Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: methoxy
De Forums van de mening en van de Spier > chemisch Correct > Geavanceerde Hypothese, Theorie & Bespreking
Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5
Spook
Eerst is dit niet de draad want dat materiaal zijn slangolie zuigt. Blah, Blah Blah….

Verleende dit supp heeft slecht rep. Het was overhyped, en underdosed op inleiding. Ik heb nochtans het en opgemerkte ZEER signifigant gevolgen geprobeerd. Specifiek leidt het tot een wonderfull hard gevoel. Als creatine geen pomp of zoals de bijna painfull spierstrakheid die door 1T wordt veroorzaakt. Zijn meer als uw spieren zijn de hele dag gebogen zonder verbuiging. De dosering die wordt vereist om deze gevolgen voor me te bereiken was in de waaier 1-2g/day. Zij gingen ook volledig weg nadat ik het gebruiken van het stoped. Verscheidene anderen hebben gelijkaardige gevolgen gemeld. Zo is dit als HMB. Didi het krijgt slecht rep? goed is dat wat ik wil aan het licht brengen.

Specifiek, ben ik geinteresseerd in het bespreken van de mogelijke gevolgen deze samenstelling één degenenlichaam heeft. Als de prijs lager was zou ik het vrij eerlijk gezegd de hele tijd gebruiken aangezien er geen bijwerkingen bij allen waren, en allthough schenen de voordelen totaal kosmetisch van aard, waren zij zeer welkom.

Zo wat denkt u, wat maakt methoxy wat het doen doet?
shpongled
Deze studie is van de meeste rente:

CITAAT
Arzneimittelforschung 1981; 31 (6): 953-8 verwante Artikelen, Links 

Experimentele studies over de cardiologische gevolgen van ipriflavone voor het geïsoleerdee konijnhart en in rat en hond.

Feuer L, Barath P, Strauss I, Kekes E.

7-Isopropoxy-isoflavoon (Ipriflavone) de behandeling van konijnen 8 dagen bij dagelijkse mondelinge dosissen 30 mg/kg vermindert beduidend de zuurstofconsumptie van hun geïsoleerde harten. In zuurstofgebrek is dit effect meer uitgesproken. de mondelinge behandeling van 10 dagen van konijnen met 10 of 20 mg/kg/dag van ipriflavone leidde tot een significante daling van de melkzuurinhoud van het myocardium, vooral, van het ischemische gebied. Een mondelinge voorbehandeling van 6 dagen van ratten met 30 mg/kg/dag van ipriflavone vermindert beduidend de coronaire ligation-induced schade van mitochondria en myofibrils. De elektronenmicroscoopautoradiografie toont aan dat ipriflavone beduidend de coronaire afbinding veroorzaakte calciumaccumulatie in mitochondria tegengaat. Ipriflavone schijnt om de mitochondrial energetica op een positieve manier te beïnvloeden. Het heeft een zuurstof sparend effect.

Schijnt aan me het materiaal verbetert aërobe capaciteit. Dit veronderstelt ipriflavone en methoxy hebben het zelfde mechanisme van actie, dat waarschijnlijk minstens waar gedeeltelijk is.

David
ergoman500
Ik heb ook het mondeling gebruikt -- bij 500mg's 5 keer/dag met milde, nog welomlijnde positieve gevolgen voor mijn lichaam -lichaam-comp. Als de prijs 95% werd verminderd, dan zou ik nog dit supplement gebruiken. Het was groot-tijd zonder enige twijfel over-hyped (zoals de meeste supplementen door hun eigenlijke aard) zijn.

Ik herinner me lezend VEEL anecdotisch bewijsmateriaal/klein-ongecontroleerde proeven die aanwinsten van 2-4 pond van LBM tonen die aan vet-verliezen van 3-4 pond worden gekoppeld wanneer ervaren heftoestellen die over 1,500mg/day voor 8-10 wekentijdspannes worden verbruikt.

Ik herinner ook aan het bestuderen over methoxy halveringstijd die slechts 2-4 uren wanneer mondeling opgenomen in mensen is. Ik merkte ook de „hardheid“ van mijn lichaamsbouw op aangezien u spook… beschreef
shpongled
Ipriflavone is werkelijk goedkoop… om het even wie heeft ervaring met het?
Spook
Ipriflavone:

Mijn expirience is dat zowel ipriflavone en methoxy het nauwkeurige zelfde ding doet. Op zijn minst in mijn lichaam deden zij allebei ongeveer het zelfde ding, bij de zelfde dosering. Misschien iprif vereiste dichter een paar meer mg aan de 2g teller.

Ik ken zijn avondmaal goedkoop van BAC en ik heb zelfs overwogen oprapend wat aangezien de kosmetische gevolgen uitstekend waren. Ik voelde de hele tijd enkel super dicht.
Spook
Ik denk ik mijn eerste aanwijzing vond.

CITAAT
Eur J de Drug Metab Pharmacokinet 1996 januari-brengt in de war; 21 (1): 61-6 verwante Artikelen, Links 

Het effect van ipriflavone en zijn hoofdmetabolites op theofyllinebiotransformatie.

Monostory K, Vereczkey L.

Het centrale Onderzoekinstituut van voor Chemie, Hongaarse Academie van Wetenschappen, Boedapest, Hongarije.

Het effect van ipriflavone en zijn belangrijke metabolites, 7 hydroxy-isoflavoon en 7 (1-carboxy-ethoxy) - het isoflavoon op theofyllinemetabolisme werd onderzocht in vitro in menselijke levermicrosomen. De samenstellingen verboden n-Demethylation aan 1 - of 3 methylxanthine, de belangrijkste weg van theofyllinemetabolisme. Het effect getoond concentratieafhankelijkheid. De oxydatie van theofylline aan dimethyluric zuur 1.3 werd lichtjes beïnvloed door ipriflavone en zijn metabolites en effect waren niet-specifiek. De resultaten wijzen erop dat de vermindering van theofyllineontruiming door bijkomend ipriflavonebeleid dat door Takahashi et al wordt waargenomen. [Takahashi J., Kawakatsu K., Wakayama T., Sawaoka H. (1992): Verhoging van de niveaus van de serumtheofylline door ipriflavone in een patiënt met chronische obstructieve longziekte. Eur. J. Clin. Pharmacol., 43, 207-208] zijn hoofdzakelijk toe te schrijven aan een interactie van remmende ipriflavone en/of zijn metabolites met cytochrome P450 enzym die n-Demethylation van theofylline bemiddelen.

PMID: 8839679 [PubMed - die voor MEDLINE wordt geïndexeerdi]
Pari Deus
Ik neig om volgens de lijnen van zowel u als David te denken -- Ik kocht één of andere methoxy en ipriflavone, in massa, om met een paar maanden te experimenteren geleden, maar heb nog niet.

Mijn hoofd rationeel was dat ipriflavone in been anabool is (ton studies, in Japan), zodat is het vrij die waarschijnlijk in spier, eveneens -- en methoxy werd gepatenteerd door het zelfde originele bedrijf, als sterkere anabool.
ergoman500
Van int. J Pharm 2003 18 Februari; 252 (1-2): 1-9

Periodontal levering van ipriflavone: het nieuwe chitosan/PLGA systeem van de filmlevering voor een lipophilic drug.

