misschien (ik denk eigenlijk 700 mg beter zouden zijn).
================================
GEEF uit: Van mijn ervaring (en mijn vrouw), als men iets doet dicht bij wat ik hierboven schetste, zou men die zelfde nacht/ochtend na het beleid onmiddellijk verschillend moeten voelen. IOW, het effect is direct. Nochtans, kan het uw lichaam nemen een paar dagen om aan te passen en comfortabel te worden.
Embleem
16 mei 2003, 11:17 AM
1) waar krijgt u uw ALCAR van?
2) hoeveel uren zou u gewoonlijk w/o het gebruik van deze stapel slapen? (hoeveel uren u neer nu zijn)
virtualcyber
16 mei 2003, 11:22 AM
(1) om het even welke ALCAR zou doen; behoefte enkel voldoende hoeveelheid van het. Ik krijg mijn van BAC.
(2) I vergt gewoonlijk ongeveer 7-8 uren van slaap. Ik verg ongeveer 5-6 uren. Ik kon met minder dan 5 u, zonder stoornis gaan, dat een bit van de voorwaarde van beleid afhangt,
OPLOSSING
16 mei 2003, PM van het 12:08
Ik probeer dit, heb ik het merk ALCAR en l-Theanine van NOW (heeft decaf groen theeuittreksel ook daarin.) Ik neem ook het merk l-tyrosine van NOW. Ik begon bij 500mg ALCAR en 500mg l-Theanine in de avond met 1gram l-tyrosine en het zelfde in de ochtend. Ik blijf tussen onderhoudsCALS en hieronder en gebruik FL7. Ik hoop om de nodig hoeveelheid slaap en waakzaamheid te verminderen/goed - zijnd tijdens de dag die op de ervaring van VC wordt gebaseerd. Ik nam 1gram ALCAR 500mg l-Theanine en 1gram de l-tyrosine vanochtend, voelde kleine zieken na dat voor een paar uren. Ik zal niet zeer stevig kunnen geven terugkoppel, maar misschien in een week kan ik een algemene samenvatting van mijn ervaring geven. Rond nog fooling met het doseren. Ik heb momenteel 9-10.5 u slaap nodig.
virtualcyber
16 mei 2003, PM van het 12:39
Het protocol is eerder netelig. Sommige wijzers.
TIMING:
(1) het schijnt om significant verschil te maken of u hen vlak vóór bed of 3 uren vóór bed neemt. Ik weet waarom niet.
(2) als u de stapel VLAK vóór bed neemt, zult u omhoog beëindigen krijgend zeer lichte slaap. U zult omhoog WAARDELOOS voelen in plaats daarvan wekken, aangezien ALCAR aan teveel activeert de hersenenmanier schijnt.
(3) als u het te verre uit de bedtijd neemt, schijnt het effect te verdwijnen.
Zo, is er een optimaal ogenblik om de stapel te nemen. Ik denk het tussen 2 - 4 uren vóór bed is.
DOSERING:
(1) ALCAR: ALCAR schijnt om de graad van waakzaamheid vóór bed evenals na het wekken te bepalen. Teveel zal en u moeilijkheid hebben die naar slaap gaat en u omhoog beëindigen wekkend V.N.-gerust gevoel. Te weinig en u zult veel niet voelen. Persoonlijk, vind ik 500 mg te zwak is; 1 g is een te sterke bit. Ik kon niet mijn handen op 700 mgkappen krijgen, nochtans.
(2) l-theanine schijnt om het ingrediënt voor „het intensifiëren van“ de slaap die (als efficiënter maakt, wat dat betekent) te verstrekken. Bij ongeveer 200 mg, niets. Om ongeveer 400 mg, is er één of andere reactie. Bij 600 mg, is er duidelijk signaal van het lichaam. Ik heb niet zoals veel met 800 mgdosering gespeeld.
VOEDSEL
Het eten schijnt om de gevolgen van te versterken ALCAR + l-theanine. Weet waarom niet. Ik neem niet ALCAR + l-theanine samen met voedsel, omdat het de absorptie zal verslaan. Ik neem hen 30 min aan uren 1 alvorens ik, in 1/2 lege maag eet.
DAG GEBRUIK
Gezien de prijs van l-theanine, zou ik het niet werkelijk tijdens dag gebruiken.
Tijdens dag, kan ALCAR met r-ALA, eerder dan l-theanine worden gestapeld. Bovendien, ALCAR wordt gezegd om mitochondrial activiteit te verhogen, die oxidatiemiddelen verhoogt -- het zou met r-ALA moeten worden gestapeld.
