Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: ACE inhibitorsblok PPARgamma
De Forums van de mening en van de Spier > chemisch Correct > Geavanceerde Hypothese, Theorie & Bespreking
Spook
CITAAT
Hypertens Onderzoek. 2004 Januari; 27 (1): 61-70.  Verwante Artikelen, Links 

Verordening van gamma van de skeletachtige spier peroxisome proliferator-geactiveerde receptor uitdrukking door oefening en enzymremming bij fructose-gevoede ratten met te hoge bloeddruk angiotensin-om te zetten.

Kawamura T, Yoshida K, Sugawara A, Nagasaka M, Mori N, Takeuchi K, Kohzuki M.

Afdeling van de Interne Geneeskunde en Wetenschap van de Rehabilitatie, Universitaire Gediplomeerde School Tohoku van Geneeskunde, Sendai, Japan.

Het doel van deze studie was de gevolgen te onderzoeken van chronische oefenings opleidende en angiotensin-omzettende enzym (ACE) remming voor peroxisome proliferator-geactiveerde receptorgamma (gamma PPAR) uitdrukking in vet en skeletachtige spier bij fructose-gevoede spontaan ratten met te hoge bloeddruk (SHR). SHR werd gevoed een fructose-rijk dieet meer dan 16 weken van of oefening opleiding (Ex groep: 20 m/min, 0% rang, 60 min/dag, 5 dagen/week), ACE inhibitorbeleid (TM groep: temocapril, 10 mg/kg/dag), of een combinatie beide behandelingen (groep TM+Ex). De systolische bloeddruk werd verminderd uitsluitend in de temocapril-behandelde groepen. Het leptinniveau werd van het serum positief gecorreleerd met de verhouding van epididymaal vet gewicht aan lichaamsgewicht (p<0.001). Opleiding van de oefening upregulated beduidend de uitdrukking PPARgamma in alle weefsels, die door temocapril werd verminderd. Uitdrukking van PPARgamma was beduidend upregulated in skeletachtige spieren in de Ex groep, en temocapril verminderde het beleid dit effect in de groep Ex+TM. Het niveau van proteïne PPARgamma was beduidend hoger in de longusspier van vergroterdigitorum dan in de soleusspier. Zowel verhinderde TM en Ex de fructose dieet-veroorzaakte overgangen van vezeltype. Deze gegevens stelden voor dat de uitdrukking PPARgamma weefsel-specifiek is, en dat de wijzigingen in uitdrukking PPARgamma in de skeletachtige spier die door één van beide of beide behandelingen wordt veroorzaakt tot het verminderen van de vette massa via de verordening van metabolische homeostase kunnen bijgedragen hebben. De veranderingen in de spiermorfologie waren onafhankelijk van uitdrukking PPARgamma, en het hogere aandeel van type I zou vezel enkele voordelig effect ook kunnen verklaren van oefening en ACE remming op energiemetabolisme.

PMID: 15055257 [PubMed - in proces]

zeer interessant. dit toont aan dat de aasremming pPAR-Gamma upregulation in skeletachtige spier vermindert die acompanies uitoefen.
virtualcyber
Ik denk de studie niet helemaal op niet -niet-enduranc atleten van toepassing is.

Één studie van duurzaamheidsatleten toonde aan dat het intramusculaire vetgehalte van de onderwerpen met duurzaamheid opleiding steeg. Dit schijnt verenigbaar met de observatie in Spook boven samenvatting te zijn dat het ppar-gamma (die adipogenesis) bevordert upregulated was. Merk op dat het type van spiervezel dat in de samenvatting wordt besproken van type I, langzame kramp was.

Het zou interessant zijn als het ppar-gamma upregulated eveneens in de snelle vezels van de krampspier is.

Mijn gissing is dat zij niet zullen zijn. Andere studies toonden aan dat het intramusculaire vetgehalte eigenlijk met gewicht opleiding verminderde. Het zou veel steek houden niet dat ppar gamma upregulated in die instanties zou zijn.
vain68
CITAAT
Één studie van duurzaamheidsatleten toonde aan dat het intramusculaire vetgehalte van de onderwerpen met duurzaamheid opleiding steeg.
Andere studies toonden aan dat het intramusculaire vetgehalte eigenlijk met gewicht opleiding verminderde.

