Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De Fysiologie van het vetWeefsel
De Forums van de mening en van de Spier > chemisch Correct > Geavanceerde Hypothese, Theorie & Bespreking
vain68
CITAAT
De l-Arginine Room mag de Stroom van het Bloed, Temperatuur in de Voeten Diabetici verbeteren

Laurie Barclay, M.D.

9 januari, het l-Arginine — van 2004 Actuele room verbetert bloedstroom en temperatuur in de voeten diabetici, volgens de resultaten van een inleidende proef die als brief in de kwestie van Januari van de Zorg van de Diabetes wordt gepubliceerd.

„Dit proefonderzoek toonde aan dat arginine bloedstroom verhoogt, maar het is nog niet duidelijk als dit in minder voetzweren of beter het helen van zweren vertaalt,“ de Amerikaanse Vereniging van de Diabetes Ondervoorzitter Robert Rizza, M.D., Medscape vertelde. Hij is een professor van geneeskunde in de afdeling van endocrinologie en diabetes bij de Kliniek van Mayo in Rochester, Minnesota, en niet in deze studie geïmpliceerdt.

Het l-arginine, een aminozuur dat als dieetsupplement wordt geclassificeerd, is de biochemische voorloper van salpeteroxyde, dat lokale bloedstroom door endothelial vlotte spier te ontspannen controleert. In diabetes, worden de l-Arginine niveaus verminderd terwijl de niveaus van asymmetrische dimethylarginine, een inhibitor van het enzym dat l-Arginine in salpeteroxyde omzet, worden opgeheven. Transdermal levering van exogene l-Arginine via gepatenteerde technologie wordt gezegd om bloedstroom te herstellen door deze biochemische tekorten om te keren.

Bij dit dubbelblind, voertuig-gecontroleerd, oversteekplaats-ontwerp proef met wegspoelingsperiodes van één week, 16 onderwerpen met diabetes en geschade voet werd de omloop ingeschreven en 13 rondden de studie af. Met l-Arginine room, verhoogde de gemiddelde stroom van Doppler 33% bij het middenvoetsbeentje en 35% bij de Achilles pees, en de gemiddelde temperatuur verhoogde 5 graden bij het middenvoetsbeentje en 8 graden bij de grote teen.

„Dat is een reusachtig bedrag,“ studieauteur Eric T. Fossel, Doctoraat, vertelde Medscape. „Het is waar dat dit een kleine studie was, maar dit zijn zeer overtuigende statistieken.“ Dr. Fossel is voorzitter van Strategische Wetenschap en Technologieën in Wellesley, Massachusetts, dat het octrooi voor l-Arginine room houdt.

Omdat het effect van l-Arginine door de wegspoelingsperiode voortduurde, veranderde Dr. Fossel de analyse om het effect van cumulatieve blootstelling aan l-Arginine door de studie te bepalen. Dit elimineerde de mogelijkheid om actieve room met placebo te vergelijken.

Dr. Rizza riep deze bevindingen „intrigerend maar inleidend“ en geadviseerd extra onderzoek om te bepalen als de room om het even welke klinische voordeel halen uit het verhinderen van of het verminderen van amputaties of andere voetcomplicaties heeft.

„Wij hebben betere behandelingen nodig, maar er zijn vele dingen die de diabetici kunnen doen hun risico's verminderen,“ hij zei, aansporend dagelijkse voetinspectie, betere glucosecontrole, oefening die, die met het roken ophoudt, en de voeten met goed-past schoenen beschermt.

(Extra rapportering door Salynn Boyles.)

De Zorg van de diabetes. 2004; 27: 284-285

Verdere vooruitgang in actuele toepassingen voor de A2 topografische gebieden?

Ik denk de bloedstroom in de probleemgebieden a underappreciated grotendeels factor is (re-esterfication die een proimentkwestie is).
lylemcd
CITAAT (vain68 @ Januari 21 2004, 05:35PM)
CITAAT
De l-Arginine Room mag de Stroom van het Bloed, Temperatuur in de Voeten Diabetici verbeteren

Laurie Barclay, M.D.

9 januari, het l-Arginine — van 2004 Actuele room verbetert bloedstroom en temperatuur in de voeten diabetici, volgens de resultaten van een inleidende proef die als brief in de kwestie van Januari van de Zorg van de Diabetes wordt gepubliceerd.

„Dit proefonderzoek toonde aan dat arginine bloedstroom verhoogt, maar het is nog niet duidelijk als dit in minder voetzweren of beter het helen van zweren vertaalt,“ de Amerikaanse Vereniging van de Diabetes Ondervoorzitter Robert Rizza, M.D., Medscape vertelde. Hij is een professor van geneeskunde in de afdeling van endocrinologie en diabetes bij de Kliniek van Mayo in Rochester, Minnesota, en niet in deze studie geïmpliceerdt.

