Met alle gemeenschappelijke productkwesties en minder van de theorie die van het productgebruik op de raad vanaf laat voorkomt, dacht ik ik een recapitulatie aan een oud probleem met een potentieel nieuwe hoek zou posten.
Met origineel LD-y, was er heel wat bespreking over het probleem van versnelde vette reactie aan het gebied van producttoepassing, op onderbreking van gebruik. Dit was vermoedelijk toe te schrijven aan lokale omhoog-verordening van alpha--2 adrenoceptor, een resultaat van het antagonisme Yohimbine (snelle zijnota -- hoewel dit inderdaad een probleem is, het aan de doeltreffendheid van de formule lipoDerm-Y, in zijn capaciteit getuigt van Yohimbine) plaatselijk om te leveren en te concentreren. Dit probleem schijnt hoogst individualistic, met sommige gebruikers belangrijke reactieproblemen melden en anderen te zijn die vrijwel niets melden. Nu, al dan niet dit is zoals veel van een kwestie met nieuwe LipoDerms (LD-Ultra en LD-UltraO.D.B.) ik niet weet het, nochtans zou ik veronderstellen het of zeer gelijkaardig of lichtjes minder van een kwestie is, zodat is het volgende nog inderdaad relevant. Een ander ding is dat wat van dit waarschijnlijk voor gebruikers Skulpt eveneens nuttig zouden zijn (misschien zelfs moreso).
Zie deze draad en verwijzingen die ik = http://forum.avantlabs.com/index.php?act=S...st=0#entry61510 voor meer info heb gepost.
In antwoord op het probleem, heeft men voorgesteld dat een periode van voortdurend warmtetekort voor wat tijd na gebruik van LD-y (d.w.z. zou een 4-6 weekperiode van gebruik extra 2 weken van warmtetekort moeten rechtvaardigen) wordt gehandhaafd om de versnelde reactie te verhinderen en de alpha--2 receptorniveaus toe te staan om te normaliseren alvorens op onderhoud of surpluscalorieën terug te komen. Dit is absoluut een goede te gebruiken methode als u aan het versnelde reactieprobleem naar voren gebogen bent.
Een extra methode werd besproken [enigszins lang geleden] die het gebruik van een aromataseinhibitor op onderbreking van gebruik LD-y inhield, om alpha--2 receptoruitdrukking en hulp in preventie van versnelde reactie te verminderen. Dit werd gebaseerd op de aansluting/de theorie tussen oestrogenen en hun inductie van alpha--2 receptoruitdrukking. Hoewel ik geen directe verwijzingen heb om deze link te steunen, vind ik dit een geldige theorie en een fatsoenlijk idee is. Nochtans, en ik geloof niet dit in onze vroegere draden op dit, de timingsfactoren werd besproken van hoe het lang veranderde oestrogeenniveaus vergt om alpha--2 receptoren te beïnvloeden kon betekenen dat de aanvang van de aromataseinhibitor aan het eind van gebruik LD-y niet kan optimaal zijn. Wat ik bedoel is dat het beter zou kunnen zijn om de aromataseinhibitor een paar dagen of zelfs een week+ vóór onderbreking van gebruik te beginnen omdat de daling van alpha--2 receptoruitdrukking van verminderde oestrogeenactie niet kan direct zijn (d.w.z. behandelen wij van de genuitdrukking en receptor omzettarieven -- verg gewoonlijk wat tijd, in het algemeen). Als iedereen sommige relevante verwijzingen/gegevens over enkele details van dit heeft, tevreden post-it. Hoe dan ook, zal het gebruik van iets als 6-OXO talrijke voordelen aan een dieet/een magere staat in het algemeen wegens de stijging van endogene androgen productie hebben, hoewel teveel een daling van oestrogeenactie betwistbaar slecht voor lipolysis is.