Perugini P, Genta I, Conti B, Modena T, Pavanetto F.

Afdeling van Farmaceutische Chemie, Universiteit van Pavia, V.le Taramelli 12, 27100, Pavia, Italië

Het doel van het huidige werk was een vorm van de filmdosering voor aanhoudende levering van ipriflavone in de periodontal zak te ontwerpen. Met deze bedoeling, monolayer laadden de samengestelde systemen die van ipriflavone worden gemaakt poly (D, l-lactide-mede-Glycolide) (PLGA) micromatrices in een vorm van de Chitosanfilm, werden verkregen door emulgering/het gieten/verdampingstechniek. Multilayer films, die van drie lagen polymeren (chitosan/PLGA/chitosan) worden gemaakt, werden ook voorbereid en werden vergeleken bij monolayer films voor hun kenmerken „in vitro“. De morfologie en de fysico-chemische eigenschappen van de verschillende systemen werden geëvalueerdi. De invloed van pH, Ionische sterkte en enzymatische activiteit bij de filmdegradatie, werd ook onderzocht. De significante verschillen in het zwellen, degradatie en drugversie werden benadrukt, afhankelijk van filmstructuur en samenstelling. De experimenten in vitro toonden aan dat de samengestelde micromatricial films een geschikte doseringsvorm vertegenwoordigen om ipriflavoneversie 20 dagen te verlengen.

(Interessante manier om ipriflavone op te nemen en te absorberen).

Er zijn veel tegensprekende info betreffende „flavones“ - in het bijzonder ipriflavone met betrekking tot zijn synthese, en ook potentiële negatieve bijwerkingen. Ik zou methoxy kiezen als ik een keus tussen één of andere voor been/spier anabole gevolgen ondanks de hoge kosten werd gegeven.

Een algemeen aangehaald mechanisme van actie schijnt remming van enkele katabole gevolgen te zijn van cortisol voor skeletachtige spier en been…
Spook
eigenlijk is hydroxy versie van I believethe zelfs superieur aan de methoxy versie. Twee grootste metabolites van ipriflavone zijn hydroxy en ik geloven het estroxy was. de mensen produceren meer meer van de estroxyratten van hydroxy. maar het schijnt dat de biotest niet volledig van crap was en dat hydroxy actief is. Nochtans zijn de kosten-baten nog omhoog in de lucht.

Ik vond ook wat interessant materiaal vandaag, met betrekking tot calcitonin. het schijnt calcitonin van ipriflavoneoorzaken om versie in de wijfjes van verscheidene soorten te zijn maar de mensen schijnen worden beschermd. Zo kijkt het als het zou kunnen niet de beste keus voor de vrouwen pre-van de menopauze zijn. nochtans werden geen menselijke studies gedaan op dit aan mijn recolection.
ergoman500
CITAAT (ergoman500 @ Jun 3 2003, 04:28 PM)
Van int. J Pharm 2003 18 Februari; 252 (1-2): 1-9 

Periodontal levering van ipriflavone: het nieuwe chitosan/PLGA systeem van de filmlevering voor een lipophilic drug.

Perugini P, Genta I, Conti B, Modena T, Pavanetto F.

Afdeling van Farmaceutische Chemie, Universiteit van Pavia, V.le Taramelli 12, 27100, Pavia, Italië

Het doel van het huidige werk was een vorm van de filmdosering voor aanhoudende levering van ipriflavone in de periodontal zak te ontwerpen. Met deze bedoeling, monolayer laadden de samengestelde systemen die van ipriflavone worden gemaakt poly (D, l-lactide-mede-Glycolide) (PLGA) micromatrices in een vorm van de Chitosanfilm, werden verkregen door emulgering/het gieten/verdampingstechniek. Multilayer films, die van drie lagen polymeren (chitosan/PLGA/chitosan) worden gemaakt, werden ook voorbereid en werden vergeleken bij monolayer films voor hun kenmerken „in vitro“. De morfologie en de fysico-chemische eigenschappen van de verschillende systemen werden geëvalueerdi. De invloed van pH, Ionische sterkte en enzymatische activiteit bij de filmdegradatie, werd ook onderzocht. De significante verschillen in het zwellen, degradatie en drugversie werden benadrukt, afhankelijk van filmstructuur en samenstelling. De experimenten in vitro toonden aan dat de samengestelde micromatricial films een geschikte doseringsvorm vertegenwoordigen om ipriflavoneversie 20 dagen te verlengen.

(Interessante manier om ipriflavone op te nemen en te absorberen).

Er zijn veel tegensprekende info betreffende „flavones“ - in het bijzonder ipriflavone met betrekking tot zijn synthese, en ook potentiële negatieve bijwerkingen. Ik zou methoxy kiezen als ik een keus tussen één of andere voor been/spier anabole gevolgen ondanks de hoge kosten werd gegeven.

Een algemeen aangehaald mechanisme van actie schijnt remming van enkele katabole gevolgen te zijn van cortisol voor skeletachtige spier en been…

Ipriflavone wordt organisch gemaakt van isoflavoon. Ipriflavone bestaat niet in aard (hoewel de sporen in bijenpropolis zijn gevonden). Het fundamenteel is een derivaat van isoflavoon. De Hongaarse wetenschappers gebruikten het als voeradditief voor dieren in de medio-jaren '60.

Deze wetenschappers merkten constant dat ipriflavone op: de geremde osteoclasts activiteit in beenderen, het verhoogde totale behoud van het beencalcium, en vermindert ook GEEN activiteit - die in verminderde osteoclast activiteit in dieren en mensen resulteert.

Ipriflavone versterkt beenderen door het verhogen van de productie van de beenmatrijs, calcitonin afscheiding te verbeteren, en osteoblast activiteit op te voeren.

De gemeenschappelijke gevolgen van ipriflavonegebruik in volwassenen toont aan dat urinehydroxyproline, een maatregel van beenverlies, beduidend is verminderd, voorstellend een vermindering van het tarief van de beenomzet. Ook, vergeleken de verenigbare verminderingen van de weerslag van wervelbreuken in de ipriflavone-behandelde groepen bij placebo.

Gennari et al. (1998) bestudeerde ook of ipriflavone beenverlies kon verhinderen voorkomend kort na menopause. In de studie, werden 56 vrouwen met lage wervelbeendichtheid en postmenopausal symptomen minder dan 5 jaar willekeurig geselecteerd om of ipriflavone, 200 mg drie keer dagelijks, of placebo te ontvangen. Alle onderwerpen ontvingen 1000 mg dagelijks elementair calcium. Na 2 jaar, daalde de werveldichtheid in de vrouwen die slechts calcium nemen, maar veranderde niet in die die ipriflavone ontvangen. Gennari et al. (1998) besloot dat ipriflavone het snelle beenverlies na vroege menopause verhindert.