Het l-arginine, een aminozuur dat als dieetsupplement wordt geclassificeerd, is de biochemische voorloper van salpeteroxyde, dat lokale bloedstroom door endothelial vlotte spier te ontspannen controleert. In diabetes, worden de l-Arginine niveaus verminderd terwijl de niveaus van asymmetrische dimethylarginine, een inhibitor van het enzym dat l-Arginine in salpeteroxyde omzet, worden opgeheven. Transdermal levering van exogene l-Arginine via gepatenteerde technologie wordt gezegd om bloedstroom te herstellen door deze biochemische tekorten om te keren.

Bij dit dubbelblind, voertuig-gecontroleerd, oversteekplaats-ontwerp proef met wegspoelingsperiodes van één week, 16 onderwerpen met diabetes en geschade voet werd de omloop ingeschreven en 13 rondden de studie af. Met l-Arginine room, verhoogde de gemiddelde stroom van Doppler 33% bij het middenvoetsbeentje en 35% bij de Achilles pees, en de gemiddelde temperatuur verhoogde 5 graden bij het middenvoetsbeentje en 8 graden bij de grote teen.

„Dat is een reusachtig bedrag,“ studieauteur Eric T. Fossel, Doctoraat, vertelde Medscape. „Het is waar dat dit een kleine studie was, maar dit zijn zeer overtuigende statistieken.“ Dr. Fossel is voorzitter van Strategische Wetenschap en Technologieën in Wellesley, Massachusetts, dat het octrooi voor l-Arginine room houdt.

Omdat het effect van l-Arginine door de wegspoelingsperiode voortduurde, veranderde Dr. Fossel de analyse om het effect van cumulatieve blootstelling aan l-Arginine door de studie te bepalen. Dit elimineerde de mogelijkheid om actieve room met placebo te vergelijken.

Dr. Rizza riep deze bevindingen „intrigerend maar inleidend“ en geadviseerd extra onderzoek om te bepalen als de room om het even welke klinische voordeel halen uit het verhinderen van of het verminderen van amputaties of andere voetcomplicaties heeft.

„Wij hebben betere behandelingen nodig, maar er zijn vele dingen die de diabetici kunnen doen hun risico's verminderen,“ hij zei, aansporend dagelijkse voetinspectie, betere glucosecontrole, oefening die, die met het roken ophoudt, en de voeten met goed-past schoenen beschermt.

(Extra rapportering door Salynn Boyles.)

De Zorg van de diabetes. 2004; 27: 284-285

CITAAT
Verdere vooruitgang in actuele toepassingen voor de A2 topografische gebieden?

Ik betwijfel het.

CITAAT
Ik denk de bloedstroom in de probleemgebieden a underappreciated grotendeels factor is (re-esterfication die een proimentkwestie is).

niet door die van ons met hersenen.

Lyle
ph34r.gif
vain68
Lyle,
Ik denk de mensen hersenen hebben, bevorderen zij hen niet enkel. Zij laten hen atrofiëren.

Een schande.
duchaine
lyle schreef een interessant hoofdstuk over dit in UD 2.0.
dat hoofdstuk maakte me begrijpen waarom ik heel wat lagere BF gebruikend T3 verloor.
lylemcd
CITAAT (duchaine @ 22 Januari 2004, 07:46 AM)
dat hoofdstuk maakte me begrijpen waarom ik heel wat lagere BF gebruikend T3 verloor.

lile roolz!!!!!!

lol lol

Lyle
wub.gif
lylemcd
CITAAT (lylemcd @ 22 Januari 2004, 09:49 AM)
CITAAT (duchaine @ 22 Januari 2004, 07:46 AM)

lile roolz!!!!!!

lol lol

Lyle
wub.gif

Lyle schijnt ook vrolijk gegaan te zijn.
Ik kon geen slechtere smiley geplukt hebben, dacht ik ik Ninja klikte.

Lyle
ph34r.gif ph34r.gif ph34r.gif ph34r.gif ph34r.gif

Dat zou het moeten goedmaken. Rots op 5 de mens van de ninjamacht.
Loki
Lyle, u is bewust er uitgeeft eigenschap op de correcte posten zijn?
lylemcd
CITAAT (Loki @ Januari 22 2004, 10:10 AM)

Mijn manier is meer pret.

Lyle
ph34r.gif wub.gif
Zing het met me, kerels
De liefde van Ninja…
lylemcd
CITAAT (vain68 @ Januari 21 2004, 06:51PM)
Lyle,
Ik denk de mensen hersenen hebben, bevorderen zij hen niet enkel.  Zij laten hen atrofiëren.

Een schande.