Werd het algemene caloriesaldo overwogen?
virtualcyber
Mijn veronderstelling is dat zij op onderhoud waren -- Ik zou de oorspronkelijke samenvattingen moeten controleren.

Ik denk de studies, niettemin steek houden. De opleiding van de duurzaamheid brengt met zich mee verbeterend het aërobe conditioneren. Dat betekent opleidend lichaam om vet als brandstofsubstraat te gebruiken. Het houdt dat steek, in die context, zijn lichaam het creëren van kleine vette depots rond spier, zou bevorderen om directe brandstofbron te verstrekken.
twistedneck
CITAAT
Ik denk de studies, niettemin steek houden. De opleiding van de duurzaamheid brengt met zich mee verbeterend het aërobe conditioneren. Dat betekent opleidend lichaam om vet als brandstofsubstraat te gebruiken. Het houdt dat steek, in die context, zijn lichaam het creëren van kleine vette depots rond spier, zou bevorderen om directe brandstofbron te verstrekken.

Ik neem een ACE inhibitor ED voor de laatste drie jaar. Zijn vrij duidelijk dieaan A, aangezien ik het heb genomen mijn duurzaamheid zeer heeft geleden en B, ik any more vet niet dan heeft verloren normaal ik.

Het is zo sterk bij het verminderen van duurzaamheid ik carefull het bij al dag moet niet nemen van het vastgrijpen of berg het biking. Als ik, zijn verhoogde melkzuuropeenhoping en verminderde energie.
Spook
CITAAT
Ik neem een ACE inhibitor ED voor de laatste drie jaar. Zijn vrij duidelijk dieaan A, aangezien ik het heb genomen mijn duurzaamheid zeer heeft geleden en B, ik any more vet niet dan heeft verloren normaal ik.

Het is zo sterk bij het verminderen van duurzaamheid ik carefull het bij al dag moet niet nemen van het vastgrijpen of berg het biking. Als ik, zijn verhoogde melkzuuropeenhoping en verminderde energie.

ja is dat precies wat ik indien chronisch genomen zou verwachten. Indien chronicly gebruikt toont de spier een onvermogen om nr in acordance met oefening samen te stellen en uiteindelijk oefening te worden onverdraagzaam wegens het. Interessant niettemin, ussage wijst op korte termijn op het oppisiteeffect. I apears wat is het chronische dagelijkse gebruik, bradykinnin GEEN systeem uiteindelijk overbelast en sluit enkel.

Snelle vraag twistedneck. u expirience de chronische hoest die soms met ACE inhibitors wordt gemeld. ook wat de specfific drug u neemt en bij welke dosering.

dank.
Supnut
CITAAT (virtualcyber @ 11 April 2004, 03:32 PM)
Ik denk de studies, niettemin steek houden.  De opleiding van de duurzaamheid brengt met zich mee verbeterend het aërobe conditioneren.  Dat betekent opleidend lichaam om vet als brandstofsubstraat te gebruiken.  Het houdt dat steek, in die context, zijn lichaam het creëren van kleine vette depots rond spier, zou bevorderen om directe brandstofbron te verstrekken.

Geluiden logisch aan me eveneens
Ryan Norton
CITAAT (Spook @ April 12 2004, 03:58 AM)
Snelle vraag twistedneck. u expirience de chronische hoest die soms met ACE inhibitors wordt gemeld. ook wat de specfific drug u neemt en bij welke dosering.

dank.

Spook, zijn er niet vele mensen die chronisch met de hoest ace-I lijden. De ware hoest ace-I is eerder ergerend en intereferes met het dagelijkse genoeg leven van die patiënten dat zij eenvoudig tegenhouden nemend het.

Een deel van het probleem is dat sommige artsen de behoefte voelen hun patiënten over het potentieel voor hoest als bijwerking „om te waarschuwen“. Iedereen zij werkelijk schijnen te doen plant in de meeste gevallen het zaad voor een vrij machtig negatief placeboeffect. De waarheid is dat als zij nooit een woord over het tot het gebeurde, patiënten zeiden het omhoog zou brengen. Het is enkel dat die aan hen ergert.

Ik ben hier gaand een bit van-onderwerp, maar het zelfde gaat voor statins en „spierpijnen“.
Colin
Gestoten voor bespreking.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.