OPLOSSING
16 mei 2003, PM van het 12:47
Enkel van nota te nemen om heb gewekt om, de laatste twee nachten die ik omhoog doorweekt in zweet. Kon aminos of FL7 geweest zijn. Ik zal proberen om meer van de benadering te doen u neemt en ziet hoe het gaat.
virtualcyber
16 mei 2003, PM van het 12:54
CITAAT (OPLOSSING @ 16 Mei 2003, 09:47 AM)
Enkel van nota te nemen om heb gewekt om, de laatste twee nachten die ik omhoog doorweekt in zweet. Kon aminos of FL7 geweest zijn. Ik zal proberen om meer van de benadering te doen u neemt en ziet hoe het gaat.
(1) verhoogde de hitteproductie van I ook ervaren tijdens slaap. Ik werd niet doorweekt in zweet. Noch gebruikte I FL7.
(2) Ik heb geen tyrosine geprobeerd, MAAR ik zou veronderstellen dat het de gevolgen van l-theanine verbetert, aangezien de l-tyrosine de voorloper aan dopamine is, die is wat l-theanine uw hersenen veroorzaakt om meer van te produceren.
GEEF uit: Oh, ja, OPLOSSING, wordt uw „ziek“ krijgen waarschijnlijk veroorzaakt door de overproductie van dopamine. Het opnemen van de oorzakenversie van l-Theanine van dopamine rond hypothalamus (zoals bromocriptine); u hebt waarschijnlijk zijn effect door een dopamine voorloper toe te voegen overdreven, die l-tyrosine is.
Ook, wanneer u l-tyrosine met l-theanine stapelt, kunt u l-theaninedosering waarschijnlijk verminderen. Maar introducerend l-tyrosine, zult u de dosering moeten herwerken door te experimenteren: het is eerder nauwgezet.
ShadowJack
16 mei 2003, PM van het 01:22
Enkel om aan dit toe te voegen, zal ik op een actuele stapel ALCAR/l-theanine, ooit volgende week beginnen proberen om uw resultaten, VC na te bootsen. Ik beëindig nu net omhoog een fles van FL7 ik 4g van ALCAR waaraan, toevoegde en sommige positieve gevolgen voor slaappatronen, hoewel meer minderjarige dan opmerkte wat u hebt gedetailleerd. Link met mijn aanvankelijke gedachten op dit:
Makend FL7 ultra, mogelijke ingrediënten heeft Mijn post bij de bodem van de 2de pagina een paar commentaren op wat ik terwijl het runnen van dit opmerkte.
Ik heb niet beslist over doseringsniveaus nog voor de stapel ALCAR/l-theanine, maar ik zal klokkengelui binnen hier met wat ik op met kom, en welke resultaten die ik heb gezien.
Embleem
16 mei 2003, PM van het 02:03
virtueel, als men niet de behoefte aan een daling van algemene slaap heeft, zou u alleen l-theanine adviseren?
virtualcyber
16 mei 2003, PM van het 02:15
Embleem, waarschijnlijk ik. Ik denk het goed voor u is en u kan helpen terugkrijgen, vooral gestapeld met ALCAR, als dat is wat u vraagt. Ik zou het waarschijnlijk slechts één keer per dag gebruiken, gebaseerd op het zelfde protocol dat ik hierboven heb geschetst. (waarschijnlijk cyclus het ook).
ergoman500
16 mei 2003, PM van het 03:09
Het interesseren koppelt VC terug.
R-Glutamylethylamide (theanine), weten wij een gelijkaardige structuur aan dat van de aminozuurglutamine heeft. Misschien zijn enkele opgemerkte resultaten toe te schrijven aan de gevolgen van Theanine bij de receptor van het Glutamaat.
In mijn ervaring, hielp het toevoegen van DMAE en andere Acetylcholine agonists aan mijn protocol me om mijn slaapvereisten tegen 1-2 uren/nacht gemiddeld te verminderen.
ergoman500
16 mei 2003, PM van het 03:21
CITAAT (ergoman500 @ 16 Mei 2003, 03:09PM)
Het interesseren koppelt VC terug.
R-Glutamylethylamide (theanine), weten wij een gelijkaardige structuur aan dat van de aminozuurglutamine heeft. Misschien zijn enkele opgemerkte resultaten toe te schrijven aan de gevolgen van Theanine bij de receptor van het Glutamaat.
In mijn ervaring, hielp het toevoegen van DMAE en andere Acetylcholine agonists aan mijn protocol me om mijn slaapvereisten tegen 1-2 uren/nacht gemiddeld te verminderen.
Betreffende acetyl-l-Carnitine, toont de literatuur constant aan dat 1.5 of meer gram/dag delta/Stadium 4 - Diepe slaap verhoogt, en verhoogt eveneens de slaap ook van rem.