Agnusdei et al. (1997) rapporteerde ook dat 3000 patiënten met ipriflavone in 60 klinische studies van 3 landen zijn behandeld. De weerslag van ongunstige reacties in de ipriflavone-behandelde patiënten was gelijkaardig aan dat waargenomen bij onderwerpen die placebo ontvangen. (Verstoord GI is de het vaakst vermelde bijwerking) -- 15-20% van gebruikers ervaar ook de milde verhogingen van het leverenzym van gebruik Ipriflavone. Agnusdei et al. (1997) stel voor dat de behandeling op lange termijn met ipriflavone kan als veilig worden beschouwd en beendichtheid kan verhogen en misschien breuken in bejaarde patiënten met gevestigde osteoporose verhinderen.

Halpner et al. (2000), schrijvend in het Dagboek van de de Op het geslacht gebaseerde Geneeskunde van de Vrouwen Gezondheid en, vond dat n-Verbonden urine telopeptides, (een andere teller van beenanalyse) - die door 29% in die is gedaald die ipriflavonesupplementen ontvangen.

Alexandersen et al. (2001), bestudeerde ipriflavone bij 474 osteoporotic onderwerpen. Geen veranderingen over placebo in termen van beenverlies of biochemische tellers van beenmetabolisme werden aangetoond bij allen.

Ipriflavone veroorzaakte lymphocytopenia in een significant aantal vrouwen (tot 15% als ik me correct) herinner - deze bijwerking was nooit gerapporteerd vóór en ook teruggekeerd aan normaal na het tegenhouden van ipriflavonegebruik.
ergoman500
„Alexandersen et al. (2001), bestudeerde ipriflavone bij 474 osteoporotic onderwerpen. Geen veranderingen over placebo in termen van beenverlies of biochemische tellers van beenmetabolisme werden aangetoond bij allen. Ipriflavone veroorzaakte lymphocytopenia in een significant aantal vrouwen (tot 15% als ik me correct) herinner - deze bijwerking was nooit gerapporteerd vóór en ook teruggekeerd aan normaal na het tegenhouden van ipriflavonegebruik.“

In de bovengenoemde studie, ontvingen de vrouwen of dagelijks 600 milligrammen (mg) ipriflavone of een placebo dagelijks 3 jaar. Alle vrouwen namen ook 500 mg dagelijks calcium. De onderzoekers maten de het beendichtheid van de vrouwen bij drie verschillende plaatsen (stekel, heup en voorarm) om de 3 maanden.
Geen verschil in beendichtheid werd gezien tussen de twee groepen.

De vrouwen die ipriflavone nemen die de daling in lymfocyten ervoer, hadden geen frequentere aanvallen van koude of griep dan vrouwen die de placebo, volgens de studieauteur Peter Alexandersen namen.

Hoewel hij opmerkte dat sommige kleine studies hebben gesuggereerd is ipriflavone efficiënt in het bewaren van beenmassa, vond de huidige studie dat „in vrouwen op risico voor osteoporose, ipriflavone bij deze dosissen geen effect op beendichtheid.“ had

Vergadering van de Amerikaanse Maatschappij voor Been en Mineraal Onderzoek, September, 2000 Toronto, Canada.

Ik zou het ermee eens zijn ook dat hydroxy metabolite van Ipriflavone superieur voor mensen is en bioactiveste metabolite van ipriflavone… is
Spook
één denkt om op te merken dat ik niet was vermeldde dat ipriflavone die er niet in om is geslaagd om calcitonin te verhogen binnen vrouwelijk dier overectomized, tenzij de progesterone werd gegeven. zo schijnt het dat ipriflavone, geen goede minerale resoprtionantagonist voor post-menapusal vrouwen zo zijn niet het verrassen zou zijn dat de studies weinig verandering toonden.
Spook
een ander ding dat van het interesseren vriendelijk is is zij vond eigenlijk ipriflavonereceptoren bij kippen. Men moet waarom benieuwd zijn?
ergoman500
CITAAT (Spook @ Jun 3 2003, PM van 05:22)
eigenlijk is hydroxy versie van I believethe zelfs superieur aan de methoxy versie. Twee grootste metabolites van ipriflavone zijn hydroxy en ik geloven het estroxy was. de mensen produceren meer meer van de estroxyratten van hydroxy. maar het schijnt dat de biotest niet volledig van crap was en dat hydroxy actief is. Nochtans zijn de kosten-baten nog omhoog in de lucht.

Ik vond ook wat interessant materiaal vandaag, met betrekking tot calcitonin. het schijnt calcitonin van ipriflavoneoorzaken om versie in de wijfjes van verscheidene soorten te zijn maar de mensen schijnen worden beschermd. Zo kijkt het als het zou kunnen niet de beste keus voor de vrouwen pre-van de menopauze zijn. nochtans werden geen menselijke studies gedaan op dit aan mijn recolection.

Ipriflavone verbetert de gevolgen van andere been-bewarende agenten zoals vitamine D. (Int. J Gynaecol Obster 1995; 48: 283-288)

Dit isoflavoon-derivaat vergemakkelijkt de bouw van spier en beenderen door zijn capaciteit om voedingsmiddelen in deze groepen te bewegen die anders als vet zouden opgeslagen worden. Het verhoogt beendichtheid door begrijpen van fosfor en calcium in het been te verhogen door been te bevorderen dat osteoblasts en calcitonin versie van de schildklier verbetert bouwt.

In één studie, verhoogden 200 mg genomen Ipriflavone 3 keer per dag beendichtheid met 2% en 5.8% na 6 en 12 maanden, respectievelijk, in 100 vrouwen met osteoporose. Deze studie, onder anderen geleid in Italië, Hongarije en Japan, gebruikte het zelfde protocol, dat ook 500-1000 mg- calcium in zowel de ipriflavone als placebogroepen omvatte. De studies bekeken postmenopausal vrouwen (leeftijd 50-65) over een periode van twee jaar en vonden betere of gehandhaafde beenmassa. (Osteoporos Int. 1997; 7: 119125/Calcif Weefsel Int. 1997; 61: S19-S22/Calcif Weefsel Int. 1997; 61: 142147/Calcif Weefsel Int. 1994; 54: 377-380).

De parafollicular cellen in de schildklier controleren bloedcalcium via calcitonin die wij direct handelingen op been door osteoclast/stijgende osteoblast activiteit te verminderen kennen. Calcitonin compenseert de gevolgen van PTH voor osteoblasts en verhoogt urinecalciumafscheiding. Wanneer de niveaus van het bloedcalcium dalen, wordt PTH afgescheiden en signaleert de nieren om de omzetting van vit te verhogen. D aan actieve „calcitrol“.

Dalingen van Ipriflavone hieven IL-1 activiteit op die beenanalyse bevorderen. PTH bevordert osteoclasts om calcium van beenderen via IL-8 terug te trekken. Ipriflavone kan bovenmatige geen-Activiteit verminderen die osteoclast activiteit kan onrechtstreeks verminderen. Fosamax - biphosphonate - vermindert macrophage activiteit die wij weten het nr kan veroorzaken.