Overigens, als yo'ure benieuwd is die waarom ik dit niet denk veel relevantie heeft, is het omdat:

a. Ik blijf onovertuigd dat het topically toegepaste materiaal zelfs de microcirculatie van vetweefsel zal raken (en het Pari refs verstrekt geen zeer goed argument dat het zal). Vasculature van de huid wordt enkel te goed ontwikkeld.

b. GEEN is anti-lipolytic (naast het verbeteren van bloedstroom). Dit maakt deel uit van één van velen terugkoppelt lijnen en wat hoofdzakelijk gebeurt is dat wanneer u vetzuren uit de cel mobiliseert, u een verhoging van nr krijgt. Dit doet twee dingen:

1. grenzen verdere vette mobilisering
2. verbetert bloedstroom om de nu gemobiliseerde vetzuren daar te worden de hel uit

er zijn verscheidene systemen op zijn plaats als dit.

Omhoog het opvijzelen van GEEN eerste zou waarschijnlijk omhoog beëindigen verslaand het doel van de oefening.

Lyle
ph34r.gif wub.gif
Loki
CITAAT (lylemcd @ 22 Januari 2004, 10:15 AM)
CITAAT (Loki @ Januari 22 2004, 10:10 AM)

Mijn manier is meer pret.

Lyle
ph34r.gif wub.gif
Zing het met me, kerels
De liefde van Ninja…

LMFAO… laugh.gif

CITAAT
a. Ik blijf onovertuigd dat het topically toegepaste materiaal zelfs de microcirculatie van vetweefsel zal raken (en het Pari refs verstrekt geen zeer goed argument dat het zal). Vasculature van de huid wordt enkel te goed ontwikkeld.

Niet vergeet u geen DMSO?
lylemcd
CITAAT (Loki @ Januari 22 2004, 10:47 AM)
CITAAT

Niet vergeet u geen DMSO?

Wat over het?

Lyle
ph34r.gif wub.gif
duchaine
lile wortels… misschien begrijp ik nu een oude post van van u ohmy.gif

Ik heb verscheidene room in mijn land die verondersteld is om BF te verminderen.
de belangrijkste ingrediënten zijn gewoonlijk t3, t4, of iodium.
zij schijnen te werken, misschien verminderend waterbehoud in de behandelde gebieden.
Lgoosey
CITAAT
a. Ik blijf onovertuigd dat het topically toegepaste materiaal zelfs de microcirculatie van vetweefsel zal raken (en het Pari refs verstrekt geen zeer goed argument dat het zal). Vasculature van de huid wordt enkel te goed ontwikkeld

Waar is Pari? ….strijd strijd .....
vain68
CITAAT (Lgoosey @ Januari 22 2004, PM van het 08:17)
CITAAT
a. Ik blijf onovertuigd dat het topically toegepaste materiaal zelfs de microcirculatie van vetweefsel zal raken (en het Pari refs verstrekt geen zeer goed argument dat het zal). Vasculature van de huid wordt enkel te goed ontwikkeld

Misschien is dat de reden ik veel geluk met lipoderm niet en l-Ultra had voorbij wat een regelmatig dieet zou verstrekt hebben.

Akkoord gegaan
lylemcd
CITAAT (Lgoosey @ Januari 22 2004, PM van het 04:17)
CITAAT

Misschien is dat de reden ik veel geluk met lipoderm niet en l-Ultra had voorbij wat een regelmatig dieet zou verstrekt hebben.

Ik zou moeten opmerken dat dergelijke producten *some* effect als conseqeuence nog zouden moeten hebben van evntually het raken van centrale omloop en het beïnvloeden van dingen die manier. Ik ben eenvoudig niet overtuigd dat zij krijgen waar wij hen (direct op de vette cel) b/c van massieve vascularization van dermis willen.

Lyle
ph34r.gif wub.gif
Pari Deus
Wat, specifiek, zijn het over de studies, of de gevolgtrekkingen die van hen worden gemaakt, dat u met? niet akkoord gaat? Zij toonden een veel hogere verhouding van actives in diepe, lokale weefsels in vergelijking met weefsels verbonden aan systemische levering met de lokale carrier versus mondelinge en een andere transdermal formulering.
nightop
om niet te vermelden koppel/resultaten van zo vele mensen… terug
ergoman500
„Ik heb verscheidene room in mijn land die verondersteld is om BF te verminderen.
zij schijnen te werken, misschien verminderend waterbehoud in de behandelde gebieden "

Verwijst u naar Nemectron, Thiomucase, en Alec Eden-Slendertone door om het even welke kans?
lylemcd
CITAAT (Januari 2004, 09:51 AM van Deus van het Pari @ 23)
Wat, specifiek, zijn het over de studies, of de gevolgtrekkingen die van hen worden gemaakt, dat u met? niet akkoord gaat? Zij toonden een veel hogere verhouding van actives in diepe, lokale weefsels in vergelijking met weefsels verbonden aan systemische levering met de lokale carrier versus mondelinge en een andere transdermal formulering.

Van wat ik van de samenvattingen verzamelde, toonden zij aan dat de samenstellingen buitendermis doordrongen.

