Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Het verhinderen van Vette Reactie post-LipoDerm
De Forums van de mening en van de Spier > Supplementen > Geavanceerde Bespreking Supp
nightop
Met alle gemeenschappelijke productkwesties en minder van de theorie die van het productgebruik op de raad vanaf laat voorkomt, dacht ik ik een recapitulatie aan een oud probleem met een potentieel nieuwe hoek zou posten.

Met origineel LD-y, was er heel wat bespreking over het probleem van versnelde vette reactie aan het gebied van producttoepassing, op onderbreking van gebruik. Dit was vermoedelijk toe te schrijven aan lokale omhoog-verordening van alpha--2 adrenoceptor, een resultaat van het antagonisme Yohimbine (snelle zijnota -- hoewel dit inderdaad een probleem is, het aan de doeltreffendheid van de formule lipoDerm-Y, in zijn capaciteit getuigt van Yohimbine) plaatselijk om te leveren en te concentreren. Dit probleem schijnt hoogst individualistic, met sommige gebruikers belangrijke reactieproblemen melden en anderen te zijn die vrijwel niets melden. Nu, al dan niet dit is zoals veel van een kwestie met nieuwe LipoDerms (LD-Ultra en LD-UltraO.D.B.) ik niet weet het, nochtans zou ik veronderstellen het of zeer gelijkaardig of lichtjes minder van een kwestie is, zodat is het volgende nog inderdaad relevant. Een ander ding is dat wat van dit waarschijnlijk voor gebruikers Skulpt eveneens nuttig zouden zijn (misschien zelfs moreso).

Zie deze draad en verwijzingen die ik = http://forum.avantlabs.com/index.php?act=S...st=0#entry61510 voor meer info heb gepost.

In antwoord op het probleem, heeft men voorgesteld dat een periode van voortdurend warmtetekort voor wat tijd na gebruik van LD-y (d.w.z. zou een 4-6 weekperiode van gebruik extra 2 weken van warmtetekort moeten rechtvaardigen) wordt gehandhaafd om de versnelde reactie te verhinderen en de alpha--2 receptorniveaus toe te staan om te normaliseren alvorens op onderhoud of surpluscalorieën terug te komen. Dit is absoluut een goede te gebruiken methode als u aan het versnelde reactieprobleem naar voren gebogen bent.

Een extra methode werd besproken [enigszins lang geleden] die het gebruik van een aromataseinhibitor op onderbreking van gebruik LD-y inhield, om alpha--2 receptoruitdrukking en hulp in preventie van versnelde reactie te verminderen. Dit werd gebaseerd op de aansluting/de theorie tussen oestrogenen en hun inductie van alpha--2 receptoruitdrukking. Hoewel ik geen directe verwijzingen heb om deze link te steunen, vind ik dit een geldige theorie en een fatsoenlijk idee is. Nochtans, en ik geloof niet dit in onze vroegere draden op dit, de timingsfactoren werd besproken van hoe het lang veranderde oestrogeenniveaus vergt om alpha--2 receptoren te beïnvloeden kon betekenen dat de aanvang van de aromataseinhibitor aan het eind van gebruik LD-y niet kan optimaal zijn. Wat ik bedoel is dat het beter zou kunnen zijn om de aromataseinhibitor een paar dagen of zelfs een week+ vóór onderbreking van gebruik te beginnen omdat de daling van alpha--2 receptoruitdrukking van verminderde oestrogeenactie niet kan direct zijn (d.w.z. behandelen wij van de genuitdrukking en receptor omzettarieven -- verg gewoonlijk wat tijd, in het algemeen). Als iedereen sommige relevante verwijzingen/gegevens over enkele details van dit heeft, tevreden post-it. Hoe dan ook, zal het gebruik van iets als 6-OXO talrijke voordelen aan een dieet/een magere staat in het algemeen wegens de stijging van endogene androgen productie hebben, hoewel teveel een daling van oestrogeenactie betwistbaar slecht voor lipolysis is.

Nu, is de echte reden voor deze draad een potentiële derde hoek. En dat moet niveaus FFA tegen het eind van het gebruik drastisch verhogen LD-y en deze staat voortzetten door het post-gebruiksvenster (de tijd die de versnelde reactie vaak voorkomt). Natuurlijk zal uw warmtetekort (zowel tijdens het gebruik LD-y als voor de periode die het volgt) niveaus FFA verhogen, maar een significante daling van carburatoren en de verhoging van vette opname (terwijl nog het handhaven van het zelfde tekort) samen met wat Ontheven gebruik en/of een mondelinge lipolytic agent (dat de „adrenergic onafhankelijke“) is zullen werkelijk de niveaus FFA ter sprake brengen (*think TKD + Ontheven).