I cytokinemanipulatie van de LIEFDE! smile.gif
1fast400
Als ik het voor 30 bucks voor 50g kon verkopen en zouden 50 bucks voor 100g u het kopen?
prolangtum
CITAAT (1fast400 @ Jun 4 2003, 07:17 AM)
Als ik het voor 30 bucks voor 50g kon verkopen en zouden 50 bucks voor 100g u het kopen?

ja
poohbaya
Voordelen die ik heb gevonden:

1) Betere pompen/hardheid

2) Verhoogd nitrobehoud/proteïne synthesis=gain in LBM

3) Vermindert cortisol=reduced vette massa

4) Beter 02 uptake=betteruithoudingsvermogen
Supnut
Ik zou willen weten WAAROM het naait om mensen te maken harder voelen… Ik geloof Dante dit eveneens heeft opgemerkt en voor zover ik het weet, geen bedrijf ooit werkelijk eiste het zou doen dat ik zo zijn placebo niet denk. Ik zou het willen proberen maar tenzij ik wist waarom ik niet denken ik zou houden enkel nog nemend het. Het kon een goed comp, of presup van de fotospruit pre minstens maken.

De apear hardheid nadat enkel men doet of moet u het voor een tijdje om dat effect te krijgen nemen?
Spook
u moet het voor een paar dagen nemen. En ja is de hardheid definantly zeer echt. Alle andere eisen die de suppbedrijven maken schijnen om weinig verdienste te hebben. Maar vreemd het één ding expirienced ik op het no one markten het voor. Supnut die is precies waarom ik deze draad begon aangezien ik zeer wil weten wat in godennaam dit het verharden veroorzaakt.
shpongled
Goed… zegt de BAC beschrijving het (Ipriflavone) natrium en waterbehoud vermindert. Weet niet waar zij dit van krijgen, maar dat zou geen goede zaak zijn.
ergoman500
CITAAT (Spook @ Jun 4 2003, PM van 12:54)
u moet het voor een paar dagen nemen. En ja is de hardheid definantly zeer echt. Alle andere eisen die de suppbedrijven maken schijnen om weinig verdienste te hebben. Maar vreemd het één ding expirienced ik op het no one markten het voor. Supnut die is precies waarom ik deze draad begon aangezien ik zeer wil weten wat in godennaam dit het verharden veroorzaakt.

Terwijl het gebruiken van 500mg's 5 TIMES/DAY van Methoxy een paarjaren geleden zoals ik zei, nam het me 2 weken alvorens ik de „vaste vorm gegeven“ blik opmerkte en voel.

Wij weten dat „Methoxy“ van fyto-estrogenic isoflavoon samengesteld is die enkele gevolgen van oestrogenen nabootsen. Vele studies zijn eigenlijk uitgevoerd bij mensen die vele interesserende resultaten tonen. De werken van Ipriflavone gelijkend op synthetisch voorschrift calictonin dat pijn-killing/mood-opvoerende gevolgen in de meeste gebruikers heeft. Het van het verminderings buitenmate vloeistof/natrium behoud is eigenlijk één van de vele mechanismen achter de specifieke gevolgen voor verschijning die wij hebben besproken. Is het pijn-moord effect goed - gekend voor hen die aan de ziekte van Paget lijden - de meeste bericht belangrijke verminderingen van pijn binnen slechts 3 weken na gebruik 1,200mg/day Ipriflfavone.

Methoxy omvatten andere gevolgen cholesterolvermindering, en oestrogeen zoals immuniteitsveranderingen. De moleculaire structuur van ipriflavone lijkt dicht op dat van het soja-specifieke isoflavoon genistein. Veel van de gunstige gevolgen van ipriflavone zijn gelijkaardig aan die van tamoxifen.
Spook
Goed denk ik ik anwser vond. Het schijnt het het waarschijnlijkst de toevloed van het cuasescalcium binnen aan de spiercellen. soort gelijkaardig opisite van CGRP. dit zou de hardheid verklaren aangezien de spier werkelijk ik kende het niet enkel boog. Dit maakt tot het ook een manier betere supp dan origionally gedachte I. Als het binnen inderdaad calciumtoevloed tot spier dan verhoogt is het meer dan ver een kosmetische hulp.

Zal zien anders wat ik kan opgraven.
Spook
ergoman: gebruikt u nicotine of rook?

Ik vraag enkel omdat dat van het verschil kon rekenschap geven het me op tijd nam om de resultaten en de langere tijd op te merken het u nam. Ik ben een begerige roker van sigaren en de nicotine veroorzaakt versie CGRP die intracellular calcium ioneninhoud vermindert. Zo als ipriflavone dit effect annuleerde zou ik zeer snelle resultaten opgemerkt hebben zoals oposed aan u.
ergoman500
CITAAT (Spook @ Jun 5 2003, PM van 07:27)
ergoman: gebruikt u nicotine of rook?

Ik vraag enkel omdat dat van het verschil kon rekenschap geven het me op tijd nam om de resultaten en de langere tijd op te merken het u nam. Ik ben een begerige roker van sigaren en de nicotine veroorzaakt versie CGRP die intracellular calcium ioneninhoud vermindert. Zo als ipriflavone dit effect annuleerde zou ik zeer snelle resultaten opgemerkt hebben zoals oposed aan u.

Ik haved gebruikt de gom OTC een paartijden en ik rook tabak of iets anders niet. Levensonderhoud in mening ook dat mijn dosis 2.5 GRAMS/day bij een lichaamsgewicht rond 190 pond - vrij een hefty bedrag was gebruikte ik.

Wij kregen om in mening te houden dat het been een belangrijk en zeer belangrijk aspect van geheel lichaams metabolische activiteit is die veelvoudige gevolgen voor vrijwel elke systeem en weg in het lichaam heeft. A lot more dan enkel een mechanische structuur als de meeste mensen neigt te denken.

De isoflavoon hebben machtige verbiedende gevolgen voor verscheidene zeer belangrijke cytokines met inbegrip van: IL-1, IL-8, en ook nr.

Of het tijdverschil aan intracellular calcium ioneninhoud kan worden toegeschreven hangt af van hoe u „het begerige“ sigaar roken zou bepalen.
Spook
CITAAT
Wij kregen om in mening te houden dat het been een belangrijk en zeer belangrijk aspect van geheel lichaams metabolische activiteit is die veelvoudige gevolgen voor vrijwel elke systeem en weg in het lichaam heeft. A lot more dan enkel een mechanische structuur als de meeste mensen neigt te denken.

uw het prediken aan choir op dit. Ik heb over de beendereninvloed op het lichaam sinds mijn dagen bij anabool uiterste geschreeuwd.
ergoman500
CITAAT (Spook @ Jun 5 2003, PM van 10:48)
CITAAT

uw het prediken aan choir op dit. Ik heb over de beendereninvloed op het lichaam sinds mijn dagen bij anabool uiterste geschreeuwd.

LOL - werd geleid bij u persoonlijk geen Spook aangezien ik zeker ben u. het weet.

