Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De Vierkanten van de Citroen van Loki
De Forums van de mening en van de Spier > Opleiding & DieetOverwegingen > Alle dingen Dieet
Loki
Ingrediënten:

1/41/2 kop verpletterde crackers van FF Graham
tbsp 2. Splenda
1 tsp. Honing
1/2 pint van Suikervrij Roomijs /Fro-yo
2 pakketten van de Suikervrije Mengeling van de Limonade (Mol. Wei-Fruitige de Citroen van de voeding maakt ook voor uitstekend--alhoewel duur-- substitutie als u kijkt om wat proteïne aan dit toe te voegen…)
tbsp 2. vetvrije Koel ranselt
De Kaneel van het streepje
[facultatief: 1 tbsp. boter substituut (afhankelijk van smaak)]

Richtingen:

Crumbs van de verbrijzeling (mengelingsw. botersubs. indien gewenst), uitgespreid in pan, bestrooi met Splenda + kaneel. Dat is uw korst. Dan, mengsel al het andere (2/3 die Splenda, honing, Koele SF I-C, ranselt, limonademengeling blijft) voor gelijkaardige 15-20 seconden op impuls in een mixer. Het uitgespreide bovenste laagje (het materiaal dat u enkel hebt gemengd) over korst, en met een laag bedekt met het blijven Splenda. Dan vorst 1-2 u Glorious MMMmmm…. Als u refeeding, kunt u deze door de pan (het werkt uit aan net onder 10g van fructose per partij) vrij eten; zij schommelen. Zij maken ook enkel voor aardig, woestijn laag-cal die u kunt eten wanneer het ophopen zonder het gaan overboord op junky CALS.
Colin
Kreeg om dit met Supercarb te proberen…
Jakeshorts
Ik denk nog refeeds hoge GI carburatoren zou moeten omvatten. Welke supercarb een minder wenselijke substitutie zou maken.
Travis_K
Tasteful geluiden, zou ik van enkelen hiervan kunnen moeten een voorraad aanleggen aangezien ik van deze concurrentiebesnoeiing krijg.
Jakeshorts
Werkelijk als u niet refeeding en uw lijdt een natty bber uw het op dieet zijn. Deze zouden voor refeeds terwijl wedstrijd het op dieet zijn groot zijn.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.