Lyle vermeldde in zijn UD2 boek dat de verhoogde plasmaFFA niveaus een remmend effect op alpha--2 receptoren hebben (ik ga niet over hoe uitweiden dit binnen contex van UD2 nuttig en uitgevoerd is -- koop het boek als u wenst het te weten, zijn zeer goed). Ik heb probleem vindend directe verwijzingen gehad om dit te steunen, en ik heb zelfs nog meer probleem proberend gehad om het specifieke mechanisme te berekenen verantwoordelijk voor dit effect. Bindt werkt FFA en receptor tegen alpha--2? Vermindert het alpha--2 receptoruitdrukking/mRNA? Als het het vorige geval is, dan zal het het waarschijnlijkst stijgende gebruik FFA post-LD-y een averechts effect op het reactieprobleem hebben, aangezien het potentieel omhoog-verordening van de alpha--2 receptoren zou bevorderen (theorie). Nochtans, als het het recentere geval is, dan zouden de dramatisch stijgende niveaus FFA perfect kunnen zijn voor het verhinderen van de versnelde vette reactie aan de gebieden van actuele producttoepassing. Als iedereen om het even welke verwijzingen naar dit heeft, te posten gelieve hen of PM me aangezien de details van dit fenomeen zullen bepalen als dit of niet zal werken.

Veronderstellend is het geen directe remming, kon een steekproefoverzicht van hoe te om elk van dit in een 10 week scherpe cyclus uit te voeren potentieel als volgt zijn:

- Weken 1 door 7

normaal LD-y of LD-ultra of LD-UltraODB of gebruik Skulpt
dieet en macroverhoudingen van uw persoonlijke hypocaloric keus -

- Week 8

normaal LD-y of LD-ultra of LD-UltraODB of gebruik Skulpt
het dieet en de macroverhoudingen veranderen in oorzaken dramatische verhoging van niveaus FFA (zoals hypocaloric TKD) -
begin om het even welk extra stijgende producten FFA/agents/AB-opgelost gebruik
begin inhibitor 6-OXO/aromatase

- Week 9 door 10

houd om het even welk en al actueel Yohimbine productgebruik op
dieet en macroverhoudingen zelfde zoals week 8 (zoals hypocaloric TKD) -
zet om het even welk extra stijgende producten FFA/agents/AB-opgelost gebruik voort
zet inhibitor 6-OXO/aromatase voort

- Eind

dieet en macroverhoudingen terugkeer aan persoonlijke voorkeur - onderhoud of hypercaloric
eind 6-OXO/aromatase inhibitor

Nu, kan dit heel wat ruzie voor vele of teveel theorie voor een kleine kwestie zijn, maar ik denk dit voor strikte Dieter of concurrerende bb'er nuttig zou kunnen zijn die problemen met gebruik versnelde vette reactie heeft post-Yohimbine (er zijn posten van mensen die geweest zij LD-y bij allen niet kunnen gebruiken toe te schrijven aan deze kwestie, bijvoorbeeld zeggen). Ik zou ook op dit ogenblik moeten bestuderen en om mijn uitstel te bevorderen, dacht ik ik dit zou posten aangezien ik over het onlangs dacht.

Nogmaals, zal de doeltreffendheid van de stijgende niveaus FFA afhangen van de manier dat het alpha--2 receptoren verbiedt, zo hebben wij werkelijk sommige gegevens over dit nodig.
cjszip
Ik gebruikte lipoDerm-Y 2 weken bij een gematigde toepassing en kreeg goede resultaten met absoluut geen merkbare reactie.

- cj
nightop
Ik herinner aan de reactiekwestie die/vrij wordt besproken die over een bit wordt gevraagd (ik herinner me onderzoekend over het zelf toen I zich eerst bij de raad) aansloot en er waren een aantal draden/posten over a2 regelgeving - zodat schijnt het een kwestie met sommige mensen te zijn; een raadslid genoemd Derek, bijvoorbeeld, zegt hij een belangrijk reactieeffect van y-HCL ervaart. Maar zoals gezegd, schijnen sommige mensen [als zich] om weinig of geen probleem bij allen te hebben, die aardig is.

Misschien ben ik enkel long-winded te voor iedereen om dit te lezen smile.gif ik nog niet specifiek heb ontdekt hoe FFA alpha--2 receptoren verbiedt, hoewel ik veel tijd niet werkelijk om heb gehad te graven…
shpongled
Werkelijk zou willen zien welke Par et al. denk aan dit, was onbewust van deze interactie tussen FFAs/alpha-2s.