I vrij bestuderend/onderzoekend/delend de feiten over het de vertrouwelijke vereniging van het been integrale belang en met zijn algemene gezondheid/fysiologie en optimale functie voor oud ook… smile.gif
Schroeiplek
Methoxivone heeft diuretische werking. Weet niet waarom maar dit vaak hebben gezien.
dietrich
CITAAT (1fast400 @ Jun 4 2003, 07:17 AM)

Goed nog goedkoper beter zou zijn maar zouden I en vele anderen het ja kopen. Ik hoop u naar methoxy flavone verwijst als ik het zo ja zou kopen. Oh en als het nog beter de hydroxy versie is.
Pari Deus
CITAAT (Spook @ Jun 5 2003, PM van 07:48)

Ik kan vouch voor dit, aangezien hij het aan me 2 jaar geleden aanwees.
Saladin
CITAAT (Spook @ Jun 4 2003, PM van 10:46)
Goed denk ik ik anwser vond. Het schijnt het het waarschijnlijkst de toevloed van het cuasescalcium binnen aan de spiercellen. soort gelijkaardig opisite van CGRP. dit zou de hardheid verklaren aangezien de spier werkelijk ik kende het niet enkel boog. Dit maakt tot het ook een manier betere supp dan origionally gedachte I. Als het binnen inderdaad calciumtoevloed tot spier dan verhoogt is het meer dan ver een kosmetische hulp.

Spook, kon u uitweiden over wat de voordelen van het veroorzaken van een calciumtoevloed aan spiercellen zouden zijn?

Ook, was bent u die verwijzen naar Ipriflavone (7-isopropoxyisoflavone) of Isoflavoon (7-methoxy-isoflavoon), of verwisselbaar die in deze situatie?
Spook
o.k. gaat dit enigszins ingewikkeld worden. de verhoogde calciumtoevloed tijdens oefening is één van de anabole signalen in het bijzonder voor mitochondrial biogenesis via calcium/calmodulin-dependent eiwitkinase IV. Nochtans kan zijn niet alleen calciumtoevloed als drug veroorzaakte calciumtoevloed alleen mitochondrial biogenesis produceren of geen conformational veranderingen in het mitochondrial netwerk veroorzaken. Het schijnt nrf-1 ook nodig is. (Gpc-1 en ss-1 schijnen eveneens assocated.) nochtans kan het verbeteren van calciumtoevloed slechts helpen de arobic spannersignalen verhogen die tijdens spiersamentrekking worden verzonden.

merk op dat als het inderdaad hardheid door calciumtoevloed increaseing te verbeteren dit dingen zoals verklaart nadat al calciumtoevloed is wat spiersamentrekking veroorzaakt. aldus door calciumtoevloed aan spier lichtjes op te heffen maakt de cellen tot hen binnen de hele dag inderdaad gevoel dat zonder u wordt gebogen die actief hen buigen.
ergoman500
CITAAT (Pari Deus @ Jun 19 2003, PM van 06:51)
CITAAT (Spook @ Jun 5 2003, PM van 07:48)

Ik kan vouch voor dit, aangezien hij het aan me 2 jaar geleden aanwees.

Ik betwijfel de commentaren van Spook helemaal niet. Ik voegde enkel toe dat vele anderen (naast mij) het belang van been/verbindingsweefselmetabolisme en zijn anabole correlaties met de verhoogde aanwinsten van de skeletachtige spiermassa via isoflavoonopname goed meer dan 10 jaar… hyping

Er is zeer weinig twijfel dat de verhoogde calciumtoevloed in skeletachtige spiercellen een zeer belangrijk mechanisme van actie van methoxy/isoflavoonopname in mensen is. De milde diuretische ook most likely gevolgen stammen uit de remming van bovenmatige cortisol/oestrogeen-veroorzaakt water-behoud en ook de PTH bemiddelde gevolgen van methoxy gebruik in mensen…
Spook
CITAAT
Ook, was bent u die verwijzen naar Ipriflavone (7-isopropoxyisoflavone) of Isoflavoon (7-methoxy-isoflavoon), of verwisselbaar die in deze situatie?

zelfde ding. Ipriflavone metaboliseert in een 80/20 verhouding aan ethoxy en hydroxy versies, respectievelijk. In mensen hoe dan ook (de ratten zijn oppisite). Ik weet wat niet methoxy metaboliseert (geen studies over het). Ik veronderstel aangezien het per mg meer machtig schijnt te zijn dat het enkel in actieve hydroxy aan een actiever tarief dan ipriflavone omzet.

Ik ben nog zeer intruiged dat zij actuall ipriflavonereceptoren bij kippen vonden. om het even welke ideeën op dat?
Anabool
Hmm. ZEER interessante draad. Een paar vragen:

1) Wat is methoxy voortgekomen uit?

2) Is hydroxy zelfde hydroxy (of alpha--hydroxy) zoals die vermeld in de reclamespots van TV voor gezichtsroom?

3) Doet beteken er is een hypothese (die) zeer logisch klinkt over hoe het merken harde spier maar dat noodzakelijk de meer eiwitbouw systhesis/muscle?

3) Wat over het fatlossdeel? Is het een combinatie van de diuretische effect en cortisol vermindering?

4) Als hydroxy is het actieve ingrediënt waarom al suppbedrijven nog methoxy zijn verkopen (behalve Biotest). Zijn de hydroxy kosten om belangrijker dan de te nemen op te nemen methoxy kosten om (gezien slechts 20% in hydroxy omzetten)

5) Wat is de mondelinge biologische beschikbaarheid van methoxy en hydroxy?
Spook
CITAAT

Weet niet het. Hoewel ik zijn synthetisch, veronderstel origionaly uit één of andere installatiebron.

CITAAT
2) Is hydroxy zelfde hydroxy (of alpha--hydroxy) zoals die vermeld in de reclamespots van TV voor gezichtsroom?

geen dat glycolic zuur is.

CITAAT
3) Doet beteken er is een hypothese (die) zeer logisch klinkt over hoe het merken harde spier maar dat noodzakelijk de meer eiwitbouw systhesis/muscle?

Probobly anti-kataboler dan de spierbouw. En zijn is een veel grotere sprong om die veronderstelling over anabolism te maken dan het over de spierhardheid. Zijn al theorie en de gissing op dit punt.

CITAAT
3) Wat over het fatlossdeel? Is het een combinatie van de diuretische effect en cortisol vermindering?

niemand weet het. Zijn iedereen veronderstelt het werk. Zeer weinig studies over dit en de meesten van hen impliceren beenanabolism en katabolisme. Er zijn vele mogelijke verklaringen van cortisol vermindering aan verminderde Calcitonin. Geen manier om als zijn het doen om het even wat bij allen werkelijk te kennen. Er is eenvoudig een gebrek aan gegevens.

CITAAT
) Als hydroxy is het actieve ingrediënt waarom al suppbedrijven nog methoxy zijn verkopen (behalve Biotest). Zijn de hydroxy kosten om belangrijker dan de te nemen op te nemen methoxy kosten om (gezien slechts 20% in hydroxy omzetten)

Mijn gissing is beschikbaarheid en kosten. Niemand weet zonder twijfel het. Niemand weet zelfs hoe methoxy wordt gemetaboliseerd. ipriflavone wordt gemetaboliseerd aan van hydroxy (meer zo bij ratten dan mensen). Geen studies over directe mondelinge opname van methoxy.