Wat groot is is dat de voordelen van ALC gewoonlijk binnen slechts 2 weken na gebruik bij 1.5-2 gram/dag gemiddeld worden opgemerkt. Ook, wanneer het gebruik ALC wordt gecirkeld, blijven de voordelen 2-3 weken na beëindiging in gezonde volwassenen. Dit supplement is prijsIMO de moeite waard voor de overgrote meerderheid van gezonde volwassenen toe te schrijven aan zijn veelvoudige voordelen/mechanismen van actie.
origip
17 mei 2003, PM van het 08:26
VC, hoe lang waren gebruiken u ALCAR + theanine die alvorens u resultaten zag? Ik weet u experimenterend een tijdje zijn geweest en het vergden tijd alvorens u het protocol nagelde, maar 2 weken geluids aan u zouden herstellen?
Dit zou een grote stapel voor me zijn aangezien ik constistently 3 - 4 uren van slaap een nacht op een uitgebreide basis word. Mijn lichaam heeft (meestal) aan dit aangepast aangezien ik mijn lange het werkuren voor maanden nu heb getrokken. In elk geval, ben ik van mening dat upping van mijn waargenomen slaaptijd uiteindelijk voordelig zou zijn.
btw, niet was het pari werkend aan een slaapsupplement, iets aan snelheidsterugwinning misschien? het schijnt als deze stapel is de oplossing.
VC, koopt u zowel ALCAR als theanine van BAC?
ergoman500
17 mei 2003, PM van het 09:33
CITAAT (origip @ 17 Mei 2003, 08:26PM)
VC, hoe lang waren gebruiken u ALCAR + theanine die alvorens u resultaten zag? Ik weet u experimenterend een tijdje zijn geweest en het vergden tijd alvorens u het protocol nagelde, maar 2 weken geluids aan u zouden herstellen?
Dit zou een grote stapel voor me zijn aangezien ik constistently 3 - 4 uren van slaap een nacht op een uitgebreide basis word. Mijn lichaam heeft (meestal) aan dit aangepast aangezien ik mijn lange het werkuren voor maanden nu heb getrokken. In elk geval, ben ik van mening dat upping van mijn waargenomen slaaptijd uiteindelijk voordelig zou zijn.
btw, niet was het pari werkend aan een slaapsupplement, iets aan snelheidsterugwinning misschien? het schijnt als deze stapel is de oplossing.
2 weken IS het correcte bedrag. Het onderzoek is goed gedocumenteerd ook betreffende de alpha--golf-verbetert eigenschappen van theanine. Om het even welk vullen protocol aan gebruikend deze ingrediënten zijn ver, verre van het zijn voordelig een terugwinning-verhoging supplement. Minstens 5-6 andere ingrediënten in nauwkeurige verhoudingen worden vereist alvorens zulk een supplement benefical gevolgen kon uitoefenen en ik daag iedereen uit om met zulk een supplement op de proppen te komen. Zo zou het antwoord „geen“ zijn -- met betrekking tot dit die het „slaap-supplement is dat terugwinning“ kon verzenden.
origip
18 mei 2003, 12:48 AM
gotcha. ik zou enkel dit één een poging kunnen moeten niettemin geven. Ergoman, waar krijgt u de componenten?
virtualcyber
18 mei 2003, 04:11 AM
CITAAT (origip @ 17 Mei 2003, 05:26PM)
Van mijn ervaring (en mijn vrouw), als u iets doet dicht bij wat ik hierboven schetste, zou u die zelfde nacht/ochtend na het beleid onmiddellijk verschillend moeten voelen. Zo, als u slaapstoringen/geen verhoogde waken rechtsweg voelt, zijn er iets verkeerd met of (a) mijn protocol zoals hierboven beschreven of (b) uw implementatie van het protocol (b.v., slechte timing, zwakke dosering,…).
Nochtans, kan het uw lichaam nemen een paar dagen om aan te passen en comfortabel te worden. Ook, zou uw lichaam lichte wijzigingen aan het protocol kunnen vereisen. Uw lichaam is verschillend van mijn, recht?
CITAAT
Ja. Er zijn lichte downside, nochtans. Ik heb 100% geen vertrouwen in de zuiverheid van hun producten. Ik wens dit ik hun r-ALA, ALCAR, en l-theanine kon krijgen die door onafhankelijke laboratoria wordt getest.
=============================
Voor terugwinning, ga ik een bit met ergoman niet akkoord. Ik geloof er betere terugwinning (op zijn minst in mijn geval) is. Ik was verbaasd.
virtualcyber
18 mei 2003, 04:26 AM
NOTA:
Het bovengenoemde protocol dat ik kan worden verbeterd heb geschetst. Bijvoorbeeld, is er een verhoging van de slaapbehoeften met verlengd gebruik van ALCAR + l-theaninestapel (1 maand? , weet niet precies het). Het lichaam past aan.