In elk geval, gebruik ik lipoderm-Y elke andere dag, op laag - caloriedagen, en als de reactie een significante kwestie is kon ik in de voet (door met calorieën/carburatoren tezelfdertijd te overstromen dat de reactie een kwestie) ontspruiten kan werkelijk zijn.
Pari Deus
Ik kan aan om het even wat herinneren niet, off-hand, op FFA en alpha- 2, niettemin het verlengde op dieet zijn, die niveaus FFA zou verhogen, zijn gevonden in heel wat studies, om te verslaan regel niveaus alpha2 -- dit het op dieet zijn zou ook aanvankelijk Ne verhogen, dat aan downregulate hen worden verwacht, eveneens.

Die terloopse opmerking, de rapporten verenigbaar met upregulation, met gebruik Lipo dat ik heb gezien is, minuscule, in aantal geweest, gezien het verkochte bedrag en het bedrag van koppelt terug.
prolangtum
De individuen naar voren gebogen aan de reactie kunnen omzichtig willen zijn van het gebruiken op hun borst om gyno te verminderen, kon het slechter terugkaatsen dan voordien. Dat gezegd zijnde, had ik geen reactie toen het gebruiken van het op mijn abs, lovehandles, en borst.
nightop
CITAAT (Oct 2003, PM van Deus van het Pari @ 29 van 05:37)
Ik kan aan om het even wat herinneren niet, off-hand, op FFA en alpha- 2, niettemin het verlengde op dieet zijn, die niveaus FFA zou verhogen, zijn gevonden in heel wat studies, om te verslaan regel niveaus alpha2 -- dit het op dieet zijn zou ook aanvankelijk Ne verhogen, dat aan downregulate hen worden verwacht, eveneens.

Hmm, als downregulation alleen door verhoogd Ne van het op dieet zijn wordt bemiddeld, zal dan mijn strategie waarschijnlijk niet zeer goed werken of in feite mijn averechts ben. Aangezien Ne veroorzaakte downregulation van receptor alpha--2 het waarschijnlijkst aan agonism van Ne toe te schrijven zou zijn, die het laatste ding is dat wij in een staat van verhoogd alpha--2 receptoren hebben gewild.

Het gehele punt van wat ik dacht en hoop voor, is dat er één of ander direct of indirect effect van FFA is dat receptor alpha--2 door middelen totaal onafhankelijk van ligan-bindt beneden-regelt -- Ik heb om het even wat niet gevonden om zulk een mechanisme jammer genoeg te steunen.

Ik wens dit Lyle klokkengelui binnen op dit, aangezien de manier die hij over het in zijn boek heeft gesproken eerder onduidelijk is. Ik heb een wrok dat het volgende het geval zal blijken (hoewel misschien ik Lyle meer krediet) zou moeten geven.

Mogelijke lijn van het redeneren:

1. lage carburator het op dieet zijn verhogingenFFA niveaus en catecholamines (zoals Ne)
2. catecholamines kwellen/activeren receptor alpha--2 en dit agonism resulteert in een downregulation van de receptoren
3. daarom gewoonlijk wanneer u hoge niveaus hebt FFA ervaart u ook een downregulation van de receptoren (dit is vrij verschillend van FFA direct verbiedend de receptoren)

Als dit het geval is, goed ja is dat groot maar jammer genoeg moeten wij door agonism van de receptor gaan downregulation krijgen… Als LD-y of een ander actueel yohimbineproduct in significante en problematische upregulation van receptor alpha--2 resulteren, dan is dit een onaanvaardbare methode om aan downregulate de receptor te gebruiken.

Hopelijk is mijn drie punten hierboven niet wat Lyle die was redeneert, aangezien het in zijn boek verschijnt dat hij een direct effect van FFA op de vette cel impliceert -- bijna alsof FFA als een antagonist op de receptor handelde (die vrij oneven schijnt).
Colin
Goede draad.
dashforce
Ik heb net UD2 gebeëindigd en over het FFA->A2 antagonismeeffect eveneens benieuwd geweest. Om het even welke updates op dit van iedereen?
Kimbo
Als dit in feite een probleem is, zijn er een paar strategieën ik kan denken van om kwesties te vermijden.

Men is op geleidelijk aan helling onderaan het bedrag dat in uw toepassing van l-Y/L-U/Napalm wordt gebruikt. Verminder misschien het aantal squirts door elke 25% weinig dagen.