CITAAT

allebei zouden zijn laag maar weten één het doseren of bioavalability van één van beiden kent. Op zijn minst aan mijn kennis. Admiitadly heb ik geen blik in aan het sinds deze draad.
ergoman500
CITAAT (Anabole @ 2 Oct 2003, PM van 08:58)
Hmm. ZEER interessante draad. Een paar vragen:

4) Als hydroxy is het actieve ingrediënt waarom al suppbedrijven nog methoxy zijn verkopen (behalve Biotest). Zijn de hydroxy kosten om belangrijker dan de te nemen op te nemen methoxy kosten om (gezien slechts 20% in hydroxy omzetten)

Methoxy wordt synthetisch geproduceerd en voortgekomen uit 2 verschillende isoflavoon die hoofdzakelijk in soja worden gevonden. Ipriflavone/Methoxy bestaat niet in aard (hoewel de sporen in bijenpropolis zijn gevonden).

De Hongaarse wetenschappers die veel uitgebreid van deze samenstellingen in mensen bestudeerden merkten constant op dat methoxy: de geremde osteoclasts activiteit in beenderen, het verhoogde totale behoud van het beencalcium, en vermindert ook GEEN activiteit - die in verminderde osteoclast activiteit in dieren en mensen resulteert.

Ipriflavone en Methoxy allebei versterkt beenderen door het verhogen van de productie van de beenmatrijs, calcitonin afscheiding te verbeteren, en osteoblast activiteit op te voeren.

De gemeenschappelijke gevolgen van mondelinge aanvulling in volwassenen toont aan dat urinehydroxyproline, een maatregel van beenverlies, beduidend is verminderd, voorstellend een vermindering van het tarief van de beenomzet. Ook, vergeleken de verenigbare verminderingen van de weerslag van wervelbreuken in de behandelde groepen bij placebo.

Gennari et al. (1998) bestudeerde ook of ipriflavone beenverlies kon verhinderen voorkomend kort na menopause. In de studie, werden 56 vrouwen met lage wervelbeendichtheid en postmenopausal symptomen minder dan 5 jaar willekeurig geselecteerd om of ipriflavone, 200 mg drie keer dagelijks, of placebo te ontvangen. Alle onderwerpen ontvingen 1000 mg dagelijks elementair calcium. Na 2 jaar, daalde de werveldichtheid in de vrouwen die slechts calcium nemen, maar veranderde niet in die die ipriflavone ontvangen. Gennari et al. (1998) besloot dat ipriflavone het snelle beenverlies na vroege menopause verhindert.

Agnusdei et al. (1997) rapporteerde ook dat 3000 patiënten met ipriflavone in 60 klinische studies van 3 landen zijn behandeld. De weerslag van ongunstige reacties in de ipriflavone-behandelde patiënten was gelijkaardig aan dat waargenomen bij onderwerpen die placebo ontvangen. (Verstoord GI is de het vaakst vermelde bijwerking) -- 15-20% van gebruikers ervaar ook de milde verhogingen van het leverenzym van gebruik Ipriflavone. Agnusdei et al. (1997) stel voor dat de behandeling op lange termijn met ipriflavone kan als veilig worden beschouwd en beendichtheid kan verhogen en misschien breuken in bejaarde patiënten met gevestigde osteoporose verhinderen.

Halpner et al. (2000), schrijvend in het Dagboek van de de Op het geslacht gebaseerde Geneeskunde van de Vrouwen Gezondheid en, vond dat n-Verbonden urine telopeptides, (een andere teller van beenanalyse) - die door 29% in die is gedaald die ipriflavonesupplementen ontvangen.

Alexandersen et al. (2001), bestudeerde ipriflavone bij 474 osteoporotic onderwerpen. Geen veranderingen over placebo in termen van beenverlies of biochemische tellers van beenmetabolisme werden aangetoond bij allen.

Ipriflavone veroorzaakte lymphocytopenia in een significant aantal vrouwen (tot 15% als ik me correct) herinner - deze bijwerking was nooit gerapporteerd vóór en ook teruggekeerd aan normaal na het tegenhouden van ipriflavonegebruik.
ergoman500
Omzet Ik veronderstel dat de lever 20-40% of zo van mondeling opgenomen methoxy in hydroxyisoflavone?

Helft-levend van mondeling opgenomen methoxy wordt geschat om 2-5 uren te zijn.
Madshan
ik was enkel nieuwsgierig in verband met welke een grotere effect ipriflavone of een methoxyflavone het beschouwen van spiergevolgen zou hebben?
Genetix
Zo welke invloed deze samenstellingen op chondrogenesis, osteogenesis, en endochondral/intramemberous beenvormingsprocessen hebben?

Beïnvloeden zij proliferatie Chondrocyte, rijping, differentiatie, hypertrofie, of apoptosis?

Hebben zij om het even welk effect op Mesenchymal celrekrutering in epiphysis?

Hoe ongeveer gevolgen voor Osteoblast afscheiding van de activiteiten… de pro-proliferative, pro-extracellulaire matrijs?

Verminderen zij activiteit Osteocyte?

Het calcium van de verhoging, fosfaat, magnesiumbegrijpen?

Beïnvloeden zij parathryoidhormoon, igf-1, T3, T4, oestrogeen en androgen niveaus en activiteit? Als zo… hoe? (d.w.z. verhoging/daling)
ergoman500
CITAAT (Genetix @ Oct 4 2003, PM van 02:44)
Zo welke invloed deze samenstellingen op chondrogenesis, osteogenesis, en endochondral/intramemberous beenvormingsprocessen hebben?

Beïnvloeden zij proliferatie Chondrocyte, rijping, differentiatie, hypertrofie, of apoptosis?

Hebben zij om het even welk effect op Mesenchymal celrekrutering in epiphysis?

Hoe ongeveer gevolgen voor Osteoblast afscheiding van de activiteiten… de pro-proliferative, pro-extracellulaire matrijs?

Verminderen zij activiteit Osteocyte?

Het calcium van de verhoging, fosfaat, magnesiumbegrijpen?

Beïnvloeden zij parathryoidhormoon, igf-1, T3, T4, oestrogeen en androgen niveaus en activiteit? Als zo… hoe? (d.w.z. verhoging/daling)

De gevolgen van deze isoflavoonderivaten voor: chondrogenesis, osteogenesis, en endochondral/intramemberous de beenvormingsprocessen zijn grotendeels niet gekend en unresearched…

De specifieke gevolgen voor Mesenchymal celrekrutering in is epiphysis niet bestudeerd dat ik van… me bewust ben

De bekende gevolgen voor osteoblastactiviteit die ik heb gepost op reeds…
Genetix
Oh die ik heb gezien, miste op de een of andere manier de osteo-cel post. Als het deze cellen op de manieren uitvoert die u ergo zegt, dan schijnt het logisch om te veronderstellen dat het speelt, of kan spelen, één of andere lvl van belang in de rol van Osteogenesis. Aangezien deze cellen de cellen van Osteogenesis en uiteindelijk de cellen verantwoordelijk voor endochondral beenvorming zijn.

Er schijnt zeer weinig onderzoek niettemin op dit gebied, dat sceptisch me aan het verlaat die van veel gebruik aan somone is de been naar groei streeft.

Hebt u om het even wat met betrekking tot deze gevolgen van isoflavoonderivaten in cellulaire alkalische phosphatase activiteit gezien? Wat over om het even welke gevolgen voor activiteit Chondrocyte?