BFD.

Geen van degenen u me stuurde zei om het even wat over vetweefsel, slechts die het door de buitenlaag van dermis beter dan de andere samenstellingen kreeg. U maakt de soorten nonsensextrapolaties die allen te gemeenschappelijk op dit gebied zijn.

En overwegend extreme vascularity van de huid, goed….Ik blijf onovertuigd dat u systemisch significante bedragen aan het vetweefsel met deze wijze van levering wordt. Het is mogelijke mening u maar I do'nt denkt de studies u steun die conclusie bij allen van verwijzingen voorziet.

Misschien als u een insulinenaald gebruikt.

Lyle
ph34r.gif wub.gif
duchaine
CITAAT (ergoman500 @ Januari 25 2004, 12:35PM)
„Ik heb verscheidene room in mijn land die verondersteld is om BF te verminderen.
zij schijnen te werken, misschien verminderend waterbehoud in de behandelde gebieden "

Verwijst u naar Nemectron, Thiomucase, en Alec Eden-Slendertone door om het even welke kans?

Ik bedoelde dispon-gel (t3cream); somatoline (t4); iodase (iodiumroom).

vorig jaar heb ik wat aminophylline met dispongel, maar niets het amaizing gemengd!

het dispon-gel en somatoline worden verkocht als self-medication (iets als aspirin in de V.S.) om lokaal-adipositas te behandelen, maar het wordt niet verklaard waarom deze room werkt. blink.gif
ergoman500
„Ik zou moeten opmerken dat dergelijke producten *some* effect als conseqeuence nog zouden moeten hebben van evntually het raken van centrale omloop en het beïnvloeden van dingen die manier. Ik ben eenvoudig niet overtuigd dat zij krijgen waar wij hen (direct op de vette cel) b/c van massieve vascularization van dermis.“ willen

Mijn begrip is dat de de verbindings-weefselstructuur/vezels die tussen dermis en onderhuidse het „weefsel wordt gevestigd“ (aka. de lederhuid) - bevat verschillende hoeveelheden „veelhoekige“ vette cellen langs de grens „streek“ van de lederhuid. Als dit nauwkeurig is, dan zouden de elastische vezelcellen van de lederhuid waarschijnlijk vette cellen om aan dermis toestaan te migreren. De onderhuidse vette celkamers konden hypertrofie en doen uitzetten lymfatische schepen veroorzaken.

Ik denk dat dit waarschijnlijk een gebied is dat direct door actives kan worden gericht aangezien de penetratie van dermis zijn=zou= dat alles voor vet „te activeren“ weefsel worden vereist…
lylemcd
CITAAT (ergoman500 @ Januari 25 2004, 07:47PM)
„Ik zou moeten opmerken dat dergelijke producten *some* effect als conseqeuence nog zouden moeten hebben van evntually het raken van centrale omloop en het beïnvloeden van dingen die manier. Ik ben eenvoudig niet overtuigd dat zij krijgen waar wij hen (direct op de vette cel) b/c van massieve vascularization van dermis.“ willen

Mijn begrip is dat de de verbindings-weefselstructuur/vezels die tussen dermis en onderhuidse het „weefsel wordt gevestigd“ (aka. de lederhuid) - bevat verschillende hoeveelheden „veelhoekige“ vette cellen langs de grens „streek“ van de lederhuid. Als dit nauwkeurig is, dan zouden de elastische vezelcellen van de lederhuid waarschijnlijk vette cellen om aan dermis toestaan te migreren. De onderhuidse vette celkamers konden hypertrofie en doen uitzetten lymfatische schepen veroorzaken.

Ik denk dat dit waarschijnlijk een gebied is dat direct door actives kan worden gericht aangezien de penetratie van dermis zijn=zou= dat alles voor vet „te activeren“ weefsel worden vereist…

En dat gaat niet nog beïnvloeden diep GEZETEN.

Lyle
ph34r.gif wub.gif
Pari Deus
CITAAT (lylemcd @ 25 Januari 2004, 01:14PM)

Van wat ik van de samenvattingen verzamelde, toonden zij aan dat de samenstellingen buitendermis doordrongen.

BFD.

Geen van degenen u me stuurde zei om het even wat over vetweefsel, slechts die het door de buitenlaag van dermis beter dan de andere samenstellingen kreeg. U maakt de soorten nonsensextrapolaties die allen te gemeenschappelijk op dit gebied zijn.

En overwegend extreme vascularity van de huid, goed….Ik blijf onovertuigd dat u systemisch significante bedragen aan het vetweefsel met deze wijze van levering wordt. Het is mogelijke mening u maar I do'nt denkt de studies u steun die conclusie bij allen van verwijzingen voorziet.