Men kan de stapel/protocol „verbeteren“ om zich tegen deze gevolgen te verzetten, nochtans.
D Sade
18 mei 2003, PM van het 01:54
CITAAT (virtualcyber @ 18 Mei 2003, 02:26 AM)
NOTA:
Het bovengenoemde protocol dat ik kan worden verbeterd heb geschetst. Bijvoorbeeld, is er een verhoging van de slaapbehoeften met verlengd gebruik van ALCAR + l-theaninestapel (1 maand? , weet niet precies het). Het lichaam past aan.
Droevig, ik worden verward - moet kunt u dit een bit verduidelijken? Zegt u u bent fundamenteel „het lenen“ wekkende uren van zich, om in een recentere tijd door VERHOOGDE behoefte aan slaap worden terugbetaald?
Ook, als iedereen om het even welke gedachten heeft als dit de verhoogde behoefte aan slaap begeleidende depressie zou bestrijden zou ik vrij dankbaar zijn. Als er geen theoretisch/anecdotisch bewijsmateriaal is, dan ben ik gewillig aan proefkonijn op mij.
1fast400
18 mei 2003, PM van het 01:58
Gelieve te houden dit draad het gaan. Ik zou van voor zo vele mensen houden dit uit te proberen mogelijk. Ik vraag slechts dit alsof dit belofte toont, zal ik componets voor bulkverkoop maken. Al deel van mijn nieuwe plaats, die hopelijk omhoog in ongeveer 45 dagen zal zijn.
Embleem
18 mei 2003, PM van het 02:21
Ik overweeg deze stapel. Zijn er een url voor BAC?
gbrackett
18 mei 2003, PM van het 04:35
CITAAT (Embleem @ 18 Mei 2003, PM van het 12:21)
Ik overweeg deze stapel. Zijn er een url voor BAC?
http://www.beyond-a-century.com/
virtualcyber
18 mei 2003, PM van het 09:50
CITAAT (D Sade @ 18 Mei 2003, 10:54 AM)
CITAAT (virtualcyber @ 18 Mei 2003, 02:26 AM)
NOTA:
Droevig, ik worden verward - moet kunt u dit een bit verduidelijken? Zegt u u bent fundamenteel „het lenen“ wekkende uren van zich, om in een recentere tijd door VERHOOGDE behoefte aan slaap worden terugbetaald?
Ook, als iedereen om het even welke gedachten heeft als dit de verhoogde behoefte aan slaap begeleidende depressie zou bestrijden zou ik vrij dankbaar zijn. Als er geen theoretisch/anecdotisch bewijsmateriaal is, dan ben ik gewillig aan proefkonijn op mij.
Zeg u normaal slaap 8 uren. Met ALCAR + zegt l-theanine, u op de een of andere manier erin slaagt om de slaapbehoefte aan 5 uren te verlagen. Dan, met verlengd gebruik, zou het aantal slaapuren file aan 6.5 u of 7 uren kunnen beklimmen.
Als zo, ALCAR + zou l-theanine bepaalde middelen kunnen uitputten zijn lichaam heeft. In zulke gevallen, zou men tegenmaatregelen kunnen moeten nemen.
D Sade
18 mei 2003, PM van het 10:35
CITAAT (virtualcyber @ 18 Mei 2003, 07:50PM)
Zeg u normaal slaap 8 uren. Met ALCAR + zegt l-theanine, u op de een of andere manier erin slaagt om de slaapbehoefte aan 5 uren te verlagen. Dan, met verlengd gebruik, zou het aantal slaapuren file aan 6.5 u of 7 uren kunnen beklimmen.
Als zo, ALCAR + zou l-theanine bepaalde middelen kunnen uitputten zijn lichaam heeft. In zulke gevallen, zou men tegenmaatregelen kunnen moeten nemen.
Gotcha - I dacht u betekend de behoefte aan slaap boven basislijn (meer dan de normale 8 uren) zou stijgen om de tijd in tekort goed te maken.
Om het even welke lood in verband met wat die middelen zouden kunnen zijn?
MJC#24
19 mei 2003, 02:30 AM
CITAAT (1fast400 @ 18 Mei 2003, 10:58 AM)
Gelieve te houden dit draad het gaan. Ik zou van voor zo vele mensen houden dit uit te proberen mogelijk. Ik vraag slechts dit alsof dit belofte toont, zal ik componets voor bulkverkoop maken. Al deel van mijn nieuwe plaats, die hopelijk omhoog in ongeveer 45 dagen zal zijn.