Misschien hebben deze isoflavoon één of ander effect bij het bevorderen van de lokale niveaus van de de groeifactor van Morphogenic Proteïnen van het Been, die de Factoren van de Groei, insuline-als de Factoren van de Groei, de Factoren van de Groei van de Fibroblast, of de plaatje-Afgeleide Factoren van de Groei omzetten?

Kunt u over de gevolgen van het isoflavoon voor cytokines uitweiden?
ergoman500
CITAAT (Genetix @ Oct 4 2003, PM van 05:32)
Oh die ik heb gezien, miste op de een of andere manier de osteo-cel post. Als het deze cellen op de manieren uitvoert die u ergo zegt, dan schijnt het logisch om te veronderstellen dat het speelt, of kan spelen, één of andere lvl van belang in de rol van Osteogenesis.  Aangezien deze cellen de cellen van Osteogenesis en uiteindelijk de cellen verantwoordelijk voor endochondral beenvorming zijn.

Er schijnt zeer weinig onderzoek niettemin op dit gebied, dat sceptisch me aan het verlaat die van veel gebruik aan somone is de been naar groei streeft.

Hebt u om het even wat met betrekking tot deze gevolgen van isoflavoonderivaten in cellulaire alkalische phosphatase activiteit gezien? Wat over om het even welke gevolgen voor activiteit Chondrocyte?

Misschien hebben deze isoflavoon één of ander effect bij het bevorderen van de lokale niveaus van de de groeifactor van Morphogenic Proteïnen van het Been, die de Factoren van de Groei, insuline-als de Factoren van de Groei, de Factoren van de Groei van de Fibroblast, of de plaatje-Afgeleide Factoren van de Groei omzetten?

Kunt u over de gevolgen van het isoflavoon voor cytokines uitweiden?

Goed, zoals u en ik allebei vermeldde, is er zeer weinig onderzoek beschikbaar betreffende de gevolgen van isoflavoonderivaten.

Om het even welke preventative gevolgen worden verondersteld door sommige onderzoekers om door remmende acties bij de beenresorptie worden bemiddeld. Wat onderzoek dat ratten gebruikt wijst erop dat ipriflavone de kampwijzigingen remt die door parathyroid hormoon worden veroorzaakt.

Ander dierlijk onderzoek wijst op stijgingen van collageenproductie in osteoblastic cellen. De dierlijke gegevens wijzen ook erop dat ipriflavone en sommige van zijn metabolites de alkalische phosphatase actie van osteoblasts kunnen bevorderen.

Ik zie geen potentieel bij allen voor ipriflavone en verwante samenstellingen voor die die de been naar groei streven ook niet…
ergoman500
Dit zou abstracte en verwante studies moeten helpen wat licht op de vele onbekende mechanismen van actie van isoflavoon afwerpen…

Endocrinologie. 1996 Augustus; 137 (8): 3544-50.

De nieuwe ipriflavonereceptoren die aan calciumtoevloed worden gekoppeld regelen osteoclast differentiatie en functie.

Miyauchi A, Notoya K, Taketomi S, Takagi Y, Fujii Y, Jinnai K, Takahashi K, Chihara K, Fujita T.

Het nationale Ziekenhuis van Hyogo Chuo van het Sanatorium, Sanda Hyogo, Japan.

Ipriflavone (7-isopropoxyisoflavone) is een efficiënte antiresorptive agent die wordt gebruikt om osteoporose te behandelen. Nochtans, wordt het mechanisme van zijn actie betreffende osteoclasts en hun voorlopercellen niet goed begrepen. Om te bepalen of het mechanisme directe gevolgen voor osteoclasts of hun voorlopers impliceert, onderzochten wij de gevolgen van ipriflavone voor cytosolic vrij calcium ([Ca2+] I) in osteoclasts en hun voorlopers en gemeten specifieke band van 3H-geëtiketteerdei ipriflavone. Multinucleated de hoogst gezuiverde kippen osteoclast voorlopers, die spontaan onderscheiden in osteoclasts in 3-6 dagen, werden geladen met fura-2, en de subcellular [Ca2+] Idistributie werd gecontroleerd door videoimaging. Ipriflavone veroorzaakte een snelle verhoging van [Ca2+] ik volgde door een aanhoudende verhoging [EC50 = 5 x 10 (- 7) van 263 +/- van 74 NM van M, (SE) (n = 8) boven basisniveaus, door 10 (- 6) M ipriflavone, aanhoudende fase]. De reacties waren het zelfde bij onderscheiden kip osteoclasts en isoleerden konijn osteoclasts. Een toevloed van extracellulaire Ca2+ zal waarschijnlijk voor de ipriflavone-veroorzaakte verandering in [Ca2+] I verantwoordelijk zijn omdat de reactie door 0.5 mm LaCl3, of door Ca-free middelgrote te bevatten EGTA werd afgeschaft. Voorts werden de hoge [Ca2+] Iniveaus ontdekt naast het celmembraan na ipriflavonetoevoeging. Ipriflavone veroorzaakte Ca toevloed hoofdzakelijk door dihydropyridine-ongevoelige Ca2+ kanalen, omdat hadden nicardipine (10 (- 7) M) en verapamil (10 (- 7) M) geen gevolgen voor ipriflavone-veroorzaakte [Ca2+] Ireacties. [3H] wezen de bindende studies Ipriflavone op de aanwezigheid van de specifieke plaatsen van de ipriflavoneband (twee klassen), allebei in voorlopercellen [scheidingsconstante (Kd), 7.60 x 10 (- 8) M, 2.67 x 10 (- 6) M] en in rijpe osteoclasts (Kd, 4.98 x 10 (- 8) M, 3.70 x 10 (- 6) M). De specifieke ipriflavoneband werd niet verplaatst door diverse modulators van vogel osteoclast functie, zoals estradiol (10 (- 8) M) of retinoic zuur (10 (- 6) M), erop wijzend dat de ipriflavonereceptoren van de receptoren voor deze ca-Regelende hormonen verschillen. De fusie van osteoclast voorlopercellen werd beduidend geremd door ipriflavone, die tot dose-dependent remming van beenresorptie en tartraat-bestand zure phosphatase activiteit leidde. De nieuwe specifieke ipriflavonereceptoren die aan Ca2+ toevloed worden gekoppeld werden aangetoond in osteoclasts en hun voorlopercellen. Deze ipriflavonereceptoren kunnen een mechanisme verstrekken om osteoclast differentiatie en functie te regelen.

PMID: 8754785 [PubMed - die voor MEDLINE wordt geïndexeerdi]
Genetix
Oh, ya kreeg me Doug smile.gif

Somone nam mijn gebruikelijke naam (Sphinx). Niet dat zijn moeilijk om zijn me door mijn aandachtsgebied eenvoudig te vertellen.
Genetix
De wachttijd zal u zien wat ik ertoe bracht om ya Instynct te tonen. Im zeker zal het op u met zijn detail indruk maken. It'd wordt gedaan op dit ogenblik maar Im tegenkomend problemen betreffende de prijzen van GH en van de uitrusting van GH en het feit dat im bekijkend meer dan meer dan 20.000 dollarsCAD om te doen welke identiteitskaart houdt van te doen, zo nu im links met het vinden van een rendabelere manier om over dit te gaan.