Lyle
ph34r.gif wub.gif

Voor het belang van fuck, Lyle, leest u slechts de samenvattingen, en maakt spreekt u ook gevolgtrekkingen niet alleen, maar shit (de „extrapolaties van de Nonsens“),…?? sad.gif

Lees de volledige documenten -- zij bekeken concentraties in niet alleen villen, maar spier, gezamenlijke capsules, en organen, zoals hersenen, lever, enz., in mondeling versus speciale transdermal versus een andere transdermal formulering.

De formule wij ons ontwerp baseerden op was zeer superieur voor wat wij, duidelijk willen.

Om de beste studie samen te vatten:

De eerste studie (19b) impliceerde indomethacin NSAID als te leveren drug. De drug werd gegeven mondeling (o), topically zonder het „spoedbestellingoplosmiddel“ (WO), en met de „spoedbestelling oplosbaar“ (w). Topicals werden toegepast op de schouder. Voor de eerste twee uren na beleid, waren de concentraties van de drug in delta (die duidelijk nog dieper is dan vetweefsel) 5 keer hoger in W dan in of O of WO. Na 4 uren, was het 3 zo hoog keer, en tegen 8 uren was het nog tweemaal hoog. Duidelijk, was de formulering die het „spoedbestellingoplosmiddel bevat“ enorm superieur bij het leveren van de drug aan het doelweefsel. Maar wat over levering aan ongewenste weefsels? Als het enkel een geval van het „spoedbestellingoplosmiddel“ toestaand meer drug was om de huid te kruisen, zou dit geen grote overeenkomst zijn -- wij konden meer enkel gebruiken. Wat wij ook nodig hebben is voor een minimale hoeveelheid drug systemisch te leveren, en nogmaals, werd het „spoedbestellingoplosmiddel“ getoond superieur om te zijn. De maximale bloedniveaus van alle drie samenstellingen kwamen bij het 2 uurteken voor. W toonde niveaus over 1/3 dat van O en 1/2 dat van WO.

Als de betekenis van dit niet duidelijk is, betekent het fundamenteel dat gelokaliseerde levering (wat wij) willen per eenheids systemische levering (wat wij niet) willen voor W was 15 keer dat van O en 10 keer dat van WO -- en dit was aan de spier. Overwegen van het vetweefsel is dichter aan de huid (die niveaus 10 keer zo hoog zoals de spier) had en dat de gezamenlijke capsule (die onder de spier) is niveaus 1/3 dat van de spier had terwijl met WO er gelijke niveaus en gezamenlijk bij de spier waren, is de verhouding van levering aan vetweefsel versus systemische levering voor W waarschijnlijke beduidend hoger.
dons
Het stoten voor Lyle….
Labrat
CITAAT (ergoman500 @ Januari 25 2004, 07:47PM)

Uw hypothese, echter, houdt geen steek.
Labrat
CITAAT (lylemcd @ 25 Januari 2004, 08:51PM)
En dat gaat niet nog beïnvloeden diep GEZETEN.

Diepe lagen van BIJ, nr. De hoeveelheid wat de huid betreft toegepaste substanties zal verminderen aangezien het verticaal de diverse lagen van epidermis en dermis doordringt. Het grootste deel van het verlies van substanties dat het door de bovenlagen aan dermis maakt zullen in het rijke netwerk van bloed en lymfeschepen zijn. Dit is waar de transdermally toegepaste chemische producten de omloop ingaan (b.v. huidflarden).

Er zal wat vervoer van wat de huid betreft toegepaste substantie aan de lagen onderaan dermis en door de onderliggende laag van bindweefsel zijn, maar dat bedrag zal beduidend klein % van het bedrag zijn dat op de huidoppervlakte wordt toegepast. Zo zou een wat de huid betreft toegepaste samenstelling die diepe subqlagen richt moeten in hoge hoeveelheid worden toegepast en vaak worden toegepast.

Dergelijke benaderingen zijn meer succesvol in situaties waar het systeem van de bloedomloop meer gelokaliseerd is en de huidlagen zijn dun. Dat is waarom de wat de huid betreft toegepaste substanties meer doeltreffendheid op de penis dan op de ezel hebben.

(tussenvoegsel onzichtbare smiley)
Labrat
CITAAT (Januari 2004, 05:09 AM van Deus van het Pari @ 26)
CITAAT (lylemcd @ 25 Januari 2004, 01:14PM)

BFD.

Lyle
ph34r.gif wub.gif

Voor het belang van fuck, Lyle, leest u slechts de samenvattingen, en maakt spreekt u ook gevolgtrekkingen niet alleen, maar shit (de „extrapolaties van de Nonsens“),…?? sad.gif

Lees de volledige documenten -- zij bekeken concentraties in niet alleen villen, maar spier, gezamenlijke capsules, en organen, zoals hersenen, lever, enz., in mondeling versus speciale transdermal versus een andere transdermal formulering.

De formule wij ons ontwerp baseerden op was zeer superieur voor wat wij, duidelijk willen.