1fast,
ik zou bulkALCAR en tonalin CLA op uw plaats vanaf het e-mailverzoek willen zien ik u stuurde. als u kappen $18/100 500mg van ALCAR kunt slaan en/of $275/2000 1g CLA ben ik van u.
voor een andere nota, zal ik ALCAR laat deze week beginnen, die met GT/CLA/R-ala/biotin wordt gestapeld.
Heb ik nodig aan geleidelijk aan omhoog de dosis of kan ik bij 2g van bij het begin beginnen? ook, ALC versterken de gevolgen van RLA? doet??
dank
Embleem
19 mei 2003, 07:16 AM
Één meer vraag. Waarom deze stapel in tegenstelling tot ALCAR + ornithine?
virtualcyber
19 mei 2003, 08:27 AM
D Sade: Ik onderzoek choline, die op twee kleine wenken wordt gebaseerd:
(1) één verwijzing Grimmige Jon en shplongled gepost op ALCAR en choline
(2) wat ik over de slaap van rem weet.
Embleem:
Als ik me correct herinner, werd ornithine vermeld samen met de versie van GH. Nu, zijn de versie van GH en de diepe slaap verwant, zodat zou onithine kunnen werken.
Ik gebeurde om l-theanine te proberen omdat Grimmig Jon gepost iets over het. Het was enkel een ongeval.
Embleem
19 mei 2003, 10:03 AM
Ik zie. Zo ALCAR + werd ornithine gebruikt hoofdzakelijk voor zijn gevolgen die voor de overal om productie en l-theanine van GH worden gebruikt om slaapvereisten te verminderen. In dat geval, zou ornithine de manier kunnen zijn te gaan aangezien ik meer geinteresseerd ben in de eerstgenoemden.
D Sade
19 mei 2003, PM van het 09:44
CITAAT (1fast400 @ 18 Mei 2003, 11:58 AM)
Droevig, Mike….betekende niet aan stap op uw tenen (draad alpha--GPC) met het idee. U zou waarschijnlijk een betere overeenkomst op massa hoe dan ook worden.
ShadowJack
21 mei 2003, PM van het 09:19
CITAAT (ShadowJack @ 16 Mei 2003, PM van het 12:22)
Ik heb niet beslist over doseringsniveaus nog voor de stapel ALCAR/l-theanine,
Een snelle update aan dit. Ik beëindigde omhoog met 9g van ALCAR en 5g van l-theanine in 240ml van gel. Oplosbaarheid bij 58.33 mg/ml, die een bit lager dan is heb ik met sommige androgens bereikt, maar l-theanine wilde niet zo gemakkelijk oplossen zoals ALCAR. Het gel is waarschijnlijk een zelfs oververzadigde bit. In elk geval, zal ik dit meer dan 30 dagen in werking stellen, zodat zal het doseringsniveau 300 mg/dag van ALCAR en 166.67 topically toegepaste mg/dag van l-theanine zijn.
Toen ik 4g van ALCAR aan een fles van FL7 toevoegde, was mijn doseringsniveau 133.33 mg/dag voor ALCAR, zodat ben ik over het verdubbelen van het, van wat ik deed. Ik zal beginnen dit toe te passen volgende week, die me over een week die zonder ALCAR geven zal wordt toegepast, aangezien ik nu op een nieuwe fles van FL7 ben begonnen, zonder toegevoegde ALCAR. Dit zou me een weinig tijd moeten geven om te zien of worden mijn slaappatronen beïnvloed door de aftrekking van ALCAR, en zou ook me een goede kans moeten geven om te zien wat de directe gevolgen wanneer beginnend de hogere dosering van ALCAR die met l-theanine wordt gestapeld zijn. Ik zal terug rapporteren met welke resultaten die ik heb gezien.
virtualcyber
21 mei 2003, PM van het 09:24
De Schaduw van dank.
Er zijn wat terugkoppelt door OPLOSSING. Het is niet zijn „ambtenaar“ terugkoppelt, zodat kon zijn mening veranderen, maar is hier de link aan het.
http://forum.avantlabs.com/index.php?act=S...t=0&#entry48505http://forum.avantlabs.com/index.php?act=S...t=0&#entry48642
OPLOSSING
22 mei 2003, 06:59 AM
Gedachte zou ik wat meer aan dit toevoegen. Vorge nacht nam ik 500 mgTyrosine ALCAR, 500mg en 800mg Theanine. Ik ging bij 9pm naar bed en sliep rechtstreeks door tot 5:30 am. Van 5:30 am tot het 6:30 ben ging ik nooit werkelijk in slaap achteruit, gedeeltelijk omdat ik niet anymore en gedeeltelijk vermoeid voelde omdat de fucking vogels buiten tjilpten. Ook, heb ik ALCAR met Tyrosine in de ochtend op een partialy lege maag gedoseerd. Vandaag nam ik 2g Tyrosine en 1g ALCAR. Het testen om te zien of zal het tegen moeheid tijdens de dag en voor om het even welke fatloss verbeteren.
virtualcyber
22 mei 2003, 07:57 AM
OPLOSSING:
Voor nog betere slaap, eerder dan het verhogen van theaninedosering, stel voor ik u een jachtgeweer door uw slaapkamervenster houdt.