Een andere strategie zou aan cyclus met actueel die geen yohimbine - b.v. 3-4 weken Lipoderm ultra bevat, 3-4 weken Fogo zijn (u zou niet dit met Napalm/Fogo kunnen doen, jammer genoeg).
methodice
Waarom niet Nap/Mist Kimbo?
Colin
CITEER (methodice @ brengt 2 2008, 12:53 AM) [snapback] in de war 462657 [/snapback]

Gelijkaardige MOA.
Kimbo
CITEER (methodice @ brengt 2 2008, 03:53 AM) [snapback] in de war 462657 [/snapback]

Allebei bevatten glycyrrhetinic zuur, dat moet worden gecirkeld, zodat zou het het doel verslaan om tussen twee topicals te schakelen om yohimbine te cirkelen.
dashforce
CITAAT (nightop @ 26 Oct 2003, 04:08 PM) *
Lyle vermeldde in zijn UD2 boek dat de verhoogde plasmaFFA niveaus een remmend effect op alpha--2 receptoren hebben (ik ga niet over hoe uitweiden dit binnen contex van UD2 nuttig en uitgevoerd is -- koop het boek als u wenst het te weten, zijn zeer goed). Ik heb probleem vindend directe verwijzingen gehad om dit te steunen, en ik heb zelfs nog meer probleem proberend gehad om het specifieke mechanisme te berekenen verantwoordelijk voor dit effect. Bindt werkt FFA en receptor tegen alpha--2? Vermindert het alpha--2 receptoruitdrukking/mRNA? Als het het vorige geval is, dan zal het het waarschijnlijkst stijgende gebruik FFA post-LD-y een averechts effect op het reactieprobleem hebben, aangezien het potentieel omhoog-verordening van de alpha--2 receptoren zou bevorderen (theorie). Nochtans, als het het recentere geval is, dan zouden de dramatisch stijgende niveaus FFA perfect kunnen zijn voor het verhinderen van de versnelde vette reactie aan de gebieden van actuele producttoepassing. Als iedereen om het even welke verwijzingen naar dit heeft, te posten gelieve hen of PM me aangezien de details van dit fenomeen zullen bepalen als dit of niet zal werken.

Veronderstellend is het geen directe remming, kon een steekproefoverzicht van hoe te om elk van dit in een 10 week scherpe cyclus uit te voeren potentieel als volgt zijn:

Nogmaals, zal de doeltreffendheid van de stijgende niveaus FFA afhangen van de manier dat het alpha--2 receptoren verbiedt, zo hebben wij werkelijk sommige gegevens over dit nodig.

Vond deze door zijn nieuw koppig vet boek:

De scherpe blootstelling aan lange-keten vetzuren schaadt {alpha-} 2-adrenergic receptor-bemiddelde antilipolysis in menselijk vetweefsel.
Polak J, Moro C, Bessière D, Hejnova J, Marquès MA, Bajzova M, Lafontan M, Crampes F, Berlan M, Stich V.

Franco-Tsjechisch Laboratorium voor Klinisch Onderzoek bij Zwaarlijvigheid, Frans Instituut van Gezondheid en het Medische Onderzoek (Nationaal DE La Santé van Institut et DE La Recherche Médicale U858), Charles University in Praag, Praag, Tsjechische Republiek.

De scherpe gevolgen in vitro en levende van lange-keten vetzuren (LCFAs) werden voor de verordening van adrenergic lipolysis onderzocht in menselijk vetweefsel. Het effect van een 2 hincubatie, zonder of met LCFA (200 mumol/l) werd, op basis en hormonaal veroorzaakte lipolysis getest in vitro op geïsoleerde vette cellen. De lipolytic reactie op epinefrine werd verbeterd door afschaffing van antilipolytic alpha- (2) - adrenergic effect. Dan, voerden de gezonde magere en zwaarlijvige mannelijke onderwerpen een 45 min oefeningsperiode om 50% van hun reserve van het harttarief of na nachtelijke snel of 3 h na een high-fat maaltijd uit (HFM: 95% vet, 5% koolhydraten). Onderhuidse vetweefsellipolysis werd gemeten door microdialysis in de aanwezigheid of de afwezigheid van een alpha--antagonist (phentolamine). In vivo, verhoogde een HFM plasmaniveaus van nonesterified vetzuren bij magere en zwaarlijvige onderwerpen. In beide groepen, veranderde HFM geen hormonale reacties op oefening. In het vasten de omstandigheden, alpha- (2) - adrenergic antilipolytic effect werd meer uitgesproken bij zwaarlijvige dan bij magere onderwerpen. HFM onderdrukte totaal alpha- (2) - adrenergic antilipolytic effect bij magere en zwaarlijvige onderwerpen tijdens oefening. LCFAs zelf, in vitro evenals in vivo, onderdrukt alpha- (2) - adrenergic-bemiddelde antilipolysis in vetweefsel. De lCFA-bemiddelde afschaffing van antilipolytic wegen vertegenwoordigt een ander mechanisme waardoor een hoogte - het vetgehalte in het dieet zou vetweefsellipolysis kunnen verhogen.