Om de beste studie samen te vatten:

De eerste studie (19b) impliceerde indomethacin NSAID als te leveren drug. De drug werd gegeven mondeling (o), topically zonder het „spoedbestellingoplosmiddel“ (WO), en met de „spoedbestelling oplosbaar“ (w). Topicals werden toegepast op de schouder. Voor de eerste twee uren na beleid, waren de concentraties van de drug in delta (die duidelijk nog dieper is dan vetweefsel) 5 keer hoger in W dan in of O of WO. Na 4 uren, was het 3 zo hoog keer, en tegen 8 uren was het nog tweemaal hoog. Duidelijk, was de formulering die het „spoedbestellingoplosmiddel bevat“ enorm superieur bij het leveren van de drug aan het doelweefsel. Maar wat over levering aan ongewenste weefsels? Als het enkel een geval van het „spoedbestellingoplosmiddel“ toestaand meer drug was om de huid te kruisen, zou dit geen grote overeenkomst zijn -- wij konden meer enkel gebruiken. Wat wij ook nodig hebben is voor een minimale hoeveelheid drug systemisch te leveren, en nogmaals, werd het „spoedbestellingoplosmiddel“ getoond superieur om te zijn. De maximale bloedniveaus van alle drie samenstellingen kwamen bij het 2 uurteken voor. W toonde niveaus over 1/3 dat van O en 1/2 dat van WO.

Als de betekenis van dit niet duidelijk is, betekent het fundamenteel dat gelokaliseerde levering (wat wij) willen per eenheids systemische levering (wat wij niet) willen voor W was 15 keer dat van O en 10 keer dat van WO -- en dit was aan de spier. Overwegen van het vetweefsel is dichter aan de huid (die niveaus 10 keer zo hoog zoals de spier) had en dat de gezamenlijke capsule (die onder de spier) is niveaus 1/3 dat van de spier had terwijl met WO er gelijke niveaus en gezamenlijk bij de spier waren, is de verhouding van levering aan vetweefsel versus systemische levering voor W waarschijnlijke beduidend hoger.

Zeker, Caleb, maar u moet ook de anatomische verschillen tussen delta en de gebieden van BIJ accumulatie overwegen, die is waar deze vet-verliesproducten richten. De lagen tussen de epidermis en het onderliggende spierweefsel van delta zijn vrij dunner dan de diepe lagen van vetweefsel, vooral in het gluteofemoral gebied accumlated. Ik ben het ermee eens dat de verticale penetratie aan het ten grondslag liggen aan BIJ zal voorkomen, alhoewel klein % van dat wat de huid betreft toegepaste bedrag.

Niettemin, zal de verdere verticale levering steeds minder toe te schrijven aan begrijpen door de meest bovenste laag van cellen, degradatie in het kelderverdiepingsmembraan en de tussenliggende gebieden, en verlies door het vaatstelsel zijn. Met andere woorden, slechts zullen de meest bovenste lagen om het even welke meetbare graad van begrijpen van de actieve samenstelling hebben. Dat is waarom ik becommentariÃ˲rde dat de doeltreffendheid van een wat de huid betreft toegepaste samenstelling een hoop zou vereisen en vaak toegepast.

Ik besprak deze gehele kwestie met een professor/een onderzoeker in samenstellingsapotheek een paar jaar geleden. En na dozens lijkschouwingen op varkens (een zeer goed model voor BIJ onderzoek) en onlangs het waarnemen van menselijke autopsies, blijven mijn overtuigingen dat een persoon in een bad van dit materiaal voor om het even welk merkbaar vet verlies zal moeten zitten toe te schrijven aan wat de huid betreft toegepaste vette verlieshulp. De huid toepassing kan doeltreffender zijn op gebieden met dunnere (kleinere) stortingen van BIJ.

Het recht van Lyle: de insuline naald is efficiënter (ja, ken ik een persoon die dit deed; de bodybuilders pre-med proberen allerlei shit).

PS Lyle, uw smilies vergen therapie. (wat fuck met smiley en de harten?? is)
Pari Deus
Doseren met LipoDerm is vrij hoog (200mg per dag) -- en, wij stellen lager voor doserend met minder het vette, hogere doseren met meer.

Plus, zelfs als u slechts bereikt zeg buiten 1/3 van een vette ezel, gaat het nog helpen van de hand doen dat buitenderde, dat dichter andere 2/3 aan de oppervlakte, etc. dan zal brengen.

Ik heb een vriend het van wie meisje werd opgeleid en door Charles Polliquin werd gemeten dat 11mm van dij skinfolds, nergens anders met nul verlies, in een paar weken op LipoDerm verloor. En, natuurlijk, zijn er talloze bits van gelijkaardig, als minder drastisch, koppelen de bits van in de loop van de laatste 3 jaar terug.