Ik merkte u op _decreased_ dosering ALCAR en sliep langer. Tot dusver, schijnt het dat uw ervaring met mijn verenigbaar is.
Zorgvuldig ben met l-tyrosine. Ik heb een gevoel dat het diverse neurotransmitters indiscrimnately verhoogt, die geen goede zaak kunnen zijn. Ik denk het een verschillend effect dan l-theanine heeft.
OPLOSSING
22 mei 2003, 08:23 AM
Ik zou vanavond zonder de Tyrosine kunnen proberen en ALCAR bij 500mg en Theanine houden bij 800mg. Ik kan ook met enkel het nemen van een gram van Theanine experimenteren om te testen hoe ik antwoord.
Ik heb een jachtgeweer, maar ik denk iedereen anders enkel over dat lawaai boos zou zijn! De nacht vóór laatste was er een uil een paar honderd voeten van mijn venster dat niet zou zwijgen. Voor het geval dat iedereen niet reeds het weet, maken de uilen niet alleen een mooi geluid „van krasgeluidhoo“.
ergoman500
22 mei 2003, PM van het 06:51
CITAAT (OPLOSSING @ 22 Mei 2003, 08:23 AM)
Ik zou vanavond zonder de Tyrosine kunnen proberen en ALCAR bij 500mg en Theanine houden bij 800mg. Ik kan ook met enkel het nemen van een gram van Theanine experimenteren om te testen hoe ik antwoord.
Ik heb een jachtgeweer, maar ik denk iedereen anders enkel over dat lawaai boos zou zijn! De nacht vóór laatste was er een uil een paar honderd voeten van mijn venster dat niet zou zwijgen. Voor het geval dat iedereen niet reeds het weet, maken de uilen niet alleen een mooi geluid „van krasgeluidhoo“.
Sommige dingen in mening te houden wanneer het gebruiken van deze supplementen:
L-Theanine is efficiënter die op een lege maag dan tijdens of binnen een uur na voedselopname wordt genomen. In menselijke studies, werden de alpha--golfverhogingen consistenly genoteerd 30-45 minuten nadat elke dosis 200-400mg van l-Theanine en geen kalmeren/moeheid tot zover is gemeld.
Het bewijsmateriaal is vrij duidelijk dat het gebruik van l-Theanine een invloed op ALLE belangrijke neurotransmitters met inbegrip van acetylcholine heeft die de geheugen-verbeterende eigenschappen van theanine, dopamine kon verklaren - die kan zijn euphoriagenic/waakzaamheid verklaren die gevolgen, GABA verbeteren - met zijn het ontspannen van maar het kalmeren van geen gevolgen, en vooral serotonine - die kunnen verklaren waarom het theaninegebruik diep bezorgdheid vermindert en/nadruk beter zich via verhoogde alpha--golfactiviteit concentreren toestaat.
IMO zal veel meer onderzoek moeten worden geleid alvorens om het even welke conclusies betreffende de gevolgen van l-Theanines voor glutamaat, endorphins/enkepahlins, GH/IGF, vasopressin, prolactin, oxytocin, nr, en prostaglandines enz. kunnen worden gemaakt zeer weinig slaaponderzoek gebruikend l-Theanine in mensen… is geleid
virtualcyber
22 mei 2003, PM van het 07:20
ergoman500:
CITAAT (ergoman500 @ 22 Mei 2003, 07:51PM)
Het bewijsmateriaal is vrij duidelijk dat het gebruik van l-Theanine een invloed op ALLE belangrijke neurotransmitters met inbegrip van acetylcholine heeft die de geheugen-verbeterende eigenschappen van theanine, dopamine kon verklaren - die kan zijn euphoriagenic/waakzaamheid verklaren die gevolgen, GABA verbeteren - met zijn het ontspannen van maar het kalmeren van geen gevolgen, en vooral serotonine - die kunnen verklaren waarom het theaninegebruik diep bezorgdheid vermindert en/nadruk beter zich via verhoogde alpha--golfactiviteit concentreren toestaat.