PMID: 17625217 [PubMed - die voor MEDLINE wordt geïndexeerdh]

Stoornis in vitro en levend van alpha2-adrenergic receptor-afhankelijke antilipolysis door vetzuren in menselijk vetweefsel.
Gesta S, Hejnova J, Berlan M, Daviaud D, Crampes F, Stich V, Bediende P, saulnier-Blache JS.

INSERM U317, Rangueil het Ziekenhuis, Paul Sabatier University, 31403 Toulouse Cédex 4, Frankrijk.

Het doel van de huidige studie was de invloed van vetzuren op de adrenergic controle van lipolysis in vitro en in vivo te bestuderen allebei. Het menselijke onderhuidse vetweefsel werd explants gecultiveerd voor 48 h in aanwezigheid van microM 100 bromopalmitate (BrPal), en lipolysis werd gemeten in geïsoleerdz adipocytes. In controlevoorwaarden, was de bèta-AR-afhankelijke activering van lipolysis door epinefrine bijna niet op te sporen, en kon volledig door farmacologische blokkade van alpha2-AR-afhankelijke antilipolysis worden hersteld. Na behandeling BrPal, werd de epinefrine volledig lipolytic en werd niet meer beïnvloed door alpha2-AR-blokkade. Radioligand bindende analyse openbaarde dat de behandeling BrPal tot een significante vermindering van de koppeling van alpha2-AR aan de proteïnen van G leidde. Daarnaast ging een chronische en significante verhoging van plasma vetzuren als gevolg van een high-fat dieet van 4 dagen (HFD) van een stoornis van het het vergroten effect van alpha2-AR antagonistenphentolamine op oefening-veroorzaakte lipolysis (die in het onderhuidse vetweefsel met het gebruik van een microdialysissonde wordt) gemeten vergezeld die normaal na een met laag vetgehalte dieet wordt waargenomen. Samenvattend, en de levende studies toonden in vitro aan dat de vetzuren alpha2-AR-afhankelijke antilipolysis schaden.

PMID: 11753754 [PubMed - die voor MEDLINE wordt geïndexeerds]
Popa Murph
CITAAT (dashforce @ 9 April 2008, 06:51 PM) *
Vond deze door zijn nieuw koppig vet boek:

Wat denkt u aan het boek?
dashforce
Lyle is onderhoudend vrij lezen, maar hij dumbs onderaan zijn boeken een bit om een bredere lezer-basis te krijgen.

Ik genoot van aan het eind gelezen, en vooral de verwijzingssectie (een paar pagina's van studies die aantonen waar hij zijn ideeën) krijgt, maar ik zie vreselijk nieuw om het even wat niet. Hij introduceert 4 protocollen voor „koppig vet verlies,“ 3 waarvan ik vóór hebben gezien of precies gedacht aan mij, en def. (grote opwindende) is enkel een lichte variatie van één van die, zeer gelijkaardig.

Als u een dierenartsM&M lezer bent, zult u waarschijnlijk geen waarde $40 van nieuw materiaal van dit boek worden. Als u een newbie of niet zo dat goed in oefeningsfysiologie wordt berijmd en adipocyte metabolisme bent, denk ik het grote gids zou zijn.

GEEF uit: Dan opnieuw, kent Lyle zijn materiaal en hij schijnt vrij trots van dit boek. Misschien zijn zullen tweaks belangrijke resultaten veroorzaken, die het weet.
Rodzilla
Ik werd eveneens het nieuwe boek. Eerst deed ik wat elke enthousiaste bever… rechtstreeks skip aan de protocollen zou doen. Zij zijn goed, maar zelfs met het recentst, ben ik rond gelijkaardige ideeën in mijn hoofd ontsproten (hoewel ik niet zodat veel de mechanismen op het werk kende en/of verkeerd hen had; Ik dacht enkel het zou werken)

in elk geval, op het teruggaan aan de andere secties die ik het is een waardevol genoeg middel rond te houden heb gerealiseerd. Hij verklaart alles in fundamentele genoeg termen voor een newb, maar ik denk nog zijn waardevolle aan hogere niveaulezers/geschiktheidsenthousiasten
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.