Gezien wij bijna nul adverterend hebben gehad, klanten aan met wetenschap (zo, neigen zij slimmer dan het gemiddelde te zijn) en woord van mond, trek gelooft u kerels werkelijk dat wij een grote klantenbasis hebben gebouwd en een reusachtige hoeveelheid overweldigend positief en zeer weinig negatief enkel op placeboeffect en verwarrende variabelen? terugkoppelt?
Dick Jones
CITAAT (Februari 2004, PM van Deus van het Pari @ 7 van het 01:02)

Ik heb een vriend het van wie meisje werd opgeleid en door Charles Polliquin werd gemeten dat 11mm van dij skinfolds, nergens anders met nul verlies, in een paar weken op LipoDerm verloor. En, natuurlijk, zijn er talloze bits van gelijkaardig, als minder drastisch, koppelen de bits van in de loop van de laatste 3 jaar terug.

Aangezien ik „daar“ was ik zal Pari op dit steunen.
Tijdens korte periode, gewerkte is Lipoderm op benieuwd verlamt gebied.
Een lichtjes minder vermindering werd gezien van de dij. Nota: het warmtetekort was niet reusachtig en deze resultaten waren binnen een zeer klein tijdframe. Tien dagen of iets. (En dit was zonder een wegspoelingsperiode. Herinner me wij gebruikten
originele diuretische formula=0). Er was een tendens naar dijvermindering het mijn „gissing“ is die naast gaat was. Hoger lichaam skinfolds dat naast niets wordt verloren. Of niets waard het spreken over. Dat was „dramatisch“ deel als u over dergelijke dingen… opgewekt wordt

Jammer genoeg, het „meisje“ viel a terug in haar manieren ADHD en verliet verdere proefneming. 10 dagen is oud smile.gif

Oh ja en nul cardio natuurlijk.
duchaine
CITAAT (Dick Jones @ 7 Februari 2004, PM van het 08:55)

Aangezien ik „daar“ was ik zal Pari op dit steunen.
Tijdens korte periode, gewerkte is Lipoderm op benieuwd verlamt gebied.
Een lichtjes minder vermindering werd gezien van de dij. Nota: het warmtetekort was niet reusachtig en deze resultaten waren binnen een zeer klein tijdframe. Tien dagen of iets. (En dit was zonder een wegspoelingsperiode. Herinner me wij gebruikten
originele diuretische formula=0). Er was een tendens naar dijvermindering het mijn „gissing“ is die naast gaat was. Hoger lichaam skinfolds dat naast niets wordt verloren. Of niets waard het spreken over. Dat was „dramatisch“ deel als u over dergelijke dingen… opgewekt wordt

Jammer genoeg, het „meisje“ viel a terug in haar manieren ADHD en verliet verdere proefneming. 10 dagen is oud smile.gif

Oh ja en nul cardio natuurlijk.

lezings verhalen zoals dit en het ontbreken van bewijsmateriaal in wetenschappelijke literatuur om actuele room te steunen… het enige ding ik kan zeggen is:

Het „ontbreken van bewijsmateriaal betekent geen bewijsmateriaal van afwezigheid. “ (elzi volk biggrin.gif )
Labrat
Doseren met LipoDerm is vrij hoog (200mg per dag) -- en, wij stellen lager voor doserend met minder het vette, hogere doseren met meer.

Plus, zelfs als u slechts bereikt zeg buiten 1/3 van een vette ezel, gaat het nog helpen van de hand doen dat buitenderde, dat dichter andere 2/3 aan de oppervlakte, etc. dan zal brengen.

Gezien wij bijna nul adverterend hebben gehad, klanten aan met wetenschap (zo, neigen zij slimmer dan het gemiddelde te zijn) en woord van mond, trek gelooft u kerels werkelijk dat wij een grote klantenbasis hebben gebouwd en een reusachtige hoeveelheid overweldigend positief en zeer weinig negatief enkel op placeboeffect en verwarrende variabelen? terugkoppelt?

U mist mijn punt. Ik tart niet dat uw actuele room niet, werkt of werkt. Ik slechts wijs op de ondoelmatigheden. Ik heb mijn eigen „recept gehad“ dat long before om het even welk van u kerels wordt verzonnen die op dit zijn begonnen. De echte test zal zijn wat ik een paar jaar geleden had voorgesteld, maar ik heb genoeg grondstoffen niet om zulk een experiment te steunen: behandel één dij en niet andere. Het onbehandelde been dient als behandelde controle van het been.

Microdialysis zou, maar opnieuw aardig zijn, die een bit uit mijn mogelijkheden is.
Pari Deus
Goed, zeker zou het ondoelmatigheden hebben -- en, ik denk u niet zelfs vermeld laagcorneum.

Maar zelfs met injecties, gaat u nog metabolisme hebben, en u gaat nog diffussion in en begrijpen hebben door vasculature.

En, velen houden niet van het idee van het plakken thelmselves helemaal over met kleine naalden.