Ik ben geinteresseerd in het leren van meer over het effect van l-theanine op GABA en acetylcholine. Tot dusver, heb ik niet kunnen vinden om het even welk samenvattingen/studies over het effect van l-theanine op die neurotransmitters pubmed.
Tot dusver, heb ik slechts gevonden
(1) één studie die toont hoe l-theanine dopamine niveaus beïnvloedt.
(2) een andere studie die het niveau van de l-theanine _decreases_ serotonine toont.
Ik vergeet als die studies op ratten waren.
Ik zou voor om het even welke verwijzingen op de gevolgen van l-theanine voor acetylcholine en/of GABA dankbaar zijn.
turoati
22 mei 2003, PM van het 08:15
Vorge nacht gebruikte ik 1gram l-theanine ALCAR en 600mg ongeveer drie uren alvorens ik naar slaap ging. Ik wekte een paar keer na ongeveer vijf of zes uren van slaap, maar kon net terug naar slaap gaan. Ik beëindigde omhoog slaap negen uren, maar dat is meestal een resultaat van bijna geen slaap de voordien nacht. Ik merkte levendigere dromen op. Ik probeer vanavond de zelfde dosering van allebei.
virtualcyber
23 mei 2003, 12:15 AM
turoati:
Van OPLOSSING koppel terug en mijn recente ervaring, u kan waarschijnlijk omhoog de l-theaninedosering (op zijn minst voor het testen). Wij zullen proberen om te weten te komen als de tyrosine kan worden gebruikt om minstens wat van l-theanine te vervangen om de kosten te drukken.
ergoman500
23 mei 2003, 12:59 AM
CITAAT (virtualcyber @ 22 Mei 2003, 07:20PM)
ergoman500:
CITAAT (ergoman500 @ 22 Mei 2003, 07:51PM)
Ik ben geinteresseerd in het leren van meer over het effect van l-theanine op GABA en acetylcholine. Tot dusver, heb ik niet kunnen vinden om het even welk samenvattingen/studies over het effect van l-theanine op die neurotransmitters pubmed.
Tot dusver, heb ik slechts gevonden
(1) één studie die toont hoe l-theanine dopamine niveaus beïnvloedt.
(2) een andere studie die het niveau van de l-theanine _decreases_ serotonine toont.
Ik vergeet als die studies op ratten waren.
Ik zou voor om het even welke verwijzingen op de gevolgen van l-theanine voor acetylcholine en/of GABA dankbaar zijn.
Gebaseerd op dierlijke studies, verbetert l-Theanine onrechtstreeks de remmende gevolgen van GABA in de hersenen door met asparagine-zuur en norepinephrine te concurreren. L-Theanine voert op van de hersenendopamine en serotonine niveaus uit en/of is de activiteit op dit punt tegenstrijdig.
Juneja LR, et al. 1999. L-Theanine – een uniek aminozuur van groene thee en zijn ontspanningseffect in mensen.
Kobayashi K, et al. 1998. Gevolgen van l-Theanine voor de versie van - ingevingen in menselijke vrijwilligers.
virtualcyber
23 mei 2003, 06:58 AM
Ergoman dank.
Mijn probleem is dat ik niet in een bibliotheek leef, zodat heb ik geen toegang tot het materiaal u hebt, tenzij ik door significant probleem ga.
Voor serotonine, dopamine en GABA, zag ik (tegenstrijdige) informatie bij diverse websites, maar ik voorzie hen, aangezien zij niet pubmed peer-herzien studies zijn. Ik neig sceptisch te zijn, tenzij ik de oorspronkelijke studie/de samenvatting bekijk.
OPLOSSING
23 mei 2003, 07:16 AM
Vorge nacht nam ik 1gram Theanine en 500 mg ALCAR. Ik nam het ongeveer 4 uren alvorens naar bed te gaan, die (bedtijd) bij 10:30 p.m. was. Ik voelde een weinig groggy vanochtend en overslept een kleine bit. Ik wekte tot piss bij 5am. Sommige redenen waarom het niet zo goed vorge nacht werkte: De tyrosine zou nuttig kunnen zijn en nemend niet voerde het me uit negatief, neig ik om te denken dat nemen van de stapel dichter aan bedtijd productiever is, misschien wordt mijn lichaam enkel gebruikt aan het gaan naar slaap bij 9pm en het beïnvloedde mijn slaappatroon - zo houdend de tijd u constant en veranderend de tijd naar bed gaat u beter zou kunnen zijn opstaat. Ook, begon ik 20mgs een dag van Novla twee dagen te nemen geleden en begon vorge nacht een combo van brandwond vrije 1 test en 1 advertentie. Ik neem 5 porties van brandwond-vrij door de dag en 100mgs van 1 advertentie vóór bed. Ik betwijfel of dit mijn slaap zo spoedig zou uitvoeren.
virtualcyber
23 mei 2003, 07:48 AM
OPLOSSING:
Als u ALCAR verhoogt, zult u vroeger opnieuw opstaan. De timing is ook, maar niet zo veel van belang zoals dosering ALCAR.