Nu, is de echte reden voor deze draad een potentiële derde hoek. En dat moet niveaus FFA tegen het eind van het gebruik drastisch verhogen LD-y en deze staat voortzetten door het post-gebruiksvenster (de tijd die de versnelde reactie vaak voorkomt). Natuurlijk zal uw warmtetekort (zowel tijdens het gebruik LD-y als voor de periode die het volgt) niveaus FFA verhogen, maar een significante daling van carburatoren en de verhoging van vette opname (terwijl nog het handhaven van het zelfde tekort) samen met wat Ontheven gebruik en/of een mondelinge lipolytic agent (dat de „adrenergic onafhankelijke“) is zullen werkelijk de niveaus FFA ter sprake brengen (*think TKD + Ontheven).
Lyle vermeldde in zijn UD2 boek dat de verhoogde plasmaFFA niveaus een remmend effect op alpha--2 receptoren hebben (ik ga niet over hoe uitweiden dit binnen contex van UD2 nuttig en uitgevoerd is -- koop het boek als u wenst het te weten, zijn zeer goed). Ik heb probleem vindend directe verwijzingen gehad om dit te steunen, en ik heb zelfs nog meer probleem proberend gehad om het specifieke mechanisme te berekenen verantwoordelijk voor dit effect. Bindt werkt FFA en receptor tegen alpha--2? Vermindert het alpha--2 receptoruitdrukking/mRNA? Als het het vorige geval is, dan zal het het waarschijnlijkst stijgende gebruik FFA post-LD-y een averechts effect op het reactieprobleem hebben, aangezien het potentieel omhoog-verordening van de alpha--2 receptoren zou bevorderen (theorie). Nochtans, als het het recentere geval is, dan zouden de dramatisch stijgende niveaus FFA perfect kunnen zijn voor het verhinderen van de versnelde vette reactie aan de gebieden van actuele producttoepassing. Als iedereen om het even welke verwijzingen naar dit heeft, te posten gelieve hen of PM me aangezien de details van dit fenomeen zullen bepalen als dit of niet zal werken.
Veronderstellend is het geen directe remming, kon een steekproefoverzicht van hoe te om elk van dit in een 10 week scherpe cyclus uit te voeren potentieel als volgt zijn:
- Weken 1 door 7
normaal LD-y of LD-ultra of LD-UltraODB of gebruik Skulpt
dieet en macroverhoudingen van uw persoonlijke hypocaloric keus -
- Week 8
normaal LD-y of LD-ultra of LD-UltraODB of gebruik Skulpt
het dieet en de macroverhoudingen veranderen in oorzaken dramatische verhoging van niveaus FFA (zoals hypocaloric TKD) -
begin om het even welk extra stijgende producten FFA/agents/AB-opgelost gebruik
begin inhibitor 6-OXO/aromatase
- Week 9 door 10
houd om het even welk en al actueel Yohimbine productgebruik op
dieet en macroverhoudingen zelfde zoals week 8 (zoals hypocaloric TKD) -
zet om het even welk extra stijgende producten FFA/agents/AB-opgelost gebruik voort
zet inhibitor 6-OXO/aromatase voort
- Eind
dieet en macroverhoudingen terugkeer aan persoonlijke voorkeur - onderhoud of hypercaloric
eind 6-OXO/aromatase inhibitor
Nu, kan dit heel wat ruzie voor vele of teveel theorie voor een kleine kwestie zijn, maar ik denk dit voor strikte Dieter of concurrerende bb'er nuttig zou kunnen zijn die problemen met gebruik versnelde vette reactie heeft post-Yohimbine (er zijn posten van mensen die geweest zij LD-y bij allen niet kunnen gebruiken toe te schrijven aan deze kwestie, bijvoorbeeld zeggen). Ik zou ook op dit ogenblik moeten bestuderen en om mijn uitstel te bevorderen, dacht ik ik dit zou posten aangezien ik over het onlangs dacht.
Nogmaals, zal de doeltreffendheid van de stijgende niveaus FFA afhangen van de manier dat het alpha--2 receptoren verbiedt, zo hebben wij werkelijk sommige gegevens over dit nodig.
ik nog niet specifiek heb ontdekt hoe FFA alpha--2 receptoren verbiedt, hoewel ik veel tijd niet werkelijk om heb gehad te graven…