Ik had gesprekken met een affiche op een andere raad over vrij eenvoudige beproevingsprocedures aangaande producten, zodat heb ik gedacht van het krijgen van test het gaan van de aard u vermeldde. Hebben tot slot een grote gebruikerspool te trekken op om genoeg mensen te vinden die het soort metingen en controles nodig zouden doen om het meer nuttig te maken dat 3 jaar van anecdotisch terugkoppelt.
AlbaGuBrath
CITAAT (Labrat @ Februari 8 2004, PM van het 04:54)

U mist mijn punt. Ik tart niet dat uw actuele room niet, werkt of werkt. Ik slechts wijs op de ondoelmatigheden. Ik heb mijn eigen „recept gehad“ dat long before om het even welk van u kerels wordt verzonnen die op dit zijn begonnen. De echte test zal zijn wat ik een paar jaar geleden had voorgesteld, maar ik heb genoeg grondstoffen niet om zulk een experiment te steunen: behandel één dij en niet andere. Het onbehandelde been dient als behandelde controle van het been.

Microdialysis zou, maar opnieuw aardig zijn, die een bit uit mijn mogelijkheden is.

Dan zou u uw punt duidelijker moeten verklaren.
Labrat
CITAAT (Februari 2004, PM van Deus van het Pari @ 9 van het 12:16)
Goed, zeker zou het ondoelmatigheden hebben -- en, ik denk u niet zelfs vermeld laagcorneum.

Maar zelfs met injecties, gaat u nog metabolisme hebben, en u gaat nog diffussion in en begrijpen hebben door vasculature.

En, velen houden niet van het idee van het plakken thelmselves helemaal over met kleine naalden.

Nr, maar de injecties zijn beduidend efficiënter dan transdermal. Nochtans, zelfs is de injectie repsonse beperkt tot het gebied dat de injectieplaats omringt. Maar het mijdt de meest bovenste lagen van het vetweefsel en onder de huid.

Het één probleem met om het even welk testprotocol bepaalt welk percentage van een daling van grootte/meting (omtrek van lidmaat) aan waterverlies toe te schrijven is.
Labrat
CITAAT (AlbaGuBrath @ Februari 10 2004, PM van het 12:59)

U kon proberen verbeterend uw lezingsbegrip.
duchaine
blink.gif
ja, is niemand beter dan u!
AlbaGuBrath
CITAAT (Labrat @ Februari 17 2004, 07:13 AM)
CITAAT (AlbaGuBrath @ Februari 10 2004, PM van het 12:59)

U kon proberen verbeterend uw lezingsbegrip.

Nah.

A> Mijn lezingsbegrip is buitengewoon.
B> de impuls is op de affiche om hun punten zo duidelijk mogelijk te maken, als de mededeling is naar wat zij streven.
UK-o.k.
CITAAT
CITAAT 

niet door die van ons met hersenen.

Droevige Hmmm maar zijnd geen grote hersenen zeer frequenteer ik dit gebied van de raad niet. Ik word verward door de reactie op verklaring over bloedstroom aangezien het zich een verklaring verzet die door Geest in zijn artikelSchop het wordt opgesteld een inkeping

CITAAT
… Verder is CGRP één van meest machtige — als niet de meest machtige vasodilator – die natuurlijk door het menselijke lichaam wordt geproduceerd. Zo, zou het wezenlijk moeten bloedstroom tot het gebied verhogen, dat voor verwijdering van de vetzuren toestaat die door Lipoderm ’ s lipolytic ingrediënten…. worden vrijgegeven

is de bloedstroom belangrijk niet of wordt het enkel niet onderschat?
Geest
Ik veronderstel die enkel iets ben dat lyle en ik ongeveer niet akkoord ga. Zie mijn recente post in de draad „LPL“ voor rechtvaardiging van waarom ik denk de bloedstroom een deel van het vette verdelen bemiddelt. Ik zou houden van te horen lyles het overneem.
Pari Deus
Ik denk Lyle zegt dat zij die begrijpen wat gebeurt volledige appreciatie voor de gevolgen van bloedstroom in het voedende verdelen hebben, hoewel ik verkeerd zou kunnen zijn.
vain68
CITAAT
dat hen die begrijpen wat gebeurt

Surprsingly,
dit is zeer weinigen.
Colin
'Stotende uitzinnigheid 08 begint opnieuw…
Jakeshorts
Vain was one of my favorite posters even though I've never gotten the opportunity to intertact with him. Watching him and Spook interact is like a neurological symphony of advanced theory and information weaving around the back of my eyeballs until I realize I have no idea what's being said.

I have to keep wiki open and at the ready when reading these old threads
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2008 Invision Power Services, Inc.
WARNING: SYSTRANLinks did not translate the document entirely. The document exceeds the maximum size allowed by the solution. ( 65536 bytes for HTML)