Om te herhalen,
(1) ALCAR beïnvloedt „waken.“ Meer wakkerere ALCAR, zal u zijn wanneer u ontwaakt.
(2) l-theanine & de tyrosine beïnvloeden „restfulness.“ Verhoog deze, en wanneer u ontwaakt, zult u meer gerust voelen.
Uiteindelijk (een paar weken onderaan de weg), zal uw lichaam aanpassen aan een bepaald niveau van ALCAR. Op dit punt, zult u waarschijnlijk choline moeten nemen. Ik vond het persoonlijk nuttig om te zijn.
Een ander ding dat ik heb gevonden: het vergt tijd uit voor ALCAR aan „was“ van zijn lichaam.
Embleem
23 mei 2003, 09:45 AM
CITAAT (virtualcyber @ 23 Mei 2003, 12:15 AM)
turoati:
Van OPLOSSING koppel terug en mijn recente ervaring, u kan waarschijnlijk omhoog de l-theaninedosering (op zijn minst voor het testen). Wij zullen proberen om te weten te komen als de tyrosine kan worden gebruikt om minstens wat van l-theanine te vervangen om de kosten te drukken.
Vloek, dacht ik dat l-theanine van NOW $11 voor 90 kappen 500mg was. Ik kwam enkel te weten dat zij slechts kappen 100mg waren.
OPLOSSING
23 mei 2003, 10:13 AM
CITAAT (Embleem @ 23 Mei 2003, 09:45 AM)
Vloek, dacht ik dat l-theanine van NOW $11 voor 90 kappen 500mg was. Ik kwam enkel te weten dat zij slechts kappen 100mg waren.
Ik kocht mijn in een lokale opslag voor $16.99….Ik zal opnieuw geen gram van het op om het even welk ogenblik spoedig nemen!
1fast400
23 mei 2003, 11:30 AM
Ik zal ALC in massa volgende week hebben. De prijs zal goedkoop zijn.
turoati
23 mei 2003, 11:35 AM
update:
Vorge nacht nam ik 1gram ALCAR en l-theanine 800mg bij 12:30 AM, ging naar slaap bij 2:30. Ik ontwaakte bij 9:00 en voelde vrij goed. Na het zijn omhoog voor een half uur realiseerde ik ongeveer 1. Ik ben werkloos op dit ogenblik en 2. Ik heb niets om vandaag te doen zodat keerde ik naar slaap voor en uur en de helft terug.
Mijn maag was vorge nacht niet volledig leeg toen ik alcar en l-theanine nam die problemen zouden kunnen veroorzaakt hebben. Ik weet niet hoe dit gehele experiment voor me werkt omdat tot dusver ik niet om met minder slaap heb geprobeerd te functioneren dan normaal. Morgen ga ik mijn alaram plaatsen zodat krijg ik 7 uren van slaap en rapport hoe hoe ik voel.
virtualcyber
23 mei 2003, PM van het 12:14
CITAAT (turoati @ 23 Mei 2003, 12:35PM)
Mijn maag was vorge nacht niet volledig leeg toen ik alcar en l-theanine nam die problemen zouden kunnen veroorzaakt hebben.
Ik denk niet het dat groot een overeenkomst is. Het vertraagt enkel de absorptie.
virtualcyber
23 mei 2003, PM van het 12:18
OPLOSSING, turoati:
BTW, is u kerels opmerkend om het even welke „bijwerkingen“ (

) in de ochtend??
OPLOSSING
23 mei 2003, PM van het 12:24
CITAAT (virtualcyber @ 23 Mei 2003, 12:18PM)
OPLOSSING, turoati:
BTW, is u kerels opmerkend om het even welke „bijwerkingen“ (

) in de ochtend??
Nope, helemaal geen, maar ik kan nu met de brandwond-free/1-advertentie.
Embleem
23 mei 2003, PM van het 01:50
Hoe is BAC theanine? Ik merkte op dat het slechts $18.50 voor 20g van bulkpoeder was.
virtualcyber
23 mei 2003, PM van het 02:59
Zoals ik vroeger op wees, ben ik niet zeker over BAC de zuiverheid van producten. Ik heb hun theanine geprobeerd, maar het werkt zoals verwacht bij 400, 600, 800 mg en 1.2 die g, met ALCAR worden gestapeld.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.