Zoals voor deze substanties. Het onderzoek schijnt om Osteoclast beenresporption te tonen -- welke aan me mogelijke theraputic toepassingen zegt die Osteoperosis impliceren, misschien in gelijktijdig gebruik met oestrogeentherapie. Voorbij dat, sceptische im als theres veel/om het even welk gebruik met deze supplementen. Het gebrek aan onderzoek kan een goede pointout zijn aan de ondoeltreffendheid van deze substanties. De wetenschapsgemeenschap is scherp aan volledig het onderzoeken van het beloven substanties, en de meeste substanties die veel onbekend hebben, zijn gewoonlijk deze manier wegens eenvoudig gebrek aan mogelijke klinische toepassingen, tenzij zij anders gloednieuwe samenstellingen zijn -- welke doen't hier het geval schijn te zijn.
Spook
CITAAT
Zoals voor deze substanties. Het onderzoek schijnt om Osteoclast beenresporption te tonen -- welke aan me mogelijke theraputic toepassingen zegt die Osteoperosis impliceren, misschien in gelijktijdig gebruik met oestrogeentherapie. Voorbij dat, sceptische im als theres veel/om het even welk gebruik met deze supplementen. Het gebrek aan onderzoek kan een goede pointout zijn aan de ondoeltreffendheid van deze substanties. De wetenschapsgemeenschap is scherp aan volledig het onderzoeken van het beloven substanties, en de meeste substanties die veel onbekend hebben, zijn gewoonlijk deze manier wegens eenvoudig gebrek aan mogelijke klinische toepassingen, tenzij zij anders gloednieuwe samenstellingen zijn -- welke doen't hier het geval schijn te zijn.

Ik ga in het algemeen met uw assesment van ipriflavone akkoord en methoxy. Zoals ik alvorens ik neig om de gevolgen te denken zuiver kosmetisch ben heb gezegd. Dat wordt gezegd ik met uw het redeneren moet niet akkoord gaan.

1. De therapie van Osteoperosis heeft weinig effect in post-menapusal vrouwen getoond. Zoals te verwachten, zoals ik eerder verklaarde: „één denkt om op te merken dat ik niet was vermeldde dat ipriflavone die er niet in om is geslaagd om calcitonin te verhogen binnen vrouwelijk dier overectomized, tenzij de progesterone werd gegeven. zo schijnt het dat ipriflavone, geen goede minerale resoprtionantagonist voor post-menapusal vrouwen zo zijn niet het verrassen zou zijn dat de studies weinig verandering.“ toonden met andere woorden houdt het weinig verdienste voor deze toepassing.

2. Het idee dat het gebrek aan onderzoek gebrek aan doeltreffendheid impliceert is dwaas. Er zijn talrijke compunds die hebben zeer weinig studies achter hen maar opmerkelijk effect tonen. Door dit zeer te redeneren zou de 1-test ineffiective zijn aangezien er veel meer studies over ipriflavone zijn dan er op 1-t zijn.
Sectie 8
CITAAT (instynct999 @ Oct 7 2003, 09:39 PM)
goed van 1-t werd nota nemen verlaten aangezien het ruwe irriterend en niet gerechtvaardigd voor een commercieel geneesmiddel is toen er andere avialble substanties waren die beheerde IMNto zouden kunnen zijn een patiënt zonder vrees om hen strenge pijn en mogelijke koorts van een slechte reactie te veroorzaken

gewoonlijk als somethig heeft is het potentieel zeer gedetailleerd wordt onderzocht maar er zijn uitzonderingen ik zeker ben

Dit is bijna waar, maar er is een duidelijk onderscheid dat betreffende „potentieel“ moet worden gemaakt. De substanties van het onderzoek als geheel over het algemeen worden geen gehele partij van steun tenzij de klinische toepassing van hen van een „voor-de-kinderen“ verscheidenheid is. Zoals in een andere draad wordt besproken, wordt anabolics over het algemeen beschouwd zoals slechts hebbend toepassing voor mensen met de psychologische ziekte die als „het bodybuilding wordt bekend“; iedereen wie een wettig medisch doel voor anabool heeft kan voorschrifttest reeds worden, die zowel goedkoop als efficiënt is, zo waarom last onderzoekend iets anders? De meeste universiteiten die onderzoek doen willen niets met „kosmetische geneesmiddelen doen.“ Als u het hoofd van de biochemiedienst UCLA bedroeg, zou u eerder een het beloven een kankerdrug of ipriflavone onderzoeken wanneer de tijd voor bugetherwaardering rond rolt?
Genetix
Proberend niet om controverse hier, maar vele soorten AAS te veroorzaken worden bestudeerd voor theraputic toepassingen, niet alleen één enkele AAS. Oxandrolone en Enanthate kunnen eerste voorbeelden zijn. Allebei zijn verschillende AAS, aromatiseert één, men niet, zowel kan op de zelfde voorwaarden zijn van toepassing geweest, en allebei kunnen op differenetvoorwaarden worden toegepast. Het onderzoek kan meer aan één, B leunenut the scientific community doesnt just dismiss a random compound because they find one that seems better. They mainly abandon research on a compound, if research is indicating very little theraputic applications. At a glance, Enanthate is far more potent than Oxandrolone, based on the reasoning people have posted before this, the science community would have no reason to study Oxandrolone... not the case however.

Purely cosmetic applications doesnt mean they wont study it either. Look at HGH, sure, its used for growth treatment, but cosmetically, its also (and deeply studied) anti-aging effects.

I simply blame the lack of research, on a lack of effictiveness and applications, cosmetic, and clinical. I dont think taking Methoxy is going to make very much if any noticeable cosmetical difference, let alone any real clinical applications other than Osteoperosis. But even then, it would be absolutely ineffective compared to other Osteoperosis treatments with such things as modified Parathyroid hormone, estrogens, growth hormone, and even a good vit/min supplement.

You have to look at a cost -> effect -> application ratios. If the effects arent pronounced enuff to have any feesible application (cosmetic or clinical), there is no use in wasting the money to further research. Sure theres millions of possible applications every single substance in the world could be tested for, but the science community cant test every substance for every possible use. Methoxy and such, seem to be substances that were simply rejected, and rejected for good reasons, cause its in the best interest of science to study everything with promise.
Spook
Genetix you do realize there are some 70 odd studies on iprflavone? I find it hard to say that research was abandoned because it did not hold promise when there are some 70 odd studies available for publich consumption.
Genetix
Am I supposed to be impressed by 70 studies?

Anyways, before I resort to febal attempts of arguement on a subject that ive lost interest in, ill just shutup and let those who beleive supplements like these can really make a difference, discuss it.

Sorry, im very sour towards any supplement, simply because ive tried many, and not one has ever delivered what the research shows or what the companies say.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2008 Invision Power Services, Inc.
WARNING: SYSTRANLinks did not translate the document entirely. The document exceeds the maximum size allowed by the solution. ( 65536 bytes for HTML)